0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia, Peugeot 206, nebo Seat Ibiza?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 09:45, RE: corsa
Tonny napísal:
Já je nepomlouvám,jen co se týče spolehlivosti tak býval problém,ale bylo to kus od kusu,taky jsem měl Uno 75ie a to byl celkem dobrý drak na tak malé auto,ale tady stejně nemá cenu o Fiatech nic psát,ať napíše kdokoliv cokoliv,tak je Simply clever budou napadat.Třeba Panda je ve své třídě nejprodávanější auto a když pominu kufr a to že je jen otypovaná pro 4 osoby,tak dá 1,2Htp hravě do kapsy.Už vidím jak mě tady zas někdo začne poučovat že ne a hlavně lidi typu Anonym atd,co si tady jen léčí své mindráky.
Panda je myslím i pětimístná, pokud má nedělené zadní sedadlo. Jinak samozřejmě se ztotožňuji s radou dívat se i jinde (Fiat Punto II je dobrá volba), ale pokud už teda just něco z těch zmíněných, tak tu ibizu. Designem sice neoslní, ale taky za něj člověk neplatí (jako u 206), podobně jako u škodovky za (pseudo)image (ano, s fabií jsem jel a ne, vzadu se opravdu nedá sedět pohodlně (měřím 176 cm a řidič byl stejně vysoký)).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 09:56, RE: corsa
cruise napísal:
ještě tady ty jelito napiš, že jsi se svým Tipem TD vybouchal Fabii RS a já už fakt asi lehnu smíchy... to že jsi s tím super tichým kadlekadle někdy předjel octavii, nebo fabii s TDi neznamená, že se je Tipo svižnější a že s tebou dotyční závodili. A pokud závodili, tak to byly dost podobný jelita , jako jseš ty.
Poslouchej,nemám potřebu se Vám do toho míchat,ale on to myslel v jiné době,to byla Fabia RS ještě na houbách.No a můj názor na Fabia RS,pokud si ji může člověk koupit pro volný čas,tak ať si ji koupí,ale na ale pro normálně vydělávající rodinu zbytečný luxus.Potkávám deně několik takových řidičů s tímto autem,po městě 40 a mimo město 8O,ale mají RS.Nemá cenu sem plantat RS když se tazatel ptá na Fabii 1,4 atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 09:56, RE: corsa
cruise napísal:
ještě tady ty jelito napiš, že jsi se svým Tipem TD vybouchal Fabii RS a já už fakt asi lehnu smíchy... to že jsi s tím super tichým kadlekadle někdy předjel octavii, nebo fabii s TDi neznamená, že se je Tipo svižnější a že s tebou dotyční závodili. A pokud závodili, tak to byly dost podobný jelita , jako jseš ty.
No jsi asi debil,ale jinak to rict asi nejde.
Jel si nekdy s Tipem 1.9TD?By ses divil jak je to zive auto!A ver mi,ze jsem zavodil i s 66kw Ochcavkou i s tou podelanou Fobii!Nerikam ze jsem je predjel,ja rikam ze mi neujeli!!!
Jinak ten motor si dal jeden znamy do Fiat Ritmo a to byl teprve hukot.Jsem sebral fotrovu Ochcavku 1.6 100PS a vubec jsem se nechytal,neskutecne pruzny motor v lehkem aute!
