0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,6 LPG - první dojmy majitele

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 10:30, Lidi
Převoz většího počtu lidí v zadní řadě v O1 je tak trochu mučící nástroj. Nicméně - O2 je na tom sice lépe co se týče místa pro nohy, ale už 3 lidi vzadu se mačkají v oblasti ramen. Pokud někdo k O1 přistoupí jako ke konfiguraci 2+2, tedy úpro dva lidi a dvě sedadla nouzová, tak bude klidně spokojen.

A dnešní Dacie bych se nebál, cena/výkon je na skvělé úrovni a když si vezmu, že se tam dostane jen technika poměrně zastaralá, ale o to více časem prověřená, tak nevidím důvod, proč jí nevěřit. Navíc už to není žádná novinka a určitě jsou už zkušenosti s provozem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 11:02, Přínosné
Tak tohle je opravdu recenze na úrovni a hlavně velmi přínosná... :))) Aneb Octavia na 1000 a 1 způsob... pořád dokola!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 13:14, Koncern
Bohužel další jedinec který kromě koncernových aut v ničem jiném neseděl a rady pro nákup auta sbírá v hospodě u piva od nějakého Pepíka, který je opravdu odborník na slovo vzatý, protože si už před rokem 90. sám opravoval Škodu 1000MB. Pokaždé když přelezu do služební Octavie nedokážu pochopit, že Audi 80 (které je mnohem starší) je o tolik pohodlnější, to samé Honda Accord 3. generace nebo Subaru Legacy z roku 1988. Přítelkyně si nedávno chtěla koupit nové (ojeté) auto, starý Rover 200 přestal postačovat, mezi vybíraná auta spadla i O1, po prvním usednutí za volant okamžitý result "nepohodlná a tvrdá sedadla", po zkušební jízdě "auto na silnici skáče". Přelézt z Octavie do něčeho jiného je lehké, protože i Trabant je skoro pohodlnější než O1. Vzhledem k tomu, že většina uživatelů Octavie trpí selektivní ztrátou paměti co se týče použití jiných aut (jen vědí, že Octavia je prostě "nej"), doporučuji přelézt si alespoň do Golfa na jehož podvozku O1 stojí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 14:45, Fakta?
Auto staré 10 let má namontováno LPG a najeto 100 tisíc? Nemožné to jistě není, podezřelé to je, ale nejvíce sázím na to, že tachometr neodráží skutečný stav věci.
Octavia I ať je jakákoliv jedno jí upřít nelze. Přestože se prakticky nezměněná vyráběla snad 15 let, má stále mnoho obdivovatelů. Kamarád na ni nedá dopustit, a to se prazentuje jako někdo, kdo autům rozumí. Často vyzvihuje podvozkové kvality i kvality motoru 1.8 20V, což mi hlava nebere, ale zbytečně ho nedráždím, protože já ne to nemám školy, kdežto on ano
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 15:15, RE: Koncern
Rover623 napísal:
Bohužel další jedinec který kromě koncernových aut v ničem jiném neseděl a rady pro nákup auta sbírá v hospodě u piva od nějakého Pepíka, který je opravdu odborník na slovo vzatý, protože si už před rokem 90. sám opravoval Škodu 1000MB. Pokaždé když přelezu do služební Octavie nedokážu pochopit, že Audi 80 (které je mnohem starší) je o tolik pohodlnější, to samé Honda Accord 3. generace nebo Subaru Legacy z roku 1988. Přítelkyně si nedávno chtěla koupit nové (ojeté) auto, starý Rover 200 přestal...
nepřeháněj
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 15:32, RE: Koncern
A4 napísal:
nepřeháněj
No dobře, to s tím Trabantem je hyperbola. Ten zbytek je bohužel pravda, i Golf se kterým je Octavia příbuzná je pohodlnější a rozhodně tolik neposkakuje
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 15:41, RE: Fakta?
David V napísal:
Auto staré 10 let má namontováno LPG a najeto 100 tisíc? Nemožné to jistě není, podezřelé to je, ale nejvíce sázím na to, že tachometr neodráží skutečný stav věci.
Octavia I ať je jakákoliv jedno jí upřít nelze. Přestože se prakticky nezměněná vyráběla snad 15 let, má stále mnoho obdivovatelů. Kamarád na ni nedá dopustit, a to se prazentuje jako někdo, kdo autům rozumí. Často vyzvihuje podvozkové kvality i kvality motoru 1.8 20V, což mi hlava nebere, ale zbytečně ho nedráždím, protože já ne to ...
