0
späť
 

diskuze k tématu: Jakou spolehlivou ojetinu?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 01:01, Wartburg
Kup si Wartburga, dodnes s ním jezdím. Spolehlivý a úsporný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 06:56, dík
Dík za výborný článek, jen houšť a větší kapky!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 07:02, Koupě-rada
Dík za recenzi,pěkně se to četlo.A dovolte abych i já přispěl: Můj tajný favorit na výběr je Opel Kadett 1,3 r.v.1985,má sestra ho má po mojí maličkosti,je to Kadett první vajíčko co v něm byl ještě motor ze starého typu (klasický karburátor) a 4kvalt. převodovka.Podle mě na tu dobu výroby nadčasová karoserie (viz výroba do r.v.92 a následně Daevo) Já jsem si ho dovezl hned po revoluci,bouraný na bok v 3dveřovém provedení.Tenkrát stál cca 800,-DM včetně náhradních dveří z vrakoviště. Měl najeto 185tis.km a jezdí dodnes (teď má něco kolem 450tis.),pravdou je,že se mu museli vyměnit prahy a trochu povařit a na STK projde jen když zavřou oči všichni přítomní,ale co do poruchovosti tak nemá problém.Všecko je mechanické a tak na opravu stačí jen kufřík z OBI .A při trošce štěstí ho někde seženete za 5-10tis.Kč.Při pátku přeju hezký den.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 07:51, RE: dík
Aleš napísal:
Dík za výborný článek, jen houšť a větší kapky!
Že jo, taky si myslim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 08:15, RE: Koupě-rada
Tonny napísal:
Dík za recenzi,pěkně se to četlo.A dovolte abych i já přispěl: Můj tajný favorit na výběr je Opel Kadett 1,3 r.v.1985,má sestra ho má po mojí maličkosti,je to Kadett první vajíčko co v něm byl ještě motor ze starého typu (klasický karburátor) a 4kvalt. převodovka.Podle mě na tu dobu výroby nadčasová karoserie (viz výroba do r.v.92 a následně Daevo) Já jsem si ho dovezl hned po revoluci,bouraný na bok v 3dveřovém provedení.Tenkrát stál cca 800,-DM včetně náhradních dveří z vrakoviště. Měl najeto ...
Vůz byl jistě nadčasový a po otevření hranic mnohým z nás jistě vyrazil dech. Ovšem, obával bych se koroze !!! Mne osobně po revoluci nadchnul Opel Record, ale po pár letech musel z domu kvůli korozi !!! Kadet na tom musí být podobně !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 08:16, Pěkný článek!
Pane Vaculíku,
to, že skáčete s Loganem čtyřmetrové skoky, to bych ještě pochopil, Logan je třeba řádně otestovat, tváří se přeci jako robustní lidovka.... :o)

Ale že ty Oktávky nenávidíte kvůli (de)mentalitě jejich řidičů tak, že budete hopsat a krosit i s nima - tak to je mazec. Protože Oktávia je na předek nízká a ve spojení s TDI vepředu je lízátko jen kousek od země.

Ale jinak Vás plně chápu, najezdím toho hodně a když vidím Octaviu, nejhůře s TDI, tak podvědomě čekám nějakou prasárnu...a často mě instinkt nezklame...
S tím deficitem osobnosti u řidičů firemních koncernových aut - ano, taky si to myslím, je to ten důvod, proč tak prasí, ale dle mého soukromého sledování je zde faktor intenzity prasení ještě jeden - totiž velikost auta, jeho stáří a příslušnost ke značce v KONCERNU.
Totiž i jinak klidní a pomalí důchodci, kteří evidentně Fabii nemají jako firemní, když před sebou spatří např. Felicii či nedej bože Favorita, kterého logicky měli před Fabií :o), se snaží sobě i řidiči Feldy/Favoše dokázat, že mají ted' navrch přeci oni...
Protože když oni zažívali ve Favoritu to, že byli předjížděni a vyblikáváni většími a novějšími vozy , tak byli frustrováni a ted' přeci mají co vracet a přenechávají roli looserů právě těm řidičům Felicií a Favoritů...
