0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda 120 (vítězná recenze)

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 00:09, Best of
Fakticky nejlepsi recenze jakou jsem kdy cetl. V pulce jsem nemohl smichy dychat, ke konci mne uz bolel hrudnik a skoro mi tekly slzy. Autor ať se prosím pokusí napsat nějaký scénář ke komedii nebo knihu, protože toto by byl skutečný přínos lidstvu .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 00:32, RE: Best of
Hicks napísal:
Fakticky nejlepsi recenze jakou jsem kdy cetl. V pulce jsem nemohl smichy dychat, ke konci mne uz bolel hrudnik a skoro mi tekly slzy. Autor ať se prosím pokusí napsat nějaký scénář ke komedii nebo knihu, protože toto by byl skutečný přínos lidstvu .
Souhlasim, skvěle napsaný, bohužel ta recenze neni vtip, ale opravdovej popis "auta"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 01:05, RE: Best of
Hicks napísal:
Fakticky nejlepsi recenze jakou jsem kdy cetl. V pulce jsem nemohl smichy dychat, ke konci mne uz bolel hrudnik a skoro mi tekly slzy. Autor ať se prosím pokusí napsat nějaký scénář ke komedii nebo knihu, protože toto by byl skutečný přínos lidstvu .
Musím uznat, že takhle výborný článek jsem dlouho nečet
Autor zaslouží uznání, za to že je vtipně kritický a zároveň pravdive popisuje vůz co nemá už na silnicích co dělat- BRAVO.
Bohužel většina majitelů diodama a nálepkama tuzených škodovek, zvláště v okolí vesnických diskoték, tento kritickyrealistický pohled nemá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 07:35,
Velmi dobré! Co jste udělal s papíry od vozu? Nahlásil jste krádež? Aby s tím jednou ještě nebyly potíže....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 07:42, Š 120
Reaguji na tetno článek. Tak jsem měl Š 105 a 120. Ano souhlasím, je to prastaré auto, které dnes mezi současným vozovým parkem značmě pokulhává. Technika, výkon, bezpečnost, prostě všechno špatně. Ale nesouhlasím s tolika závadama. Ledacos si na autě udělám sám. Nikdy mě žádná z mých Škodovek nenechala nikde stát. Možná...jaký pán, takový krám. Vše se dá opravit a dát do pořádku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 07:44, RE: Best of
Zdendas napísal:
Musím uznat, že takhle výborný článek jsem dlouho nečet
Autor zaslouží uznání, za to že je vtipně kritický a zároveň pravdive popisuje vůz co nemá už na silnicích co dělat- BRAVO.
Bohužel většina majitelů diodama a nálepkama tuzených škodovek, zvláště v okolí vesnických diskoték, tento kritickyrealistický pohled nemá.
:o)) no tak chápu, že se chtěl autor podělit o svůj nepříjemný zážitek s tímto vozem, ale proboha snad všichni víme o co se jedná, šáde se začala vyrábět po řadě 100/110 v roce 1976!!! model M s pětikvaltem je jen defacto vylepšením, motor pochází z ze š1000MB (dnešní fabia 1,4mpi by se měla přiznat odkud pochází historie jejího motoru:o)) ) Takže myslím, že není třeba tady rozvádět jaká je to dnes tragédie...to už tady pak můžema začít hodnotit tráboše a war'táky...jinak co se týká jízdních vl. v zasněžených kopcích a na horách jsou pořád mraky lidí, který na šáde kvůli její koncepci " vše vzadu " nedají dopustit...ahoj..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 09:36, RE: Best of
Honza.. napísal:
:o)) no tak chápu, že se chtěl autor podělit o svůj nepříjemný zážitek s tímto vozem, ale proboha snad všichni víme o co se jedná, šáde se začala vyrábět po řadě 100/110 v roce 1976!!! model M s pětikvaltem je jen defacto vylepšením, motor pochází z ze š1000MB (dnešní fabia 1,4mpi by se měla přiznat odkud pochází historie jejího motoru:o)) ) Takže myslím, že není třeba tady rozvádět jaká je to dnes tragédie...to už tady pak můžema začít hodnotit tráboše a war'táky...jinak co se týká jízdních vl....
