0
späť
 

diskuze k tématu: Ojetá Fabia 1,4 MPI očima mechanika

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 13:45, RE: Vlastní zkušenosti - nová Fabia II TDi (služební)
anonym napísal:
Je vydět, že tomu opravdu rozumíte!!! Podle toho co píšete, tak s tím jezdíte jako prase, to by nevydrželo žádné auto.
zajdi se uklidnit do salonu pohledem na Fabii, skvost krásy, kvality a lacinosti
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 13:47, RE: Vlastní zkušenosti - nová Fabia II TDi (služební)
anonym napísal:
No jo pán je určitě vysokoškolák, tady nejsme v hodině češtiny, ty debile.
za to tobě smrdí montérky uhlím co? Val už na šichtu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 13:58, Škodovkář
Já vlastním fabii Junior a jsem s ní naprosto spokojený, za málo peněz hodně muziky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 14:05, RE: Vlastní zkušenosti - nová Fabia II TDi (služební)
anonym napísal:
a ty jsi zopakuj vyjmenovaná slova po B.proboha!!!
Trochu vedle, memyslíš?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 14:07, RE: Cháchácháchááááá
anonym napísal:
Prej "plavná jízda přes železniční přejezd"! Ve Fábii! Muehehehehehe ;o)

Xantiák
A co teprve H3 v C5!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 14:08, RE: Krasna je ceska zeme
Krkovicka napísal:
Co je komu do toho, ze ma RSnaraznik s motorem 1.4??
Co komu vadi na tom, ze ma sandaly?
Dela se zebe machra nebo vseveda, ze se do nej vsichni tak navazite?

Co noveho byste se chteli dozvedet o zavadach Fabie, ze si stezujete na nizkou uroven recenze? Ten clovek asi nejake zkusenosti v branzi ma a tak je strucnou a jasnou formou sdelil.
Bohuzel jako obvykle ho neceka nic jineho nez virtualni pranyrovani..

Ma vepredu prece jiny kus plastu, nez tam ma byt!
No a co, ať má každej na autě co chce. Já mám taky na Octavii 20V turbo vzadu štítek 1.4 - 16V )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 14:13, RE: Škodovkář
anonym napísal:
Já vlastním fabii Junior a jsem s ní naprosto spokojený, za málo peněz hodně muziky.
vtip dne...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 14:14, RE: Vlastní zkušenosti - nová Fabia II TDi (služební)
Pepe napísal:
Trochu vedle, memyslíš?
tak vedle jak je ten mravokárce!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 15:01, Alá RS
anonym napísal:
True Czech dream - bílé ponožky v pantoflích a fabia 1.4 alá RS.
Jak řikáš...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 15:33, RE: Kristepane
anonym napísal:
vždyť to byl psychopat.
Dovolil bych si usoudit, ze psychopat jste spise Vy. Pan Buh s Vami.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 15:36, RE: Fabia VS Punto II.
mufik.martin napísal:
Ted jsem mel od tety zapujcenou na mesic a pul Fabii 1.4 MPI se 44 kw, papírově stejný výkon jako Punto 1,2 8V. Fiat je mnohem tocivejsi a o hodne rychleji jde do otacek s lepsim zvukem, naopak fabia ma mnohem vetsi tak uz od nejnizsich otacek, asi je to kroutakem, ale motor jde pomaleji do otacek, ale zato s vetsi silou. Jinak spotreba u MPI byla pro me zdesenim, jel jsem na jednu nadrz temer eco relly a spotreba byla 6.2, v Puntu pri stejne jizde 5 litru. Jinak Fabia je uvnitr tissi, ale ma kr...
tak ten motor 1,2 máme ještě v starém Puntu 1 a je fakt výborný. Do otáček jde velice rychle a rád a spotřeba při dlouhých cestách za babičkou (cca 300km 4lidi + pes + plnej kufr) mimo dálnic v rámci zákonných limitů do 5litrů v pohodě.
Rád na něj vzpomínám, máma ho má ještě na ježdění po městě, ale už mu bude letos 12 let, takže vyžaduje vetší investici (silentbloky, řemen a pod) Jinak doteď absolutně bezproblémový, táta proto asi do něj přece jen zainvestuje a vynovené Punto zdědí ségra.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 16:50, RE: Škodovkář
anonym napísal:
vtip dne...
jezdím služebně fabii 1.2, 1.4 55kw, octavii 2 74 kw a soukromě passata 81kw a tady můj názor:

1.2 nechápu jak si to může někdo koupit! doufám že ten motor zadřu a firma koupí něco nového. Dnes jsme v ní jeli čtyři + plná nádrž a do prudkých kopců sem musel podřadit na 2-ku ! A žere to jak tank neni problém na dálku jet za 9-10 litrů !

