rohYpnol napísal:
trávit takové porce km v tak slabém voze, ještě této kategorie, to je za trest. Ale ještě z toho být nadšený...
Zdá se mi to, nebo se množí reklamy na Shell? Přitom dle (nejen) mých zkušeností jedna z nejhorších sítí stanic. Vždy, když jsem natankoval u Shell, tak jsem naopak měl velmi neblahý pocit, že vůz prostě nejede tak, jak když jsem natankoval u sítě mnohem méně zvučného jména. Jen ten opomíjený se evidentně soustředí na kvalitu paliva, a ne na to, jak odrbat zákazníka a opít jej smart b...
Souhlas, 1,4 50 kW byl daleko vhodnější motor pro Fabii. Zespoda velmi pružný, trochu horší schopnosti k vytáčení, ale příjemný zvukový projev a výborné zpřevodování. Co si pamatuju, tak i jízda po dálnici vyšší rychlostí (130+) nebyla nijak obtěžující a ani se příliš nezvyšovala spotřeba. Pamatuju, že jednou jsem s relativně prázdným autem při cestě do Mnichova udržel na rovince bez problémů tacho rychlost nějakých 185 km/h (asi dobře zajetý kus). Přitom auto netočilo max otáčky. Jinak delší cesty, kdy se pohlídala rychlost do 130 km/h a jelo se svižně ale plynule a s mozkem byl běžný průměr nějakých 6,5. Když se jezdilo hlavně město a kolem města tak mezi 7 - 7,5. HTP dokáže být ve městě úspornější, ale mimo něj to stojí za prd, je citlivější na jízdní styl a hlavně mě po zhruba 20 km začne z toho pazvuku bolet hlava. Ale to s tím bolením hlavy platí i třeba pro 3 válcovou Corsu.