0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Auto – včera, dnes a zítra – díl XII.

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.10.2005 10:43, No, nevim
Na jednu stranu spojení s VW znamenalo pro tehdejší Škodovku neocenitelný přísun nových technologií, který znamenal radikální zlepšení kvality vyráběných škodovek. Na druho stranu VW dle mého názoru byl příliš restriktivní ke snaze o kreativní vývoj ve škodovce - viz např. zamítnutí výroby Tudoru. Nevíme, jak by si škodovka vedla, kdyby vláda nevybrala VW ale Renault, takže nemůžeme srovnávat. Každopádně kdyby škodovka zůstala sama, asi by se ještě dlouho plácala ve svých dluzích a bez moderních technologií a kdoví, jestli by nedopadla podobně jako Jawa...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.10.2005 19:06, RE: No, nevim
Kybergreg napísal:
Na jednu stranu spojení s VW znamenalo pro tehdejší Škodovku neocenitelný přísun nových technologií, který znamenal radikální zlepšení kvality vyráběných škodovek. Na druho stranu VW dle mého názoru byl příliš restriktivní ke snaze o kreativní vývoj ve škodovce - viz např. zamítnutí výroby Tudoru. Nevíme, jak by si škodovka vedla, kdyby vláda nevybrala VW ale Renault, takže nemůžeme srovnávat. Každopádně kdyby škodovka zůstala sama, asi by se ještě dlouho plácala ve svých dluzích a bez moderních...
myslim ze vw je to nejlepsi co skodu potkalo renault neni tak velka a silna automobilka aby mohla investovat tak jako vw
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.