0
späť
 

diskuze k tématu: Roční vozy - dobře zajetá auta

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 08:19, Testovací vozi
Nechápu, jak si někdo může koupit předváděcí nebo testovací vůz. Jsou to auta, se kterýma každej jezdí jak prase už od nultýho kilometru, čili zajetí těch aut je naprosto katastrofální. A ne nadarmo se říká, že jak se k autu budete chovat cca prvních 5000 km, tak se pak bude chovat ono k vám....Sám jsem několikrát řídil referentská vozidla jedné nejmenované značky a řeknu vám, že bych po sobě to auto nechtěl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 09:27, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
Nechápu, jak si někdo může koupit předváděcí nebo testovací vůz. Jsou to auta, se kterýma každej jezdí jak prase už od nultýho kilometru, čili zajetí těch aut je naprosto katastrofální. A ne nadarmo se říká, že jak se k autu budete chovat cca prvních 5000 km, tak se pak bude chovat ono k vám....Sám jsem několikrát řídil referentská vozidla jedné nejmenované značky a řeknu vám, že bych po sobě to auto nechtěl.
Přesně tak......a prodejce ještě povidá, všechno si odzkoušejte, vždyť od toho to auto přeci je..........pořádně mu naložte........dokážu si představit, že onomu předváděcímu vozu odejde tubro během prvních 10 000km......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 10:13, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
Nechápu, jak si někdo může koupit předváděcí nebo testovací vůz. Jsou to auta, se kterýma každej jezdí jak prase už od nultýho kilometru, čili zajetí těch aut je naprosto katastrofální. A ne nadarmo se říká, že jak se k autu budete chovat cca prvních 5000 km, tak se pak bude chovat ono k vám....Sám jsem několikrát řídil referentská vozidla jedné nejmenované značky a řeknu vám, že bych po sobě to auto nechtěl.
Nejsou to testovací vozy,ale referenční to znamená že s ním jezdí jeden člověk!!!!V německu nejsou taková prasata jako v česku že když auto není jeho tak ho ničí.Nemám rád takové paskvily jako jste vy,kteří ničí věci které nejsou jeho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 11:18, RE: Testovací vozi
Lukáš napísal:
Nejsou to testovací vozy,ale referenční to znamená že s ním jezdí jeden člověk!!!!V německu nejsou taková prasata jako v česku že když auto není jeho tak ho ničí.Nemám rád takové paskvily jako jste vy,kteří ničí věci které nejsou jeho.
TO Lukáš : Souhlasím s tebou. Navíc výše uvedení nechápou, že dnes je kvalita aut úplně někde jinde. Podvozek víc vydrží apod. V servisní knížce naší značky se dočtete, že se motor má zajíždět pomalu. pokud to uděláte, budete mít za auta línou mrchu, co strašně žere. Takže je NUTNÉ motor pořádně zajet, aby měl nízkou spotřebu a vysoký výkon. Ale dovedu pochopit, že výše uvedení pánové netuší, jaký je rozdíl mezi Š120 a Fabií. Jako nedávko kamarád, který mě přesvědčoval, že motor 1,4TFSI při těch výkonech nemůže vydržet a přitom argumentoval tím, že motor ve Š120 kdysi sice najel najel 400tiskm ale při minimálních výkonech.......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 11:45, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
TO Lukáš : Souhlasím s tebou. Navíc výše uvedení nechápou, že dnes je kvalita aut úplně někde jinde. Podvozek víc vydrží apod. V servisní knížce naší značky se dočtete, že se motor má zajíždět pomalu. pokud to uděláte, budete mít za auta línou mrchu, co strašně žere. Takže je NUTNÉ motor pořádně zajet, aby měl nízkou spotřebu a vysoký výkon. Ale dovedu pochopit, že výše uvedení pánové netuší, jaký je rozdíl mezi Š120 a Fabií. Jako nedávko kamarád, který mě přesvědčoval, že motor 1,4TFSI při těch...
Tak proč by servisní knížka měla mást lidi, když doporučujete opačný postup? Co je to za logiku?
