0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia po 200 000 km.

kategórie zaradenia témy: zábava, ostatní, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 10:08, Passat
To by mě zajímalo,kolik ještě Felicie vydrží km......
200.000 je dost......
Zvládla by Felicie 300.000?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 10:35, RE: Passat
výdrž napísal:
To by mě zajímalo,kolik ještě Felicie vydrží km......
200.000 je dost......
Zvládla by Felicie 300.000?
Uvidíme, hodně záleží na zacházení a pravidelném servisu. Taky je otázkou, jestli se obecně vyplatí pomocí oprav (někdy dost nákladných) auto držet v provozu. Každopádně budeme o vývoji "mobility" redakční Felicie informovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 11:00, RE: Passat
výdrž napísal:
To by mě zajímalo,kolik ještě Felicie vydrží km......
200.000 je dost......
Zvládla by Felicie 300.000?
Vidim, ze lidi nejsou vubec vedomi potencialu nasich skodovek. Ja mam Formana rocnik 94. Najeto 260 tis. Letos jsem s nim spokojene dojel na dovolenou v Chorvatsku a zpet. Celkem jsem jenom ted v lete udelal asi 4000 km. A zcela bez problemu. Auto pravidelne servisuju. Jediny problem je se zacinajici korozi. Jinak motor slape jak vino, zadne uniky oleje. Tim myslim vubec zadne - jak to tam naliju tak po 15.000 menim, nic nemusim dolivat v mezidobi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 14:49, RE: Passat
Geo napísal:
Vidim, ze lidi nejsou vubec vedomi potencialu nasich skodovek. Ja mam Formana rocnik 94. Najeto 260 tis. Letos jsem s nim spokojene dojel na dovolenou v Chorvatsku a zpet. Celkem jsem jenom ted v lete udelal asi 4000 km. A zcela bez problemu. Auto pravidelne servisuju. Jediny problem je se zacinajici korozi. Jinak motor slape jak vino, zadne uniky oleje. Tim myslim vubec zadne - jak to tam naliju tak po 15.000 menim, nic nemusim dolivat v mezidobi.
Jasný že škodovkáři budou chválit svoji škodovku,protože asi v žádným jiným autě nejeli. Zkuste si pořídit dejme tomu 8letou ojetinu ,třeba audi 80 ,mitsubishi galant ,bmw 3kové řady .Tyhle auta pořidite do 100 tis.kč.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 16:24, RE: Passat
výdrž napísal:
To by mě zajímalo,kolik ještě Felicie vydrží km......
200.000 je dost......
Zvládla by Felicie 300.000?
Škodovácké motory 1,3 dávané do Favoritů a později do Felicií vydrží podle firemního (škodováckého) testování asi 300 tisíc km bez nutnosti GO. Podmínkou je pravidelný předepsaný servis, ale někdy takhle dlouho vydrží i bez něj (ovšem pak už GO obvykle klepe na dveře). Příčinou takhle dlouhé životnosti jsou při výrobě použité materiály, které jsou lepší než materiály používané při výrobě starších verzí tohoto motoru (tj. motory Š105, 120, 130, 135 a 136 dávané do škodovek s motorem vzadu; nové materiály přišly až s Favoritem a možná byly použity i do pár posledních sérií motorů pro Rapid 135 a 136).
Otázkou spíše je, zda i zbytek auta vydrží takhle dlouho, hlavně karoserie - jakmile se někde uchytí rez, začne to jít z kopce. Taky nevím, jakou životnost má převodovka, ale při slušném zacházení by mohla vydržet to co motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 16:29, RE: Passat
Marek napísal:
Jasný že škodovkáři budou chválit svoji škodovku,protože asi v žádným jiným autě nejeli. Zkuste si pořídit dejme tomu 8letou ojetinu ,třeba audi 80 ,mitsubishi galant ,bmw 3kové řady .Tyhle auta pořidite do 100 tis.kč.
A proč bych svou škodovku nechválil, když slouží jak má? Mám Š130 GL a klidně jí budu chválit, protože dobře jezdí a splňuje to, co od ní očekávám. A mám taky Mazdu 323F 2,0 V6, rok výroby 1996, která má motor a podvozek o jakém se např. Oktávce ani nesnilo a přesto mi to nebrání pochválit i svou starou škodověnku. Nevidím v tom žádnou souvislost...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 16:45, Kolikátý tam jsou zadní dveře že nejsou rezavý?
Kolikátý tam jsou zadní dveře že nejsou rezavý?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 17:43, RE: Kolikátý tam jsou zadní dveře že nejsou rezavý?
anonym napísal:
Kolikátý tam jsou zadní dveře že nejsou rezavý?
Zadní i všechny ostatní dveře jsou originální.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 19:47, RE: Kolikátý tam jsou zadní dveře že nejsou rezavý?
anonym napísal:
Kolikátý tam jsou zadní dveře že nejsou rezavý?
Vsak to auto ma teprve 6 let, nevidim duvod, proc bz nutne musely byt rezave ... ta koroze se chyta hlavne na starsi modely a auta s opravenymi patymi dvermi po havarii.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.08.2005 21:50, Rozvodový řetěz
Zajímalo by mě zda-li se dá rozvodový řetěz přitáhnout a nebo je nutná výměna, když začne chrastit. Jak pracná je výměna?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 20.08.2005 13:55, RE: Passat
výdrž napísal:
To by mě zajímalo,kolik ještě Felicie vydrží km......
200.000 je dost......
Zvládla by Felicie 300.000?
