0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po dvou letech + foto z havárie

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 16:43, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym napísal:
Proc cesky vyklad? Ty jses Rumun?

Koukam ze jsi designove zamrzl nekdy pred 10 lety, ale nic proti, kazdemu dle jeho gusta. Me prijde ta v O1 na svou dobu dobra, ale ted uz hodne out of date...

Vezmi si metr a jdi si ty auta zmerit, i ve firemnich papirech pisou ze je O2 sirsi (vevnitr i zvenci). Na druhou stranu, to je parametr jehoz precenovani jsem nikdy nepochopil, pokud nema clovek 200kg (cimz uplatni vetsi sirku) nechapu nac ti bude vetsi sirka auta. Potrebujes v nem upazit?
Pokud mas pr...
Ne, jsem cech a prave proto mi to hned doslo. Design a jeho hodnoceni je vec vkusu - o tom nema smysl vest diskusi...co si ale neodpustim jsou tve komentare ohledne metru - oba vozy si premer a uvidis sam - ono si do nich staci sednout - tam kde v 0II nejmene 5 cm palubky, je v 0 1 prostor...asi tak.. Me to vyhovuje, nerikam, ze vsem...Design palubovky nikdo nekomentovat, pokud vim, zbytek veticek nemam potrebu komentovat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.05.2008 15:19, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym napísal:
ale jen se skodovkama se lita tak, ze na to ty auta nemaji a je to vseobecne znamo.. videl jsi nekdy mondeo, megana nebo 307 splasenou na dalnici? autor prispevku mel na mysli ty "nabusene" TDickove motory, ktere ztraceji dech, ale ridici si to nedokazi pripustit... to je to oc tu bezi!
Co to znamena jezdit po dalnici ze na to auto nema nevim, zkus to vysvetlit. Jinak vidam kourici vsechny znacky bez rozdilu, ale je jasne ze kdyz si budes sugerovat ze se to tyka jen jedne znacky, tak s tim nic asi nenadelam, praxe je ale jina.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.05.2008 15:25, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym napísal:
Ne, jsem cech a prave proto mi to hned doslo. Design a jeho hodnoceni je vec vkusu - o tom nema smysl vest diskusi...co si ale neodpustim jsou tve komentare ohledne metru - oba vozy si premer a uvidis sam - ono si do nich staci sednout - tam kde v 0II nejmene 5 cm palubky, je v 0 1 prostor...asi tak.. Me to vyhovuje, nerikam, ze vsem...Design palubovky nikdo nekomentovat, pokud vim, zbytek veticek nemam potrebu komentovat...
Ja mysim ze je premerili ve fabrice a asi to je releventanejsi nez tvuj odhad od oka, nebo myslis ze ne? To jak se v aute subjektivne citis je jina vec. O2 ma palubovku vyse nez O1, v tom je rozdil, ale ze by tam bylo mene mista, to teda urcite ne.
Design palubovky byl v jednom predchozim prispevku, pokud jsi to nepsal ty tak sorry.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.05.2008 15:30, RE: bez předmětu
anonym napísal:
asi by ses divil, ptz si v nicem jinem nez ve skodovce nejel a ta je s technikou 10let pozadu - to co nahodou doda VW, ptz to nema kam jinam narvat.. o vybave a pozitku z jizdy nemuze byt slovy... kupa starych aut je pohodlnejsich na cestovani nez octavie a nabizeji uplne jiny komfort, ovsem nejsou tak reprezentativni...
Jasne, kdyz jsou 15 let stare maji tak vyslehane tlumice, ze mas uzasny pocit jak to auto jen plave - tak stara kara a jak komfortni... az do prvniho poradneho zabrzdeni kdy tlumice uz tak trochu nebudou stihat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 13:03, RE: Proč si nekoupit Koktávii:
anonym napísal:
ja s tim souhlasim.. pokud s tim mas problemy, tak napis co se ti nelibi... to by me zajimalo.. mistr vedy asi budes ty, ptz to co je proti skodovce a snad nedej boze jeste octavce nemuze byt pravda a pisatele jsou padli na hlavu. jsem rad, ze je vice takovych zdravych lidi, kteri vedi co je "dobre" a neni to urcite popisovane auto o kterem tu je rec...
Trochu konkretneji by to neslo? Zase klasicke blekotani mimo misu...
O jakych krátkých intervalech vymeny oleje je rec? Ja menil dle promenneho intervalu kolem 25tis. (VW, ne skoda, ale motor stejny), to je nejak extremne malo?
Ptam se, jina auta maji extra olejovou napln na mazani turba oddelenou od motoru?
Moc nechapu tyhle prispevatele s TDi komplexem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 13:35, RE: oktávkáři bourají srad pořád, primitivní machři
Ráďa napísal:
Jaký je autor šofér a nátura by bylo podle internetu hodnotit poněkud ošemetné. Nadruhou stranu souhlasím s anonymem, že kde je Oktávka v naftě, lze s nějvětší pravděpodobností očekávat nějakou neplechu. Stejně jako od motorkáře či Golfu v černé barvě. Prostě jsou typické skupiny co nezklamou, to se na mě nezlobte.
My se nezlobime, ty za to asi bohuzel nemuzes...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 08.06.2008 17:18, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym napísal:
hmm takze kolik je ti v prvni rade? a 200 se rozhoupe i 1.4 ve Fabii - vlastni zkusenost nejde o maximalku, ale o celkove vyuziti motoru a to je nulove. Nehlede na to, ze nejeden pripad co znam, tak se po 200tis motor rozsypal - stale mluvime o 1.8 20V
na 200 se rozhoupe i Fabia 1.3 ve 3 lidech. Osobní zkušenost - nebyl jsem řidič.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 03.07.2008 11:01, Škoda Octavia po dvou letech trapeni
Se nedivím že v záporném hodnoceni uvádíš motor 1,9TDI 77kw když podle tvého popisu liješ benzin. Vyzkoušej 2Tdi a tankovat naftu. Potom budeš určitě spokojeny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.08.2008 07:02, k té havárii
Osobně jsem jednou nedal přednost Pasátu(asi tak z roku 2001),střetli jsme se přední částí s tak 40%přesahem a můžu říct,že jsem jel tak 40km/h a on jelikož jel po hlavní mimo obec tak určitě kolem 90 km/h jel,tak na vzniklou situaci reagovala má O II výbuchem airbagu,pásu,otočkou o 360 stupnů a mé auto zůstalo na kolech s použitelnou karosérii k opravě a Pasát mněl rozdrcený podběh,uražené kolo,airbagy,motor vtekl a utrhnul se,převodovka rozdrcena,šofér(asi 80kg) vyhnul volant do palubky,ale nic se mu nestalo....ale to auto bylo na šrot,kdešto já jsem koupil díly nechal vyměnit a za 14 dní jezdil...
reagovať
  1 ... 10 11 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.