A o podvozek bych měl z "testovacího" refernčního auta nejmenší strach. Předpokládám, že zákazník ani pracovník autosalonu nezkouší jak rychle se dá přejet nejhorší želez. přejezd v okolí. Tady jde hlavně o motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 11:54, RE: Testovací vozi
Tomáš napísal:
Přesně tak......a prodejce ještě povidá, všechno si odzkoušejte, vždyť od toho to auto přeci je..........pořádně mu naložte........dokážu si představit, že onomu předváděcímu vozu odejde tubro během prvních 10 000km......
I kdyby odeslo turbo a cela prevodovka i s motorem tak vam to muze byt jedno ne? Mate preci zaruku na auto 2 - 3 roky akroat minus to, co auto uz odjezdilo. Takze i kdyby to mile turbo odeslo tak dostanu uplne nove a mam pokoj. Mezi nami z bazaru taky nemate jistotu v jakem stavu je turbo i kdyz ma auto prokazatelnych 100 tis a servisku. Takze zaruka kryje pripadne problemy vznikle spatnym zachazenim typu spojka, turbo atd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 16:08, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
TO Lukáš : Souhlasím s tebou. Navíc výše uvedení nechápou, že dnes je kvalita aut úplně někde jinde. Podvozek víc vydrží apod. V servisní knížce naší značky se dočtete, že se motor má zajíždět pomalu. pokud to uděláte, budete mít za auta línou mrchu, co strašně žere. Takže je NUTNÉ motor pořádně zajet, aby měl nízkou spotřebu a vysoký výkon. Ale dovedu pochopit, že výše uvedení pánové netuší, jaký je rozdíl mezi Š120 a Fabií. Jako nedávko kamarád, který mě přesvědčoval, že motor 1,4TFSI při těch...
tedy vami zajete auto bych nechtel ani nahodou... zkuste si nekdy zjistit, proc se nove motory nesmi vytacet pres 4000 ot. ... ono je potreba, aby se vsechny mechanicke casti spravne "zachodilly" a drobne nerovnosti se vyhladily... pokud to poradne "zajedete", tak motor akorat poskodite... takove rady typu "Franta v hospode rikal, ze jak tomu nepudes po krku uz od zacatku, tak to bude lina mrcha..." to mam fakt rad.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 16:21, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
Nechápu, jak si někdo může koupit předváděcí nebo testovací vůz. Jsou to auta, se kterýma každej jezdí jak prase už od nultýho kilometru, čili zajetí těch aut je naprosto katastrofální. A ne nadarmo se říká, že jak se k autu budete chovat cca prvních 5000 km, tak se pak bude chovat ono k vám....Sám jsem několikrát řídil referentská vozidla jedné nejmenované značky a řeknu vám, že bych po sobě to auto nechtěl.
A co si tím chtěl říct, že ojetina je zajímavější. Dejte si ruku na srdce, auta ze západu, jsou většinou firemní a to znamená, že dostávají kartáč od začátku a jak jsou lidi s něma spokojení. Takže předváděčky, či testovacího auta bych se nebál. A pokud má člověk plnou záruku, tak to tuplem ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 19:11, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
A co si tím chtěl říct, že ojetina je zajímavější. Dejte si ruku na srdce, auta ze západu, jsou většinou firemní a to znamená, že dostávají kartáč od začátku a jak jsou lidi s něma spokojení. Takže předváděčky, či testovacího auta bych se nebál. A pokud má člověk plnou záruku, tak to tuplem ne.
Prostě nové je nové a né takové jeté mrdky, člověk neví které prase to řídilo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 19:49, RE: Testovací vozi
Lukáš napísal:
Nejsou to testovací vozy,ale referenční to znamená že s ním jezdí jeden člověk!!!!V německu nejsou taková prasata jako v česku že když auto není jeho tak ho ničí.Nemám rád takové paskvily jako jste vy,kteří ničí věci které nejsou jeho.
