0
späť
 

diskuze k tématu: Nový nebo ojetý vůz?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.10.2009 23:43, rada
Ty brdo, v Bavoraku poruchu, to abys prodal domek. Thalie? No se zarukou na celou dobu provozu treba ano. Ale co predni zavesy po prohlidce Prahy ?? A kdo tady vlastne prska kvuli Fabii? Kdo nechce rezat zatacky pres bilou caru, se snad spokoji, a zbyde mu nakonec po jizde i na pivo .... ne pred jizdou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 00:02, rada
Vycházel bych z toho, že tazatel má ke třem jmenovaným vozům jistý vztah a nekomplikoval bych již tak poměrně pestrou množinu vozů (u kterých těžko hledat společný jmenovatel) dalším modelem... Volba zcela evidentně bude záviset na tazatelovu vztahu k riziku, trpí klasickou dichotomií srdce a rozumu:) (nebo snad že by klasická dichotomie názorů manžela a manželky?:) Že jsou ve výběru přítomny dva "defenzivní" vozy, lze přičíst právě buď vlivu partnerky nebo jednoduše sociálnědemokratickému založení tazatele, tj. tendencí k jistotám, BMW je přítomno jako volba, "pro kterou doufám, že se sejde takové množství vášnivě nadšených názorů, že mě přesvědčí/opodstatní mou srdeční slabost, vsadit na divokou kartu a potlačit v sobě otcovský gen":) Osobně se domnívám, že při nájezdu 20 tisíc km ročně (tedy mírný podprůměr) by se o BMW s JASNOU historií dalo uvažovat, nicméně dopracovat se k takovému autu je zřejmě utopie (domnívám se, že fantazie a schopnosti "hereckých představení," při prodeji vozu tohoto typu jsou větší, než si všichni dokážeme představit...), přece jen s BMW se jezdí a když bych uvažoval průměrný nájezd 25 tisic km ročně a střed Vámi zamýšleného intervalu ročníků výroby, tak se dostáváme na číslo 225 tisíc km. A na citovku bych řekl, že BMW budou mít spíše nadprůměrné nájezdy (neumím dokumentovat). Na druhou stranu bych si u takového auta nedával kilometrový limit, ale posuzoval bych ho individuálně pokud možno s mechanikem, ono že se vejdete do limitu jen díky tomu, že si prodávající pár minut hrál s tachometrem... Předpokládám, že jste člověk, který žije spíše "na jistotu," a tak bude nutným "nefinančním" nákladem celých pěti let provozu stres z toho, co se Vám na autě může porouchat, všechny "komplementární," tedy nutné výdaje "kolem" budou minimálně o řád dražší než u zbylých dvou aut (tj. přímé - servis, či nepřímé - pojištění, atp.). Na druhou stranu budete mít z auta (aspoň nějakou dobu..) radost:) Kontravolbou je Thalia - osobně bych auto bez posilovače, s 75 koňmi a podvozkem vlastností nafukovací matrace (mám Renaulta:) nevolil, na druhou stranu je nové a konstrukčně s velkým náskokem nejmladší, navíc i když je to Renault, v prvních pěti letech předpokládám, že náklady na servis budou opět s velkým náskokem nejnižší. Nicméně volba je to zcela opačná té předchozí a já osobně bych se do tohoto auta asi moc netěšil... U Fabie máte velkou pravděpodobnost, že se Vám vzhledem k rozšířenosti modelu podaří najít vhodný kousek. A co se týče bezpečnosti, podvozku i kvality od ní zřejmě nůž v zádech čekat při troše štěstí nemusíte. Nicméně - když už bych si musel z tohoto tria vybrat, dal bych si hodně velkou práci a zřejmě bych hledal slušné BMW (i když BMW nijak zvlášť neadoruji, tahle generace řady 3 se mi moc líbí a v černé metalíze a v kabriu... uff...) Že bych začal hledat s Vámi?:) A pohledem pragmatika bych zřejmě zvolil nějakou slušnější Fabii...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 00:33, rada
