0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.6 GLX a zkušenost majitele po pěti letech

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 06:28, Tohle je fakt pech
Toliko smuly na ojetem aute... By me zajimalo ktery bazar v Ostrave takhle okate prodava auto s tim ze prezuje gumy na horsi. Muze ho majitel jmenovat? Ja se uz setkal s nadhodnocenymi vraky v autobazaru Viva - to bude tak v dobe kdy pisatel koupil tohle auto. Docela se mi prici praxe pretaceni tachometru, kdy pak majitel nemuze nevedomky dodrzet doporucene servisni ukony dane vyrobcem. A bazar pokud je dobry tak auto s pretocenym tachometrem pozna diky overeni v danem servise (a to i v zahranicnim) a jsou i jine moznosti, a kupujiciho upozornit, ne jen snizit vykupni cenu a prodat za hodne. Bohuzel praxe nekterych je i ty tachometry pretacet. Takze sup sem se jmenem nesolidniho bazaru :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 06:57, Bouračka
Nechci autorovi brát iluze,ale to auto mělo naheto nějakých 300 000 km a bylo stoprocentně několikrát nebo jednou (ale pořádně) nabouráno a potom hezky levně opraveno,možná přestříkáno sprejem a potom rychle prodat.Jinak to,že se Octavia 1 generace dá otevřít stejně snadno jako Škoda 120,to snad všichni vědí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 08:11, RE: Bouračka
Rover623 napísal:
Nechci autorovi brát iluze,ale to auto mělo naheto nějakých 300 000 km a bylo stoprocentně několikrát nebo jednou (ale pořádně) nabouráno a potom hezky levně opraveno,možná přestříkáno sprejem a potom rychle prodat.Jinak to,že se Octavia 1 generace dá otevřít stejně snadno jako Škoda 120,to snad všichni vědí
Taky to tak vidim. 10 let stare auto, na tachu oblibenych 120tkm...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 08:20, RE: Bouračka
Rover623 napísal:
Nechci autorovi brát iluze,ale to auto mělo naheto nějakých 300 000 km a bylo stoprocentně několikrát nebo jednou (ale pořádně) nabouráno a potom hezky levně opraveno,možná přestříkáno sprejem a potom rychle prodat.Jinak to,že se Octavia 1 generace dá otevřít stejně snadno jako Škoda 120,to snad všichni vědí
My najezdíme ročně 12tis., ale to skoro vůbec nejezdíme, jenom párkrát týdně po městě a občas o víkendu kolem města.
Takže najezdit za 10 let 120tis. to je blbost - zvláště když takových aut jsou v bazarech mraky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 08:23, RE: Tohle je fakt pech
Mazel napísal:
Toliko smuly na ojetem aute... By me zajimalo ktery bazar v Ostrave takhle okate prodava auto s tim ze prezuje gumy na horsi. Muze ho majitel jmenovat? Ja se uz setkal s nadhodnocenymi vraky v autobazaru Viva - to bude tak v dobe kdy pisatel koupil tohle auto. Docela se mi prici praxe pretaceni tachometru, kdy pak majitel nemuze nevedomky dodrzet doporucene servisni ukony dane vyrobcem. A bazar pokud je dobry tak auto s pretocenym tachometrem pozna diky overeni v danem servise (a to i v zahranic...
JO, to asi jo, i když o té převodovce na 1.6 benzínu už to tady bylo v recenzích několikrát zmiňováno. Ostatní závady, to jsou typické následky těžké služby - vyhrkané, zavlhlé, zanedbané auto.

Chápu majitele, že už měl prachy nachystané a těšil se na auto, ale s těma gumama - to bych se na místě otočil a jel pryč. To totiž vvypovídá o solidnosti bazaru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 08:51, octavie
Riccardo napísal:
My najezdíme ročně 12tis., ale to skoro vůbec nejezdíme, jenom párkrát týdně po městě a občas o víkendu kolem města.
Takže najezdit za 10 let 120tis. to je blbost - zvláště když takových aut jsou v bazarech mraky.
