0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II TDI PD 77 kW - první dojmy majitele

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 21.12.2008 05:06, RE: bez předmětu
vale rossi napísal:
jinak myslím že se jedná o velice kvalitní vůz.krom oleje filtů a destiček nebudete měnit nic.rozvody až ve 120 000 prostě paráda.některé konkurenční vozy jsou většinou po 100 000km na konci životnosti a větších oprav přibývá ale oktávky drží
Můj Focus 1.6 TDCi se těm 100 tkm blíží a nemám pocit, že by byl na odpis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 21.12.2008 09:32, RE: Kylie
vale rossi napísal:
jo na to jsme čekali až nás zaostalé burany někdo poučí o tom jaké jsou citroeny skvělé vozy.ale k věci.názor mého kamaráda na francouzké vozy je "co chceš od lidí který žerou žáby a hlemýždě".já myslím,že je stokrát lepší levnější verze vw-škoda než levnější verze renault-dacia to co předvádějí snad ani nemůžou myslet vážně.nebo Vy by jste si takový "skvělí" vůz koupila?nebo nedej bože bývalá odnož citroen-oltcit(tuším že se tomu tady říkalo Čaučeskova pomsta)to Vy ale z té vyspělejší části evr...
A co čekat od lidí, co žerou prasata? ) Ano, konečně se ceny trochu narovnávají, koupit O2 před 1/2 rokem,tak bych byl trošku nas.anej. Ale svez se s C5, klidně s tím nejslabším naftovým motůrkem 1,6HDi , nebo starou 406 2,2 HDi a pak pěj chválu na TDI PD v O2. Mám možnost jezdit ve všech, v O2 jedu je když na mě "zbyde". Když bude mít každej takovou možnost, chci vidět tu oblibu O2. V r 2001 jsme jezdili O1 1,9 Tdi 66 kW Elegance v kombajnu. Perfektní auto, bylo totiž služební a veškerý servis a ND šly za zaměstnavatelem....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 21.12.2008 21:19, RE: Rozvody ... prostě paráda?
Kylie napísal:
Milý vale rossi! Já jsem tu za agentku citroën a jsem povinována vám sděliti, že u velmi povedeného motůrku 1.4 HDi, jež má tchýně ve své C3 se rozvody mění ve 240.000 km, já sama cestami brouzdám s C5 V6 3.0 benzín a rozvoddy se mění ve 240.000 km (Citroën je ta francouzská značka, co je v představách místních HLUBOKO DALEKO "za" a "pod" východoevropskou montovnou kokcernu Lidové auto.
PS: Autorova zmínka o jednom poruchovém voze ze statisíců označuji za "PERLU TÝDNE" a navrhuji tuto anketu...
no tak u nás doma máme Berlingo HDi r.v. 2004 najeto 70t. a Oktavku TDi r.v. 1998 najeto 150t obě auta byla kupována jako nová mají stejnou výbavu a stála přibližně stejné peníze u berlinga už se měnila řídící jednotka za 15t a byly problémy s klimou u oktávky se rozbila za celou dobu jediná věc-startovací relátko za necelých 500kč, a to je třeba na oktávce ještě původní výfuk o tom si může nechat berligo zdát, co se celkové výdrže týká je oktávka v jiný lize než frantíci, to je moje zkušenost. howg
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 22.12.2008 00:42, Statistika věda je ... a má PŘESNÉ údaje!
srutic napísal:
no tak u nás doma máme Berlingo HDi r.v. 2004 najeto 70t. a Oktavku TDi r.v. 1998 najeto 150t obě auta byla kupována jako nová mají stejnou výbavu a stála přibližně stejné peníze u berlinga už se měnila řídící jednotka za 15t a byly problémy s klimou u oktávky se rozbila za celou dobu jediná věc-startovací relátko za necelých 500kč, a to je třeba na oktávce ještě původní výfuk o tom si může nechat berligo zdát, co se celkové výdrže týká je oktávka v jiný lize než frantíci, to je moje zkušenost. howg
Srovnávat berlingo a octavii není sice úplně "ok", ale proč ne.
Co se výdrže týká, je oktávka ve STEJNÉ lize jako všichni ostatní (no možná některé čínské "experimenty" ,-)
Takže ze statistik za miliony vozidel (ne 2 ks). Octavia patří k BEZpromlémovým vozům a stejně staré Berlingo/Octavia (r.v. 2004) si v REÁLU stojí takto:
octavia je 63. (ze 117ti) a průměrný nájezd 94 t. km
berlingo je 72. s průměrným nájezdem 75 t. km
Mimochodem píšete, že oprava berlinga stála 15.000 kč a bylo kupováno jako nové (vy ho nemáte v záruce?).
