Pepe napísal:
Že by kolega pacient na pokoji? On je totiž rozdíl tolerovat názor (vlastní!!!!!) a zasmát se výplachu mozku, kterým bezesporu onen pisatel prošel. Z vlastní zkušenosti: klima se zřetelně podepíše na úbytku výkonu - vyzkoušeno na oct I TDI 66 kW, oct 1,6 74 kW, P 307 1,6 80 kW a nově i P 406 2,0 97 kW. Jezdit s 40 kW a zkoušet přitom předjíždět, to je harakiri. Jinak zdravím Přemka, k tomu není už co dodat. Jak šlape Xantie?
Zdrávím, děkuji za pochvalu mého příspěvku tobě i ostatním. Těm co myslí že se jen pošklebuji chci jen říci, že to nemá nic společného ani s Fabií, ani s tím, že je s ní pisatel spokojený, ale jen a jen se stylem, jakým to prezentoval. A dovolávat se uznání kvality vozu argumentem, že si ji vybral i sám veliký Karel Gott...to je prostě nahrávka na smeč. Nicméně nemám ve zvyku hned někoho urážet a ponižovat, i když ze šoubyznisu musí být dotyčný zvyklý na ostré lokty, ne
Ale třeba také jednou "rozumově dorostu" a stane se ze mne suchar bez schopnosti trocha humoru a nadsázky, co si koupí Fabii s nejslabším motorem, ale jinak v naprosto plné výbavě a pak běda všem posměváčkům - zažaluji je pro urážku na cti.
Jinak známý koupil novou Fabii za nějakou lepší cenu (bral si už několikáté auto od jednoho prodejce) motor 2.0 a nějaká sportovní úprava, celá černá, i interiér je pozměněný a to auto je fajn. Ne že bych po ní toužil, pro mě (s rodinou) příliš malé, ale má můj respekt. Jenže 99% Fabií je bohužel něco jiného a jednou jsem měl půjčenou na den Fábii 1.2 a fakt bych to nechtěl...Možná je to tím, že jsem přesedl z Xantie, nevím. Takže pro Pepeho - díky za optání, Xantie pořád jezdí naprosto bez problémů (306 tis km), teď mě čekají podruhé přední kotouče a možná i nějaká investice do přední nápravy, občas se mi něco nezdá, ale nic zásadního, půlka lidí by tomu nevěnovala žádnou pozornost. Co se týká klimy, tak s motorem 2.1TD 81kW její zapnutí znát je, zejména při rozjezdu to chce víc plynu. Nevím, třeba to mají jinde řešené jinak, ale u mojí Xantie, pokud se rozjíždím stejně jako bez klimy, tak to cukne a motor chcípne - jak 1. hod v autoškole. Na některých krizových místech, kde je třeba rychle vyrazit a zařadit se (v Praze je těch míst požehnaně, ale i jinde), tak klimu i dočasně vypínám (holt nemám Fabii 1.1...). Jinak na delších cestách - a tam ta klima má největší smysl - to je naprosto ok. Tak. Létu a klimě (a Fabiím a Karlovi) zdar