A role velikosti vozu - mám přece Octaviu, tak co se ta Fabia přede mnou tak vleče? ... Ale když jedu v Passatu, tak mám z té nové A6, co jede přede mnou, přece zákonitě respekt, byt' by se vlekla...

Jinak si ty prasata ve firemních koncernových autech vysvětlit neumím a taky proto bych si v životě z koncernových aut nic nekoupil - hierarchie jejich řidičů "já na to mám" (A6, A4, Passat) oproti "já ještě musím jít nahoru" (Superb, Octavia, Fabia combi HTP), se mi hnusí. Ale čest vyjímkám, to ano, jenže těch je málo, je to asi těžké, jít proti proudu...

Poslední dobou na našich cestách dle mého "výzkumu" přibývá ještě jednoho typického firemního vzu, jehož řidiči (hlavně řidičky), prasí také hojně - jedná se o Opely Astra, kombíky, CDTI. Řídí ho nejčastěji dealerky kosmetických firem, farmaceutické reprezentantky - soudě dle nápisů na vozech. To je také radost...


Jinak díky za hezký článek.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 08:24, Tak dnes to hodnocení aut sedlo do puntíku... : )
Almera je opravdu povedené auto co se týká jízdních vlastností, řekl bych, že se snad vyrovná Fordu Focus. Obě vozidla jsem měl docela dluhou dobu...
Jinak docela sedí popis "řidičů - oktávkářů", co si myslí, že sedí v závodním stroji a ohrožují okolní auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 08:46, Autor ma pravdu
XIXAO napísal:
Almera je opravdu povedené auto co se týká jízdních vlastností, řekl bych, že se snad vyrovná Fordu Focus. Obě vozidla jsem měl docela dluhou dobu...
Jinak docela sedí popis "řidičů - oktávkářů", co si myslí, že sedí v závodním stroji a ohrožují okolní auta.
Ja souhlasim. Krom Logana, to by byla ostuda. Jinak samozrejme Almera ma mozna dobre jizdni vlastnosti, ale jinak je to pastucha s interierem horsim jak felicie, kvalitou materiálů na zebliti. Octavia je vcelku dobry auto, akorat jak pise autor s ten podvozek. Je to pravda. Podvozek byl de¨lanej na auto 4m a ne na octavii. Sice me prijde ze vcelku dobre sedi, ale na nerovnostech a pri vysoke rychlosti, - kdyz se auto zhoupne na dalnici, pak skace jeste 3 km za "hupancem". A starsi Octavie uz se zacinaji postupne priblizovat Felda. Spaleny lak, utrhane kousky plastu, vyrvane kryty motorů, postracene poklice, nefungujici elektronika, potlucena haubna od kaminku, zazloutla svetla vpredu i vysisovana vzadu....preci jen nejstarsi kousky jsou na trhu 11 let a pokud maji nabehano pul mega a stoji nemyta a nevoskovana v zakladni barve 11 let venku na slunci...neni se cemu divit. Takova octavia pak stoji 100.000.-??? Hruza.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 08:54, Souhlasím
Myslím, že velmi solidních vozů je vícero. Například se domnívám, že zásadní chybou není vybrat např. Saaba nebo Volvo (tam ale je už potřeba na některé typy dát pozor). Taky od Subaru se dá čekat solidní životnost a tradičně Toyota je určitou zárukou, že se mi auto nestane drahou milenkou. Jak psal autor hned z počátku, existuje i mnoho vozů, které navzdory své pověsti, jezdí naprosto bezproblémově a při nesprávném zacházení odejde i vyložený držák (máme v rodině tragickou zkušenost se Subaru Legacy, kterou předchozí majitel zhuntoval). A co se týče toho kradení, tak by se nám opravdu žilo lépe, kdybychom se z tohoto nešvaru vymanili, ale dokud kradené věci budeme kupovat v různých zastavárnách, a tyto budou mít otevřeno non-stop, abych se třeba ve 3 ráno mohl rozhodnout zpeněžit autorádio, tak to bude trvat. Já bych za krádeže nad určitou hodnotu nechal sekat ruku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 09:01, RE: Autor ma pravdu
David_Logins napísal:
Ja souhlasim. Krom Logana, to by byla ostuda. Jinak samozrejme Almera ma mozna dobre jizdni vlastnosti, ale jinak je to pastucha s interierem horsim jak felicie, kvalitou materiálů na zebliti. Octavia je vcelku dobry auto, akorat jak pise autor s ten podvozek. Je to pravda. Podvozek byl de¨lanej na auto 4m a ne na octavii. Sice me prijde ze vcelku dobre sedi, ale na nerovnostech a pri vysoke rychlosti, - kdyz se auto zhoupne na dalnici, pak skace jeste 3 km za "hupancem". A starsi Octavie uz se ...