Svojí š 120 jsem prodal někdy před 10 lety za dnes neuvěřitelných 35 t.kč, a jěště dnes mi po přečtení této velmi kvalitní recenze naskočila husí kůže. Zkrátka - ekologickou daň na vás, co nemáte alespoň Euro 2...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 09:52, Lempl
Kdyby majitel nebyl prase a lempl a nenechal auto trápit na 3 válce nehledě na to že se vymlouvá na nářádí atd, tak by mu auto sloužilo daleko déle než to co píše, ne jen ty svíčky ale taky vše to kolem, nic jinýho si teď nemyslím než to, že línej člověk chtěl koupit za hubičku auto a jen jezdit a jezit..... a žádná počáteční péče či údržba...
Dobře mu tak)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 10:24, RE: Best of
Pepe napísal:
Svojí š 120 jsem prodal někdy před 10 lety za dnes neuvěřitelných 35 t.kč, a jěště dnes mi po přečtení této velmi kvalitní recenze naskočila husí kůže. Zkrátka - ekologickou daň na vás, co nemáte alespoň Euro 2...
škoda že ekologická daň nebyla před 11 lety.. by ses pěkně kroutil co jak proč, ekologie tu prostě nění na místě!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 10:29, RE: Lempl
Mara.nello napísal:
Kdyby majitel nebyl prase a lempl a nenechal auto trápit na 3 válce nehledě na to že se vymlouvá na nářádí atd, tak by mu auto sloužilo daleko déle než to co píše, ne jen ty svíčky ale taky vše to kolem, nic jinýho si teď nemyslím než to, že línej člověk chtěl koupit za hubičku auto a jen jezdit a jezit..... a žádná počáteční péče či údržba...
Dobře mu tak)
Berte to tak, že každý autům nerozumí a to že vám u Škodovky může upadnou kolo, vlivem jejího zadního konického náboje(Nechápu, kdo to takhle vymysle, nasadit ho je nadlidský úkol), nebo že má poddimenzované chlezení.Jízdní vlastnosti jsou hrozné, ikdyž asi poplatné době.V 60 tých letech takových ait bylo hodně(Hillman Imp, Fiat 850, Renault 8 aj s motorem za zadní nápravou.)Je fakt, že v zimě vyjede skoro všechno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 10:29, RE: Lempl
Mara.nello napísal:
Kdyby majitel nebyl prase a lempl a nenechal auto trápit na 3 válce nehledě na to že se vymlouvá na nářádí atd, tak by mu auto sloužilo daleko déle než to co píše, ne jen ty svíčky ale taky vše to kolem, nic jinýho si teď nemyslím než to, že línej člověk chtěl koupit za hubičku auto a jen jezdit a jezit..... a žádná počáteční péče či údržba...
Dobře mu tak)
Berte to tak, že každý autům nerozumí a to že vám u Škodovky může upadnou kolo, vlivem jejího zadního konického náboje(Nechápu, kdo to takhle vymysle, nasadit ho je nadlidský úkol), nebo že má poddimenzované chlezení.Jízdní vlastnosti jsou hrozné, ikdyž asi poplatné době.V 60 tých letech takových ait bylo hodně(Hillman Imp, Fiat 850, Renault 8 aj s motorem za zadní nápravou.)Je fakt, že v zimě vyjede skoro všechno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 10:49, RE: Lempl
Mara.nello napísal:
Kdyby majitel nebyl prase a lempl a nenechal auto trápit na 3 válce nehledě na to že se vymlouvá na nářádí atd, tak by mu auto sloužilo daleko déle než to co píše, ne jen ty svíčky ale taky vše to kolem, nic jinýho si teď nemyslím než to, že línej člověk chtěl koupit za hubičku auto a jen jezdit a jezit..... a žádná počáteční péče či údržba...
Dobře mu tak)
Přesně tak, některé postřehy jsou sice velice trefné a dobré, ale spíš mi ta recenze připadá rádoby vtipná, včetně toho hodně vykonstruovaného závěru s krádeží, o gramatice autora se radši nebudu zmiňovat. Měl jsem 120 více než 3 roky, měla najeto mnohem víc, ale ani náhodou jsem se nesetkal s takovými závadami. Jasně, zastaralá byla už vdobě svého vzniku, motor byl ubohý, když do ní přesednu z dnešního moderního auta, cítím se doslova jako v plechovce, ale podobný pocit mám třeba i z mnohem novějšího favorita a dokonce i felicie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 10:54, moje 130
Tomáš napísal:
Berte to tak, že každý autům nerozumí a to že vám u Škodovky může upadnou kolo, vlivem jejího zadního konického náboje(Nechápu, kdo to takhle vymysle, nasadit ho je nadlidský úkol), nebo že má poddimenzované chlezení.Jízdní vlastnosti jsou hrozné, ikdyž asi poplatné době.V 60 tých letech takových ait bylo hodně(Hillman Imp, Fiat 850, Renault 8 aj s motorem za zadní nápravou.)Je fakt, že v zimě vyjede skoro všechno.
