0
späť
 

diskuze k tématu: Módní policie TipCars.com hodnotí Octavii 1.8 20V

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 18:57, RE:
Pavlik napísal:
Promiň ten závěrečný vtípek, ale ty si opravdu myslíš, že internet je anonymní médium? Zjistit IP adresu a k té příslušnou adresu je otázka max 10 minut, tedy pokud nepoužíváš emulátor či podobnou hračku. Samozřejmě za použití freeware software - nic speciálního či nelegálního k tomu nepotřebuješ.
A kde jsi přišel na to, že jsem zrovna doma? A co mobilní internet? Atd atd atd...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 19:17, RE:
Michal napísal:
A kde jsi přišel na to, že jsem zrovna doma? A co mobilní internet? Atd atd atd...
Tam je to pravda horší, ale ty jsi se doma opravdu nikdy nepřipojil? On totiž každý server archivuje všechny přístupy a tak stačí, aby detekční program porovnal časy tvých vstupů (ty má jasně identifikovány nickem) se záznamy na serverech přes které prochází tvá data. Tím získá všechny používané adresy a ty dále sleduje k místu "prvotního" připojení. Sice to trochu zdržuje, ale nic neřešitelného to není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 19:18, RE:
Pavlik napísal:
Neberu ti lásku k tvému stroji, bohužel pro tebe je to (mírně řečeno) nic moc auto. Se starou Octavií 1 u které je na první pohled vidět, že je to "social edition" (černé kliky dveří odhalí i automobilový laik) prostě díru do světa neuděláš. Kola ani křídlo to nezachrání a spíše způsobí posměch nežli obdiv. Osobně bych upustil od dalšího vylepšování a radši šetřil na něco pořádného (až tahle škůdka doslouží). Alespoň nemáš, v česku tolik oblíbené, ostře červeně / zeleně natřené bubnové brzdy n...
nechci nic rikat ale co tady pises je blbost pac v te dobe co tato octavie vyjizdela byla v te nejvyssi vybave SLX ,výbava srovnatelná s ELEGANCI u novejsich octavii,klimatizace byla za priplatek cca 60tis ,musis brat ze v te dobe vetsina lidi pred barakem lestila sve favority a felicie ...jo a ty kliky v barve byly az na faceliftu .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 19:28, RE:
Pavlik napísal:
Neberu ti lásku k tvému stroji, bohužel pro tebe je to (mírně řečeno) nic moc auto. Se starou Octavií 1 u které je na první pohled vidět, že je to "social edition" (černé kliky dveří odhalí i automobilový laik) prostě díru do světa neuděláš. Kola ani křídlo to nezachrání a spíše způsobí posměch nežli obdiv. Osobně bych upustil od dalšího vylepšování a radši šetřil na něco pořádného (až tahle škůdka doslouží). Alespoň nemáš, v česku tolik oblíbené, ostře červeně / zeleně natřené bubnové brzdy n...
Lepší jsou rezavý to je prostě sexi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 19:31, RE:
Pavlik napísal:
Tam je to pravda horší, ale ty jsi se doma opravdu nikdy nepřipojil? On totiž každý server archivuje všechny přístupy a tak stačí, aby detekční program porovnal časy tvých vstupů (ty má jasně identifikovány nickem) se záznamy na serverech přes které prochází tvá data. Tím získá všechny používané adresy a ty dále sleduje k místu "prvotního" připojení. Sice to trochu zdržuje, ale nic neřešitelného to není.
Doma mám mobilní připojení - na kupóny, anonymní. Hodně štěstí při hledání.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 19:37, RE:
Renda28 napísal:
Raději než vyhodit spoustu peněz za tyto zbytečnosti bych si nechal dodělat klimu. Byť je to vo..r dodatečná instalace, tak zřejmě poslouží lépe než křídlo, černé kola, a píst místo šaltrpáky.
To je diskutabilní, někdo klimu ani nechce bo někdo je s toho hned nemocnej. My na vesnicích nemáme hodinové dopravní zácpy na rospáleném asfaltu a všude přízemní ozon s výfukovými splodinami. Já třeba v kombajnu taky nemám klimu a nepos....e.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 19:44, RE:
viper2 napísal:
jsem rád že se nikomu moje auto nelíbí,mějte se hezky
Auto je v pohodě a má super motor.Ve své době to byla tady v čr hvězda a dnes díky motoru je to velmi dobrej standart. Jenom tomu křdlu a budíkům se my co máme 30+ pousmíváme. Mě se líbí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 19:59, RE:
Michal napísal:
Doma mám mobilní připojení - na kupóny, anonymní. Hodně štěstí při hledání.
