0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia RS: Inovace bez legrace

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 07:18, RS
škoda, že tam nedají 3,6ku z passatu R36... pak by se dalo mluvit o sportovním autě...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 08:46, RE: RS a co dál
Reno napísal:
škoda, že tam nedají 3,6ku z passatu R36... pak by se dalo mluvit o sportovním autě...
Okta2 RS je poměrně rychlík,ale není a nikdy nebude sportovní (víme asi proč) to si namlouvají její majitelé či čumilové.Ještě Fabka2 RS v naftě a jedeme dál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 08:47, RE: RS
Reno napísal:
škoda, že tam nedají 3,6ku z passatu R36... pak by se dalo mluvit o sportovním autě...
Přesně tak. Za ty prachy bych to nechtěl. To se da o 100 levněji pořídit třeba mazda 3 se 190Kw a to už za to odepřít si těch pár cm prostoru v oktavce navíc stojí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 10:20, RS
hoši to neni auto pro vás co máte kilo v kapse na tejden soustřeďte se na svý letitý megany mazdičky pežotky a nezlobte tady
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 10:52, RE: RS
karlos napísal:
hoši to neni auto pro vás co máte kilo v kapse na tejden soustřeďte se na svý letitý megany mazdičky pežotky a nezlobte tady
Naprosto zbytečný auto u nás.Ti policajti měří na každým rohu a přijít rychle o papíry se dá i se slabším autem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 13:25, RE: RS
Reno napísal:
škoda, že tam nedají 3,6ku z passatu R36... pak by se dalo mluvit o sportovním autě...
Hmmm, takže když do Superbu dáme motor z lokomotivy, máme sportovní vůz? To asi ne
Kdybych chtěl vytvořit prodejný sportovní vůz z toho, co má škoda k dispozici postupoval bych takto:
vzal bych krátkou Fabii 2, snížil podvozek, rozšířil rozchod kol do původní délky F1, uřízl 5 cm ze sloupků, aby to stále nevypadalo jako krabice a aby měla co nejnižší těžiště (sedačky taky spustit dolů, klidně na úkor zadních míst, podvozek taky 8 čísel nad zem). Do toho bych strčil alespoň ten Haldex, když už není quattro. Dozadu kotouče, dopředu vrtaný, šestiqualt zpřevodovaný na sílu (tedy špička do 180 km/h) a do toho vrazil 1,4 tsi 125 kW (verze kompresor+turbo, lehoučký motůrek bez děr v otáčkách) vyházet z toho všechny nepotřebný krámy, aby to vážilo do tuny. Vzniklo by si myslím velice zajímavé náčiní s cenovkou kolem 600 klacků.
Takto vzniká sportovní vůz. Jenže na to nemá škoda koule, místo toho lepí na héčbeky batohy na převoz půl chalupy, olepí to nápisem RS a máme brutální ultimativní sporťák
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 13:30, RE: RS
karlos napísal:
hoši to neni auto pro vás co máte kilo v kapse na tejden soustřeďte se na svý letitý megany mazdičky pežotky a nezlobte tady
Za kilo se dá pořídit takový auto (byť ojeté), že tomuhle napráším takovým způsobem, že by řidič tohoto zázraku z Boleslaf motoren werke ještě týden chodil kanálama
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 15:34, RE: RS
typek napísal:
Za kilo se dá pořídit takový auto (byť ojeté), že tomuhle napráším takovým způsobem, že by řidič tohoto zázraku z Boleslaf motoren werke ještě týden chodil kanálama
Ano to je pravda, ale nakonec ny to škončilo tak, že ta tvoje ojetina by se brzo rozpadla za druhou zatáčkou a Octávka by jela dál

PS: a to škodovák zdaleka nejsem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 15:58, RE: RS
zigi napísal:
Ano to je pravda, ale nakonec ny to škončilo tak, že ta tvoje ojetina by se brzo rozpadla za druhou zatáčkou a Octávka by jela dál

