Já už sice tohle auto nemám, ale většinou s Vámi nesouhlasím.
1. Fabia a vůbec Škodovky se vyznačují právě přesným řazením. Nevím, kolik má najeto ta Vaše služební, ale přesto. To by Francouzi mohli tiše závidět, jak řadí Škodovka.
2. Vzhled, říkáte strašnej...je to věc názoru, každému se líbí něco jiného. Takhle to kategorizovat prostě nejde.
3. Se sedačkou s Vámi taktéž nesouhlasím.
4. Klima fungovala naprosto normálně, jedině s výtkou na topení souhlasím. Skutečně to topí ve velkých mrazech nic moc.
5. S brzdama jste to také trochu přehnal, brzdí normálně. Není to sice jed, ale také to není závodní auto.
6. Zvuk...to už se tu mnohokrát probíralo, mně osobně nevadil a ani nevadí.
7. Převody...nevím, proč bych měl jezdit na 3ku 50, když to klidně vezme 4ka. A pokud potřebujete zrychlit a ta líná lemra, jak píšete nechce, tak lze přeci použít řadící páku, ne?
8. Spotřeba...ano, lze jezdit za tyhle litry. Mám to vyzkoušené. Největší překvapení se děje na dálnici, pokud se jede 130, 140, tak to skutečně leze hodně nahoru, ale kolem 120 lze i po dálnici jet za 7.
Jestli jezdíte po městě na trojku 50 a divíte se, že to žere...možná by to chtělo zkusit změnit styl.
Fabia byla zkonstruována převážně do města, tak co byste od ní chtěl. Aby jezdila za šest litrů dálničním tempem kolem 150ti a v naprosté tichosti? Co čekáte od tříválce 1.2?
Th0r napísal:
Je to strašný auto. Mám to jako služební a nechtěl bych to ani zadarmo. No možná zadarmo teda jo.Nedostatky: katastrofální řazení, vůle v kulise je cca 1 - 2 cm. Strašnej vzhled, stydím se v tom jezdit. Neuvěřitelně malý čelní okno. Kterej .... to vymyslel. Pokud je semafor jen nahoře, musím stát tak 5 metrů od něj. Jinak se musím naklánět jak ocas. Sedačka i v nejnižší poloze je moc vysoko (a to jsem malej skřet), je moc měkká a nemá pořádný boční vedení. Interier hrůza. To je návrat o deset let. Ovladače klimy jdou ztuha, v létě to pořádně nechladí, v zimě netopí. Ovladače oken maj ostrý hrany. Ty oka na otvírání dveří udělal někdo asi z plastu, kterej se dává na kelímky od jogurtu. Mezi palubní desku a dveře strčím pomalu celou ruku. Slabý brzdy. Když jsem s tím jel poprvé, tak jsem si málem rozmlátil hubu. Ale už jsem si zvyknul, že to brzdí jako žebřiňák s dřevěnejma špalkama. Další výtky se týkaj motoru, spotřeby a zpřevodování. Ale to se vztahuje k 1.2 HTP, 51 kW. Hroznej zvuk, spotřeba po městě klidně 10 l., v 50 km/h to na 3.stupeň "točí" cca 2 500 ot./min, což je k nevydržení a neuživení. Na 4. stupeň cca 1 800 ot./min, takže je to zase zdechlá lemra. Celkově je vidět, že je to starej krám. Já bych tomu dal tak za 4. Přeci asi jen Logan bude horší, tak si to za 5 nezaslouží a o něco lepší motor ty celkový nedostatky už nevytrhne. Jestli to maj někde za 50 000, tak je to slušnej kup. Jestli někdo tvrdí, že s 1.2 HTP jezdí dálky za 5,5 a město za 7, tak lže. Ale škodovkáři jsou obecně známý, že jsou něco jako rybáři. Taky vytáhnou tááááááááákovou rybu a na jedno škubnutí