jen ve stříbrné metalíze.. Majitel však zapomněl OPRAVDU zdůraznit, že auto koupil ojeté a že mu bazárník jistě stočil tacho alespoň o 60.000 km. Takže uvedené závady by mohly sedět na auto se 160.000 km. Pak by to bylo v pořádku, co by majitel chtěl, po 10 letech??? Je jasné, že všechny díly (u všech aut a všech značek) se opotřebovávají a elketronice chce občas pomoci. Já mám nyní najeto 175.000, auto 4 roky a říkám: kdomě lambda sondy a palivového čerpadla + stahovačky zadních dvěří jen měním olej a leju benzín!
A OCTAVII (NYNÍ novější VERZI II) si koupím OPĚT A ZNOVU. Neměli jsme nikdy spolehlivější auto, než je Octavia. A to jsme v rodině už měli pár vozů nejrůznějších značek.
Majitel značku haní, ale já bych spíše řekl, že v bazaru neměl štěstí, koupil vrak, který měl stočené km. Na závěr: co se týče výkonu: i do kopce tento atmosférický motor pěkně zrychluje, což ostatní značky (zejméne diesely) špatně nesou. Nejde o závodění, ale dnes, kdy je potřeba často předjíždět vlečící se naložené kamiony, je to potřeba. Autorovi bych rád vzkázal, že jestli chce hanět bezdůvodně značku Škoda, tak se mu to podařilo zdárně. Ale máme doma i Peugeota a Forda a tyto značky se serou dvoj-násob. A za 3x vyšší ceny ND než má Škoda auto.. Příště buďte soudný, prosím, a napište, že nemáte Škodu rád!