kristian2 napísal:
Mě šlo hlavně o podstatu - auta se stávají spotřebním zbožím a podle toho to taky vypadá .Tlak na co největší výdělek - prostě hlavně ušetříme na materiálu - vršek na pet lahvi dříve a niní výrazně menší a stačí to .Co dělalo kdysy saaba saabem?Samozřejmě pevnost karosářských dílu a dílů obecně dělá hlavně jeho natvarování,dále je to věc třeba ložisek náprav ,dílů motoru ,izolací výbavy atd .v octávii zadní lavice to je bída .Octávie byla kdysi dobře postavený holobyt ,který vydržel dlouho a to už prostě u octávie III není pravda obecně u koncernu .V tomhle smyslu je u mě octávie ošizená plechařina a toyota avensis je v tomhle smyslu na tom rozhodně lépe -alespon zatím.Taky nestijí 500 000kč,ale koho to zajímá důležitější je cena .příklad k zamyšlení -motorizace u fabie 1,2 HTP všihni na to nadávají ,ale v nábýtce bývala 1,4 - 1,6 ale nidko to nekupoval protože to bylo dřažší.prostě koncern zneužívá svého postavení na trhu ,které si kdysi svou spolehlivostí vybudoval ale už jde jiným směrem a ztohoto důvodu je pro mě dát 500 000 kč koncernu těžko strávitelné.třeba u ne příliš populární korejců koupím levněji a získám mynimálně stejně dobře postavené auto a na to VW dojede
Souhlasím s tím koncernem, to jsou má slova. A k té OIII, to je jako by jsi mi to vzal z úst. Občas jezdím OIII 110 kW 4x4, to je taková mrdka, už jen když se člověk podívá na ten výlisek ve dveřích, nechápu lidi, co jsou ochotni za toto dávata peníze. To už fakt raději H/K za míň peněz a kvalita je +- stejná.