0
späť
 

diskuze k tématu: Laguna, Xantia, Mondeo, Alfa 156, Toledo, Lantra, nebo 406?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 07:41, zajímavé
Jen by mne zajímalo, podle čeho si autoři vybírají, které příspěvky zveřejní a které ne. Už několikrát jsem zde měl dotaz na naftové motory v Nissanu Almera/Primera - 2,2 DI, Dci, ale nikdy mi nikdo neodpověděl. Nato ale napíše někdo, že chce poradit při výběru z cca deseti aut, a redakce se může přetrhnout, aby mu odpověděla. Nezdá se mi to fér....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 08:15, RE: zajímavé
anonym napísal:
Jen by mne zajímalo, podle čeho si autoři vybírají, které příspěvky zveřejní a které ne. Už několikrát jsem zde měl dotaz na naftové motory v Nissanu Almera/Primera - 2,2 DI, Dci, ale nikdy mi nikdo neodpověděl. Nato ale napíše někdo, že chce poradit při výběru z cca deseti aut, a redakce se může přetrhnout, aby mu odpověděla. Nezdá se mi to fér....
Ja som tiež žiadal o nejaké informácie o trochu exotickom Roveri 420 Si a nedočkal som sa...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 09:37, ja bych se nedivil, na TipCarsu moc
odborniku nenajdete, server ojetin to je dobry, ale co se tyce obsahu "home"..no comments.

Jinak abych take mohl poradit, tak francouze nebrat, zuzil bych to na Mondeo a Toledo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 11:02, CRDi na pravou míru
Neodpustím si poznámku k elantře CRDi, kterou mám tu čest vlastnit. Jízdní vlastnosti, na rozdíl od p. Vinaře, považuji za dobrý průměr. Rovněž tak spotřebu. Jezdím za pět litrů a uváděná spotřeba o 2 litry vyšší vyjde jen při jízdě na plný plyn. Za 200 tisíc Kč lepšího turbodiesela než elantru neseženete. Mimochodem elina je mnohem lepší než ockátvka 1. generace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 13:44, VÁŽNĚ....
JEN BY MĚ ZAJÍMALO PODLE ČEHO SOUDÍ,ŽE JE ELANTRA LEPŠÍ NEŽ OCHCÁVKA I.PTÁM SE JEN TAK,AČ ANI JEDNO DÍKYBOHU NEVLASTNÍM.........ZDAR
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 14:44, RE: VÁŽNĚ....
DEKTR1 napísal:
JEN BY MĚ ZAJÍMALO PODLE ČEHO SOUDÍ,ŽE JE ELANTRA LEPŠÍ NEŽ OCHCÁVKA I.PTÁM SE JEN TAK,AČ ANI JEDNO DÍKYBOHU NEVLASTNÍM.........ZDAR
Soudím dle vlastních zkušeností, protože jsem obě auta měl (mám) doma. Elantra má lepší motor než je TDi 110 PS - je to CR 16 V s plynulým zátahem od nízkých do vysokých otáček. Podvozek je taky lepší - vlečená ramena (O1) proti víceprvkové nápravě. Oktávka má lepší řazení a větší kufr, zato méně místa pro osádku a vysoké riziko krádeže. To jen stručně, bylo by toho mnohem víc...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 15:49, Rozhodovani
Ja osobne bych se francouzum vyhybal, avsak Peugeot 406 HDI a Xantia HDI patri k prumeru, xantia dokonce k nadprumeru podle TUV je na tom Xantia lepe nez Focus. HDI bych se nebal o moc vice nez TDI, sice ma vysokotlake vstrikovani paliva ktere se muze rozbit coz TDI 90 a 110 koni nema, ale nevim ze by se rozbijelo nejak hojne. Takze 406 a xantii HDI doporucuji, avsak koncernove TDI v octavii a Toledu je spolelhivejsi, trosku sviznejsi a o trochu mene zere, ale to za cenu vyssiho hluku a mensi kultivovanosti, avsak v toledu 2000 a octavii 2001 je uz pomerne dobre odhlucnen takze zevnitr moc hluku neni a zvenku je vam to jedno
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 16:27, Hlučnosť
Martin napísal:
Ja osobne bych se francouzum vyhybal, avsak Peugeot 406 HDI a Xantia HDI patri k prumeru, xantia dokonce k nadprumeru podle TUV je na tom Xantia lepe nez Focus. HDI bych se nebal o moc vice nez TDI, sice ma vysokotlake vstrikovani paliva ktere se muze rozbit coz TDI 90 a 110 koni nema, ale nevim ze by se rozbijelo nejak hojne. Takze 406 a xantii HDI doporucuji, avsak koncernove TDI v octavii a Toledu je spolelhivejsi, trosku sviznejsi a o trochu mene zere, ale to za cenu vyssiho hluku a mensi ku...
