0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.8 TSI - je nový motor úsporný?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 10:34, RE: dotaz
anonym napísal:
Obraťte se na výhradního dovozce ve Strakonicích. Já si tam nechal přestavět auto před měsícem a vešel jsem se do 30 000 Kč. Sekvenční vstřikování a nádrž 77 l toroid. Jsem z Prahy, ale na Harfě bych se dostal ke 40tis.
Mate prosim kontakt na www stranky toho strakonickeho dodavatele? Protoze 10 tis rozdilu opravdu je dosti vyrazny na to, aby se me vyplatilo si tam udelat vylet.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 10:38, RE: dotaz
anonym napísal:
Obraťte se na výhradního dovozce ve Strakonicích. Já si tam nechal přestavět auto před měsícem a vešel jsem se do 30 000 Kč. Sekvenční vstřikování a nádrž 77 l toroid. Jsem z Prahy, ale na Harfě bych se dostal ke 40tis.
Je to tato firma prosim? Dekuji http://www.autogascentrum.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 10:41, FSI
Ta Strakonicka firma prestavuje dokonce i FSI, tady mate presne zneni jejich nabidky: SEKVENČNÍ SYSTÉM LPG PRO VOZIDLA S PŘÍMÝM VSTŘIKEM BENZÍNU (BRC-SDI) koncernu VW s motory FSI. Popripadne kontakt na ne je o prispevek vyse
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 11:00, Zdeněk Kříž
Když Octávii, tak jedině s tímto motorem. Jenom kdyby v ČR stála tolik co na Západě a ne o 10% víc.
Motor je velmi solidní!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 14:24, N95 a nebo N98 ?
zapadl zde dotaz na typ benzinu (a tim i cenu). Odborníci poradí zda přeplňovaný motor přezvýkne 95 a nebo potřebuje 98..
díky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 14:38, RE: dotaz
anonym napísal:
Je to tato firma prosim? Dekuji http://www.autogascentrum.cz
ano to jsou oni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 16:52, RE: dotaz
anonym napísal:
Je to tato firma prosim? Dekuji http://www.autogascentrum.cz
Presne tak, Strakonice muzu velmi doporucit. Dam mi predelavali moji Felinu, najel jsem s ni 270tis a bezproblemu. Ted mam Focuse na LPG, predelaval Fedor Auto v Prostejove a spokojenost jeste vetsi. Doporucuji LandiRenzo... Drazsi, ale kvalita...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 16:52, RE: N95 a nebo N98 ?
anonym napísal:
zapadl zde dotaz na typ benzinu (a tim i cenu). Odborníci poradí zda přeplňovaný motor přezvýkne 95 a nebo potřebuje 98..
díky
na těch stránkách http://moje.auto.cz/ u turbobenzínových Oct II. autoři píšou, že raději 98. Líp prý jede a spotřeba je nižší. Ale jinak tu 95 motor samozřejmě spapá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.02.2008 19:16, RE: N95 a nebo N98 ?
anonym napísal:
na těch stránkách http://moje.auto.cz/ u turbobenzínových Oct II. autoři píšou, že raději 98. Líp prý jede a spotřeba je nižší. Ale jinak tu 95 motor samozřejmě spapá.
To se ale týká 2,0 TFSI u modelu RS! Tam je to doporučeno.
1,8 TSI (TFSI x TSI je jedno a to samé) žere 95! Je to v návodu, v testech a nic jiného tam nedávám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.02.2008 13:06, RE: Octavia
anonym napísal:
Pokud nebudeš tomuto autu šlapat na krk, nepotřebuješ tento motor a můžeš ušetřit 100 000,- i víc na kupní ceně.
Oktávka je určitě poměrně kvalitní auto ale pro pojem super -auto má moc technických závad. Stejně jako i třeba starší Fabie. Dá se s ní jezdit a platit údržba- superb by normální smrtelník udržbu neuplatil...jak je drahá. Ale nejprodávanějkší SUV je třeba Suzuki Grand Vitara a kolik moc se te´d prodáva třeva Suzuki SX a Suzuki Swift..to je dle mého správná cesta- srazit cenu co nejníž a pak se auto prodává, když je kvalitní. Mám Suzuki motorku a Suzuki vede dlouhodobě politiku co nejnižsí ceny..a kvality Motorky sjou super a taky super levné ve srovnání s konkurencí. A co dělá Volkswagen..vždy si vymyslí nejakou p.i.c.o.v.i.n.u. která je drahá jak prase jen aby vytahli lidem penize z kapes. škodovku již nikdy více. Howgh
Vilda N.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.02.2008 13:16, RE: RS octavka
anonym napísal:
Je RS s 2.0 TFSI. Všechny ostatní verze jí v jízdních výkonech nesahají ani po ráfky. A zkuste si nakonfigurovat "levnější" variantu OCT II na úroveň RS - dostanete se většinou na vyšší částku než je cena RSky...
