0
späť
 

diskuze k tématu: PŘEDSTAVUJEME: Škoda Roomster Scout

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 00:09, No nevim...
Já proti Škodovce nic nemám, naopak jí moc fandím a jsem rád že se jí celkem daří, ale tohle už začíná být moc. Strategie ke každému modelu verze Scout mne nijak neoslňuje, u Octavie to ještě tak nějak chápu (ikdyž se mi zdá, že jde spíše jen o lepší pocit ...) ale u Roomstra žasnu. Že by "oblbovací" marketing na zákazníky ? Hlavně ne další Scout u Fabie prosím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 00:23, Bujk
no mě by spíše zajímalo jak je to s těmi emisemi u filtru pevných částic, kde v závorce píšete, že s filtrem jsou emise vyšší než bez filtru a také se docela divím té spotřebě ve městě u 1,4 TDI 59 kW, kde je o 0,6 l/100 km vyšší u vozu s filtrem než bez něj. To mi přijde zajímavé a filtr znevýhodňující. Proč bych měl vlastně připlácet na filtr pevných částic, když mi bude vozidlo spotřebovávat více nafty a navíc emise jsou vyšší :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 01:17, RE: Bujk
Emise napísal:
no mě by spíše zajímalo jak je to s těmi emisemi u filtru pevných částic, kde v závorce píšete, že s filtrem jsou emise vyšší než bez filtru a také se docela divím té spotřebě ve městě u 1,4 TDI 59 kW, kde je o 0,6 l/100 km vyšší u vozu s filtrem než bez něj. To mi přijde zajímavé a filtr znevýhodňující. Proč bych měl vlastně připlácet na filtr pevných částic, když mi bude vozidlo spotřebovávat více nafty a navíc emise jsou vyšší :)
Ano, dle materiálů, které poskytla Škoda auto je tomu doopravdy tak. Vyšší hodnoty skutečně platí pro vozy filtrem pevných částic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 08:25, RE: Bujk
Petr - TipCars.com napísal:
Ano, dle materiálů, které poskytla Škoda auto je tomu doopravdy tak. Vyšší hodnoty skutečně platí pro vozy filtrem pevných částic.
Pozor, je rozdíl mezi pevnými částicemi a emisemi CO2.
Vše dobré
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 09:08, Toto ani ne
Roomster jako scout me prijde vcelku zbytecny. U Octavie to bylo zajimave, ale v tomto pripade by se lepsi hodil roomster praktic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 09:39, RE: Toto ani ne
David napísal:
Roomster jako scout me prijde vcelku zbytecny. U Octavie to bylo zajimave, ale v tomto pripade by se lepsi hodil roomster praktic.
jj, auto o ničem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 09:43, RE: Toto ani ne
mari napísal:
jj, auto o ničem...
Ale proč ne Roomster scout. Své zákazníky si určitě najde. Do terénu sice není, ale nyvapadá vůbec špatně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 09:52, zajimavé
Tento vůz mi připadá odporný . Tvary vozu jsou neuhlazené a nesmyslné. Vlastně celá koncepce je podivná. Preciznost je slovo které škoda nezná ! Proč takové vozidlo???? Kdo to vymyslel ?? SUV nebo co? A nakonec to není to, ani to ! Je to hnus a přiznám se že jsem z toho smutný!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 10:02, RE: zajimavé
Pepa napísal:
Tento vůz mi připadá odporný . Tvary vozu jsou neuhlazené a nesmyslné. Vlastně celá koncepce je podivná. Preciznost je slovo které škoda nezná ! Proč takové vozidlo???? Kdo to vymyslel ?? SUV nebo co? A nakonec to není to, ani to ! Je to hnus a přiznám se že jsem z toho smutný!
Preciznost ze nezna? Hele kdyz vysla Fabia, kam se dilenskym spracovanim srala auta tipu punto, clio, 206, fiesta i nastupujici yaris. Nastejno bylo tak polo. NEsmite brat Fabii classic, ktera mela materialy o tridu horsi, byt ne spatne. Od comfortu (ambiente) vyse uz ve tride nemela konkurenci. To same Octavia 2, za spracovani palubni desky by se nestydelo ani audi. Roomster ma palubku hezkou, jeste sem v nem nesedel a myslim, ze to bude jak octavia 2.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 10:05, RE: zajimavé
Pepa napísal:
Tento vůz mi připadá odporný . Tvary vozu jsou neuhlazené a nesmyslné. Vlastně celá koncepce je podivná. Preciznost je slovo které škoda nezná ! Proč takové vozidlo???? Kdo to vymyslel ?? SUV nebo co? A nakonec to není to, ani to ! Je to hnus a přiznám se že jsem z toho smutný!
