0
späť
 

diskuze k tématu: Nejdováženější ojetina? Škodovka!

kategórie zaradenia témy: česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.11.2011 09:10, Průměrné stáří
S ohledem na článek by mě zajímalo, co udělalo to kvantum odhlášených starých škodovek s průměrným věkem vozidel, který se dlouhodobě pohyboval mezi 13-ti a 14-ti lety.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.11.2011 10:56, Hezká teorie
Ale asi to bude i tím, že např. v D ze šrotovného profitovaly automobilky produkující "ekonomické" vozy, čímž pádem šly ceny i (už tenkrát) ojetých aut daných značek dolů. Naproti tomu zavedení šrotovného stimulovalo daleko méně lidí ke koupi MB či BMW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.11.2011 20:02, Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
... jsou většinou v lepším stavu, levnější a mají lepší výbavu ve srovnání s těma, co se "ojedouů v ČR.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.11.2011 21:38, RE: Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
Tycoon napísal:
... jsou většinou v lepším stavu, levnější a mají lepší výbavu ve srovnání s těma, co se "ojedouů v ČR.
Pokud je dnes například octavia v dobrém stavu,tak jí třeba v Německu laciněji rozhodně nekoupíte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.11.2011 21:53, RE: Průměrné stáří
David V napísal:
S ohledem na článek by mě zajímalo, co udělalo to kvantum odhlášených starých škodovek s průměrným věkem vozidel, který se dlouhodobě pohyboval mezi 13-ti a 14-ti lety.
Ty, asi to neudělalo nic. Ono už i O1 se vyráběla od r 96 a hlavně mi uniká, k čemu je ten ukazatel stáří dobrý. Když se dívám po dálnicích (jestli v D, CZ, E atd.) tak žádný rozdíl nevidím z hlediska vrakovitosti autoparku a jestli někdo provozuje vozy nad 14 let s nájezdem cca 3-5 tis km ročně a nehodlá jej v dohledné době vyměnit za nějakou novější plechovku s výhledem k zadlužením na X-let tak je to celkem v pořádku i vzhledem k celkovému carbon fullprintu takového počínání
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.11.2011 21:57, RE: Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
Fanda napísal:
Pokud je dnes například octavia v dobrém stavu,tak jí třeba v Německu laciněji rozhodně nekoupíte.
Pokud máte navíc český přízvuk, tak rozhodně ne. Voni ví, že my to chceme, tak nám to daj za tolik, co jsme vochotní zaplatit, víme?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.11.2011 10:04, RE: Průměrné stáří
typek napísal:
Ty, asi to neudělalo nic. Ono už i O1 se vyráběla od r 96 a hlavně mi uniká, k čemu je ten ukazatel stáří dobrý. Když se dívám po dálnicích (jestli v D, CZ, E atd.) tak žádný rozdíl nevidím z hlediska vrakovitosti autoparku a jestli někdo provozuje vozy nad 14 let s nájezdem cca 3-5 tis km ročně a nehodlá jej v dohledné době vyměnit za nějakou novější plechovku s výhledem k zadlužením na X-let tak je to celkem v pořádku i vzhledem k celkovému carbon fullprintu takového počínání
Ukazatel stáří je vhodný pro motivaci lidí, aby koupili nové auto místo starého. Jinak je to samozřejmě údaj k ničemu. Ale na manipulaci je to prostě výborná věc. Vpomeň si na argumentaci u šrotovného - omlazení vozového parku. Nebo u EKO daní a podobných cypovin.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.11.2011 10:15, RE: Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
typek napísal:
Pokud máte navíc český přízvuk, tak rozhodně ne. Voni ví, že my to chceme, tak nám to daj za tolik, co jsme vochotní zaplatit, víme?