Mimochodem víš jaky je rozdil mezi RS Octavia a normální oktávkou....jiný software správně
jiné 01001111010100000
nic jiného. Taky pekny podvod ke kteremu se hlásí Volkswagen
Howgh
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.02.2008 14:35, RE: dobrá spotřeba?... možná na benzín....
anonym napísal:
Áno, ale korunky, ktoré si jazdou na traktore ušetril pokne odkladaj na kôpku, budeš ich potrebovať na váhu vzduchu, turbo a iné serepetičky, ktoré sú inde závadou, no u škody sú spotrebným materiálom!
to už je trapné tyhle nesmysli tady připomínat TFSI ma taky turbo jestli jsi si nevšimnul. Doma máme O1 nalítáno 130tis a nic se neměnilo.žadné turbo, vstřiky a váhy vzduchu. Co se týče OII s 1.8TFSI tak je to motor co mě láká..Předělal bych ho na LPG a vyjde to levněji něž TDI-PD nebo nějak CR které stejně dnes má už průměrnou spotřebu 6l oproti O1 kde se jezdilo bez problémů za 5l. Jinak spotřeba 1.8TFSI mě nepřijde nějak zválštní..pruměrnou spotřebu u Toyoty Cariny jsem měl 6,5-7l a ve městě 8,5l to same u Nissana Primery a to jsou motory bez turba z roku cca 96!!! Výhodu beru to turbo protože dodá potřebný krouták který je u benzínů mizerný...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.02.2008 15:25, RE: Octavia forever
anonym napísal:
On myslel Mazdu Xedos 6 !!! To není Mazda 6!!! Pro doplnění M6 se vyrábí až od roku 2002.
akorat ze Mazda 6 se pretim menovala 626 a de opsolutne o stejne auto +- nakej detail aby prodali novou generaci. Ale uz 20 let to jezdy stejne dobre. A mimochodem to je uplne jina trida nez oktavka takze to sem nepatri.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.03.2008 12:45, dotaz
Prosil bych o přímé srovnání nové Octavie II 1.8 TSI s Hondou Civic sedan 1.8 ES.Uvažuji o koupi a nevím,co je lepší volba.Děkuji Roman Klimunda
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.03.2008 15:47, RE: dotaz
jezek napísal:
Prosil bych o přímé srovnání nové Octavie II 1.8 TSI s Hondou Civic sedan 1.8 ES.Uvažuji o koupi a nevím,co je lepší volba.Děkuji Roman Klimunda
To by poradil snad jedině někdo, kdo měl možnost obě auta jezdit delší čas.
Není problém domluvit si předváděcí jízdu oběma vozy.
Dostatek testů je na www.autorevue.cz a www.auto.cz kde i potažmo v sekci moje.auto.cz jsou recenze uživatelů.
Osobně se mi zdají ta auta vzhledově diametrálně odlišná a výběr Honda Civic sedan a Octavia mě zaskočil 
Motor bude 100% lepší u Octavie (jsem jím nadšen_racenze na www.moje.auto.cz) u Hondy bude lepší podvozek.
Octavia, pokud jsem se díval dobře, má o 200 litrů věší kufr! Honda není taková tuctovka, nicméně reprezentativněji na mě působí Škoda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.03.2008 17:47, je motor 1,6 Mpi pro oct2 dostacujici
jezdim zhruba 16000 km rocne a premyslim jestli benzin nebo naftu muzete mi poradit dik Jirka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.03.2008 19:18, RE: je motor 1,6 Mpi pro oct2 dostacujici
anonym napísal:
jezdim zhruba 16000 km rocne a premyslim jestli benzin nebo naftu muzete mi poradit dik Jirka.
U tohoto ročního nájezdu opravdu benzín.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.03.2008 19:38, RE: je motor 1,6 Mpi pro oct2 dostacujici
anonym napísal:
U tohoto ročního nájezdu opravdu benzín.
Jenze u octavii je mala nabidka a co ten dvoulitr Fsi kolik ma spotrebu vyplati se mi?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.03.2008 21:39, RE: je motor 1,6 Mpi pro oct2 dostacujici
anonym napísal:
Jenze u octavii je mala nabidka a co ten dvoulitr Fsi kolik ma spotrebu vyplati se mi?
Ten právě nic-moc cca. 9L
Pokud jde o nové auto, tak 2,0 FSI koupíte jen s automatickou převodovkou (takže 10L)
Je nahrazen právě 1,8 TSI (spotřeba do 8L) který má daleko lepší projev.
Motor 1,6 FSI bych nebral je o 40.000,- dražší než stará 1,6 MPI a žere natural 98.
Na konci roku nahradí motor 1,6 FSI motor 1,4 TSI (92 kw, spotřeba 6,5)
Sám jsem váhal jestli nepočkat, ale rok bych nevydržel a vzal jsem 1,8 TSI
Opakuji dost recenzí na Octavie je na www.autorevue.cz a www.auto.cz a cca. 30 uživatelských recenzí na www.moje.auto.cz
Pokud nemáte extra nároky na dynamiku tak bych volil 1,6 MPI. Pokud chcete opravdu super motor s dostatečnou výkonovou rezervou tak 1,8 TSI. Kompromisem, ale vynikajícím bude plánovaná 1,4 TSI.
Pro pocit „úspor“ je 1,9 TDI. Ale spotřeba 5L je vykoupena utrpením z projevu motoru.
A u 16 tis ročně se opravdu nemůže vyplatit. Já jezdím 35 tis ročně a raději si připlatím. A každý den se těším až nastartuji.
Pokud je tedy řeč o novém autě… já např. ustoupil o původně zamýšleného kombi a upřednostnil příplatek za motor. Dál bych radil xenony a okenní airbagy. Toto já nemám. Koupil jsem skladový vůz.
Hodně také záleží na vašem stylu jízdy. Volba je stejně jen na vás.
Tomáš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 30.03.2008 00:15, RE: dobrá spotřeba?... možná na benzín....
anonym napísal:
Zásadní rozdíl je v tom, že turbo na 1.8 TSI je chlazené vodou ....... Neví autoři, co znamená v materiálech uvedený bezúdržbový řemen na rozvodech ? Nechce se mi věřit, že by byl na věčné časy ......
1.9 TDI a 2.0 TDI určitě dobře poslouží, ale život je taky o radosti, nebo ne ?
Ano je na vecne casy. Je to retazovy rozvodovy remen,
motor je z dielne audi. Ziadne vw ani skoda!!
Je to cistokrvny audi motor.
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.