Jo jinak Cruise,skoc mi na zada...dik
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 10:22, Punto
Sam jem se rozhodoval mezi Fabii, Corsou, 206 a Puntem, u vseho jsem chtel minimalni spotrebu, spolehlivost, ABS, okna v el, a pal. pc a nizke povinne ruceni. Fabia byla moc draha, bez vybavy a vzhled mi prijde velice konzervativni. Corsa se mi moc libila, dostala se do finale s puntem. 206 nebyla nejmladsi a bal jsem se spolelhivosti a chtel jsem hlavne 1.2. NAkonec vyhralo punto 1.2 8V, kvuli tomu, ze se o nem vsude basni ze to auto prezije. Musim se priznat melnejake problemy, odeslo mi cerpadlo na vodu a senzor otacek. Cerpadlo stalo 1000 a senzor otacek 1400. od te doby klid. Mam tridverove provedeni, ktere ma sportovni vzhled, je krasne ale nepraktice kdyz jste vic nez 2. Ja to mam pouze rpo sebe a pritelkyni, takze vzhled mel prednsot pred prakticnosti. Spotreba Punta kombinovana je 5.6 litru. Nadalnici pri 13O tachometrovych zere okolo 6.5 pokud jedete konstantne. Jinak je krasne pohodlne a vevnitr napadite, i kdyz ne kazdemu se to musi libit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 10:29, RE: Punto
Martin napísal:
Sam jem se rozhodoval mezi Fabii, Corsou, 206 a Puntem, u vseho jsem chtel minimalni spotrebu, spolehlivost, ABS, okna v el, a pal. pc a nizke povinne ruceni. Fabia byla moc draha, bez vybavy a vzhled mi prijde velice konzervativni. Corsa se mi moc libila, dostala se do finale s puntem. 206 nebyla nejmladsi a bal jsem se spolelhivosti a chtel jsem hlavne 1.2. NAkonec vyhralo punto 1.2 8V, kvuli tomu, ze se o nem vsude basni ze to auto prezije. Musim se priznat melnejake problemy, odeslo mi cerpa...
Konecne nekdo,kdo oceni Fiat Punto pred Fobii...atd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 10:31, Fabia 1,4 MPI 44 KW
Z těchto tří aut bych jednoznačně zvolil Fabii. Seat není určitě tak kvalitní a o Peugeotech a jejich poruchovosti tady bylo napsáno už hodně. Ve Fábce bych se vyhnul 1,4 MPI, kterou vlastním. Na tak těžký auto je strašně slabej a žere jako tank (8-9 l žádnej problém a to jezdím slušně). Nejlepší volba by byla asi 1,2 HTP a je jedno jaká. Jel jsem s oběma a zas takovej rozdíl to není. Na 3 tis. km/rok by určitě stačila i ta slabší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 10:35, STÁLE VŠE DOKOLA
Dobrý den, nedávno jsem psal do poradny dotaz, ohledně fordu cougar.
Nechápu, proč poradna donekoněčna odpovídá na dotazy o autech, která tu byla několikrát rozebrána do posledního šroubku. Navíc si každý může všechny vyhledat v archivu.
O fordu cougar není nikde ani zmínka a stále nic.
Chápu, že potencionálních zájemců o tento vůz bude málo, ale to nemění nic na tom, že dotazy na frekventované vozy byly několikráte zodpovězeny. Jak dlouho tedy ješte budeme číst dokola stejné články, děkuji za odpověď.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 10:41, RE: Punto
Martin napísal:
Sam jem se rozhodoval mezi Fabii, Corsou, 206 a Puntem, u vseho jsem chtel minimalni spotrebu, spolehlivost, ABS, okna v el, a pal. pc a nizke povinne ruceni. Fabia byla moc draha, bez vybavy a vzhled mi prijde velice konzervativni. Corsa se mi moc libila, dostala se do finale s puntem. 206 nebyla nejmladsi a bal jsem se spolelhivosti a chtel jsem hlavne 1.2. NAkonec vyhralo punto 1.2 8V, kvuli tomu, ze se o nem vsude basni ze to auto prezije. Musim se priznat melnejake problemy, odeslo mi cerpa...
