0
späť
 

diskuze k tématu: Ojetina do 25.000 Kč

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.05.2009 21:26, RE: Mondeo 1,8TD
Pavlik napísal:
Bídná jsou všechna auta z tohoto období, reagoval jsem jen na "pocit bezpečí" z velkého auta. Nedávno mylím v Autobildu poslali proto sobě Volvo z roku 1991/93 (nevím přesně) a nový Renault tvingo. Auto jako "stodola" proti "cvrčkovi" - výsledkem by byl mrtvý řidič Volva a lehké zranění v Renaultu. Tento test dal trochu odpověď zda staré velké, nebo nové menší auto (alespoň pro mne) z hlediska provozní bezpečnosti.
Jj, to video jsem viděl, už tady byl dříve někde odkaz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.05.2009 09:02, Volvo 740
Co takhle pořídit si Volvo 740?
Do 35.000,- Kč se dá pořídit v docela slušném stavu. Pravda, je to sice starší automobil, ale klidně přežije i vozy o 10 let mladší. Má velmi dobrou antikorozní ochranu, takže i 20 let staré auto najdete bez koroze! Co se týká spolehlivosti, tak se jedná o špičku! Vím z vlastní zkušenosti. Doporučuji verzi s benzinovým motorem (tzv. Redblock) - ty jsou prakticky nesmrtelné. A náhradní díly? Ceny jsou velice příznivé, kolikrát některé i levnější než na Škodovku... Za tyto peníze můžete mít pohodlný, prostorný, spolehlivý a hlavně bezpečný automobil. S Felicií se to nedá vůbec srovnat!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 24.01.2011 15:20, RE: Mondeo 1,8TD
Giorgio napísal:
Mufíku, vždycky mě fascinuje, jak měníš auta. Jednou máš mondeo z roku 95, podruhé o deset let mladší. To se ti o těch autech jenom zdá?

K věci - 15 let staré mondeo bych si při těch penězích nekoupil ani náhodou. Člověk může mít štěstí, jako ve tvém případě, nebo smůlu, a to je pravděpodbnější - to se pak ale v tom utopí. Buď rád, že tam nic nemáš, neb podle hesla, co v autě není, to se nepokazí, jezdíš bez problémů. Já si od nového (ve smyslu nového z výroby) auta sliboval, že budu bez nich ...
Po tomto článku jsem musel pomalu počítat do deseti.
To snad nikdo kdo doporučuje Citroen ZX jej nikdy nevlastnil.
Celt jsem tady clanek za clankem, protože jsem potřeboval (a znovu potřebuji), rodiného kombíka, nízké náklady, minimální údržba.
Koupil jsem před dvouma roky ZX 1,9TD, N2, break, 1997.
Jsem snad jediná existence, které se povedlo v autě zlomit vačkovou hřídel.
No to je jedno.
Suma somára:
60 000 Auto
Nejméně jednou tolik opravy a údržba
(3x rozvody, chladič, starter, repas hlavy, brzdove kotouče, brzdové deštičky, spojka, a jedno zadní ložisko, na druhé už ani nemám peníze)
Verdikt ? Je to stále neprodejný křáp, u kterého se modlím aby mě někdo trefil dost silně na totálku, ale dost jemně na to, abych to v tom křápu přežil.
Snad jediným opravdu výrazným plusem, který autu nemohu upřít, že navzdory 3x přeskočenému rozvodovému řemeni, ani jednou se nepotkal a vždy šel spravit.
Já osobně to auto mám rád, ale v životě bych jej nikomu nedoporučil.
V servisu za mnou chodí na kolenou, a prosí mě abych si pořídil Felici, a slibují servisy zdarma, jen proto, že se budou dobře dělat.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.