Já tě hledat nebudu, natolik mě nezajímáš. Popsanou technologii jsem použil jen jednou a to když jeden blbeček bez mého svolení použil moje fotky (autorsky chráněné). Také se velice divil, ono totiž nejde o to jak internet platíš (na kupóny), ale kde se tvoje mobilní karta připojuje k internetu (přístupové body) - ty určují lokalizaci obyčejnou trigonomerií. Abys byl anonymní, musel bys používat připojení pouze na veřejných místech nebo používat emulátor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 20:04, RE:
Pavlik napísal:
Já tě hledat nebudu, natolik mě nezajímáš. Popsanou technologii jsem použil jen jednou a to když jeden blbeček bez mého svolení použil moje fotky (autorsky chráněné). Také se velice divil, ono totiž nejde o to jak internet platíš (na kupóny), ale kde se tvoje mobilní karta připojuje k internetu (přístupové body) - ty určují lokalizaci obyčejnou trigonomerií. Abys byl anonymní, musel bys používat připojení pouze na veřejných místech nebo používat emulátor.
Víš co - tak mi poznej podle IP adresy kde se teď nacházím. Uvidíme, kdo machruje
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 25.10.2011 22:01, RE: Raději funkční tuning nežli designový
vlk2 napísal:
-No popravdě, kola nevypadaj zase špatně jak tu někteří píší.
-Menší průměr ráfků chápu-má malé dítě a nechce z něj vytřesat duši.Už tak mi přijde podvozek u všech Octavií tvrdý na nerovnostech a přitom se docela hodně naklání v zatáčkách.Tak aspoň tu tvrdost trochu odstranil.
-dozadu bych křídlo nedával přijde mi, že kdyby bylo funkční, tak musí ještě zhoršit už tak né zrovna ideální jízdní valstnosti OI. Spíše by to chtělo přítlak napředek-tedy nějaký sportovnější nárazník s náběhy.
-Nechápu,...
Já ty co píší o slabém motoru docela chápu. "Tunner" píše, že vlastní 1,8 20V, která má 92kW ne 1,8 20V turbo (110kW). Verze bez turba opravdu za moc nestojí, zvlášť s ohledem na to, jakou má spotřebu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 16:45,
ahoj všem ,auto jsem kupoval kvuli prckoj,protože předtí jsem měl třídveřak,octavka je prostorna pro rodinu a na ni jsem koupil kola a nějaký doplnký aby nebyla stejná jako dalších milion co stojej po parkovistich,to je asi tak všechno na závěr,muj názor je takovej,že kola ji slušej a že ej křídlo extremní,hold to mate pravdu,díky za nazory všem i pavlikoj,kterýmu moje auto určitě leží v žaludku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 19:55, RE:
viper2 napísal:
ahoj všem ,auto jsem kupoval kvuli prckoj,protože předtí jsem měl třídveřak,octavka je prostorna pro rodinu a na ni jsem koupil kola a nějaký doplnký aby nebyla stejná jako dalších milion co stojej po parkovistich,to je asi tak všechno na závěr,muj názor je takovej,že kola ji slušej a že ej křídlo extremní,hold to mate pravdu,díky za nazory všem i pavlikoj,kterýmu moje auto určitě leží v žaludku
A já si říkal proč je mi celý den špatně - myslel jsem že to byl párek a ono mi leží v žaludku celá octavie Kritizoval jsem zřejmé věci. Konstatoval jsem, že se ti tvé auto líbí, ale při tvé mzdě (kterou jsi sám zmínil) bych osobně investoval do dítěte. A zbytek jsem si z tebe dělal šoufky a za to si můžeš sám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 20:11, RE:
Pavlik napísal:
A já si říkal proč je mi celý den špatně - myslel jsem že to byl párek a ono mi leží v žaludku celá octavie Kritizoval jsem zřejmé věci. Konstatoval jsem, že se ti tvé auto líbí, ale při tvé mzdě (kterou jsi sám zmínil) bych osobně investoval do dítěte. A zbytek jsem si z tebe dělal šoufky a za to si můžeš sám.