No jinak jeste jak pisete o tech sluzebnich vozech:) Mam jednu zalibu....vlastnim Feldu Jednou jsem prejizdej Fabii telecomu, 40kW..stacil jsem si vsimnout ze ma cerny "P" v napisu motorizace. Samozrejme me zacal pridavat, ale ne jako to delam ja, ze kdyz se na me lepi tak pridam, on pridaval v momente, co jsem jel vedle neho, coz uz je prasarna. Nic mene jsme blokovali oba pruhy v delce asi 3 km a jeli jsme vedle sebe asi 150km/h.....bylo videt ze furt neco pyskoval a gesta hrozive vyhlizejici.....kamos ho je ste zacal fuckovat (coz nasralo me, protoze sem se bal ze se nasere do nepricetnosti a neco me provede) Pak najednou mel v ceste Iveco a musel zbrzdit a pustit me....Potom uz nemel vykon aby to do kopce zase rozjel....ale muselo ho to asi pekne nastvat. Nicmene je cas pomalu vymenit vuz. Mit ta Fabie jenom silnejsi trivalec 12V tak sem v prdeli :) A mit auto ktery staci na junior 1.0 a 1.2 40kW je trochu bida, jeste mozna na matize, pandu a corsu 1.0 a nejslabsi yaris.....:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 09:14, RE: pre Davida
David_Logins napísal:
Ja souhlasim. Krom Logana, to by byla ostuda. Jinak samozrejme Almera ma mozna dobre jizdni vlastnosti, ale jinak je to pastucha s interierem horsim jak felicie, kvalitou materiálů na zebliti. Octavia je vcelku dobry auto, akorat jak pise autor s ten podvozek. Je to pravda. Podvozek byl de¨lanej na auto 4m a ne na octavii. Sice me prijde ze vcelku dobre sedi, ale na nerovnostech a pri vysoke rychlosti, - kdyz se auto zhoupne na dalnici, pak skace jeste 3 km za "hupancem". A starsi Octavie uz se ...
David, nikdy si v tom nesedel a trepeš! Narozdiel od Feldy v Almere nič nebúcha a nedrnčí, materialy aj keď ty píšeš že nie su tak na svoju dobu (vznik 1995) kvalitné sú. S Feldou to auto vôbec neporovnávaj. Almera najazdí státisice kilometrov bez väčšej poruchy. Ale jasné že taký ako si ty nevedia čo to je. Sú radi že sa im auto (napr. tvoja Filcka) nevysypala aspoň 5000km. Už to je úspech.
Už si vôbec videl nejakú poriadnu peknú Almeru dovezenú napr z CH?? Keď pozeraš na tie zjeté kusy v zakladnej výbave čo sa predávali v CZ aj u nás na SK, tak jasné že sa ti zdá "lacná". Bežne sa dá na západe kúpiť v plnej el výbave s klimou, a kvalitným velúrom. A dokonca aj volnat je hrubší..