Já měl firemní Felicii s 325000km a byl to diesel a ramena u přední napravy se měnily až v 300000km a nebyl žádný problém a musím přiznat že to auto nemělo nejšetrnější zacházení. Jedniný problém co s autem byly tak bylo v elektroinstalaci jinak jezdilo spolehlivě. K té elektroinasalaci se to týkalo ventilátoru topení(nefungoval) a k ventilátoru chlazení(ten jel pro změnu stále a vypínat jsem ho musel poistkou).
Jinak na výměny oleje se chodilo po 10000km a to od počátku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 21.08.2005 16:08, RE: Passat
výdrž napísal:
To by mě zajímalo,kolik ještě Felicie vydrží km......
200.000 je dost......
Zvládla by Felicie 300.000?
Zvládla - najeto 350.000 r.v. 99 combi, vše odježděno na LPG po 290tis. GO motoru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 22.08.2005 08:54, výdrž
Sloužil jsem u Policie a Felicie vydržely přes 300 000 km. Vnitřek auta a sedačky byly dost zničený, ale motor a převodovka vydržely bez problémů. U vozidel, kde se střídalo 20 lidí, kteří se s autem moc nemazlili, je to slušná výdrž. Motor trpěl tím, že se přes noc hlídkově jezdilo na volnoběžné otáčky, ale když se někam spěchalo, tak se vytáčel do omezovače. Při dlohém stání, třeba na dopravní nehodě se mnohokrát uvařil, ale i přesto vydržel bez GO.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.08.2005 17:10, RE: výdrž
PV napísal:
Sloužil jsem u Policie a Felicie vydržely přes 300 000 km. Vnitřek auta a sedačky byly dost zničený, ale motor a převodovka vydržely bez problémů. U vozidel, kde se střídalo 20 lidí, kteří se s autem moc nemazlili, je to slušná výdrž. Motor trpěl tím, že se přes noc hlídkově jezdilo na volnoběžné otáčky, ale když se někam spěchalo, tak se vytáčel do omezovače. Při dlohém stání, třeba na dopravní nehodě se mnohokrát uvařil, ale i přesto vydržel bez GO.
Když stojí policejní auto u dopravní nehody, tak má zapnutý motor? Proč?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.08.2005 08:22, RE: výdrž
yeti napísal:
Když stojí policejní auto u dopravní nehody, tak má zapnutý motor? Proč?
To jsem si nikdy nevšimnul. Ale nadruhou stranu, maják má docela slušnou spotřebu. Takže jestli tam neměli větší aku, tak by po hoďce nemuseli nastartovat. Si myslím. Co na to policeman?
Jinak známý má Favorita Pikouše a když boh dá, tak bude mít za chvíli 400.000km. Ale to Chorvatsko jak tu někdo psal, to je větší záhul pro cestující než pro auto .
Co se bude psát za pár let o Fábiích,? Bojim, bojim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 26.08.2005 08:44, Zajímavé
Musím přiznat,že některé příspěvky jsou moc zajímavé,a rozhodně je vidět,že když se člověk o své (firemní) auto dobře stará,slouží dobře a spolehlivě...........Určitě to také začnu praktikovat na svém autě(až si jej za dva měsíce koupím),když může Felicie vydržet 300.000 určitě tolik a možná víc vydrží i VW Passat (r.v.2000) 1.9 TDI 96 kW (najeto 120.000 km) když se o něj budu dobře starat......žejo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 28.08.2005 20:18, Auto Felicie
Ja mám feldu comby 1,3mpi + lpg! Nabehané má 280000km a slape ako hodinky!!! D Známy ma servis mal tam dve feldy ktoré mali nieco malo ku 500000km a stále isli.Ale to bol zázrak!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.08.2005 21:31, RE: Passat
Kybergreg napísal:
A proč bych svou škodovku nechválil, když slouží jak má? Mám Š130 GL a klidně jí budu chválit, protože dobře jezdí a splňuje to, co od ní očekávám. A mám taky Mazdu 323F 2,0 V6, rok výroby 1996, která má motor a podvozek o jakém se např. Oktávce ani nesnilo a přesto mi to nebrání pochválit i svou starou škodověnku. Nevidím v tom žádnou souvislost...
Chlapce,takova Skoda Octavia 1.8 Turbo RS je o necem trochu jinem,nez Tvoje mazda.Jel jsi nekdy v tom?Pak muzes rikat,ze se mazde nezda o takovym motoru.Roman
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.09.2005 09:27, RE: Rozvodový řetěz
MZ napísal:
Zajímalo by mě zda-li se dá rozvodový řetěz přitáhnout a nebo je nutná výměna, když začne chrastit. Jak pracná je výměna?
ggkjkknijhiuiu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.09.2005 10:09, RE: výdrž
Hugo napísal:
To jsem si nikdy nevšimnul. Ale nadruhou stranu, maják má docela slušnou spotřebu. Takže jestli tam neměli větší aku, tak by po hoďce nemuseli nastartovat. Si myslím. Co na to policeman?
Jinak známý má Favorita Pikouše a když boh dá, tak bude mít za chvíli 400.000km. Ale to Chorvatsko jak tu někdo psal, to je větší záhul pro cestující než pro auto .
Co se bude psát za pár let o Fábiích,? Bojim, bojim.
Jasne, super komfort cestovani to nebyl do toho Chorvatska, ale dalo se to vydrzet. Spise jsem chtel naznacit, ze pokud si to auto pravidelne servisujes, tak tomu muzes verit. Naopak znamy zustal viset s Passatem ve Slovinsku a museli ho odtahnout. Takze je to o tom.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.