Mimochodem II. - bože PROČ si pořizujete vůz (navíc model "dělník") francouzské výroby? Proč ne nějakou škodu (co to tehdy bylo? Praktik?), nebo vw?
Co se týče "spolehlivosti" poněkud "napřed" bývají (když už dle národnosti) japonská auta (také ne všechny, v posledních letech má "děsivý" propad Nissan Primera - např.) a Porsche 911 (no Boxster také) a co do "výdrže" daleko daleko více vydrží možná americká auta se "small" víceválečky - to jsou takové "paradoxy"..
Octavia je "normální" vůz nižší střední třídy, který se trochu "vymyká" olbřímým zavazadelníkem a celkem "vstřícnou cenou" (NEplatí pro českou republiku! - cena, zavazadelník na úkor cestujících ano), ale stejně jako modely seat (Toledo, Altea, Léon) je to "jen" další a další variace na mechanice vw golf (ale to jistojistě víte). KDE a JAK se vytvořily "fámy" a "báje" o zcela mimořádně NADprůměrných "schopnostech" či dokonce "výdrži" a bůhvíčeho ještě kterým předčí vždy vše a všechny je ... otázka desetiletí. Aby jste to špatně NEchápal, znám HORŠÍ vozy, ale existují i LEPŠÍ. Snad trochu překvapivě ve srovnávacích testech "uspěla" i slovenská Kia Ceed (a její česká /zhruba STEJNĚ "české" auto jako octavia či fabia/ variace Hyundai i30) a já bych ve třídě preferovala spíše vůz Mazda 3 (asi s 1.6 HDi - podle mne nejPODceněnější vůz - snad vůbec).
Co se vaší Octavia týče i to odpovídá, dle statistik je tento ročník na 39. místě (z 87mi hodnocených) s průměrným "nájezdem" 140.000 km.
Jak jsem tu již opakovaně psala, když si mohu vybrat zda 150.000 kilometrů strávit v Octavia TDi nebo v Citroën HDi ... tak jsem se rozhodla "otestovat" C5 2.2 HDi a něco malinko PŘES těch 150 tisíc km zvádla ku mé spokojenosti - v klidu a pohodě (a pohoDLNě) - v tom roce se C5 ještě NEvyráběla, ale její předchůdce Xantia je v oněch tabulkách 19. - s průměrem 133.000 najetých km - ať jsem "zcela" konkrétní.
NEtuším proč je v česku na citroën "nazíráno" až TAK "podivně" - sice to NEní žádný vzor "NEporuchovosti", ale jeho vidění "českou" optikou je ... minimálně "NEpřesné" (docela dost PODceňující, řekla bych).
PS: ... vzhledem k tomu, že "auta" (Octavia je - dle mne - první "opravdové" "pořádné" auto, na českém území vyráběné - T603 se mi sice také líbí - ale to bylo rožšířené tak nějak jako ferrari a porsche) se zde vyrábí "AŽ" (!!!) od roku 1996 (a jak VŠICHNi moc dobře vědí, je škoda "jen" pobočka vw používající POUZE techniku koncernu - stejně jako Seat) - je české "sebevědomí" v tomto směru ... až NEuvěřitelné (opravdu NEuvěřitelně "vyskoké").
PPS: Ono to už asi nejde "dohnat", tady prostě navždy bude "chybět" kus "autohistorie" (kde Citroën opravdu "něco" znamená - což jsem tento víkend tady někde k tomuto tématu něco maličko psala) a v "pohledu" na "problematiku" je docela znát, že "začátek" automobilismu je ... pro česko/čechy ... první polovina 90tých let (snad se tím nikdo NEurazí - ode mne to spíše je /já to "myslím" jako/ "povzdech").
Pěkné vánoční svátky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 22.12.2008 00:52, A na odpis ...
Dronte Mauricijský napísal:
Můj Focus 1.6 TDCi se těm 100 tkm blíží a nemám pocit, že by byl na odpis.
... také ještě HODNĚ dlouho NEbude!
To je TO čemu stále NEmohu přijít "na kloub", stále NEtuším KDE JAK se to "rodí" - tento (statisticky PROKAZATELNĚ) až "NEsmyslný/absurdní" pohled.