S přízvukem to nemá nic společného.V současné době jsou v Německu nová auta dražší než u nás ,tak i ojetiny si drží cenu.A netýká se to pouze škodovek.Dokonce se vozí občas auta od nás do Německa.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.11.2011 12:48, RE: Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
Fanda napísal:
S přízvukem to nemá nic společného.V současné době jsou v Německu nová auta dražší než u nás ,tak i ojetiny si drží cenu.A netýká se to pouze škodovek.Dokonce se vozí občas auta od nás do Německa.
Ano, takovej Amarok je u nás dražší ve výbavě Highline o 100.000,- Kč. Těch se do Německa odveze opravdu hodně...
Hroznej blábol....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.11.2011 19:15, RE: Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
Pepe napísal:
Ano, takovej Amarok je u nás dražší ve výbavě Highline o 100.000,- Kč. Těch se do Německa odveze opravdu hodně...
Hroznej blábol....
Jak je to s volkswagenem amarok nevím,ale běžná octavia,jak nová tak ojetá je v současné době ve většině případů v Německu dražší než u nás a dovoz se nevyplatí. A to se týká většiny malých aut a nižší střední třídy.Pokud si někdo myslí,že dojede do Německa do bazaru,tam si vybere pěkné auto a ušetří nějaký ten tisíc korun,tak tak to opravdu nefunguje.Stačí sednout doma k internetu,nebo se zajet podívat.Sám jsem tam několikrát byl,ale v současné době nemá smysl tam jezdit.Znám i kluky,co jezdili různě na aukce a většinou toho nechali.Někteří to teď zkouší z Itálie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.11.2011 21:21, RE: Průměrné stáří
David V napísal:
Ukazatel stáří je vhodný pro motivaci lidí, aby koupili nové auto místo starého. Jinak je to samozřejmě údaj k ničemu. Ale na manipulaci je to prostě výborná věc. Vpomeň si na argumentaci u šrotovného - omlazení vozového parku. Nebo u EKO daní a podobných cypovin.
Tak to jsem to asi zase pohnojil. V srpnu jsem koupil nové auto manželce a sobě jsem v září dovezl individuální ojetinu na papírech z roku 68. Celková bilance mého vozového parku čítajících 5 pohybuschopných vozidel tak překonala hranici 38 let. Doufám, že z toho někdo neuzavede další ekodaň, nebo dokonce nezavede povinné zimní obutí i na vozidla které pamatují zhotovování pneumatik ze sazí a mléka gumovníku a zimu provozovatelé řešili zvýšením počtu kožešin na těle
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.11.2011 21:35, RE: Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
Fanda napísal:
Jak je to s volkswagenem amarok nevím,ale běžná octavia,jak nová tak ojetá je v současné době ve většině případů v Německu dražší než u nás a dovoz se nevyplatí. A to se týká většiny malých aut a nižší střední třídy.Pokud si někdo myslí,že dojede do Německa do bazaru,tam si vybere pěkné auto a ušetří nějaký ten tisíc korun,tak tak to opravdu nefunguje.Stačí sednout doma k internetu,nebo se zajet podívat.Sám jsem tam několikrát byl,ale v současné době nemá smysl tam jezdit.Znám i kluky,co jez...