P.S::: Ešte sa pozri na interier Octavie I z rokov 1997-1999 alebo na výbavu Classic. Tam to je fakt samá kvalita a kvalitný plast že?? Almera má 2x kvalitnejši oproti tej prvej palubke v Octáve.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 09:34, RE: pre Davida
Martin napísal:
David, nikdy si v tom nesedel a trepeš! Narozdiel od Feldy v Almere nič nebúcha a nedrnčí, materialy aj keď ty píšeš že nie su tak na svoju dobu (vznik 1995) kvalitné sú. S Feldou to auto vôbec neporovnávaj. Almera najazdí státisice kilometrov bez väčšej poruchy. Ale jasné že taký ako si ty nevedia čo to je. Sú radi že sa im auto (napr. tvoja Filcka) nevysypala aspoň 5000km. Už to je úspech.
Už si vôbec videl nejakú poriadnu peknú Almeru dovezenú napr z CH?? Keď pozeraš na tie zjeté kusy v zak...
Srovnávat Almeru a Felicii beru jako špatný vtip. Moc jsem se pobavil. Nezlobte se, ale to je naprosto nesrovnatelné. Jel jste někdy v Almeře? Já jsem řídil většinu Almer (včetně GTI) a všechny Felicie a i moje máma, která neřídí ví, že je Almera nesrovnatelně lepší.Stačí se na ní podívat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 10:00, RE: pre Davida
Martin napísal:
David, nikdy si v tom nesedel a trepeš! Narozdiel od Feldy v Almere nič nebúcha a nedrnčí, materialy aj keď ty píšeš že nie su tak na svoju dobu (vznik 1995) kvalitné sú. S Feldou to auto vôbec neporovnávaj. Almera najazdí státisice kilometrov bez väčšej poruchy. Ale jasné že taký ako si ty nevedia čo to je. Sú radi že sa im auto (napr. tvoja Filcka) nevysypala aspoň 5000km. Už to je úspech.
Už si vôbec videl nejakú poriadnu peknú Almeru dovezenú napr z CH?? Keď pozeraš na tie zjeté kusy v zak...
Nesrovnavam felicii s almerou, jasny ze hnisan pojede lip za vsech okolnosti. Ovsem palubka je humus. To srovnani s felicii spis berte jako nadsazku. (jinak v moji felde nic nechrasti, velurove potahy mam taky, kdyz mel otec 1.6 kombi sluzebaka, mel ABS, 2x airbag,klimu,elektriku a najezd 200.000km a krome spotrebnich veci a loziska v kole nic nemenil, snad jeste vejfuk....ted jim nakoupili neco jinyho). Jinak v Almere jsem jel, kdyz koncila a dostavala toho jeste osklivejsiho nastupce, dedek si ji chtel koupit no a nic moc...nekoupil ji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 10:21, RE: pre Davida
David_Logins napísal:
Nesrovnavam felicii s almerou, jasny ze hnisan pojede lip za vsech okolnosti. Ovsem palubka je humus. To srovnani s felicii spis berte jako nadsazku. (jinak v moji felde nic nechrasti, velurove potahy mam taky, kdyz mel otec 1.6 kombi sluzebaka, mel ABS, 2x airbag,klimu,elektriku a najezd 200.000km a krome spotrebnich veci a loziska v kole nic nemenil, snad jeste vejfuk....ted jim nakoupili neco jinyho). Jinak v Almere jsem jel, kdyz koncila a dostavala toho jeste osklivejsiho nastupce, dedek si...
Jedinej humus a hnisan seš tady ty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 10:24, RE: dík
Aleš napísal:
Dík za výborný článek, jen houšť a větší kapky!
Ano, skutečně roztomilý článek a počtení nejenom informativní, nýbrž i zábavné )).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 11:02, RE: Autor ma pravdu
David_Logins napísal:
No jinak jeste jak pisete o tech sluzebnich vozech:) Mam jednu zalibu....vlastnim Feldu Jednou jsem prejizdej Fabii telecomu, 40kW..stacil jsem si vsimnout ze ma cerny "P" v napisu motorizace. Samozrejme me zacal pridavat, ale ne jako to delam ja, ze kdyz se na me lepi tak pridam, on pridaval v momente, co jsem jel vedle neho, coz uz je prasarna. Nic mene jsme blokovali oba pruhy v delce asi 3 km a jeli jsme vedle sebe asi 150km/h.....bylo videt ze furt neco pyskoval a gesta hrozive vyhlizejici...