Naposledy čo som išiel v Golfe IV 1.9 TDi tak hlavne na voľnobeh bolo výrazne počuť DDDDD a to už bol zahriaty. Neskôr som išiel v Xantii z roku 1996 a s klasickým 1.9 TD a na moje prekvapenie bola tichšia vo všetkých smeroch! Bola lepšie odhlučnená ako Golf IV.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 17:17, RE: Hlučnosť
Kolega zo Slovenska napísal:
Naposledy čo som išiel v Golfe IV 1.9 TDi tak hlavne na voľnobeh bolo výrazne počuť DDDDD a to už bol zahriaty. Neskôr som išiel v Xantii z roku 1996 a s klasickým 1.9 TD a na moje prekvapenie bola tichšia vo všetkých smeroch! Bola lepšie odhlučnená ako Golf IV.
Já bych se francouzů taky nebál, třeba taková Xantie je dost nedoceněné auto, 1,9 TD bych asi nechtěl, raději (když už předkomůrku) tak rozhodně 2,1 TD. Pohodlí, o kterém si v oct. I můžete jen nechat zdát...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 18:13, KECI KECI KECICKY....
ZROVNA BYCH NEŘEKL,ŽE JE TDI SVIZNEJSI NEZ HDI.
MĚL SEM 406 HDI SEDAN A U NOVYCH HRADU JE TAKOVA OKRESKA S KRASNYMA ZATACKAMA A O RYCHLY VYJEZDY NENI NOUZE.TAK JEL TAM TATINEK S TOLEDEM TDI 110K,JA MEL TAKY 109.JEL SEM S PRITELKYNI A ON MEL VZADU PSA A JAKSI TAKSI SEM MU NATREL RITNI OTVOR........ZDAR
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 19:58, RE: KECI KECI KECICKY....
DEKTR1 napísal:
ZROVNA BYCH NEŘEKL,ŽE JE TDI SVIZNEJSI NEZ HDI.
MĚL SEM 406 HDI SEDAN A U NOVYCH HRADU JE TAKOVA OKRESKA S KRASNYMA ZATACKAMA A O RYCHLY VYJEZDY NENI NOUZE.TAK JEL TAM TATINEK S TOLEDEM TDI 110K,JA MEL TAKY 109.JEL SEM S PRITELKYNI A ON MEL VZADU PSA A JAKSI TAKSI SEM MU NATREL RITNI OTVOR........ZDAR
Z vlastni praxe muzu vrele doporucit silnejsi verzi HDI motoru v Xantii. Auta byvaji slusne vybavena, v dobrem stavu - nezhuntovana tak jak firemni TDI a spolehlivost je vyrazne vyssi nez u starsich Citroenu a Francouzu obecne. Ja osobne mam r.v. 2000, spotreba je od 4,5 (klobouk) do 7 litru (prase), auti ma najeto skoro 300 tis. a za tu dobu bylo v servise v podstate jen na provozni zalezitosti (rozvody, brzdy...). Koule jsou puvodni a z klasickych Citroenarskych veci se rozpadlo je tahylko zadniho vyskoveho korektoru za 150 Kc. Dneska uz za 150 tis. sezenete krasne kousky a bez nebezpeci ze Vam auti nekdo pres noc ukradne. Jeom doporucuji se vic soustredit na aktualni technicky stav, nez na rok vyroby nebo najete kilometry. Vetsina Peugeot i Citroen HDI co je na prodej ma blizko k 500 tis. km, toto auto se skutecnymi 100 tis. najetymi kilometry zkratka nikdo neprodava.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.07.2006 22:14, valentino.bossi@seznam.cz