v lete sem prodal svuj rs model odvozeny od skody 105/120- skodu 130 5 rychlosti teda to auto byl horor a nejvic me vadila silena spotreba pritom hodne lidi si tohle auto kupuje kvuli tomu ze chteji usetrit a dalsim kamenem urazu byli sedacky ktere autor jeste jakztakz usetril kritice- pri prujezdu zatacky rychlosti 60 a vic sem se musel pravou nohou zaprit abych se udrzel v pozici pred volantem jinak to jsou spise usmevne perlicky vzpominam si na vec ktera me doopravdy dokazala nas.... a to byli pasy ktere delaly vsechno jen se nenavijely.....a vidite sem se zase nastval pri tehle vzpomince a to je tak vse z meho skromneho prispevku jen bych rad napsal ze by takovato auta uz nemela jezdit favorit sezenete v dobrem stavu za 15 kc a prece jenom skok z skody 120 na favorit se skode povedl jako maloktere automobilce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 11:29, Nesouhlas
Měl jsem auto 15 let (koupeno jako nové r.v.1985). S autem jsem najel 175 tis. km se všemi původními díly (bez jakékoli GO), tedy i s původní spojkou, ložisky v kolech i původní přední nápravou. Myslím, že toto by mohlo škodovce závidět hodně dnešních moderních vozů...
Auto mělo spousty drobných závad, to nepopírám. Ale byly to prkotiny.
Nejzávažnější závady byly vodní pumpa pravidelně po 40 tis. km, prasátka bubnových brzd - 3x gumičky (přední kotoučové za celých 15 let bez máknutí), gumičky hl. brzdového válce - 120 tis. km, ložiska alternátoru při 150 tis km. Jo a vždy asi po 40 tis. km kulové čepy táhel řízení. Vě řte nevěřte ale je to tak. Pro pomalejší: nepíši sem spotřební materiál - výfuk, svíčky, filtry, ... Perlička: když mně testovali tlumiče po 14 letech provozu, tak stále ještě tlumily na 70%. Nevěřil jsem... Taky jsem 2x udělal hodiny na hrubém asfaltu (hloupé mládí), takže to mělo i jakousi stabilitu. Po přesednutí do Felicie jsem byl spoustou věcí velmi potěšen. Ale byl jsem i zklamán třeba tím, že jsem byl u staré škodárny zvyklý na "co na noze to na motoru" a najednou mi do toho kecá elektronika.
Tak čau, pusťte se do mě, jsem jen váš...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 12:12, RE: Nesouhlas
pafe napísal:
Měl jsem auto 15 let (koupeno jako nové r.v.1985). S autem jsem najel 175 tis. km se všemi původními díly (bez jakékoli GO), tedy i s původní spojkou, ložisky v kolech i původní přední nápravou. Myslím, že toto by mohlo škodovce závidět hodně dnešních moderních vozů...
Auto mělo spousty drobných závad, to nepopírám. Ale byly to prkotiny.
Nejzávažnější závady byly vodní pumpa pravidelně po 40 tis. km, prasátka bubnových brzd - 3x gumičky (přední kotoučové za celých 15 let bez máknutí), gumičky hl...