Asi bych zvolil zlatou střední cestu. Fabia 1.4 16v a 100t. najeto, je celkem optimální. Za 5 let přidáte dalších 100t. km a motor ještě pořád pojede. Za předpokladu pravidelného servisu. Nebu to žádný závodník, ale ani brzda provozu. Renault je nový ale platíte za garanci. BMW je srdeční záležitost, je vcelku spolehlivé, ale oprava se dokáže pěkně prodražit. Vlastní zkušenost !! Ale vše záleží předchozí péči majitele a momentální kondici daného kusu. Fabii bych hledal tady, BMW asi ve Švýcarsku a kompletním rodokmenem. Hodně štestí při hledání, ať to bude jakékoliv auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 03:20, rada
Celkem krasne pobaveni )kdyby clovek volil mezi auty podobne kategorie tak je to namet na diskuzi..ale toto je jak premyslet jestli koupim SUV nebo kabrio..vahat mezi sedanem BMW a kombikem ceske vyroby je fakt skok z venuse na mars v prvi rade je dost nutne si uvedomit jestli v tom clovek jezdi sam nebo chce dat i neco do kufru ( a s tim bych u BMW fakt nepocital ) protoze tak maly nakladovy otvor nema ani kabrio se stazenou strechou jinak k veci - renault si svoji charakteristiku vozi na kapote a neco na tom fakt bude. Sice je to nove auto na ktere je zaruka ale jezdit do servisu ze tam neco vrze a odjizdet s tim ze je to normalni je fakt na ranu technikovi ( ale nedelal bych to protoze zastavam stejnou pracovni pozici )..BMW ma mozna prestige protoze si ho kupuji lidi co neresi ze to strasne preplaci jen pro ledvinky v masce a vrtuli ve znaku ale...sice je krasny ze stalo milion a ted je levny jenze ono to asi nebude jen tak..jsou to auta ktera se spatne prodavaj a kupuji to mladi kluci co nejak najdou par kacek a chteji na holky delat dojem luxusu jenze on je prejde humor az na tom neco budou menit..z vlastni zkusennosti jsem mel 530D r.v. 2003 ( bylo to v roce 2007 ) a mel jsem radost do prvni vymeny blbych brzd..do znackoveho servisu delat brzdy za 30 tis se mi nechtelo tak jsem volil neorig dily a stalo to jen 16 takze i to byl ranec..o pneu 225/45 R 17 ani nemluvim..takze slo rychle z domu nez abych cekal co se kde prihodi a me to vyprazdni konto..zvolil jsem " nasi " domaci znacku a muzu rict ze jsem naprosto spokojen..octavia je kvalitni a osveceny vuz kdy ani ve znackovem servisu nepremyslim jestli neco budu delat nebo zkusim jak dlouho to jeste vydrzi..ale zase tak casto tam nejsem..tzn..muj nazor je ze ceske auto neni zadny kockolap ale pokud zenska kouka na auto tak za to nestoji ..chce to prehodnotit ucel k cemu to bude slouzit a jak se to vyuzije a pak udelat rozumny vyber..o par kc vic nez tvych 150 tis kc jsem koupil octavii kombi 2003 (puvod CR) tdi ( 81 kw ) vybava business - tj. uplne vse od xenonu, pres vyhrivani vseho co se da, el. kam se jen podivas a spoustu vseho krom kuze coz ja nesnesu..a jsem uplne spokojen..chce to dobre hledat a ne koupit prvni co clovek vidi..najel jsem zatim za 5 mesicu 16 tis km a ani jeden problem..musis jeste pocitat ze zakladem u ojetiny jsou komplet naplne a nejlepe i brzdy a rozvody..tak si propocitej co to na jake auto stoji a ses doma..a uvidis kam se az dostanes..jinak preju stastnou ruku:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 03:40, rada
Celkem vzato, já bych tedy nevolil ani jedno ani druhé, ani třetí. Šel bych cestou Oktávia TDI 81kW, což píšu z vlastní zkušenosti s 2 voty. Motory zcela bezproblémové (púokud tedy respektuje člověk fakt, že jde o dýzl) podvozel taky, koroze žádná ani po 9 letech,pominu-li orezlá ramena a nápravy, jinak katsle 100% OK. Servis všude, kufr velký (což Čecháček vždy ocení, jsem národ stěhováků), ceny ND slušné (ne značkové, samosebou) a hlavně, spotřeba 5/100.