1.4 55kw auto o třídu lepší nežli 1.2, lépe jede, brzdí a méňě žere. ale pořád hrůza

Octavia2 - papírově 77kw ve skutečnosti mají prý 88kw...? Podvozek super ale nejede.

Teď něco o pánovi, je mi jedno co nosí na sobě a co má za rodinu. Ale co mi pořád u těch čecháčků nejde do hlavy, jak může někdo kdo pracuje s autama koupit takovej šrot? Vsadim se že to stálo ty samý peníze co můj passat No ale holt někommu asi šlqpací auto stačí no..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 17:21, RE: Škodovkář
anonym napísal:
jezdím služebně fabii 1.2, 1.4 55kw, octavii 2 74 kw a soukromě passata 81kw a tady můj názor:

1.2 nechápu jak si to může někdo koupit! doufám že ten motor zadřu a firma koupí něco nového. Dnes jsme v ní jeli čtyři + plná nádrž a do prudkých kopců sem musel podřadit na 2-ku ! A žere to jak tank neni problém na dálku jet za 9-10 litrů !

1.4 55kw auto o třídu lepší nežli 1.2, lépe jede, brzdí a méňě žere. ale pořád hrůza

Octavia2 - papírově 77kw ve skutečnosti mají prý 88kw...? Podvozek super ...
Nevím proč píšete tvrdší sedačky a podvozek do záporů....to je spíš klad.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 17:32, RE: MASO!!
anonym napísal:
Těsnění pod hlavou se mění i s nádobkou chl. kapaliny? Předchozí majitel měnil ložisko, když mělo auto v době kdy ho prodal 22.500km??
Skutečně dobrý stroj...
Pravdu díš. Mám stejný šmejd, bohužel služební. Neskutečná spousta závad. Ale jen ty z poslední doby. V 90.000 km odešla vstřikovací jednotka. Bohužel na belgicko-německých hranicích. Odtah do Cách a následná opravička nebyly úplně nejlevnější. V 94.000 kilometrech se na věčnost odebralo servořízení. Před Fabií jsem měl Fiat Punto, na kterém jsem najel 130.000 km bez jediné závady. Kromě upadlého výfuku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 17:35, RE: Kristepane
anonym napísal:
Vážený TipCars-i, s hrůzou pozoruji čím dále zoufalejší úroveň příspěvků. Pánové Vaculíku, Dusile & spol., dělejte s tím něco nebo nám dejte odkaz na nějaké motoristické stránky s úrovní TipCars stránek cca před 1/2 rokem a dříve. Děkuji.
tak si kupte časopis autoojetiny,autodiesel a noviny automotospeciál-jsem z nich naprosto nadšen,už kupuji pouze tyto a Autorevue-žvatlání světa motorů mne už opravdu nebaví
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 17:40, RE: Vlastní zkušenosti - nová Fabia II TDi (služební)
anonym napísal:
Je vydět, že tomu opravdu rozumíte!!! Podle toho co píšete, tak s tím jezdíte jako prase, to by nevydrželo žádné auto.
BMW vydrzi aj prase
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 17:44, RE: Škodovkář
anonym napísal:
Nevím proč píšete tvrdší sedačky a podvozek do záporů....to je spíš klad.
No jo ale toto je skodovka...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 18:34, RE: Krasna je ceska zeme
anonym napísal:
No a co, ať má každej na autě co chce. Já mám taky na Octavii 20V turbo vzadu štítek 1.4 - 16V )
jj známý měl Octávii TDi 81kw, dal si na kufr SDi a stejně mu ju šlohli :DD
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 19:10, nemá to cenu!
Nemá cenu sem něco psát pane Zilvar.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.05.2008 19:23, RE: nemá to cenu!
anonym napísal:
Nemá cenu sem něco psát pane Zilvar.
no takové kvalitní recenze opravdu néé
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.