Ač jinak na francouze, přesto bych dal přednost Puntu (byť se na něj tazatel neptá). Jinak jako rodiiné auto jedno z těch tří - nevím nevím. A jak píše autor, nejzábavnější jízda je určitě 206 - jezdil jsem s XS (dvoulitrem), tři dveře - opravdu na rodiiný výlet není. A Fabia - zkušenosti s 1,4 MPI ( s ČERVENÝM I !!!!!!) - přeposilovaný posilovač, žere a nejede, uvnitř přístrojovka jak vytesaná sekerou... Na ty prachy hrůza. Jediná dobrá věc je podvozek, což ale využije tak 15% řidičů..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 10:45, 3000km
Přátelé při nájezdu 3000 km ročně a ve třech lidech je to naprosto a úplně jedno. Spíš půjde o štěstí aby to nebyl pondělní nebo páteční výrobek a takové se vyskytují napříč všemi značkami, to mi věřte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 10:59, RE: fabia
zigi napísal:
No jestli pri 140km/h zere 9l/100km,tak to je opravdu hodne!!
9L při 140 km/h se Vám zdá hodně? To je úplně normální. U benzinu je to normální. HTP je podle mých zkušeností docela úsporný motor. Tady bohužel všichni žijí ve sférách moderních dieslů, které skutečně při 140 km rychlosti spotřebují klidně i méně než 6 l na 100 km, ale také jedou třeba 200 a ne 160 jako HTP a ještě mají těžké převody, jež snižují nejen otáčky a hlučnost. Právě všechny malé zážehové motory jsou skvěle úsporné ve městě, ale na dálnici neskutečně žerou, jelikož jedou skoro na maximum. (Mám Saxo 1,1i a to na dálnici žere jak prokopnutý a vůbec nejede( ), ale v Praze je to super.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 11:06, RE: Punto
zigi napísal:
Konecne nekdo,kdo oceni Fiat Punto pred Fobii...atd
Zigi měl bys jít odsud do prdele, žvejkáš tady nesmysly autům stejně nerozumíš a nikdo tě tady nemá rád.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 11:10, RE: Punto
Dony napísal:
Zigi měl bys jít odsud do prdele, žvejkáš tady nesmysly autům stejně nerozumíš a nikdo tě tady nemá rád.
Sice nerozumim autum,ale porad jim rozumim vic nez ty!))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 11:12, RE: 3000km
Aleš napísal:
Přátelé při nájezdu 3000 km ročně a ve třech lidech je to naprosto a úplně jedno. Spíš půjde o štěstí aby to nebyl pondělní nebo páteční výrobek a takové se vyskytují napříč všemi značkami, to mi věřte.
Ahoj pane, už se tady tou diskuzí probírám asi čtvrt hodiny a skvěle se bavím. Myslím, že tenhle (a pár méně radikálních příspěvků) trefilo hřebíček na hlavičku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 11:45, RE: Punto
zigi napísal:
Sice nerozumim autum,ale porad jim rozumim vic nez ty!))
S tím bych si nebyl tak jistý zigi, znáš maximálně tipo a tím to končí. Autum rozumíš jako koza petrželi, jediné co umíš napsat je Hovno To Pojede a to všechno, ubožáku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 11:45, pro Maxe
Max napísal:
Ahoj pane, už se tady tou diskuzí probírám asi čtvrt hodiny a skvěle se bavím. Myslím, že tenhle (a pár méně radikálních příspěvků) trefilo hřebíček na hlavičku.
Díky, myslím si, že každý zde prosazuje právě toho svého favorita. Důležité ovšem je že 3000 km ročně je dnes opravdu nic. Já osobně jsem ještě neviděl auto z 30 000 po deseti letech provozu, pokud nebylo druhé v rodině. Tady spíš půjde o kvalitní akumulátor, aby v tomhle vytížení vůbec nastartovalo. Už výměna oleje po 3000km vypadá úsměvně.
Jedná se prostě o extrém, běžná rodina bývá většinou na 10 000 i více. Kdo používá auto třeba jen do práce a zpět je taky jinde.
Nemyslím to nějak zle, ale na kole mám nájezd asi 5000 km ročně a to se jedná o sezóní záležitost, ale to jen tak pro porovnání.
Nové auto při tomto vytížení je podle mě zbytečně vysoká investice bez efektu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 11:52, RE: STÁLE VŠE DOKOLA
Petr napísal:
Dobrý den, nedávno jsem psal do poradny dotaz, ohledně fordu cougar.