A kolik tech Nemcu znas ty jitrnico?...A argument,ze auta dnes vic vydrzi..co k tomu dodat. A ze tu nekdo tvrdi,ze se ma auto hned na zacatku osolit,aby pak nebylo liny a nemelo velkou spotrebu, tak po tobe bych to auto taky nechtel Nejdriv se zajidzi pomalu a pak se soli. Kdyz nevis,o cem mluvis, tak bude lepsi, kdyz sem nebudes chodit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 19:50, Pekna reklama
nekterych firem. Co to stojí?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 20:26, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
tedy vami zajete auto bych nechtel ani nahodou... zkuste si nekdy zjistit, proc se nove motory nesmi vytacet pres 4000 ot. ... ono je potreba, aby se vsechny mechanicke casti spravne "zachodilly" a drobne nerovnosti se vyhladily... pokud to poradne "zajedete", tak motor akorat poskodite... takove rady typu "Franta v hospode rikal, ze jak tomu nepudes po krku uz od zacatku, tak to bude lina mrcha..." to mam fakt rad.
Prvních 5oo km opatrně do 4 500 ot-min,pak už se nebát a začít mu postupně nakládat,samozřejmě,až když je motor ohřátý,píšu o zážehovým motoru,hlavně si nevychovat lenocha,dnes už jsou části motoru přesně obrobeny,motor nepotřebuje zajíždět 5 000km a víc.Je velký rozdíl mezi svižně zajetým motorem a líným rádoby šetřeným.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.01.2008 22:03, RE: Pekna reklama
anonym napísal:
nekterych firem. Co to stojí?
V tomto případě se jedná pouze o uvádění zdroje informací. Pokdu s TipCars.com (nebo jiným médiem) daná společnost spolupracuje a poskytne informace do článku, je pak samozřejmě zmíněna. Náš portál se ojetým vozům věnuje poměrně často a každý subjekt má možnost se na přípravě obsahu našeho zpravodajství podílet. Takže pokud máte informaci, o které si myslíte, že je pro ostatní čtenáře zajímavá, stačí se ozvat na redakční e-mail...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 00:37, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
Prvních 5oo km opatrně do 4 500 ot-min,pak už se nebát a začít mu postupně nakládat,samozřejmě,až když je motor ohřátý,píšu o zážehovým motoru,hlavně si nevychovat lenocha,dnes už jsou části motoru přesně obrobeny,motor nepotřebuje zajíždět 5 000km a víc.Je velký rozdíl mezi svižně zajetým motorem a líným rádoby šetřeným.
Lidi, testovaci auto je od toho aby si zajemce testnul co to umi, nejednou mi predvadel prodejce brzdeni z 150 zaslapnutim naplno a z druhe strany motor do cerveneho protoze proste to auto prodava. To jak si pak zajedete sve je na Vas. Jedinkrat me prodejce mirnil a to pri testu 44 kW fabie a to slovy at to netocim ze nad 3500 otacek se stejne uz nic nedeje...

Btw. porovnavat sousedy je opet nesmysl, testuje to kazdej.

V tech nejmenovanych firmach vyrobcu aut mam spoluzaky z vejsky, maji referenty a vim jakym zpusobem me v tom vozi a auta maji za sebou jen cestu z ubytovny pres ulici do fabry a nebo do kauflandu a pote domu na moravu. Btw. pri posledni schuzce me skretarka vezla 500 metru tam a 500 metru zpet a kdyz jsem se zeptal proc nechodej pesky tak otazka, proc by mela... od toho tu jsou referentska auta, pre aby slouzila...