Davide, s tebou je ale sranda )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 11:12, RE: pre Davida
Martin napísal:
David, nikdy si v tom nesedel a trepeš! Narozdiel od Feldy v Almere nič nebúcha a nedrnčí, materialy aj keď ty píšeš že nie su tak na svoju dobu (vznik 1995) kvalitné sú. S Feldou to auto vôbec neporovnávaj. Almera najazdí státisice kilometrov bez väčšej poruchy. Ale jasné že taký ako si ty nevedia čo to je. Sú radi že sa im auto (napr. tvoja Filcka) nevysypala aspoň 5000km. Už to je úspech.
Už si vôbec videl nejakú poriadnu peknú Almeru dovezenú napr z CH?? Keď pozeraš na tie zjeté kusy v zak...
Není náhodou Martin ten Kolega zo slovenska? Už jsem ho tady dlouho neviděl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 11:21, RE: Pěkný článek!
Driver napísal:
Pane Vaculíku,
to, že skáčete s Loganem čtyřmetrové skoky, to bych ještě pochopil, Logan je třeba řádně otestovat, tváří se přeci jako robustní lidovka.... :o)

Ale že ty Oktávky nenávidíte kvůli (de)mentalitě jejich řidičů tak, že budete hopsat a krosit i s nima - tak to je mazec. Protože Oktávia je na předek nízká a ve spojení s TDI vepředu je lízátko jen kousek od země.

Ale jinak Vás plně chápu, najezdím toho hodně a když vidím Octaviu, nejhůře s TDI, tak podvědomě čekám nějakou prasárnu...a...
No to co napsal Driver, to byl teda šplecht. To můžu klidně napsat, že když si kdokoliv koupí nový, třeba větší, silnější, modernější vůz, kterékoliv značky, tak se bude chovat úplně stejně jako píše Driver o majitelích Fabií, Octavií a Superbů.
Trochu se nad tím zamysli, není to třeba jen nanávist ke značce Škoda? Nebo nebude to asi tím, že škodovek je u nás mnohonásobně víc než automobilů jiných značek? Tudíž asi to riziko, že tě škodovka nějak prasácky předjede bude asi několikanásobně vyšší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 11:42, RE: pre Davida
Lub napísal:
Není náhodou Martin ten Kolega zo slovenska? Už jsem ho tady dlouho neviděl.
Ne, ten ne...Mufik (spoluzak s jazykovky...:))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.03.2007 11:44, Skok 4m
Me by zajimalo jak probihal takvoy skok ze 4m? to zvedli auto jerabem i s posadkou do vysky a uvolnili lano? Nebo se auto rozjelo a skocilo z nejakeho utesu? Coz pochynuji, protoze by se asi prevazilo na cumak. Jinak Logan je orpavdu delany na vychod sveta, tazke na jeste horsi silnice nez jsou u nas v CR, takze se neni cemu divit, ze se s nim da litat v lese mezi stromy a jedine co vas eliminuje je trakce, ale auto snese hodne ran do bricha a podvozek dira sem dira tam, nezanecava zadne stopy, logan po Facelifru uz je i pomerne hezkej. Jinak souhlasim, ze felda po faceliftu vevnitr vypada lepe, ale felda po 200 tis je vetsinou sezrana korozi, a vetsinou cela chrasi, v tom almera sice neni nejkrasnejsi, ale je to opravdu neskutecny drzak. Jinak ono stejne hlavne zalezi jak se choval k autu predchozi majitel. Da se koupit i fiat Stilo, nebo peugeot 307 a pokud se o to majitel radne staral tak budou slouzit. Ale je pravda, ze co v aut eneni to se nepos....a cim jednodussi kontrukce a mene elektriky a vice mechanickych veci, tim lepe. Sice se tim vracime do doby kamenne , ale pak se vse snadno a levne opravi a i levne vyrobi.
reagovať
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.