Mohu pochybovat o užitečnosti Roomsteru Scout, ale co je z Vaší strany absolutní blábol je to, že Škoda nezná preciznost. Naopak jde o automobilku vysoce nadprůměrně precizní. Pochybujme o cenách, o Scoutu, o nové Fábii atd, ale zpracování, kvalitu a právě preciznost je obrovským plusem Škodovky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 10:06, RE: zajimavé
David napísal:
Preciznost ze nezna? Hele kdyz vysla Fabia, kam se dilenskym spracovanim srala auta tipu punto, clio, 206, fiesta i nastupujici yaris. Nastejno bylo tak polo. NEsmite brat Fabii classic, ktera mela materialy o tridu horsi, byt ne spatne. Od comfortu (ambiente) vyse uz ve tride nemela konkurenci. To same Octavia 2, za spracovani palubni desky by se nestydelo ani audi. Roomster ma palubku hezkou, jeste sem v nem nesedel a myslim, ze to bude jak octavia 2.
Jinak jak uz jsem tu jednou napsal, je to zbytecny model.....model pro firmy jen s predni radou sedadel by nasel zakazniku vice (dle meho uvazeni)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 10:33, RE: No nevim...
Honzin napísal:
Já proti Škodovce nic nemám, naopak jí moc fandím a jsem rád že se jí celkem daří, ale tohle už začíná být moc. Strategie ke každému modelu verze Scout mne nijak neoslňuje, u Octavie to ještě tak nějak chápu (ikdyž se mi zdá, že jde spíše jen o lepší pocit ...) ale u Roomstra žasnu. Že by "oblbovací" marketing na zákazníky ? Hlavně ne další Scout u Fabie prosím.
Honzine ja taky skodovce fandim a mam ji rad, u octavie jsem take chalal verzi scout, proste takove auto pro lidi, co obcas jedou po poli, nebo maji chanu v horach nebo jezdi po kamenite ceste a tak se jim hodi trosku vys posazene auto a ochrane plasty, ale u roomsteru je to opravdu jak pest na oko, a obavam se, ze bude i fabia scout, ale to bude opravdu taky divne, i kdyz u kombiku, kdyby udelali 4x4 tak by to mozna byla takova mala octavia
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 10:47, RE: zajimavé
edmund napísal:
Mohu pochybovat o užitečnosti Roomsteru Scout, ale co je z Vaší strany absolutní blábol je to, že Škoda nezná preciznost. Naopak jde o automobilku vysoce nadprůměrně precizní. Pochybujme o cenách, o Scoutu, o nové Fábii atd, ale zpracování, kvalitu a právě preciznost je obrovským plusem Škodovky.
Souhlas s Edmundem, muzeme spekulovat o cene, o motorech, ktere uz jsou zastarale a nejsou konkurence schopne, ale co se tyce preciznosi a kvality zpravocani, tak Skoda je na tom opravdu vyborne. Ony skodovky celkove (myslim po vse co prislo az po felicii) je uz bezpecne, pomerne dost spolehlive, a urcite skodovka zadna nezaskoci prilis drahymi opravami, ktere mivaji nektere automobilky. Dily jsou treba drazsi, ale nastesti na skodovkach se vetsinou serou blbosti. A turbo znici majitel, to neni vada Skodovky, a vaha vzduchu je cenove prkotina, proti tomu co treba sotji oprava vstriku na commonraily
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 13:11, RE: zajimavé
mufik.martin napísal:
Souhlas s Edmundem, muzeme spekulovat o cene, o motorech, ktere uz jsou zastarale a nejsou konkurence schopne, ale co se tyce preciznosi a kvality zpravocani, tak Skoda je na tom opravdu vyborne. Ony skodovky celkove (myslim po vse co prislo az po felicii) je uz bezpecne, pomerne dost spolehlive, a urcite skodovka zadna nezaskoci prilis drahymi opravami, ktere mivaji nektere automobilky. Dily jsou treba drazsi, ale nastesti na skodovkach se vetsinou serou blbosti. A turbo znici majitel, to neni ...
Ona i Felicie posledni rocniky byly precizni. (myslim 2000-2001) Mam z roku 2001 a vse licuje dokonale i pres to, ze materialy jsou z tvrdeho sediveho plastu. Nic neharasi, vsechno na milimetr sedi. Za zastarale motory nemuze Skodovka ale koncern. A ceny jsou srovnatelne s jinou automobilkou. Naopak nová Fabia bude mit ceny slusny...strasily ze otrhaj vybavu, a nakonec je na tom lepe nez ta soucasna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 13:14, RE: zajimavé
David napísal:
Ona i Felicie posledni rocniky byly precizni. (myslim 2000-2001) Mam z roku 2001 a vse licuje dokonale i pres to, ze materialy jsou z tvrdeho sediveho plastu. Nic neharasi, vsechno na milimetr sedi. Za zastarale motory nemuze Skodovka ale koncern. A ceny jsou srovnatelne s jinou automobilkou. Naopak nová Fabia bude mit ceny slusny...strasily ze otrhaj vybavu, a nakonec je na tom lepe nez ta soucasna.
