Dobrý den, jsem moc zvědavý na Vaše postřehy, díky za článek! Jinak v Rapidu jsou problémy s řetězy vyřešeny, dokonce starší verze ještě s rozvodovým řetězem (do léta 2015) nedělá problémy.
Mému kamarádovi akorát při 150tis. km odešlo turbo, ale to se může stát z mnoha důvodů. Líbí se mi třeba řešení u motorů 1.2 PureTech od PSA, kde běží chlazení turba ještě po vypnutí motoru a to i když auto zamknete...
Jinak zkoušel jsem v showroomu Rapid Spaceback Fresh 1.2 TSI 66kw a našel jsem jen pár ALE
1) Řadící páka je nějak utopená, když to srovnám s Focusem nebo C4, nebo novým Megane, tak zbytečně moc natahuji ruku a časem to unavuje...
2) Doslova se tlačím ramenem na dveře, ať už ve předu nebo vzadu - opět Focus, C4, nový Megane ale i např. Renault Capture má nějaké ty centrimetry mezeru a je to příjemnější
3) Obyčejné sedadla, jsou vzadu moc tvrdá, teda myslím tím opěratdla, doslova mě utlačují lopatky.
4) Pro verzi 66kw vzadu jsou bubnové brzdy, kotoučové nejdou dokoupit, no nevím no, na dálnici bych uvítal přece jenom silnější brzdy