0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké kombi do 220 tis. Kč a stáří šesti let?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 09:56, RE: Vyber vozu ...
anonym napísal:
Akorát vzhledově je to minulý století
Podle vzhledu a barvy si vybiraji predevsim blondiny
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 10:04, RE: Automechanik
anonym napísal:
Makám jako autom. už 12 let. Takže jen pár rad. Astra, záleží na kusu, ale spíš více poruch., navíc 99% žere olej, 1000km/1L. Golf - předražený křáp s hóóódně drahými díly, kavlita neodpovídá. Focus - na to, že je to Ford, docela ujde. Ale je to taková koza se abnorm. tvrdými sedáky a do roku 2000 řídící jednotky jdou do háje. O francouzích se raději nebudu ani zmiňovat, t i jsou u nás denně. I když jsem kdysi vlastnil Renault 19, 1,4 a neměl jsem s ní žádné problémy. Ale to bylo spíš tím, že t...
Ja nevim, kde kupujete dily vsichni na Golfy, ale Na kamaradova golfa 3 TDI a nanase Toledo jsou dily z druhovyroby absolutne srovnatelne s ostatnimi znackami. Na vrakoviste nechodim a do VW nebo Seata jsem v zivote pro dily nesel. Ale neprijde me nejak drahe zivot Golfa ci Seata z druhovyrobnich dilu. Jinak zase ja bych nechtel Focuse, sice motor a podovzek vyborny, ale v tech sedackach se proste neda sedet, coz je pro me rozhodujici. V golfu 4 jsem se naopak citil jako v nejvice dospelem aute z trojice Astra, Golf 4 a Focus. Jinak astru taky muzudoporucit, krome oleje a casto prasklych zarovek spokojenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 10:29, RE: Automechanik
mufik.martin napísal:
Ja nevim, kde kupujete dily vsichni na Golfy, ale Na kamaradova golfa 3 TDI a nanase Toledo jsou dily z druhovyroby absolutne srovnatelne s ostatnimi znackami. Na vrakoviste nechodim a do VW nebo Seata jsem v zivote pro dily nesel. Ale neprijde me nejak drahe zivot Golfa ci Seata z druhovyrobnich dilu. Jinak zase ja bych nechtel Focuse, sice motor a podovzek vyborny, ale v tech sedackach se proste neda sedet, coz je pro me rozhodujici. V golfu 4 jsem se naopak citil jako v nejvice dospelem aute ...
Automechanik - Ceny dílů na Golfa 4 a jsou úplně někde jinde než na 4 !!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 10:38, toyota avensis
Zkusil bych po ni taky kouknout. Myslim ze v teto cenove relaci a pozadavcich se da sehnat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 10:56, RE: Vyber vozu ...
anonym napísal:
Kvuli takovym blbum, jako ten zajemce, lze nastesti koupit za slusny peniz krasne a malo opotrebovane japonske auto. Toyota Corolla combi, nebo Avensis combi na rozdil od veskerych deviti uvedenych aut nevyzadujou drahe opravy, maji lepsi jizdni vlastnosti, zerou v benzinu temer stejne jako konkurence v nafte, nikdo si je nevsima, ani nekrade, protoze zlodeji ja prekupnici sou stejne blbi, jako vetsina obyvatelstva a jako ten tazatel... At to tak zustane
Ano, většina lidí jsou blbci, jenom ty a pár tobě podobných jste sežrali všechen rozum. Opět se tady ukazuje, jak se tady lidi dělí na dvě skupiny: ta první, to jsou příznivci evropských aut, z nichž většinou nikdo nemá potřebu se povyšovat a nadávat druhým do blbů. Pak je tady druhá skupina, do který patříš i ty, to jsou zapřísáhlý japončíci, který maj samozřejmě nejlepší auta na světě a pro který jsou majitelé nejaponských aut jen blbci, protože mají předražený nespolehlivý evropský sračky.