Nechápu, proč poradna donekoněčna odpovídá na dotazy o autech, která tu byla několikrát rozebrána do posledního šroubku. Navíc si každý může všechny vyhledat v archivu.
O fordu cougar není nikde ani zmínka a stále nic.
Chápu, že potencionálních zájemců o tento vůz bude málo, ale to nemění nic na tom, že dotazy na frekventované vozy byly několikráte zodpovězeny. Jak dlouho tedy ješte budeme číst dokola stejné články, děkuji za odpověď.
To bych chtel taky vedet ohledne Forda Cougar...Je to velice povedene auto.
Furt tady zvani o fabii!! achh
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 11:57, RE: pro Maxe
Aleš napísal:
Díky, myslím si, že každý zde prosazuje právě toho svého favorita. Důležité ovšem je že 3000 km ročně je dnes opravdu nic. Já osobně jsem ještě neviděl auto z 30 000 po deseti letech provozu, pokud nebylo druhé v rodině. Tady spíš půjde o kvalitní akumulátor, aby v tomhle vytížení vůbec nastartovalo. Už výměna oleje po 3000km vypadá úsměvně.
Jedná se prostě o extrém, běžná rodina bývá většinou na 10 000 i více. Kdo používá auto třeba jen do práce a zpět je taky jinde.
Nemyslím to nějak zle, ale...
Tak přesně tohle jsem chtěl napsat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 11:59, RE: corsa
zigi napísal:
No jsi asi debil,ale jinak to rict asi nejde.
Jel si nekdy s Tipem 1.9TD?By ses divil jak je to zive auto!A ver mi,ze jsem zavodil i s 66kw Ochcavkou i s tou podelanou Fobii!Nerikam ze jsem je predjel,ja rikam ze mi neujeli!!!
Jinak ten motor si dal jeden znamy do Fiat Ritmo a to byl teprve hukot.Jsem sebral fotrovu Ochcavku 1.6 100PS a vubec jsem se nechytal,neskutecne pruzny motor v lehkem aute!
Jo jinak Cruise,skoc mi na zada...dik
HTP=Hovno To Pojede....jel jsem s tím a při předjíždění autobusu který jel asi 90kmh jsem málem prošlápl podlahu pod plynem abych ho vůbec na dlohé rovince předjel!Je to auto pro manželky do města na nákup ale nevyjíždět z města ven!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 12:00, RE: Punto
petr napísal:
S tím bych si nebyl tak jistý zigi, znáš maximálně tipo a tím to končí. Autum rozumíš jako koza petrželi, jediné co umíš napsat je Hovno To Pojede a to všechno, ubožáku
Letos v létě jsme jeli do Chorvatska, půjčili jsme si punto 1.2 od tchána a vyrazili s druhou rodinou (3 lidi), která jela fabií combi HTP. Po dálnici nám fabia již v mírném stoupání ujížděla, přestože jeli ve třech a se zapnutou klimatizací. Tak špatně bych teda HTP nehodnotil, určitě jede lépe než punto, podvozkově je také lepší a o dílenském zpracováni ani nemluvě.Na výlety jsme jezdili fabií a působyla na mě lepším dojmem Moje volba by byla Fabia HTP.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.12.2006 12:05, RE: pro Maxe
Aleš napísal:
Díky, myslím si, že každý zde prosazuje právě toho svého favorita. Důležité ovšem je že 3000 km ročně je dnes opravdu nic. Já osobně jsem ještě neviděl auto z 30 000 po deseti letech provozu, pokud nebylo druhé v rodině. Tady spíš půjde o kvalitní akumulátor, aby v tomhle vytížení vůbec nastartovalo. Už výměna oleje po 3000km vypadá úsměvně.
Jedná se prostě o extrém, běžná rodina bývá většinou na 10 000 i více. Kdo používá auto třeba jen do práce a zpět je taky jinde.
Nemyslím to nějak zle, ale...
Souhlas s Alešem
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.