POkud benzín, tak klidně Oktu 1,6 75kW.
STarý BMW v socka version tedy určitě ne, provozní náklady >než u té Oktávky, Thalia - to byl good joke, ne? Fabia - mám osobní zkušenost, neb jsem mlě 2,5 roku od novoty 1,2HTčevenéP 47kW. Jelo to celkem živě, zvuk motoru -no, smíšenina boxer v Subaru a k tomu bůhví co, zajímavý zvuk, no. Jinak zpracování výborné, ne, jak se leckde dočteš, že pod psa, to jsou jen kydy, kdyby všechna auta tohoto segmentu yla vyrobená aspoň tak, jak Fabia (myslím teď tu první generaci, ne tu stršnou současnuo kreaturu). Jen bohužel spotřeba 8/100 se zcela jaksi mijula s původním záměrem.
No, ale za prachy Fabia je možné pořídit Ford Focs 1,6, což je jednak větší auto, jednak 1,6 celekm slušně jede za stejnou/menší spotřebu než 1,2HTP a hlavně, získá člověk opravdu výborný podvozek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 08:25, rada
Tak ty jsi dobrej ,,psychouš" když přemýšlíš o téhle kombinaci - tady se radit nedá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 10:44, rada
Pokud opravdu seženete desetileté E46 se SKUTEČNÝMI 150 000km (neříkám, že to nejde), tak si ho kupte. To auto vám udělá radost a na každou jízdu se budete těšit. Pro začátek to může být dobrý a alespoň zjistíte co si BMW žádá a co umí. Ale abyste skutečně ocenil kvality těchto vozů, je lepší do budoucna vyzkoušet šestiválcovou verzi. To je teprve potom ta skutečná RADOST z jízdy.
Na všechny ty argumenty, že provoz vyjde dráž a u starého auta je riziko drahé opravy a podobně, bych řekl toto - (omlouvám se za sprosté slovo) - "kdo se bojí, sere v síni" Pokud se budete stále obávat zvýšených nákladů a kupovat rádoby "jistotu" tak až zestárnete, zjistíte, že jste strávil život v těch nejobyčejnějších autech na silnici a v kapse vám možná zbylo pár šestáků - no a co s nima? Život je příliš krátký na to, než aby člověk váhal s tím si ho užít.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 10:51, rada
2 tydýt: Hele jeho myšlenkové pochody jsou naprosto normální, když si přečteš pečlivě dotaz. Chce Báwo, prostě ho chce, ale nemá love, respektive má málo peněz na solidní BMW, takže volí alternativy mladší ojetiny nebo nového za relativně stejné peníze. Za 150 tisíc lze pořídit auto kterékoliv kategorie, lišit se to bude pouze stářím. Od nového tenisáku social edition po vyšší střední s tlačítkem Vogelrauchen, které ještě ovšem vozilo Helmuta Smidta. Já letos za o něco méně koupil 3-kový Mondeo se slušnou výbavou - to může být taky dobrý tip, a možná i lepší než doporučované Oktávky s chrochem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 11:04, rada
To je podle mého názoru nic neřešící diskuze. Spíš to je dotaz pro psychologa ( v dobrém slova smyslu) aby klientovi poradil dle jeho stavu jestli ma malinko zariskovat či vsadit na jistotu. Tady se to bude do pátku "mlátit" kup si tohle budeš spokojenej vs tohle je lepší on Franta kecá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 11:12, rada
Jak tak na ty parametry koukám, tak to je každej pes jiná ves. Určitě bych nedoporučil BMW 316i (318i), nejenom, kvůli povinnému ručení, ale hlavně do roku 2002 jsou problémy se zadní (drahou) nápravou (a to ani nemluvím o ceně jiných ND). Takže BMW bych asi zavrhnul rovnou, fakt by se to mohlo časem prodražit. JInak je na tom se spolehlivostí výborně. Fabii 1.2 12V HTP bych volil z hlediska spolehlivosti, ovšem člověk se musí naučit s ní jezdit ekonomicky (u tříválce klasika), HTP je strašně citlivé na nohu na plynu. Jinak z hlediska spolehlivosti perfektní. Thalia II, no já bych rozhodně volil aspoň druhou výbavu, kde je i posilovač řízení, ale nechci přemlouvat. Rozhodně je 1.2 16V lepší v thalii než ta HTP ve fabii, v thalii je to totiž čtyřválec, spotřeba při normální jízdě kolem 6,5l/100km. Ale je to houpavý francouz. A co se týče garančních prohlídek, ty nejsou povinné, ale je dobré vést servisní knížku, při prodeji vozidla se pak vozidlo prodá lépe a za vyšší cenu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 14:02, rada