PS: a to škodovák zdaleka nejsem...
Proč? Copak jsem nějaký vytuněnec, který vyhazuje peníze za nalepovací nesmysly a křídla? Mluvím o ojetině v udržovanou v TOP stavu. Tedy takovou, kdy aktivně vyhledávám možné problémy a řeším je v době, kdy počínají teprve náznakem o sobě vědět. Je pravda, takových moc není, jsou to srdeční záležitosti o to je to pak pro řidiče jedoucí v pseudosporťácích větší šok
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 16:35, Pokud porovnám
Civic 2,0type R a náklaďák Okta2 RS,tak určitě sáhnu po Hondě r.v.03 za 260tis. než po Škodě r.v.09 -škoda peněz.Určitě se mi nerozpadne a nemusím se obávat jestli vydrží turbo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 17:12, RE: RS
typek napísal:
Proč? Copak jsem nějaký vytuněnec, který vyhazuje peníze za nalepovací nesmysly a křídla? Mluvím o ojetině v udržovanou v TOP stavu. Tedy takovou, kdy aktivně vyhledávám možné problémy a řeším je v době, kdy počínají teprve náznakem o sobě vědět. Je pravda, takových moc není, jsou to srdeční záležitosti o to je to pak pro řidiče jedoucí v pseudosporťácích větší šok
Tak ojetinu v TOP stavu, co by to natřela 200 koňové Octávii, za kilo nejspíš nekoupíš:D

Ale jinak souhlas, O II RS je fakt pseudosporťák:D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 17:35, RS otloukánek
Proč se tolik z vás obouvá do RS, ještě ke všemu když na ni ani nemáte? Nebo snad právě proto?
Škoda vyprofilovala vůz vlemi velmi dobře. Pokud běkdo touží po vyloženě sportovních zážitcích, zavítá ke Golfu GTi nebo k Seatu Leon Cupra. Pokud někdo touží po rychlém, ale ryze praktickém voze, pak to bude Octa RS. Se zamyslete - copak by mělo smysl dělat z Octavie nějaký ultimativní sporťák? Pak by to dopadlo stejně směšně a uboze, jako nesčetné tuzérské kousky. Karoserie liftback a z toho plynoucí horší tuhost karoserie, nezanedbatelné převisy, obrovský kufr... To je jak kdyby chtěl někdo supersportovní karosu...
Tenhle mix dá majiteli přecijen více jízdních zážitků, než obyč. Octavia. Když budete chtít, žádná jiná Octa vám to nenatře. Přitom nemusíte vést tchýni nutně jen na kremaci. A že je označena RS? A jak by se asi tak měla jmenovat? Prostě odkazuje na rally sport - tak tradiční klání pro Škodu. Citroen má dokonce edici C4 Sebastian Loeb, která by si i zvhledem k limitované sérii zasloužila mnohem víc. Z takového Focusu má smysl dělat sportovní náčiní a Focus RS je o něčem jiném, ale Škoda s Octavií RS zamířila přesně tam, na co má ještě gule. Pro mě jednosznačně povedený model.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 17:41, RE: RS
zigi napísal:
Tak ojetinu v TOP stavu, co by to natřela 200 koňové Octávii, za kilo nejspíš nekoupíš:D