Ještě mě pobavila ta tvoje větě, že japonský benzíny berou "téměř" stejně jako jejich konkurence v naftě. To je dobrý. A co je to "téměř"???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 11:31, RE: Automechanik
anonym napísal:
Automechanik - Ceny dílů na Golfa 4 a jsou úplně někde jinde než na 4 !!
oprava - samozřejmě že tam ná být 3
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 11:38, RE: Pane Hrdlička
anonym napísal:
Ze jmenovaných aut bych vzal bud opela, golfa nebo octavii, mozna i toho focuse, ale ten krom podvozku nic jineho nenabidne (pride mi hodne hlucnej a skace jako koza, jeste k tomu je vevnitr takovej jak kdyby ho udelali z reciklovanejch PET lahvi...nic moc). Divím se, že renault ještě nezkrachoval, vždyt je to snad nejslabší evropská automobilka, nemaj co nabídnout, všechno se jim s*ere auta na nic. I ta nová laguna, podal bych na ně trestní oznámení za klamavou reklamu...to auto neni ani komfor...
ja nevim, ja mam pocit, ze spis koncern nema co nabidnout, neznam presne ty cisla, ale mam za to ze konkretne renault je nejvetsi importer........ a nova laguna je rozhodne lepsi, nez dnes jiz predpotopni passat. Daniel Vincens. Pro ty co zase budou psat, ze jezdim fabii 1,2HTP, tak se neobtezujte, jezdim 530xi 2007
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 11:57, Ceny
Jeste k tem cenam, GOLF 4 me neprijde jako nejak predrazeny, kdyz se podivam na ceny Astry, Focusu tak vyjdou na temer stejne penize jako GOLF. 307 je trosku vyse posazena, ale asi to je tim, ze se zacala vyrabet pozdeji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 11:59, RE: Vyber vozu ...
A4 napísal:
Ano, většina lidí jsou blbci, jenom ty a pár tobě podobných jste sežrali všechen rozum. Opět se tady ukazuje, jak se tady lidi dělí na dvě skupiny: ta první, to jsou příznivci evropských aut, z nichž většinou nikdo nemá potřebu se povyšovat a nadávat druhým do blbů. Pak je tady druhá skupina, do který patříš i ty, to jsou zapřísáhlý japončíci, který maj samozřejmě nejlepší auta na světě a pro který jsou majitelé nejaponských aut jen blbci, protože mají předražený nespolehlivý evropský sračky.
...
Focus je pěkné auto,ale aby auto za 200000 kč REZIVĚLO,tak to bych si raději koupil určitě jiné.Takový Golf aspon nerezaví,ma dobrou antikorozní ochranu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 12:17, RE: Vyber vozu ...
anonym napísal:
Přesně tak. Zcela souhlasím.
ještě bych přidal Suzuki Baleno Wagon - výroba ukončena před 5 lety
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 12:18, Mondeo
A co mondeo? V TDDi se jich da za tudle cenu sehnat hodne, a nasel by se i nejakej benzin. Uroven interieru je daleko lepsi nez focus, TDDi je sice zastaralej, ale spolehlivej motor, o prostoru nemluve....
Matyas
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 13:24, RE: Vyber vozu ...
anonym napísal:
Podle vzhledu a barvy si vybiraji predevsim blondiny
dotaz: "si vybiraji blondyny" nebo "se vybiraji blondiny"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 13:24, RE: Vyber vozu ...
anonym napísal:
dotaz: "si vybiraji blondyny" nebo "se vybiraji blondiny"
oprava - blondiny
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 13:37, RE: Pane Hrdlička
anonym napísal:
TROŠKU SI PROTIŘEČÍTE ! např. že musíte pochválit motory dci a pak zas upozorňujete, jak jsou vznětové motory špatné. Dále píšete o málo prostoru na zadních sedačkách u golfu a o ne moc dobré kvalitě a pak jej doporučíte k vůli prostornosti a kvalitě nebo snad prostor na zadních sedačkách se nepočítá? apod. A hlavně mi nepište, že jsem vás nepochopil. Jinak 4 golfy jsou předražené sračky s předraž. náhr. díly. Zám cca. 7 majitelů tohoto křápu a kromě 1 na něj všichni nadávají. A nezáleží na na t...
seš normální magor. Já mám v rodině 2 čtyřky golfa, předtím jsem měl trojku, kterou jsem prodával když měla 3kila najeto, všechno byly naftový auta a předtím jsem měl dvojkovýho golfa v benzinu. Do těch aut jsem jen lil naftu, měnil olej, destičky atd....., nikdy se mi nestalo že by přestalo jet, atd....
