Bitchkiller napísal:
Všichni jste úplně mimo s chudákem Kájou. On si šel jenom takhle koupit půlku chleba, tři rohliky, butylku másla, litřík mléka a dva láhváče a místo do obchodu zabloudil do autosalonu, zeptal se kde mají nákupní košík, oni mu řekli že tady, tam stála nějaká plechová pixla, Kája vytáh šrajtofli, vybalil z ní půl mega a už si to fičel s chrchlákem do vedlejší sámošky pro nákup. No a už mu to zůstalo stát doma v garáži. Akorát neví odkud mu vypadne desetikačka za půjčení toho košíku.
Zdravím, koukám, že diskuze se rozproudila. jen pár praktických vlastních poznatků. Máme Fabii Combi od roku 2001, 1.4 50kw, najeto za 5 letT 227.000km, za tu dobu auto naprosto bez závad, pouze spotřeb materiál (oleje, obložení, filtry), při 30Tis kosti předních stabilizátorů (tuším asi za 2000,-kč) při 90 a 180tis kotouče, při 200tis zadní díl výfuku. Toť naprosto vše, auto bez problémů, podvozek zcela původní, včetně tlumičů, žádné vůle (ani při přejíždění kolejí apod, byť únava Tlumičů je oproti zcela nové fabii se kterou taky občas jezdím, nepatrně znát. Spotřeba dlouhodobě za 6.5 litru (50procent město), delší trasy v pohoně pod 6, ve městě kolem 7apůl. Na 1.4 je auto dost těžký, takže rozjezdy jsou dost líný, ale jak se auto rozjedu, je to v poho, jednou se tu někdo smál, když některý z uživatelů psal, že 1.4 jede 200km/h, ale věřte, ten tachometr do opradu ukazuje, byť je potřeba jen z kopce. Fabie ale znatelně proměřují, hádám (podle toho jak mi měří firemní Accord) že skutčná rychlost je tak někde kolem 170. Nová 1.2 jde líp odspodu, ale má kratší převody, točí min. o 500ot. za minutu víc při srovnatelné rychlosti a na dálnici je to trochu děs, po 140 to prostě nejede. 1.4 mi k tomuhle auto sedí líp. Takže závěrem, naprosto spolehlivé auto, combi ve své třídě s bezkonkurenčním kufrem a zy ty peníze (nejen pořizovací cena, ale i havarijní pojištění, servis. náklady atd) podle mě - v téhle kategorii samozřejmě - prostě těžko hledá konkurenci.