0
späť
 

diskuze k tématu: Životnost motoru 1,2 HTP

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.05.2007 18:57, RE: 1.2 HTP
jakub napísal:
Zdravim,
myslim si, ze uz nejake zkusenosti s Fabii mam, tak se pokusim vyjadrit sve poznatky. 1.2 HTP 12V je obstojny motor, jizda ve meste neni zadny problem, jizda na dalnici ... da se bez problemu udrzovat nejen 130, ale i vice, trosku problem je na okreskach, relativne slusne zrychluje tak do 90, pak uz je reakce vlazna, takze predjeti kamionu na okresce, pokud jede kolem 100 vyzaduje celkem dost casu. Take se celkem promita obsazenost auta, ve dvou to jde, plne auto a delsi trasa, zadna v...
Zdravim , koupil jsem si Fabii 1.2 i na l na LPG MA NAJETO 120 000 tkm a zda se mi ,že motor nema pravid.chod . Při nastartovani je hlučnějši a po zahřati motor neni skoro slyšet , po zařazeni 2 stupně dochazi ke škubnuti .jinak jsem spokojen .
reagovať
Rony
počet príspevkov1
dátum registrácie24.02.2018
Sobota 24.02.2018 23:23, Škoda Fabia 1.2 HTP -2008
Nedoporučuji.Věčné problémy-časté výměny zapalovacích cívek-8 kusů,svíček-nepočítaně-vstřikovačů-9kusů,věčně dojezd z velké dálky na 2 válce v nouzovém režimu.Nakonec v 135 240 km odešel motor-díra ve ventilu 3 válce.Příčina ??? Samozřejmě katalizátor !!!.Celková GO-Hlava-nová pouzdra a zabroušení hlavy,nové ventily a komplekt vše okolo,Nové ,písty a kroužky.Suma sumárum 22000 Kč.Již nikdy HTP !!! Info-603843839
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Nedela 25.02.2018 13:31, Proč je HTP nejhorší :-)
Chtěl jsem jen napsat, že motor HTP není nejhoší, že je poruchový, ale tím, jak se k tomu stavěl koncern. Nenabídl ani jakýsi levný opravný set, prostě nic, jen polomotor za 45000kč. A to není vše, oficiálně Škodovka tvrdí, že HTP nejde generálkovat, což je totální blbost. Dnes existujei v ČR několik kvaitních servisů, kterré dělají komplet generálku tohoto motoru za cca 25-30tis.kč. Jenže ono to už dnes nedává smysl. 1000x lepší je koupit jakoukoliv atmosféru 4-válec z té doby, od koncernu, přes Ford, PSA až po Renault či Fiat..... Další blábol je o spolehlivosti Fábií, měl jsem od novoty Fa1 i Fa2 a nic zázračného se nedělo, kazila se průměrně. Naopak např. Peugeto 206, který jsem měl donedávna, rok výroby 2002 fungoval mnohem lépe a komfotněji.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.