Já bych to nehrotil. Moje máma má tenhle vergl taky, za 8 let najeto nějakých 70 tis. To LPG tam asi nebude od novoty...
No a s tím kamarádem - jestli na takových názorech zastřízliva trvá, tak bych se s ním do debat o autech radší ani nepouštěl, páč ví víc...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 16:52, dojíždění
dojíždět autem sám 5km do práce je zhovadilost, pak nemá být 1/2 národa obézní a se zdravotníma potížema, když si pořád vozíme p...l v autech
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 16:55, RE: Koncern
Rover623 napísal:
Bohužel další jedinec který kromě koncernových aut v ničem jiném neseděl a rady pro nákup auta sbírá v hospodě u piva od nějakého Pepíka, který je opravdu odborník na slovo vzatý, protože si už před rokem 90. sám opravoval Škodu 1000MB. Pokaždé když přelezu do služební Octavie nedokážu pochopit, že Audi 80 (které je mnohem starší) je o tolik pohodlnější, to samé Honda Accord 3. generace nebo Subaru Legacy z roku 1988. Přítelkyně si nedávno chtěla koupit nové (ojeté) auto, starý Rover 200 přestal...
Tak se projeď s O1 co má v pořádku tlumiče. Tahle je asi v pořádku neměla. Sedačky jsou sice tvrdší, ale ani po cestě do Chorvatska v kuse mě z nich nebolela záda a celkově se mi s autem vždy dobře cestovalo. S Audi 80 (a novějšími) i Accordem je jízda o něčem jiném, ale taky to je střední třída bez kompromisů (Legacy taky). Kdežto O1 je nižší střední s velkým kufrem, takže bylo třeba udělat nějaké kompromisy (trochu tvrdší naladění podvozku než u golfu, v případě liftbacku nižší tuhost karoserie), a ty se myslím konstruktérům povedly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 17:09, RE: Fakta?
Pepe napísal:
Já bych to nehrotil. Moje máma má tenhle vergl taky, za 8 let najeto nějakých 70 tis. To LPG tam asi nebude od novoty...
No a s tím kamarádem - jestli na takových názorech zastřízliva trvá, tak bych se s ním do debat o autech radší ani nepouštěl, páč ví víc...
Mhm, namontovat do takového motoru LPG to je slušný masochismus. Vždyť to i tak nežere skoro nic... a taky skoro vůbec nejede...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 18:48, RE: dojíždění
mykovec napísal:
dojíždět autem sám 5km do práce je zhovadilost, pak nemá být 1/2 národa obézní a se zdravotníma potížema, když si pořád vozíme p...l v autech
Jo, povinně kdo dojíždí do 5 km si musí pořídit velblouda. Nebo velebluda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 22:46, RE: dojíždění
Dolly napísal:
Jo, povinně kdo dojíždí do 5 km si musí pořídit velblouda. Nebo velebluda.
Hele já dojíždím 3km do práce v Brně, ale co mám jako dělat...? Auto je služební, šalina drahá jak sviňa... Na kole (pěšky) se tam dojet (dojít) nedá - je to přes velké křížění D1 s výpadovkou na Vídeň. Taky se ,mi to občas příčí, ale jinak to holt nejde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2012 23:04, RE: Koncern
Rover623 napísal:
Bohužel další jedinec který kromě koncernových aut v ničem jiném neseděl a rady pro nákup auta sbírá v hospodě u piva od nějakého Pepíka, který je opravdu odborník na slovo vzatý, protože si už před rokem 90. sám opravoval Škodu 1000MB. Pokaždé když přelezu do služební Octavie nedokážu pochopit, že Audi 80 (které je mnohem starší) je o tolik pohodlnější, to samé Honda Accord 3. generace nebo Subaru Legacy z roku 1988. Přítelkyně si nedávno chtěla koupit nové (ojeté) auto, starý Rover 200 přestal...