svoje auto mam rád i s tím velkým křídlem,a komu se to nelibi tak to je jeho problem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 21:32, RE:
viper2 napísal:
svoje auto mam rád i s tím velkým křídlem,a komu se to nelibi tak to je jeho problem
To je jak v boxu. Kolikátý kolo načínáte
To jak píšeš, že ho máš rád i s křídlem nezní zrovna dobře. Zní to jako: "Mám svou ženu rád i s tím velkým hrbem." , s čímž bych samozřejmě neměl problém, tak jako nemám s křídlem na cizím autě, pokud je řádně připevněno a neskočí mi čelním skelm dovnitř.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 21:48, RE:
David V napísal:
To je jak v boxu. Kolikátý kolo načínáte
To jak píšeš, že ho máš rád i s křídlem nezní zrovna dobře. Zní to jako: "Mám svou ženu rád i s tím velkým hrbem." , s čímž bych samozřejmě neměl problém, tak jako nemám s křídlem na cizím autě, pokud je řádně připevněno a neskočí mi čelním skelm dovnitř.
to se nemusis bát,drží dost,je nalepený a jeste prisroubovaný
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 22:04, RE:
David V napísal:
To je jak v boxu. Kolikátý kolo načínáte
To jak píšeš, že ho máš rád i s křídlem nezní zrovna dobře. Zní to jako: "Mám svou ženu rád i s tím velkým hrbem." , s čímž bych samozřejmě neměl problém, tak jako nemám s křídlem na cizím autě, pokud je řádně připevněno a neskočí mi čelním skelm dovnitř.
To víš, chci to dotáhnout na 100 příspěvků v diskusi - dlouho to tu nebylo Snad Vipera ještě nějakou lehkou provokací či ironií povzbudím
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 22:10, RE:
scoolls napísal:
nechci nic rikat ale co tady pises je blbost pac v te dobe co tato octavie vyjizdela byla v te nejvyssi vybave SLX ,výbava srovnatelná s ELEGANCI u novejsich octavii,klimatizace byla za priplatek cca 60tis ,musis brat ze v te dobe vetsina lidi pred barakem lestila sve favority a felicie ...jo a ty kliky v barve byly az na faceliftu .
Podle mě měla SLX tu lepší palubku, tuhle hnusnou měly LX a GLX. Někdy po 2000 už to bylo unisono lepší. Tak asi tak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 22:21, RE:
Pavlik napísal:
To víš, chci to dotáhnout na 100 příspěvků v diskusi - dlouho to tu nebylo Snad Vipera ještě nějakou lehkou provokací či ironií povzbudím
Mě se líbí, jak se to tu rozjelo... To víš, oktávka. Srdce zaplesá, když se masám předhodí koncern, nejlépe v pátek. 1,8 u oct má tuším pevnou délku sání, na rozdíl od passata, takže ten motor je mrtvola. Ale PC musela být nízko, proto asi to nadšení. A rudá barva v někom může evokovat vůz z Maranella, díky křídlu se to posouvá k nerozeznání...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 23:12, RE:
Pepe napísal:
Mě se líbí, jak se to tu rozjelo... To víš, oktávka. Srdce zaplesá, když se masám předhodí koncern, nejlépe v pátek. 1,8 u oct má tuším pevnou délku sání, na rozdíl od passata, takže ten motor je mrtvola. Ale PC musela být nízko, proto asi to nadšení. A rudá barva v někom může evokovat vůz z Maranella, díky křídlu se to posouvá k nerozeznání...
Hm, jenže pod kapotou je jen půlka motoru, a to nemá ještě dostatečný obsah ani výkon, co víc, je na špatným místě. Jediný počet pllnohodnotných míst je stejný - 2
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.10.2011 23:18, RE:
Pepe napísal:
Mě se líbí, jak se to tu rozjelo... To víš, oktávka. Srdce zaplesá, když se masám předhodí koncern, nejlépe v pátek. 1,8 u oct má tuším pevnou délku sání, na rozdíl od passata, takže ten motor je mrtvola. Ale PC musela být nízko, proto asi to nadšení. A rudá barva v někom může evokovat vůz z Maranella, díky křídlu se to posouvá k nerozeznání...
Nutno dodat, že právě červená barva je na celém autě to nejlepší i když to je nejspíš "tunning" od výroby. Osobně bych se v rámci tunningu nejdřív zaměřil na interiér, protože ta dvoubarevná palubovka by mě spolehlivě štvala, kdykoliv bych sednul za volant. Mimochodem 1,8 20V 92kW má opravdu pevnou délku sání a mám pocit, že byl "oceněn" jako nejhorší motorizace pro Octavii I. Nahradil ho motor 2,0i 85kW tuším v roce 1999.
reagovať
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.