Golfik jezdí manželce za 5litrů nafty, má motor 74kW, na předjíždění super, prostě žádnej problém. Když už by nějakej nastal, tak diagnostiku mám doma (stála mě 3.000,-) a polovičku věcí si udělám sám.
Focus a Megane jsou hrozný, poruchový a nikdo si s tou opravou neporadí.
Je to ubohý
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 14:16, RE: Pane Hrdlička
anonym napísal:
ja nevim, ja mam pocit, ze spis koncern nema co nabidnout, neznam presne ty cisla, ale mam za to ze konkretne renault je nejvetsi importer........ a nova laguna je rozhodne lepsi, nez dnes jiz predpotopni passat. Daniel Vincens. Pro ty co zase budou psat, ze jezdim fabii 1,2HTP, tak se neobtezujte, jezdim 530xi 2007
žádnout 530ix nejezdiš, to za prvé, za druhé nevim co je na passatu předpotopního - alepsoň drží na silnici a nenaklání se jak bojka na rozbouřeném moři. VW je technologicky mnohem dál, než Renault, kterej v životě nic nového nepřinesl. U nás je oblíbenějším autem pro neznalé lidi, kteří ještě z éry bolševika mají zakódováno, že je to zahraniční značka a tudíž dobrá značka. Dobrý je snad jen ten naftový motor, jak píše pan Hrdlička. Teď jsem jel novým megánem, a teda to řazení byla větší bída, než u mého prvního auta - š. favorit, který měl najeto bezmála 200.000km. Když srovnáte třeba toho megana se zbytkem vozů stejné třídy, vyjde jako největší sr*ačka ve většině disciplín. Tady ten tvůj předpotopní koncern docela VW docela drtí všechny frantíky. Můžu porovnat, jezdil jsem s civicem, focusem i astrou...ale stejně bych si pro svoji jistou solidnost vzal Golfa (nejtišší, nejlepší spracování). Focusem sice proletíte zatáčku jak vítr, ale na dálnici při 130km/h neslyšíte ani rádio, jak to kolem oken fouká....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 14:21, RE: Vyber vozu ...
A4 napísal:
Ano, většina lidí jsou blbci, jenom ty a pár tobě podobných jste sežrali všechen rozum. Opět se tady ukazuje, jak se tady lidi dělí na dvě skupiny: ta první, to jsou příznivci evropských aut, z nichž většinou nikdo nemá potřebu se povyšovat a nadávat druhým do blbů. Pak je tady druhá skupina, do který patříš i ty, to jsou zapřísáhlý japončíci, který maj samozřejmě nejlepší auta na světě a pro který jsou majitelé nejaponských aut jen blbci, protože mají předražený nespolehlivý evropský sračky.
...
Hodně japončíkářů znám, většinou mladý socky, který za pár peněz seženou rychlý auto.....fajn, my pracující v manažerské sféře kupujeme tak 2-3 roky stará BMW řady 3, většinou 325-330i a stejně jim ujedeme.....:o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 14:37, RE: Pane Hrdlička
anonym napísal:
žádnout 530ix nejezdiš, to za prvé, za druhé nevim co je na passatu předpotopního - alepsoň drží na silnici a nenaklání se jak bojka na rozbouřeném moři. VW je technologicky mnohem dál, než Renault, kterej v životě nic nového nepřinesl. U nás je oblíbenějším autem pro neznalé lidi, kteří ještě z éry bolševika mají zakódováno, že je to zahraniční značka a tudíž dobrá značka. Dobrý je snad jen ten naftový motor, jak píše pan Hrdlička. Teď jsem jel novým megánem, a teda to řazení byla větší bída, n...