a motory? ty bych zmenil, silne HTP bych nechal.....km s pevnym startem 30s, u 1.4 16V je to 35s...coz je zajimave:) oficialni test.....pak bych dal 16V 1.4....a dost.....dal 1.4 FSI a 1.6 FSi, potom 1.9 TDi (zadny 1.4 3 valec, ale udelal bych treba 1.6 TDi) dve nafty by meli stacit. 1.6 TDI treba 66kW a 1.9 TDi treba 96kW a hotovo:) ale to je asi problem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 13:50, RE: zajimavé
David napísal:
a motory? ty bych zmenil, silne HTP bych nechal.....km s pevnym startem 30s, u 1.4 16V je to 35s...coz je zajimave:) oficialni test.....pak bych dal 16V 1.4....a dost.....dal 1.4 FSI a 1.6 FSi, potom 1.9 TDi (zadny 1.4 3 valec, ale udelal bych treba 1.6 TDi) dve nafty by meli stacit. 1.6 TDI treba 66kW a 1.9 TDi treba 96kW a hotovo:) ale to je asi problem
Asi pred 2 mely jsem nekde cetl, ze koncern VW postavil prototyp nejakyho sportaku s motorem 1.6 tdi a byl to commonrail, od te doby jsem nidko o tomto motoru neslysel, je to divne, ale tehdy se o nem psalo jako o opravdu skvelem motoru s vybornymi vykony, cekal jsem, ze se brzy nekde objevi, ale nic. Ale novy superb uz ma pripravene commoraily, takze nebude to dlouho trvat nez prijde superb a koncern VW uz bude mit i commonrail, ale jak znam VW, tak urcite bude dale nabizet klasicka TDI a commonrail bude za dalsi tucny priplatek, zatimco jinde je commonrail standart
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 14:08, RE: zajimavé
edmund napísal:
Mohu pochybovat o užitečnosti Roomsteru Scout, ale co je z Vaší strany absolutní blábol je to, že Škoda nezná preciznost. Naopak jde o automobilku vysoce nadprůměrně precizní. Pochybujme o cenách, o Scoutu, o nové Fábii atd, ale zpracování, kvalitu a právě preciznost je obrovským plusem Škodovky.
To je to pravé auto do terénu a ta terénní kola k tomu nesmí chybět. Určitě jsou z titanu a na prašných cestách budou drtit kameny jako ořechy. Je mi šestnáct a až dostanu první výplatu, tak si ho koupím.........

Teď vážně. Pro mne je to jen další účelové "plážové" vozidlo hledající díru v trhu. Fotopropagace MB v "terénu" je silně nepřesvědčivá. Smýšlení a rozmary současné populace lidí se asi mění, protože někdo povolaný přeci musel dělat průzkum trhu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 15:57, Slušný auto
Scout i na Roomsteru vypadá hezky. Prostě rodinné auto i pro volný čas.
Nechápu ale, proč bych si měl připlácet za filtr pevných částic s kterým můžou být potíže a který mi zvyšuje spotřebu paliva. Je to takový "dusítko" na motor.
Kvůli dobrýmu pocitu že neničím životní prostředí?
Stačí, když potkám Avii nebo Tatru a musím se smát, zároveň nadávat a zapínat vnitřní okruh ventilace..............
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 16:07, Scout?
Tak ja neviem. Prilepime na karoseriu cca 17 kusov plastu, k tomu pridame 17" kolesá a Scout je na svete. Ešte som zabudol- zvýšime cenu!!!
Na co je toto dobre? (okrem toho ze ide o marketingovy tah) Vie mi tu niekto seriozne povedat, ake ma toto auto opodstatnenie? Keby tam daju aspon 4x4, ale takto? Asi je to jasne, ale predsa: u mna toto auto no way.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.03.2007 20:54, Řekni mně proč....?
A.K.Alex napísal:
Tak ja neviem. Prilepime na karoseriu cca 17 kusov plastu, k tomu pridame 17" kolesá a Scout je na svete. Ešte som zabudol- zvýšime cenu!!!
Na co je toto dobre? (okrem toho ze ide o marketingovy tah) Vie mi tu niekto seriozne povedat, ake ma toto auto opodstatnenie? Keby tam daju aspon 4x4, ale takto? Asi je to jasne, ale predsa: u mna toto auto no way.
Může mi někdo vysvětlit, jak se Škodovka orientuje v trhu? Oktávie a Fábie,Superb jsou jasné vozy, o kterých člověk ví,co může od nich očekávat. Ale Roomster Scout....to nechápu? Čekal jsem, že se to auto zaměří hlavně na prodej mezi podnikately,co potřebují auto do práce i pro rodinu. Ale pár plastů přece autu smysl nedají. Proč není z toho verze 4x4 nebo VAN? Toto je rána naprázdno!
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.