anonym napísal:
Musím také podpořit autora ve spotřebě, docela tomu věřím...sám mám 2.5 R6 bmw a dlouhodobá spotřeba je 9litrů kombinace a to nejezdim dle předpisů. Mimo dálnice se dá kolem 100km/h jet za 6.5l...ale běžně dálky jezdim za 7.5l, ale není to jízda na spotřebu. Měřím vždy dotankováním, a každé tankování si i zapisuju
BC nevěřím v žádném autě.Takže myslím, že 1.8T může v pohodě jezdit kolem 8 litrů a dálky za 7, když s tim člověk umí jezdit, tak myslím že to jde....a také se určitě ten motor méně...
Vážení čtenáři!
Článek recenzisty nestojí za moc. Je to takové blábolení z východu. O to zajímavější je tato diskuze. Šedesát procent příspěvků napadá předchozího pisatele. O to zajímavější je těch čtyřicet. Tam se alespoň člověk něco dozví.
Jinak má zkušenost po 40 tkm a dvou letech s 1,8T je taková: V zatáčkách těžkopádné Octavii ujede kde co. Rovněž podvozek je citlivý na nerovnosti, boční vítr a zatížení auta.. Na pěkné dálnici či silnici a při pěkném počasí se nechá jezdit docela svižně. Motor je jednoznačně nejlepší na celém autě! Také je z motorárny Audi. Je pružný s pěkným zátahem od 1800 otáček. Jednoznačně předbíhá podvozek! Na to je potřeba dávat pozor.
K diskutované spotřebě: Dlouhodobý průměr 8,2 L na 100km při dotankování. Jezdím 50% dálnice, 45% silnice I. a II. třídy a 5%město. Většinou sám, nebo ve dvou. Velice však záleží, jak se člověk dokáže ovládat ve šlapání na plynový pedál. Nechá se jezdit i úsporněji můj rekord je dle PP 5,6, po známe silnici, rovinatý terén. Jenže kdo to vydrží nechat motor jen tak převalovat, když je tam těch 150 koníků? Překvapivě, spotřeba jde dolů v zimně. Jezdím přece jenom pomaleji. Jinak při dodržování předepsaných rychlostí, je realita někde kolem 7,6 L na 100km. Nejezdím téměř po městě. Jinak 1,8T je jednoznačně lepší volba, než 1,6 74 a 75 kW. Spotřeba téměř stejná, a výkonnostní rezerva propastná!!!
Hezký den.