Snad krom RR (a "mého" Bristol ,-) jsou JAKÁKOLIV (BEZ ohledu na značku) "normální" osobní auta dělána zhruba "stejně" - to znamená "plánovaný/zaručený" nájezd je pro "běžné" modely prodávané v evropě počítán na 12 let a 240.000 km (samozřejmě se občas objeví "rekordmani", ale většinou je údržba a s ní spojené náklady v dalších statisících už "nevýhodnou" - ostatně roli pak hraje i "morální" zastarání). Jsou samozřejmě výjimky typu vozy taxi apod., ale "běžné" "komerční" osobní auto je "plánováno" tak jak jsem napsala (bez ohledu na to KDE je "montováno").
PS: A i když jsem o autech z Mladé Boleslavi slyšela/četla již "mnohé", že by "trumfovaly" mé "oblíbené" britské skvosty typu Rolls Royce a Bristol - to (zatím ,-) opravdu NE (zatím ani ve "fantaziích" některých přispivatelů, tak možná 1. dubna)
Pěkný den, dobrou noc a krásné svátky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 22.12.2008 18:22, RE: Nové české auto
Kylie napísal:
Hyundai i30 je dle testů (prý) lepší než vw golf (octavia) .. navíc je také (stejně) české (a lepší) .. (a levnější)
Přiznám se že na bratříčka i30 jsem zapomněl. Nicméně já bych raději zvolil ceed. Po stránce designu se mi zdá zdařilejší, to je ovšem subjektivní. Záruku má zajímavější a cenu nižší. Takže pro i30 nevidím moc důvodů. Dělá na něm hromada českých dodavatelů, takže v tomto ohledu je na tom podobně jako i30. Ale do hyundaie v Nošovicích moc rád jezdím - mají tam moc šikovnou obsluhu VZV.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 22.12.2008 21:14, RE: Nové české auto
Radek napísal:
Přiznám se že na bratříčka i30 jsem zapomněl. Nicméně já bych raději zvolil ceed. Po stránce designu se mi zdá zdařilejší, to je ovšem subjektivní. Záruku má zajímavější a cenu nižší. Takže pro i30 nevidím moc důvodů. Dělá na něm hromada českých dodavatelů, takže v tomto ohledu je na tom podobně jako i30. Ale do hyundaie v Nošovicích moc rád jezdím - mají tam moc šikovnou obsluhu VZV.
Také je mi Ceed asi "symptatičtější", ale ta cena je "jasná" hyundai a kia jsou něco jako vw a škoda (a ten golf je "logicky" dražší než octavia), ale vím že tohle (tenhle "pohled" na věc) v česku moc "nefunguje".
PS: Přiznávám že NEtuším, co to VZV znamená ..
PPS: Já VÍM, že Hyundai i30 je v reálu "stejně" český jako octavia (PROČ to místní až "odmítají", toť otázka), přitom možná (asi skoro určitě) opravdu LEPŠí ...ale zatím to moc "nefunguje" (ale mimo hranice česka se Ceed a i30 možná docela "chytnou" a možná opravdu octavii kupce uberou ... a možná i HODNĚ!)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.07.2009 14:08, POZOR!!!
Chtěl bych upozornit na koupi auta od firmy MOTOIMPORT, Ořechov u Brna, Polní 24, 664 44, tel. 774 480 480, www.motoimport.cz Od této firmy jsem koupil OCTAVII II 2,0 TDI, při předváděcí jízdě bylo vše v pořádku a ihned při dojetí do místa bydliště začala svítit kontrolka chladící kapaliny, kterou jsem doplnil, postupně auto hůře startovalo, až nenastartovalo vůbec a muselo být odtaženo do servisu, kde byla zjíštěna prasklá hlava válců. Servisní technik mi sdělil, že prodávající o závadě vědět musel, protože s hlavou již bylo manipulováno.
Následovala reklamace u prodávajícího, načež mi bylo s úsměvem sděleno, že on o ničem neví a že nepřipadá v úvahu, aby se nějak podílel na opravě.
Po rozboru smlouvy právnikem mi jako laikovi bylo sděleno, že bych na reklamaci měl nárok v případě, že by smlouva neobsahovala kouzelnou formuli "kupující kupuje věc jak leží a stojí". Tato možná na první pohled bezvýznamná věta totiž vylučuje jakékoliv pozdější reklamace.
Takže mne tento skok na špek ve finále vyšel na 3 týdny shánění dílu a nakonec na cca 22.000,- (koupě repasované hlavy).
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.