Drobeček: Tak na to, že Ti Fábka bude jezdit ještě ve 200t. km okamžitě zapomeň. Moje 1.4 přestala někde kolem 30t. a přestože má všechny pravidelné servisy a pokaždý jsem upozorňoval, že něco s moterm je v ...., nic s tím v servisu neudělali. Jen od 100t. km mi začali řikat, no co chcete, už to má najeto přes 100t. Teď má přes 200t. a co je platný, že z venku i uvnitř je ještě slušně zachovalá, když už nemá ani na předjetí novějšího náklaďáku, takže pude... Jít do ojetýho auta je vždycky risk. Já osobně bych dal přednost novému, jedno jaká značka. Thalia je prckatý auto se slušným kufrem, po faceliftu podstatně pohlednější, ale určitě by se v téhle třídě a cenové skupině dalo najít i něco jinýho. Zaleží na tom, co od auta člověk chce...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 14:05, rada
Osobně vyznávám zásadně ameriky bo levné díly, lehce dostupné, novější auta již nízká spotřeba apod. Nicméně osobně doporučuji koupit lehce jetou Fabii. Takto staré BMW může být dobré, nicméně clovek nikdy nevi, v BMW salonu delam a opravy jsou jako fuckt drahý!!!
Thálii? Vždyť to není auto ale oplechovaná parodie na motor, prostě odpad všech aut dohormady. Ano Kosočtverec bohužel dostál svého znaku na kapotě, když už, tak Clio, ale ne ten odporný hnus, co má palubku ze dvou na sebe napláclých plastů!!! UŽ VŠICHNI POCHOPTE, ŽE NÁHRADNÍ DÍLY NA KOSOČTVERES JSOU PRAKTICKY STEJNĚ DRAHÉ JAK NA BMW!!! KLIDNĚ DOLOŽÍM!!! U některých vozů má Rvi hezký design (thalie ne!) ale pokud dávají nové kolečkové vozítko za 170000, ehm kdepak všude to asi museli ušetřit, ani bych to raději nepitval!!! Prostě jednoznačně doporučuji lehce jetou Fabii
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 15:31, rada
No jezdit ve stařičký Baworu, na kterej se už bude vztahovat šrotovný to rozhodně ne. Tak trapnej rozhodně být nechceš. Volítanou Fábii bez záruk za cenu novýho Rencka to snad taky ne. Takže pokud nemáš mozek v kalhotech tak snad tu novou Thalii se zárukou. /mj. ten novej model už je podstatně jiný auto jak ta stará/
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 17:22, rada
No, tak jsem zvědav, jako tohle tazatel nakonec rozsekne. Když přemýšlím o tom, jak jsem sháněl auta já pro svého tátu, který před 6 lety ovdověl a řešil to samý - nový (byla Fabie 1,2HTP- a de facto to yl můj názorú a nebo jetý nějaký slušná za cenu tehdejší Fabie = 250tCZK, tak dnes už vím, že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Tím chci říct, že bych radši vzal 2-3 roky jeté auto s cenou 200 (tedy nová cena 350-380) a jsem vysmátej, protože už v této ceně je předpoklad proti zmíněným 170t za Thalii, že se bude jednat o mauto z nižší střední či střední třídy a bude ve všem lepší. Kilometráž bude tak kolem 80-120tkm (pokud to je koupené v CZ jako nov=) takže v nemálo případech ještě i v záruce (ano, skončí 3 letý lízing a záruka může být klidně delší).
Pán nechce honit vodu, chce slušně jezdit, ideál mu někdo vybarvil jkao BMW,a ele rozpočet je omezený. Naštěstí existuje řada aut s podobnýmí jízdními vlastnostmi, která ale udou mladší než oněch 9 let, nebudou "vylítaná" jako konkretně E46 či podbné a navíc budou i levnější v provozu.