Teda závad více než dost ,hlavně když pán přesedal z Toyoty.Kilometry které vydrží spojka záleží dost na řidiči.Sousedce na Puntu 2 vydržela 30 tisíc Km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 08:58, RE: octavie
Majoš napísal:
Teda závad více než dost ,hlavně když pán přesedal z Toyoty.Kilometry které vydrží spojka záleží dost na řidiči.Sousedce na Puntu 2 vydržela 30 tisíc Km.
V práci mam kolegu,co jezdi od 97 roku octavii 1,9 66kW a ma najeto 745 000km ale cca v 320t kdyz umrel menil za silnejsi motor z audi a na nem ma uz taky 300tisic. Rika,ze uz tak netahne jako po vymene, ale zatim jede, Octavia uz rezne, opadava doslova lak, ovsem co bylo pro me neuveritelne, spojka puvodni. Meni jen rozvody, opravy na naprave a tlumice. A obcas repasuje alternator ci starter.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 09:09, Co více dodat...
Tohle už není o spolehlivosti auta a značky jako takové. Toto je především o "spolehlivosti zdravého rozumu kupůjícího." Pro většinu lidí je strašně těžké se s penězi v kapse otočit, odejít z bazaru a hledat dál.
Paradox:
Zajímavé je, že větsina z nás se dušuje, že nevěří vlládě, v Boha atd., ale pohádkám bazarníků věří skoro všichni. Logika dostává na prdel...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 09:16, Chyba...
Pan Alda si za to do značné míry může sám. Když si přijde pro auto, které má horší gumy než když si ho vybral, je jasné, že nakupuje u podvodníků.
Je sice pravda, že 1,6 55 kw nebyl žádný zázrak (po odpojení baterky se nastavení škrtící klapky přepne do továrního), ale při dobrém zacházení a údržbě vydržel.
Většina závad napovídá tomu, že auto mělo najeto aspoň 2x tolik, co ukazoval tacho a že bylo aspoň jednou bourané na čumák .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 09:18, RE: Tohle je fakt pech
Riccardo napísal:
JO, to asi jo, i když o té převodovce na 1.6 benzínu už to tady bylo v recenzích několikrát zmiňováno. Ostatní závady, to jsou typické následky těžké služby - vyhrkané, zavlhlé, zanedbané auto.

Chápu majitele, že už měl prachy nachystané a těšil se na auto, ale s těma gumama - to bych se na místě otočil a jel pryč. To totiž vvypovídá o solidnosti bazaru.
Přesně. I extrémně důvěřivého člověka by to mělo zarazit a měl by si položit otázku, zda takového bastlení nebylo na autě více a zda může věřit deklarovanému stavu a km .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 09:28,
Jak to tak pročítám zbývá už jen vyměnit sedačky aby bylo po kompletní GO. jo holt za blbost se platí a ty ceny ND za Škodu nevypadají tak příznivě jak je spousta lidí prezentuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 09:43, klukovina :)
klukovinu neudělalo auto,ale pán co si jej koupil. Někteří jsou nepoučitelní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 09:48, RE: Bouračka
Riccardo napísal:
My najezdíme ročně 12tis., ale to skoro vůbec nejezdíme, jenom párkrát týdně po městě a občas o víkendu kolem města.
Takže najezdit za 10 let 120tis. to je blbost - zvláště když takových aut jsou v bazarech mraky.
Můj otec má 10 let starou O1 Combi 2,0 od nova a má nalítáno 120tkm. Seznam závad: vymazání chybové hlášky o lambda sondě a na vagu a nasazení vypadlé hadičky od ostřikovače zadního skla. Ale je pravda, že kdyby jí dal do bazaru, skončí v rukách nějaké osoby blízké bazarníka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 09:50, Sranda
To si někdo dělal prdel, že jo ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 11:53, Spolehlivost
No kdybych byl majitelem takhle moc poruchovýho vozu, tak by už šel dávno z domu. Já mám v práci k dispozici taky Ochcávku 1,6 GLX s najetými 280 tisíci km a celkem v pohodě. Spojka se měnila, ale jinak se měnily pouze spotřební díly jako je výfuk,baterie a lišty stěračů. Závada je u CZ, kdy LZ dveře se musí zamykat ručně (zatlačit kolíček), odemykání je v pořádku. ještě se opravovalo elektrické otevírání a zavírání u střešního okna. Na to, že s tímto autem jezdí hodně řidičů, kteří se k němu chovají jako ke služebnímu vozu, tak jezdí na svůj věk a natočený km stále dobře a ani motor nepapá olej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 11:57, RE: Bouračka
Riccardo napísal:
My najezdíme ročně 12tis., ale to skoro vůbec nejezdíme, jenom párkrát týdně po městě a občas o víkendu kolem města.