z doby bolševika májí lidi jako modlu tak Golfi a ti nikdy s ničím novým opravdu nepřišli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 16:05, RE: Mondeo
anonym napísal:
A co mondeo? V TDDi se jich da za tudle cenu sehnat hodne, a nasel by se i nejakej benzin. Uroven interieru je daleko lepsi nez focus, TDDi je sice zastaralej, ale spolehlivej motor, o prostoru nemluve....
Matyas
Já to jako Mondeista chtěl napsat, ale jsem rád, že s tím přišel někdo jiný.

Mondeo kombi od roku 2001 je k mání za ty samé prachy a i míň, za 220 tisíc se dá sehnat už rok 2003. Místa je v něm královsky i na zadních sedadlech (v hatchbacku nebo sedanu je to trochu horší, ale pořád lepší než 206 nebo Golf). S diesly zkušenosti nemám, ale benzíny jsou spolehlivé, rozvody jsou řetězem, což taky ušetří na údržbě. Spotřeba je samozřejmě vyšší, ale na ty rozměry to není katastrofa - s dvoulitrem jezdím ve městě za 10 mimo město a dállnice i za 7 a to se neloudám, limity dodržuju, zrychlení si vychutnávám. Nejslabší 1.8 bude na kombík asi relativně málo, ta silnější by už mohla uspokojit. Dvoulitr je výbornej a spotřebu má stejnou.

Ceny dílů jsou taky kapitola sama o sobě - známý servisák měnil váhu vzduchu na Octavii 1.6 - za 7200, levněji nesehnal, plastový výlisek značka Hitachi, výrobní náklady možná 100 korun. Když jsem měnil váhu vzduchu na Mondeu 1.8 z roku 1993, za 3500 jsem koupil originál od Fordu, rozměrově stejné, ale ta trubka byla hliníková a uvnitř to nebylo zdaleka tak choulostivé (čidlo hezky kryté, aby nedošlo tak snadno k poškození).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 16:51, RE: Mondeo
Kolodмj napísal:
Já to jako Mondeista chtěl napsat, ale jsem rád, že s tím přišel někdo jiný.

Mondeo kombi od roku 2001 je k mání za ty samé prachy a i míň, za 220 tisíc se dá sehnat už rok 2003. Místa je v něm královsky i na zadních sedadlech (v hatchbacku nebo sedanu je to trochu horší, ale pořád lepší než 206 nebo Golf). S diesly zkušenosti nemám, ale benzíny jsou spolehlivé, rozvody jsou řetězem, což taky ušetří na údržbě. Spotřeba je samozřejmě vyšší, ale na ty rozměry to není katastrofa - s dvoulitrem je...
Mondeo bych asi koupil.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.02.2008 17:41, RE: Mondeo
Kolodмj napísal:
Já to jako Mondeista chtěl napsat, ale jsem rád, že s tím přišel někdo jiný.

Mondeo kombi od roku 2001 je k mání za ty samé prachy a i míň, za 220 tisíc se dá sehnat už rok 2003. Místa je v něm královsky i na zadních sedadlech (v hatchbacku nebo sedanu je to trochu horší, ale pořád lepší než 206 nebo Golf). S diesly zkušenosti nemám, ale benzíny jsou spolehlivé, rozvody jsou řetězem, což taky ušetří na údržbě. Spotřeba je samozřejmě vyšší, ale na ty rozměry to není katastrofa - s dvoulitrem je...
Ja jsem prave pred 2 tydny sehnal vahu vzduchu na TDI 110 kw na Toledo a stala 2400, uplne nova, 2 roky zaruka, z obchodu. Sice to neni Bosh ani Pierburg, ale funguje taky a 2 leta zaruka pripadne riziko vyvrati.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.