TicTac napísal:
Osvedcenou jednickou? Nenech se vysmat! Kdo nic necetl, nevidel, neslysel a o 4x4 nic nevi a pak pise takove bludy a snazi se ostatni presvedcit o svoji pravde ktera pravdou neni by se mel stydet a vickrat uz radeji nikam nepsat.
Myslím, že k tomu mám nárok něco uvést. Po mých třech Imprezách (GT,rok 97, GT rok 99 a WRX rok 01) jezdím Golfy TDi (85 kw rok 00 a nyní 96 kw rok 02, oba 4x4 Haldex a oba načipované :o). Všechna auta kupovaná starší, po menších nehodách, najeto cca 20 až 80.000 km. Spotřebu 5,5 - 8 l/100km oproti 10 - 18 l/100km, zátah motoru je při předjíždění radostně SROVNATELNÝ! (Imprezy zátah od dříve 2.500/3.500 do 6.500 ot/min), TDi od 1.700 do až 4.700!!ot/min). Šestá rychlost (i po Praze) nejužívanější. A srovnání pohonů 4x4? Jednoznačně a překvapivě (i před časem pro mne) Haldex! V driftu (mokro, sníh) krásně, lehce a hlavně stabilně přetáčivý (vracečky i zatáčky kolem 100 km/h) a mnohem stabilnější i při 120 až 140 km/h na zasněžené dálnici! To Imprezy musíte nasazovat do driftu před zatáčkou (jinak má tendenci se tlačit předkem ven) a drift pak stále korigovat (asi díky mezinápravovému diferenciálu šup sem, šup tam). Navíc tyto Imprezy mívaly dlouhý převod řízení - ručkujete někdy jak šílenci sem a tam a stejně nestíháte. Nová STíčka s možností změny poměru výkonu přenášeného na předek/zadek a s ostrým převodem řízení už ale asi budou jiné kafe. Nová STíčka ale také bohužel mají ještě vyšší spotřebu a náklady na servis také jistě porostou( složitost, elektronika, čidla aj.) Takže s Haldexem a TDi asi zatím zůstanu, než mi 2. července 2006 sebere holokaust pana Šimonovského mých 12 bodíků :o(