edmund napísal:
ale při porovnávání veškerých nákladů a kvality nevychází Škodovka zle. Nehledě na fakt, že než ve městě s velkým autem zaparkujete, tak ten v Roomsteru nakoupí a poobědvá. Prostě každé auto má své místo a určení a Roomster si své kupce vždy najde a budou vědět proč si berou právě jeho. A zvláště se jednou provždy smiřte s tím, že auto nad 5 let je pelešina a nemůžete ho s žádným novým srovnávat. Takže srovnávat Roomstera se Subaru je absolutně mimo mísu.
Souhlasim s tim, ze auto 5 let stare se nemuze rovnat novemu. Nemyslim tim, ze je to horsi auto jako takove, muze byt bezpecnejsi, ryhclejsi, s lepsi vybavou atd, ale proste uz to neni ono, po 5 letech ma auto uz preci jen neco za sebou a s novym se nemuze rovnat. Uz jen kvuli zaruce, kazdëho zahreje u srdce ten pocit novoty, vis jak se s tim po celou dobu jezdilo, jak se o to kdo staral. Je to proste krasny pcoit si koupit nove auticko. Ale Prosim majitle subaru 2,5 4x4 v automatu o vysvetleni spotreby 7,8 litru :) je zajemiva ze dalsi majitel subaru ma 2,0 nizsi obsah, ale popravde prizna, ze mu to zere jak tank? ono je to logicke, subaru neni zadny prcek a pohon 4x4 taky zvysi pekne spotrebu. Subaru se mi libi, ale nikdy si ho nekoupim, na nove nemam, a nezapaltil bych ani servis ani spotrebu, ale preji to lidem co na to maji. JEnze ono subaru se asi nikd ynebude prodavat okolo 400 tis jako nvoe nebo zanovni. Souhlasim, ze Roomster neni zadny zazrak techniky, ale co se tyce prostoru vevnitr ktery je dobry, zvenku je auto male a kopaktni do mesta. Variabilni interier atd. Me se roomster libi, sel bych do nej kdyby mel naftaka 1,6HDI/TDCI. Ale rpy VW chysta commonrail vlastni vyroby obsahu 1,6