holt maj smůlu:)
Já měl Škodu 130 Rapid. Najezdil jsem s ní cca 20000 a problémy:....nic. Auto mě několikrát dovezlo na hory, na chalupu.....občas klasické problémy se startováním, ale ted už vim že to byl jenom zasvineněj karburátot, nic víc. Za auto sem dal 19000 a prakticky žádný náklady. Soused si ve stejné době koupil favorita za 35 a pořád pod tim vrakem leží:)
S autem sem vyvěděl hrozný kraviny a nikdy žádnej problém. když jsem řídil auta jako je felicie nebo favorit...tak ta maji nesrovnatelně horší jizdní vlastnosti....koncepce všeho vzadu je o dost lepší než všeho vepředu. Mimochodem, doufám že kritici motoru vzadu znají Porsche 911....zná někdo auto s lepší trakcí?:))
...ted už mám za sebou zkušenosti s poměrně dost autama různých koncepcí. Od rodinných aut jako mondeo, focus, felda, fáčko, BMW až po Porsche 911, 924, 944....a můžu s čistym svedomim řict že felda nebo favorit jsou nesrovnatelně horší auta než Rapid. Pokud si někdo koupí auto za 7000 a čeká že na něj nešáhne, bude lítat 200 a bude při tom řiditelý, tak je pako.
Za 7000 je to vrak.
Když vemu favorita za 20000 a 120-135 za 20000, tak ten favorit bude oproti tomu neskutečnej vrak!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 12:48, RE: Best of
Mara.nello napísal:
škoda že ekologická daň nebyla před 11 lety.. by ses pěkně kroutil co jak proč, ekologie tu prostě nění na místě!
Ono taky moc lidí nevědělo, co to vůbec nějaký emise jsou. Buďto v takovým smradláči pořád jezdíš, nebo jsi dlouho za žádným takovým nejel. Prostě doba popojela, a to pořádně. Někdo ale stojí na místě, a leží pod pičutkou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 13:04, RE: Lempl - Mara.nello
Mara.nello napísal:
Kdyby majitel nebyl prase a lempl a nenechal auto trápit na 3 válce nehledě na to že se vymlouvá na nářádí atd, tak by mu auto sloužilo daleko déle než to co píše, ne jen ty svíčky ale taky vše to kolem, nic jinýho si teď nemyslím než to, že línej člověk chtěl koupit za hubičku auto a jen jezdit a jezit..... a žádná počáteční péče či údržba...
Dobře mu tak)
Je to tak, jak je psáno v recenzi, někdo chce, aby mu auto sloužilo, jiný se klidně podvolí a se šroubovákem v ruce v garáži bude skákat podle toho, jak auto pískne. Každý holt nechce řešit konstrukční chyby svého vozu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 13:37, pro redakci
pt napísal:
Je to tak, jak je psáno v recenzi, někdo chce, aby mu auto sloužilo, jiný se klidně podvolí a se šroubovákem v ruce v garáži bude skákat podle toho, jak auto pískne. Každý holt nechce řešit konstrukční chyby svého vozu.
chapu to dobre za autor vyhral svezeni na okruhu s imprezou? kdyz je v zavorce napsano vitezna recenze?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 13:44, Pro PAFE
Chtěl bych vidět tu tvou Felicii že ti do toho kecá elektronika,panebože co se to děje co???By mě zajímalo jakou elektroniku má Felicie,rádio měla i Š120
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 03.03.2006 14:42, RE: Š 120
Conir napísal:
Reaguji na tetno článek. Tak jsem měl Š 105 a 120. Ano souhlasím, je to prastaré auto, které dnes mezi současným vozovým parkem značmě pokulhává. Technika, výkon, bezpečnost, prostě všechno špatně. Ale nesouhlasím s tolika závadama. Ledacos si na autě udělám sám. Nikdy mě žádná z mých Škodovek nenechala nikde stát. Možná...jaký pán, takový krám. Vše se dá opravit a dát do pořádku.
Já bych se teda přidal k pozitivnímu hodnocení.Když bude mít najeto 60 nebo aji do 100 tísíc km tak to vrak nebude.Za 20let a víc ale mají najeto bůh ví kolik. O deset let starší a najeto dejmo tomu 100tiskm bude mínˇorezlá než favorit a možná aji filcka.Dneska to neni už auto já ju taky nemám ale měl sem ne jednu ale po Brně jezdila okolo 7 litrů a na auto v té době za 20000kč v roce 1999 nemůžu nadávat závady nějáký byly ale to má každý auto.byla to 120 z r1987 a povedenej kus kopce na škodovku vylítla a ne vybelhala.Kolega měl 105ku a nevěřil když sem ho vezl že to škodovka umí.Jinak se ke škodovkářům neřadím po té Favorit byl poslední škodovka co mě říkala pane a tomu sem na jméno nepřišel.Jedině cizina.
reagovať
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.