Ale jinak souhlas, O II RS je fakt pseudosporťák:D
Ale jo
Je ovšem potřeba specifikovat terén a trasu. Dálnici vynechme, jezdit rychle umí každý trouba. Řekněme silnice 2-3 třídy, třeba silnička od Kuřimi na Ždár nad sázavou?. Zde jsou vozy (do kila), které na takové trase napráší kožíšek nové O2 feresu:
P205 GTI, MITSUBISHI GT3000, ALFA ROMEO GTV, OPEL CALIBRA TURBO, OPEL ASTRA 2.0T, SUBARU IMPREZA 2.0 GT a cca dalších dvacet vozů.... Přemožitele O2 fereseu na dálnici najdu taky tak nějak. Ale o tom to není, reaguji vlastně jen na prvotní přiblblý příspěvek, obdivovatelé O2 Vám samozřejmě vysvětlí, v čem všem je tento vůz za 3/4 baňky unikátní a nedostižný
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 17:41, RE: RS
karlos napísal:
hoši to neni auto pro vás co máte kilo v kapse na tejden soustřeďte se na svý letitý megany mazdičky pežotky a nezlobte tady
chlapče máš pravdu tohle není autí pro nás, co jezdíme ve skutečných autech, nikoliv ve vyšperkovaných golfplatformách s okřídleným šípem ve znaku a naroubovanou almarou v místě kufru daleko za zadní nápravou. Kompromis v provedení českého chalupářského folkvozidla s kufrem na pět pytlů cementu plus míchačku a nejpovedenějšího motoru, který se do škodovky dává, bude vždy jen kompromis. Kdo chce sportovní auto, koupí si sportovní auto, nikoliv oktavii. To už opravdu raději něco více stylového od mazdy či peugeotu. Když už něco z koncernu WV, tak snad jedině výše zmiňovaného Passata R36, ale to není nic pro šetřílky, jejichž životní metou je octavia rs.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 17:48, RE: RS otloukánek
rohYpnol napísal:
Proč se tolik z vás obouvá do RS, ještě ke všemu když na ni ani nemáte? Nebo snad právě proto?
Škoda vyprofilovala vůz vlemi velmi dobře. Pokud běkdo touží po vyloženě sportovních zážitcích, zavítá ke Golfu GTi nebo k Seatu Leon Cupra. Pokud někdo touží po rychlém, ale ryze praktickém voze, pak to bude Octa RS. Se zamyslete - copak by mělo smysl dělat z Octavie nějaký ultimativní sporťák? Pak by to dopadlo stejně směšně a uboze, jako nesčetné tuzérské kousky. Karoserie liftback a z toho plynoucí...
Teda, musím uznat, má ta Škodovka (VW) ten PR zvládlej dobře. Škoda, že jsi do svého názoru nějak vhodně nezakomponoval ještě AUDI a měl bys to komplet
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 17:56, Hezký článek..
...se všemi pozitivy a negativy. Shrnuto do jedné věty - stejně jako u O1 RS - motor je o třídu, možná o dvě dál, než zbytek auta. Tak na co tam cpát 3,6, že jo. Nedávno mě v kopci na dálnici elegantně odhrunula O2. Sem si říkal, ten na to dupe, když jsem jí uhnul, poznal jsem, že jde o RS, takže jsem se nedivil. Na tu dálnici RS patří, do zatáčkovitého terénu to asi nebude ono...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 17:59, RE: RS otloukánek
typek napísal:
Teda, musím uznat, má ta Škodovka (VW) ten PR zvládlej dobře. Škoda, že jsi do svého názoru nějak vhodně nezakomponoval ještě AUDI a měl bys to komplet
Audi = Škoda se 4 kruhy ve znaku :DDD
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 18:04, RE: RS
typek napísal:
Ale jo
Je ovšem potřeba specifikovat terén a trasu. Dálnici vynechme, jezdit rychle umí každý trouba. Řekněme silnice 2-3 třídy, třeba silnička od Kuřimi na Ždár nad sázavou?. Zde jsou vozy (do kila), které na takové trase napráší kožíšek nové O2 feresu:
P205 GTI, MITSUBISHI GT3000, ALFA ROMEO GTV, OPEL CALIBRA TURBO, OPEL ASTRA 2.0T, SUBARU IMPREZA 2.0 GT a cca dalších dvacet vozů.... Přemožitele O2 fereseu na dálnici najdu taky tak nějak. Ale o tom to není, reaguji vlastně jen na prvotní ...
No je nedostižný v porovnání s tebou uvedenou konkurencí třeba v tom, že to není vylítaná herka, ale nový vůz. Čili otázka - za stejné prachy nový lepší vůz? Hmm, to už je těžší. Sprtovnější by se jistě našel, výkonnější pravděpodobně také, ale těžko bude stejně praktický...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 19:58, RE: RS
rohYpnol napísal:
No je nedostižný v porovnání s tebou uvedenou konkurencí třeba v tom, že to není vylítaná herka, ale nový vůz. Čili otázka - za stejné prachy nový lepší vůz? Hmm, to už je těžší. Sprtovnější by se jistě našel, výkonnější pravděpodobně také, ale těžko bude stejně praktický...
Ale o tom to je - tohle není sporťák a už vůbec ne závodní. Je to relativně rychlé rodinné auto - nic víc nic méně. To si musí kupec uvědomit, jinak skončí brzy ve stromě či poli. Kolega ze zaměstnání takhle narazil (3 roky zpět) s O 1 Rs na peugeot 306 S16 - nestačil se tehdy divit jak rychle peugeot zmizel v dáli...ještě týden z toho byl špatný. Nepochopil poslání a cílovou skupinu vozu....a to je problém řidiče nikoli vozu. Prostě a jednoduše praktický hot hatch neexistuje - buď je to zábavné, nebo praktické - kombinace se nikomu ještě nepovedla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.11.2009 20:04, RE: RS otloukánek
rohYpnol napísal:
Audi = Škoda se 4 kruhy ve znaku :DDD
To je špatný vtip....no nic, už si nekoupím audi dokonale jste mi ji znechutil. Ne vážně, do audi má škoda ještě dost daleko (kvalita, ty opěvované materiály, ale především naladěním motorů). Audi je to jediné co bych od koncernu byl ochoten koupit - bohužel cena je pro mne psychologicky neakceptovatelná.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.