Takže najezdit za 10 let 120tis. to je blbost - zvláště když takových aut jsou v bazarech mraky.
Najezdit za 10 let 120 tisíc km není blbost. Já najedu ročně 4 až 5 tisíc km, takže za 10 let to vychází maximálně na 60 tisíc km. Za poslední 3 roky jsem najel 10670 km celkem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 12:18, Oktávkářská lobby
Musím se až smát, jak potrefení škodofkáři svorně hájí svoji modlu. Chyba je v kupujícím, rozhodně ne ve v nábožně uctívané škodovjence... Samozřejmě, část pavdy máte - majitel nejspíš při nákupu postupoval dost lehkomyslně a vozidlo si málo oťukal, to ano. Ale představte si, jaké by byly reakce pod článkem, kdyby se místo Oktávky jednalo třeba o Fiata. Plečka - šunt - to se dalo čekat - čemu se divíte.
A technická poznámka - naučte se počítat, majitel koupil tu škodovku jako pětiletou ojetinu, ne desetiletou...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 12:57, RE: Oktávkářská lobby
Horst napísal:
Musím se až smát, jak potrefení škodofkáři svorně hájí svoji modlu. Chyba je v kupujícím, rozhodně ne ve v nábožně uctívané škodovjence... Samozřejmě, část pavdy máte - majitel nejspíš při nákupu postupoval dost lehkomyslně a vozidlo si málo oťukal, to ano. Ale představte si, jaké by byly reakce pod článkem, kdyby se místo Oktávky jednalo třeba o Fiata. Plečka - šunt - to se dalo čekat - čemu se divíte.
A technická poznámka - naučte se počítat, majitel koupil tu škodovku jako pětiletou ojetinu, ne desetiletou...
No, myslím, že mě nikdo nemůže nařknout z nějaké náklonnosti ke Škodovce, přesto sdílím názor ostatních. Tedy ten, že takováhle kaskáda problémů není u normálně udržovaného vozu normální (a to bez ohledu na značku). Každý model, každá motorizace každá značka má nějakou svou slabinu, ale ne vše se objeví u jednoho kusu a rozhodně ne v takové míře (být tam váha vzduchu a dvouhmoťák, tak je to kompletní). Pán prostě koupil to, co se v bazarštině zove "vražda bazilišline" protože byl "kolouškem" a nepozal z náznaků, co kupuje za "voňafku po důchodci".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 13:06, RE: Oktávkářská lobby
typek napísal:
No, myslím, že mě nikdo nemůže nařknout z nějaké náklonnosti ke Škodovce, přesto sdílím názor ostatních. Tedy ten, že takováhle kaskáda problémů není u normálně udržovaného vozu normální (a to bez ohledu na značku). Každý model, každá motorizace každá značka má nějakou svou slabinu, ale ne vše se objeví u jednoho kusu a rozhodně ne v takové míře (být tam váha vzduchu a dvouhmoťák, tak je to kompletní). Pán prostě koupil to, co se v bazarštině zove "vražda bazilišline" protože byl "kolouškem" a n...
Souhlasím, ale schválně si tady projděte recenze jiných značek, se kterými měli jejich majitelé problémy. U většiny najdete buďto nějaké věcné poznámky, anebo škodolibosti typu "máte, co jste chtěl". Ale tady unisono zaznívá "chyba majitele" a "můžete si za to sám".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.10.2009 13:25, RE: Oktávkářská lobby
Horst napísal:
Souhlasím, ale schválně si tady projděte recenze jiných značek, se kterými měli jejich majitelé problémy. U většiny najdete buďto nějaké věcné poznámky, anebo škodolibosti typu "máte, co jste chtěl". Ale tady unisono zaznívá "chyba majitele" a "můžete si za to sám".
Jj, toho jsem si samozřejmě vědom. Však oni taky konkrétní osoby vědí, že tam, kde bude potřeba tam to taky řádně rozmáznu
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.