Má volba je jasná P406HDI110k.Tichá,úsporná,nekoroduje a hlavně ten podvozek.Prostroný a pohodlný vůz na dlouhé cestování.K těm poruchám: vadné vstřiky - chce to jen kvalitní naftu, já tankuji OMW a ještě přidávám aditiva!!, řemenice - stačí ji vyměnit i s rozvodama a 120.000Km máte pokoj.Na nádrž v běžném provozu najedu 1250km.Na dálku 1500Km.Nemám co bych dodal.Toledo,Octávka je díky svému malému rozvoru auto pro dva.Hyundai - nevěřím těm co naftu dělají jen pár let.Renault - je až moc poruchový,Ford je super ale jenom s motorem od PSA.Citroen v HDI je 1ka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.07.2006 08:52, Rada při koupi vozu
Prosím Vás o hrubé srovnání vozů Toyota Rav 4 ,Land Rover Freelande a Suzuki Grand Vitara.Vše v provedení diesel,náhon 4x4 a r.v. 2001 až 2003.Jedná se mě o koupi vozu v kategorii SUV.Popř.doporučte jiný vůz....jako např.VW.passat 4Motion combi,Golf 4Motion combi,Audi A4 quattro. Děkuji Vám alespoń za hrubý výklad,protože je mě jasné,že to není debata na 5 minut.S pozdravem.Radim.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.07.2006 12:15, RE: Rada při koupi vozu
Radim napísal:
Prosím Vás o hrubé srovnání vozů Toyota Rav 4 ,Land Rover Freelande a Suzuki Grand Vitara.Vše v provedení diesel,náhon 4x4 a r.v. 2001 až 2003.Jedná se mě o koupi vozu v kategorii SUV.Popř.doporučte jiný vůz....jako např.VW.passat 4Motion combi,Golf 4Motion combi,Audi A4 quattro. Děkuji Vám alespoń za hrubý výklad,protože je mě jasné,že to není debata na 5 minut.S pozdravem.Radim.
Z vlastní zkušenosti doporučuji RAV - je to pohodlné a spolehlivé auto, které je oblíbené a bude si držet cenu. Nejlépe s motorem D4-D. Freelander - o dost horší chování vozu na silnici, hodí se spíše do terénu. U dieselu - ten je zpřevodován více do pomala, benzíny si dost berou. Se Suzuki vlastní zkušenost nemám, ale nová GV je dobrý poměr ceny a kvality.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.07.2006 12:51, RE: Rada při koupi vozu
yeti napísal:
Z vlastní zkušenosti doporučuji RAV - je to pohodlné a spolehlivé auto, které je oblíbené a bude si držet cenu. Nejlépe s motorem D4-D. Freelander - o dost horší chování vozu na silnici, hodí se spíše do terénu. U dieselu - ten je zpřevodován více do pomala, benzíny si dost berou. Se Suzuki vlastní zkušenost nemám, ale nová GV je dobrý poměr ceny a kvality.
Renaulta mám a nedám na něj dopustit.Z toho seznamu bych si vybral Lagunu.Když se o ní budete dobře starat , jezdit pravidelě na servisní prohlídky, tak vám vydrží.
Je to jenom můj názor a moje zkušenost.Jsem s Renaultem velmi spokojen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.07.2006 18:38, Fiat Brava 1.9 TD
Dobrý den. Chtěl bych se vás zeptat na jednu věc ohledně motoru u Fiat Brava 1.9 TD 75 PS. Uvedené vozidlo vlastním 5 let a mám najeto 110.000 km. Jakou životnost má tento motor v počtu najetých km a jaký olej nejlépe do tohoto motoru dávat, popřípadě výměny. Děkuji za odpověď.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.07.2006 22:37, RE: Rada při koupi vozu
sony napísal:
Renaulta mám a nedám na něj dopustit.Z toho seznamu bych si vybral Lagunu.Když se o ní budete dobře starat , jezdit pravidelě na servisní prohlídky, tak vám vydrží.