POkud se chce pán povozit za slušný peníz a trochu si přitom užít, klidně ať vyzkouší například Hondu Civic, Toyotu Corollu (obzvláště TS - 141kW-to docela utíká), nebo některý z Nissanů. Proč to nezkusit: Kvalita japonců je slušná, servis není drahý (určiět levnější než BMW) a motory a podvozky japončíci umí. A dobrý výběr! Před nedávnem se prodal kousek od mého bydliště Corolla 1,8 TS 141kW, jel jsem s ní, protože jsem o ní uvažoval. auto bylo sice z r. 2003, mělo najeto poctivých 100tkm, ale zachovalé, nebourané a hlavně - jelo to jako čert a to vše při spotřebe 6-8/100. Možná to sem nepatří, ale já osobně bych radši vzal onu Corollu TS, než zmíněné BMW.Je ale tayk možné, že se pletu. Prostě, chce to obejít par bazarů, známých, dealerů a udělat si zkušenost sám. Auta dnes moc nejdou a každý ve snaze prodat neodřekne službu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 19:56, rada
zkus 5 let jezdit v bmw a pak presednout treba do hondy civic nebo jineho japoncika. Urcite nebudes pak rikat ze japoncici umi motory ci dokonce podvozky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 20:13, rada
souhlas s drakem. Kdyz vsichni chcte tak setrit, ta si radeji nasednete do autobusu a stastnou cestu. Kdyz ridit auto, tak mit z toho radost, nebo nic.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 20:44, rada
Pokud je tazatel člověk, co upřednostňuje kvality řízení a stabilní svezení, mohu jen doporučit BMW, pokud pominu ceny ND...Ale v hledáčku by jste měl mít i auta typu Golf, Leon, Focus apod. Osobně mám Leona Sport (orig. sportovní podvozek a výbava) a jízdní vlastnosti a řízení plně srovnatelné s BMW! (pokud pomineme různé typy pohonu). Takže zapřemýšlejte i těchto vozech, které se dají sehnat jeté a díky kvalitě se zde předpokládá nějaká ta výdrž. Fabia je dobré auto, ve vašem případě asi bude možná nejlepší volbou (pokud vám bude z hlediska prostoru, kvality a jízdních vlastností a pocitu uspokojení stačit). Thalii - no každý má na výběr auta jiný názor, ale dle mě je to oškubaný...Ta cena je zkrátka vidět. Nehledě na to, že jízdní vlastnosti nemůžete čekat od Thalie dobré. I když někomu to stačí. Svou práci odvede. Zkuste se také zeptat nějakého odborníka, i mechanik vám může pomoci. Já osobně bych šel do něčeho, co má lepší řízení, podvozek, kvalitu apod. Hodně štěstí při výběru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.10.2009 21:04, rada
Nebudu tazatele hodnotit, nebot ho neznam, jen na zaklade dotazu bych to upravil: pan premysli o novem (starem) aute a chce jistotu, jako vetsina lidi, a nechce moc utratit (opet jako vetsina lidi). Takze Fabia a Thalia jsou cenove OK, BMW bych povazoval spis za sen a jakoby zkusmou myslenku, ale tenhle clovek si jej jiste nakonec nekoupi..A protoze jsem jiz ca 10 let jezdil pouze v autech s modrobilou vrtuli, poradim vam, proc pro vas NE: To auto JE drahe. Vazne. Kupoval jsem si vzdy nove a nasledne faceliftovane modely, se zarukou, a servisem na rok nebo dva zadarmo atd..a i tak to je co se servisu a dilu tyce DRAHE. Spolehlivost je slusna, i kdyz u nove M3 uz servisni naklady zacinaji drazdit i flegmatika jako jsem ja, ale proste u BMW kazdy servis odtece z konta 30-50 tisic. U stareho modelu to bude lehce mene, ale verte, i tak vas to bude stvat. A vykoupeni v podobe sportovniho zazitku? ANO, ALE sportovni zazitek ve 318 je snad jen vtip... Takze: znam spoustu lidi v okoli, co si v dnesni dobe kupuji slusne ojetiny