Proč zde řešíte anketu? Ta je odborníkům v AZNP a jejich zákazníkům stejně fuk. Ti chodí s nosem nahoru, protože mají držáček na parkovací lístek + usměvavý volant. To zastíní reálně věci a strhne pozornost. Spíš se divím, že nikoho nezaujalo toto: "už dlouho jsem neměl v redakčním testu automobil, u kterého se během jednoho týdně projevily hned tři závady "
...to je tak geniální i nechutné zjištění, žeby člověk brečel. Uznání panu redaktorovi, že se to odvážil pravdivě pojmenovat. Proč nikdo neřeší toto? Koupíte si "drahé" zánovní auto a šups, vás by to nezklamalo?
To já chodím celý týden naštvaný, že jsem po 15 letech a 205tkm musel očistit vnitřek (kontakty) obou rozdělovačů a šups nová Oktáva takhle. Tady nejde o design, ve 21 stol. musíme opět řešit to, že auta nejsou schopny pohybu vpřed. Hlavně že je tam machrovinek jak nadělaných, ale aby to fungovalo to ne. Pokud bereme design, tak dnešní auta kombinují spoustu zajímavých (kladných i záponých) prvnů dohromady, a díky kompatibilitě dílů a nutnosti mít to co má konkurence se vytrácí osobitý duch každého auta. U O2 jsou přední světla náhodou hezké, osobně jsem je viděl už před více než 2-3 lety ještě jako prototyp v laboratoři Autopalu Visteon. (byla aférka že někdo ze zaměstnanců to pokradl, nabastil doma na své auto a s tím jezdil a výroba byla ještě v nedohlednu hehe ) ...Světla protažené do stran jsou dneska v módě, mají to už všichni. Kdo by si pomyslel, jaký bude mít kontroverzní Chris Bangle v roce 2003 s E60 vliv
K anketě: OKTÁVKA2 je hezká , ale klame tělem, tváří se robustně, ale v praxi je to papíreček každým coulem. ROOMSTER je náhodou dobré odvážné auto, spodní linie bočních oken nic moc, ale celé auto je dobré, do města pro mladé rodiny bych čekal větší nadšení. FABKA2 je proporčně nevyvážená, kapota maska ala Citroen C3, sklo jak Volvo 960 a zbytek auta z jiného světa, na danou platformu se to auto nevejde. V kombíku to razí ještě víc, nejhorší škodovka - fuj ! SUPERB2 boky dobré (konečně to má ve dveřích už kliky) zadek štíhlý ale ok, přední světla mají ve sponí linii nepříjemný tvar. ...Motor 1.4 TSI je pro nenáročné řidiče náhodou celkově dobrý (uvidíme ale spolehlivost aspoň po půl mega + citlivost na oleje). Zajímavé je, že v novém Golfu sežere vždycky míň. S převisy ale s autorem nesouhlasím, v 1.4 TSI se to moc neprojeví jj, ale 2.0 TDI je pak neklidné jak opilá koza. PS: fotky jste ale nafotili velmi hezké