Ad koncern. Měl jsem teď 14 dní půjčenou Ibizu kombi 1.4 atmo. Všechny okna v elektrice, ESP, tempomat, automatická klima, 4 bagy a nechyběl ani "trojblik" <br>
Celkem mě to auto pozitivně překvapilo. Samozřejmě se v zatáčkách houpe, atp. Ale celkový pocit celkem dobrý. Jen na co jsem si nezvykl je, že se tempomat (a rádio taky) neovládá na volantu, ale na pádle za volantem. Ovládání těhle funkcí palcema na volantu je mnohem snažší a intuitivnější než malíčkem na pádle schovaném za volantem. Jinak ale celkový dojem docela dobrý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2012 10:22, RE: dojíždění
Alda napísal:
Hele já dojíždím 3km do práce v Brně, ale co mám jako dělat...? Auto je služební, šalina drahá jak sviňa... Na kole (pěšky) se tam dojet (dojít) nedá - je to přes velké křížění D1 s výpadovkou na Vídeň. Taky se ,mi to občas příčí, ale jinak to holt nejde.
No jistěéééé :) sem si dělal bžundu kamaráde nebo sis myslel že to myslím vážně? Pořiď si skůtr na dřevoplyn.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2012 15:07, RE: dojíždění
Dolly napísal:
No jistěéééé :) sem si dělal bžundu kamaráde nebo sis myslel že to myslím vážně? Pořiď si skůtr na dřevoplyn.
Dojíždím do práce 2 km daleko a ještě je to z kopce. Ale abych chodil pěšky to by znamenalo vstávat o půl hodiny dřív a to se mi nechce....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2012 16:32, RE: dojíždění
Michal napísal:
Dojíždím do práce 2 km daleko a ještě je to z kopce. Ale abych chodil pěšky to by znamenalo vstávat o půl hodiny dřív a to se mi nechce....
Tak si pořiď kolo nebo elektrokolo, jestli se bojíš že bys ten kopec nevyšlapal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 24.06.2012 23:26, RE: dojíždění
Michal napísal:
Dojíždím do práce 2 km daleko a ještě je to z kopce. Ale abych chodil pěšky to by znamenalo vstávat o půl hodiny dřív a to se mi nechce....
To já teda takovej lenoch nejsem. 2 km bych chodil pěcha, je to ostřejší chůzí 20 minut a jelikož sedím v kanclu, byla by to skvělá záminka pro pohyb. Já využívám mhd, protože 6 km je na pěcha dost a kolu zas tolik neholduju, ale chodím většinou na 600 m vzdálenou tram. zastávku, i když mi trajf zastavuje před barákem. Projdu se a šalinou jedu přímo, zatímco s trajfem přesedám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.06.2012 08:17, RE: Koncern
Rover623 napísal:
Bohužel další jedinec který kromě koncernových aut v ničem jiném neseděl a rady pro nákup auta sbírá v hospodě u piva od nějakého Pepíka, který je opravdu odborník na slovo vzatý, protože si už před rokem 90. sám opravoval Škodu 1000MB. Pokaždé když přelezu do služební Octavie nedokážu pochopit, že Audi 80 (které je mnohem starší) je o tolik pohodlnější, to samé Honda Accord 3. generace nebo Subaru Legacy z roku 1988. Přítelkyně si nedávno chtěla koupit nové (ojeté) auto, starý Rover 200 přestal...
Osobně v tom nevidím problém,podle mě dotyčný rozhodně neudělal špatně.Na kratší pojíždky naprosto dostačující a spotřeba 7-10 l plynu super.A ten podvozek je sice zastaralý,ale pro normální jízdu plně dostačující.Co by třeba za takový podvozek dali majitelé vozu hyundai ix 20.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.06.2012 08:20, RE: dojíždění
David V napísal:
To já teda takovej lenoch nejsem. 2 km bych chodil pěcha, je to ostřejší chůzí 20 minut a jelikož sedím v kanclu, byla by to skvělá záminka pro pohyb. Já využívám mhd, protože 6 km je na pěcha dost a kolu zas tolik neholduju, ale chodím většinou na 600 m vzdálenou tram. zastávku, i když mi trajf zastavuje před barákem. Projdu se a šalinou jedu přímo, zatímco s trajfem přesedám.
Přesně! Težký život kancelářských krys! Já to měl do kanclu spoustu let 1km, poté 3km (obojí na pohodu pěšky) a teď 3km ale už to nejde. Bývaly to (hlavně ráno) moc fajn procházky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.06.2012 08:54, RE: dojíždění
ivan2 napísal:
Tak si pořiď kolo nebo elektrokolo, jestli se bojíš že bys ten kopec nevyšlapal
Kolo mám, jezdit v městském provozu se mi nechce, krom toho sám vím, jak mně cyklisti v autě otravujou... na křižovatce frajersky podjedou a o deset metrů dál už blokujou provoz a nedají se předjet...
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.