E46, treba i drazsi, ale od autor.dealera s jistotou kilometru. Ale i tito lide, kupujici ojetinu BMW, vydelavaji dost na to, aby dali KDYKOLI do auta onech 30-50 klaciku a nemrzelo je to, protoze se za odmenu fajn svezou. Maji i na nove bawo, ale treba nechteji tolik couhat z "ceske rady". Pokud jste ten typ, ze zminovane trojice jednoznacne doporucuji BMW, ale se silnejsim motorem. Obavam se vsak, ze to neni vas pripad, bez jakekoli urazky. Pokud, jak pisete, nechcete do auta v prubehu 5 let investovat, na BMW zapomente a neverte lidem, co vam budou povidat, ze se to da odservisovat levneji nez oktavka. Asi to mozne je, ale vysledek tamu take odpovida. Ziji uz pres deset let v Nemecku a tady se rika, ze BMW je znacka pro toho, kdo na to opravdu ma (kdo ne, koupi si Audi:) ), a kdo na to nema a vozi se v BMW, musi byt urcite Turek...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.10.2009 02:00, rada
Je mi tezko, kdyz posloucham, jak lidi premyslej a nechavaj si utect sen, a kolikrat staci tak malo a vsechno muze vypadat uplne jinak..rada typu BMW ne je drahe (a nasledne nezapomenout poukazat, jak ja mam na autorizovanej servis a ty ne), bohuzel se v tehle brandzi pohybuju dlouhou dobu a muzu Vam rict, ze pro cloveka je kazde auto drahe a proc? Prave diky pomerum "v autorizovanych serisech"..zkuste si jednou jedno auto odservisovat za hranicema (budete velice mile prekvapeni a budete koukat, jak se Vasi clenove rodiny, najednou zazrakem nekazi, jak naftove motory vydrzi mnohem vice, a kupodivu neodejde ani turbo (mozna kamaradovi za baksis i se vstrikama, ale to my nepozname, kor kdyz uvidite jen pana v obleku, jak vam rano preda s noblesou a fakturou na 30tisic klicky od poupravenyho auta..)..ale abych nebasnil, i tady v cechach je par firem, kde vam BMW udelaj z noblesou a za par korun, staci se jen ohlednout kolem, bohuzel tady nemuzu delat reklamu, ale ja si sve sny plnim porad (momentalne e61 530d, je to moje 3 BMW) a posledni servis (velky), verte nebo ne, me vcetne vymeny desticek (ATE pro stouraly), oleje, vsech filtru, diagnostiky, stal 10tis czk 8-) jeste jednou opakuji VELKY servis a nejdrazsi polozkou byli desticky (kolik stoji vite sami)..u toho jsem pil kafe a povidal s clovekem, ktery BMW dela vice nez deset let..prijde Vam to hodne? Kupte si fabii, octavii a zkuste autorizovanej servis..jelikoz jsem mel tu cest mit vozovej park na starosti (ted uz jenom vlastni), tak ze statistik uvidite, kolik takova fabie, nebo octavie na servisu stoji (a kupodivu, jak tam casto je!)..nechlubim se, jen chci pomoct nekomu, kdo jako ja ma nejaky sen, ale diky "uzasnym" pomerum v CR mysli, ze na nej nema..ale ono to muze byt vsechno jinak PS: ani nemluvim o tom, ze jednou za par mesicu, se zastavim jenom tak nakefe a pokec a u te prilezitosti automaticky a zdarma! probehne diagnostika, jen tak pro jistotu jestli je vsechno ok, vcetne vstriku, jestli nedostali nahodou napit neceho spatneho verte jsou i lidi, kteri maj auta opravdu radi a je to jejich konicek..jestli touzite po bmw kupte si ho, je trosku drazsi, ale urcite ne tak jak si myslite!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.10.2009 09:22, rada
Necht si utéct sen je jedna věc a hledat, kde se levně opravují poruchy na BMW je věc druhá. A hlavně jady jde řeč o 10 let starým Báwu 3-kové řady s jedním s nejslabších motorů. 530-ka je jiný BMW.
reagovať
  1 ... 4 5 6 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.