Nesmíš soudit cenu morálně zastaralé O2 v základu u nás a v Německu. Když jsem dával v srpnu škodovce poslední šanci, aby nás oslovila před nákupem rodinného auta tak za cenu převyšující půl milionu Káčé našla moje tříapůlletá dcera na zadních dveřích závadu, kterou komentovala (cituji):" jé, to si dělaj srandu, tady je klička jak ve fanouškovi" (naše interní rodiné pojmenování věrného městského povozu, ve kterém je oproti O2 vzadu dokonce místa na nožičky). Po otevření kufru a spatření sololitové desky tam, kde bývá rezerva a posouzení prostornosti a zpracování kliček otevírání slavných modelů jako Roomster a Yeti, mě doslova šokoval rozdíl mezi tím co se dá přečíst dodnes o "kvalitní" škodovce a klišé, které je dodnes patrné z článků, kde se objeví cokoli jiného, nedejbože z koreie. Proč o tom mluvím v souvislosti s tvou zmínkou cen v německu a zde: jednoduchý - kdyby tam něčí dcera, nebo syn objevil nějakou kličku, nebo výbavu, kterou překonával i vůz z komunistického bloku z 80tých let, výrobce by neprodal ani prd. To co tady koupíte od škodovky za stejný peníz zde a v německu jsou zcela rozdílné modely i když Vám bude svět motorů a škodovka tvrdit úplně něco jiného. Je to jako věřit tomu, že persil/ariel je shodný ve verzi pro německo/ rakousko jako pro východní blok. Každý, kdo žije v příhraničí a má možnost nákupu v těchto zemích Vám řekne o čem mluvím.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.11.2011 07:20, RE: Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
Fanda napísal:
Jak je to s volkswagenem amarok nevím,ale běžná octavia,jak nová tak ojetá je v současné době ve většině případů v Německu dražší než u nás a dovoz se nevyplatí. A to se týká většiny malých aut a nižší střední třídy.Pokud si někdo myslí,že dojede do Německa do bazaru,tam si vybere pěkné auto a ušetří nějaký ten tisíc korun,tak tak to opravdu nefunguje.Stačí sednout doma k internetu,nebo se zajet podívat.Sám jsem tam několikrát byl,ale v současné době nemá smysl tam jezdit.Znám i kluky,co jez...
Ty ale dokážeš skákat zprava doleva, jak se to to hodí. Píšeš o nových autech, a i jiných, než Škoda. Sleduju, a vytipovávám: Navara, Amarok, Hilux. Ani jedno ve srovnatelné výbavě NENÍ v D dražší, ale naopak na ceně cca 600tKč bez DPH řádově o 80tKč levnější. A u ojetin? Jestli to vozíš do bazaru, tak souhlasím, jsou u nás auta (teda vlastně vraždy, paštiky a pod) levnější. Já kupuju auta pro sebe (osobní i užitková), ale kvalitní ojetinu najdu spíš venku, než u nás. A radši si pár tisíc připlatím za nákup od aut. prodejce, soukr. prodejce a pod. A propos: do Itálie se jezdí víc než 10 let...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.11.2011 08:44, RE: Je logické, že se ojeté Škodovky hodně dováží ...
typek napísal:
Nesmíš soudit cenu morálně zastaralé O2 v základu u nás a v Německu. Když jsem dával v srpnu škodovce poslední šanci, aby nás oslovila před nákupem rodinného auta tak za cenu převyšující půl milionu Káčé našla moje tříapůlletá dcera na zadních dveřích závadu, kterou komentovala (cituji):" jé, to si dělaj srandu, tady je klička jak ve fanouškovi" (naše interní rodiné pojmenování věrného městského povozu, ve kterém je oproti O2 vzadu dokonce místa na nožičky). Po otevření kufru a spatření sololito...
Pod to se dá podepsat. Výbava v D je při srovnatelné ceně (nebo i lehce vyšší) bohatší o podstatné prvky - při srovnání cena / výbava u nižší střední třídy jsou auta v D (včetně octavie) o 50-80 tisíc levnější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.11.2011 16:10, RE: Průměrné stáří
typek napísal:
Tak to jsem to asi zase pohnojil. V srpnu jsem koupil nové auto manželce a sobě jsem v září dovezl individuální ojetinu na papírech z roku 68. Celková bilance mého vozového parku čítajících 5 pohybuschopných vozidel tak překonala hranici 38 let. Doufám, že z toho někdo neuzavede další ekodaň, nebo dokonce nezavede povinné zimní obutí i na vozidla které pamatují zhotovování pneumatik ze sazí a mléka gumovníku a zimu provozovatelé řešili zvýšením počtu kožešin na těle
........pšššššt, co když některý z poslanců umí i číst..........
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.