Je to jenom můj názor a moje zkušenost.Jsem s Renaultem velmi spokojen.
Plný súhlas. Laguna 1 je perfektny voz. Doma máme 2ks Laguna - RXE 1/96 a RXE 12/96. Jedna je 2.0S (16V Volvo) a druha je 2.0i 8V. Lagunku 2.0S mame od nova, momentalne ma najazdených cca 210.000km bez poruchy. Akurat raz odislo palivove cerpadlo a radiator kurenia - inak bez problemov - iba olej, filtre, naplne a teraz prvy krat vymena brzdovych kotucov. Spotreba sa pohybuje s klimou dlhodobo cca 8,5litra.
Lagunu 2.0i 8V mame vyse roka, ma na tachometri 119.000km, predpokladam vsak stoceny tachometer - bude treba nove predne kotuce, inak je to bez problemov. Spotreba bez klimatizacie sa dlhodobo pohybuje na cca 7-7,5litra. Po meste je to hravo 10-11litrov.
Ja Lagunu mozem len odporucat bezchybne auto. Zaujimavy by mohol byt benzinovy motor 1,6 16V, kde by sa mala spotreba pohybovat okolo 6litrov a vykon je takmer rovnaky ako ma 2.0 8V...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 06.07.2006 20:06, RE: Rada při koupi vozu
Vlado napísal:
Plný súhlas. Laguna 1 je perfektny voz. Doma máme 2ks Laguna - RXE 1/96 a RXE 12/96. Jedna je 2.0S (16V Volvo) a druha je 2.0i 8V. Lagunku 2.0S mame od nova, momentalne ma najazdených cca 210.000km bez poruchy. Akurat raz odislo palivove cerpadlo a radiator kurenia - inak bez problemov - iba olej, filtre, naplne a teraz prvy krat vymena brzdovych kotucov. Spotreba sa pohybuje s klimou dlhodobo cca 8,5litra.
Lagunu 2.0i 8V mame vyse roka, ma na tachometri 119.000km, predpokladam vsak stoceny tach...
To si snad delas srandu, ze 1,6 je srovnatelny s 2,0 ne? A tu spotrebu taky tezko dosahne v aute velikosti Laguny. Jinak asi mate stesti na "stredecni" kousky, Renault ma snad nejkolisavejsi kvalitu ze vsech znacek!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 07.07.2006 19:55, RE: Rada při koupi vozu
anonym napísal:
To si snad delas srandu, ze 1,6 je srovnatelny s 2,0 ne? A tu spotrebu taky tezko dosahne v aute velikosti Laguny. Jinak asi mate stesti na "stredecni" kousky, Renault ma snad nejkolisavejsi kvalitu ze vsech znacek!
Výkon 1.6 16V je 79kW a výkon starého 2.0 8V je 83kW. Rozdiel 4kW - to sa v praxi takmer ani nepozná, nie?...
Spotreba 1.6 16V je +/- 6,5litra ; a u 2.0 8V je to +/-7,5l...
Podla mojho názoru 2.0 je dobrý motor, ale mať možnosť výberu, volil by som 1.6 16V.
[hrkoták diesel fuj fuj u akehokolvek auta]
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.07.2006 19:56, RE: Rada při koupi vozu
Vlado napísal:
Výkon 1.6 16V je 79kW a výkon starého 2.0 8V je 83kW. Rozdiel 4kW - to sa v praxi takmer ani nepozná, nie?...
Spotreba 1.6 16V je +/- 6,5litra ; a u 2.0 8V je to +/-7,5l...
Podla mojho názoru 2.0 je dobrý motor, ale mať možnosť výberu, volil by som 1.6 16V.
[hrkoták diesel fuj fuj u akehokolvek auta]
Ten 1,6 16V u laguny má menší krouťák a to je znát oproti 2,0 8V. Máme doma 2 laguny 1.generace 2.0 8V a 2.0 16V a s oběma spokojenost.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.