0
späť
 

diskuze k tématu: Naftový vůz do 330.000 Kč

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 25.01.2009 10:42, laguna?
doporučil bych se podívat na renault lagunu od roku 2006. Renault vytvořil nový motor 2.0 dci, 110 kw !!!
Tento motor je lepší než v Octavii a atd... slyšel jsem jen kladné věci na tento motor. Je to udajně špička ve své třídě a není poruchový!!!!!!!!
Tak a teď mě všichni sežerte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 25.01.2009 14:36, RE: bez předmětu
koos napísal:
No tak srovnávat neohrabanou Vectru C se 407, to opravdu nelez. Peugeot je jízdně zcela jinde. Vectra C je v zatáčkách toporná, jako obecně Opely s předním pohonem bývají. Rozhodně se 407 nevlní, to možná dělá starý Superb, ale jiné auto už ne. A ani nehoupe. Sladění pružin a tlumičů je dobré, byť úvody pružin jsou možná až příliš tvrdé (na peugeot) 407 je dnes jedním z vozů s nejvyspělejším podvozkem ve své třídě.
Tak toho jsem si právě nevšiml, že by byl nejvyspělejším podvozkem ve třídě. Možná má spousta komlikovanejch řešení, nicméně pořád je to sráč, jako každej francouz (mimo posledních citroenů, C4 a C5).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 25.01.2009 21:12, RE: laguna?
lagu napísal:
doporučil bych se podívat na renault lagunu od roku 2006. Renault vytvořil nový motor 2.0 dci, 110 kw !!!
Tento motor je lepší než v Octavii a atd... slyšel jsem jen kladné věci na tento motor. Je to udajně špička ve své třídě a není poruchový!!!!!!!!
Tak a teď mě všichni sežerte.
A co třeba BMW 3, 5 Audi A4 a tak dále. raději o rok dva starší, ale kvalitnější a prestižnější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.03.2010 05:23, RE: Na 15 t. km. proběhu ročně a nafťák?
Kynolog napísal:
S benzinem se musí řadit častěji, ale jinak souhlas...
S ohledem na mnohem menší využitelné spektrum otáček se u nafty jednotlivé rychlostní stupně mnohem méně překrývají a tudíž se musí řadit častěji. To je technický fakt.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.