Kolega zo Slovenska napísal:
Vynikajúúúca recenzia! Bolo tam úplne všetko, až som myslel že nemá konca. Mám pocit že autor recenzie Josef už tu jednu recenziu a to na Nissan Maximu mal. Tá bola tiež super, čiže 2 perfektné recenzie od jedného autora.
P.S Fotku Octávy v celku nemáte
, to že menili karosériu je sila. Auto po takej oprave, by som kúpiť nikdy nechcel . Už nikdy nebude také ako bývalo.
Opravdu pěkné, podrobné a vyčerpávající. S rozdíly mezi Japonci a Oktávkou také souhlasím. Mě ovšem sedadla v Oktávii vyloženě padnou jako ulitá a s bolavými zády z delších cest v Subaru si Oktávku nemůžu vynachválit. Motor mám TDi 96kW, takže se k benzíňáku nemůžu vyjádřit, nicméně moje TDičko šlape jako hodinky a sílu má jako bejk při rozumné spotřebě. Jízdní vlastnosti jsou zcela ve shodě se slovy autora a jen dodám, že když se zadek začíná v zatáčce kývat, je to o držku a téměř se to nedá zastavit. Tady Subaru a Nisan (jiné Japonce jsem neřídil) vedou. Ale to jedu jako prase a pokud jedu jen ostřeji, sedí jako přibitá. Karosérie je po sice pouhých čtyřech letech jako bez poskvrnky. Vnitřek nevrže, ale čas od času slyším vrzání pružin předních náprav. Není to na závadu (řekli v servise), ale na autě za 650 tisíc to nepůsobí vůbec přepychově. S Oktávkou jsem vyloženě spokojený, ale jedna věc mě opravdu sere!!! Jsem menší postavy, takže vzadu mají místa dost. Ale!!! Dva vzadu pohodlně, ale tři - to jsou galeje!!! Sedadla vzadu mají výrazné vnější boční vedení, takže dva na krajích jsou přitočni k prostřednímu a vnější rameno oprozi vnitřnímu mají vytočené také dovnitř. Takže sedí celou cestu zkroucení jako jitrnice. Ocenil bych, kdyby se začala vyrábět nějaká vložka vcelku na zadní sedačku, aby tento nešvar šel řešit. Já už jsem si to nechal udělat na míru u čalouníka. Až to vyzkouším, ozvu se, a napíšu, jak to funguje.