Btw. v beznem provozu se vam nestava ze nebrzdite pres miru a nebo nedrzite motor v cervenem poli?? Me obcas kdyz specham docela casto...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 18:47, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
A kolik tech Nemcu znas ty jitrnico?...A argument,ze auta dnes vic vydrzi..co k tomu dodat. A ze tu nekdo tvrdi,ze se ma auto hned na zacatku osolit,aby pak nebylo liny a nemelo velkou spotrebu, tak po tobe bych to auto taky nechtel Nejdriv se zajidzi pomalu a pak se soli. Kdyz nevis,o cem mluvis, tak bude lepsi, kdyz sem nebudes chodit
Jen tak pro úplnost. Kecy o tom, že když se nové auto nezačne hned prohánět, že už pak nikdy moc nejede jsou pěkná blbost. Platilo by to v případě, že by auto jezdilo v tzv. "lenivém režimu"(málo do otáček, velmi pomalu a časté studené starty) velmi dlouho, např. několik desítek tisíc km. Pak by nejspíš došlo k velkému zanešení motoru karbonem a mohlo by se to na výkonu i spotřebě projevit. To, že někdo správně zajede auto je jen dobře a to, že auto pak moc nejede, je způsobené tím, že řídící jednotka si ukládá režim, dle kterého se jezdilo a upravuje si podle toho režim budoucí. Je to cca. 30 posledních jízd. Pokud se provede reset řj. a začne se jezdit v jiném režimu, začne se auto po cca. 50km chovat jinak. Nevím, jestli to platí u všech benz. motorů, ale u Mitsubishi to platí naprosto spolehlivě. Dá se takto upravit spotřeba i výkon. Vše samozřejmě v mezích možností motoru a řj. Osobně jsem to několikkrát prováděl a funguje to. Ptal jsem se na to i servisáka a ten mi potvrdil, že to takto funguje. Řídící jednotka si provádí optimalizaci režimu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.01.2008 20:22, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
Nechápu, jak si někdo může koupit předváděcí nebo testovací vůz. Jsou to auta, se kterýma každej jezdí jak prase už od nultýho kilometru, čili zajetí těch aut je naprosto katastrofální. A ne nadarmo se říká, že jak se k autu budete chovat cca prvních 5000 km, tak se pak bude chovat ono k vám....Sám jsem několikrát řídil referentská vozidla jedné nejmenované značky a řeknu vám, že bych po sobě to auto nechtěl.
souhlas, dělal jsem prodejce a předváděcí auto je horší než taxi nebo autoškola, střídání zákazníků, většina řídí jako prase, servis jen to nejnutnější, stání venku, ježdění na oběd a skoro každý tomu dává kouř, turbo neturbo, ruce pryč od předváděček!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 09:31, RE: Testovací vozi
watchtower napísal:
Tak proč by servisní knížka měla mást lidi, když doporučujete opačný postup? Co je to za logiku?
A o podvozek bych měl z "testovacího" refernčního auta nejmenší strach. Předpokládám, že zákazník ani pracovník autosalonu nezkouší jak rychle se dá přejet nejhorší želez. přejezd v okolí. Tady jde hlavně o motor.
TO watchtower : je to stejná logika, jako když se dočteš v návodu k obsluze žehličky, že námáš sahat na žehlící plochu, protože by ses mohl popálit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 09:34, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
tedy vami zajete auto bych nechtel ani nahodou... zkuste si nekdy zjistit, proc se nove motory nesmi vytacet pres 4000 ot. ... ono je potreba, aby se vsechny mechanicke casti spravne "zachodilly" a drobne nerovnosti se vyhladily... pokud to poradne "zajedete", tak motor akorat poskodite... takove rady typu "Franta v hospode rikal, ze jak tomu nepudes po krku uz od zacatku, tak to bude lina mrcha..." to mam fakt rad.
Motor 1,2 se otáčkami nad 4000 ani nedostane, reps. není to třeba protože u této hranice končí výkon motoru měřený v Nm. Je mi líto těch stovek zákazníků, kteří si ode mě koupilo auto a teď chudáci mají poškozený motor.......NENÍ ANI JEDEN ! Pánové, já přece neříkám, že celých 15tis.km po dobu záběhu je nutné při každé jízdě motor dočit až do omezovače !!!! To je hrubé nepochopení toho, co jsem napsal. Jenže Vy nic pochopit nechcete, to je ten problém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 09:36, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
A kolik tech Nemcu znas ty jitrnico?...A argument,ze auta dnes vic vydrzi..co k tomu dodat. A ze tu nekdo tvrdi,ze se ma auto hned na zacatku osolit,aby pak nebylo liny a nemelo velkou spotrebu, tak po tobe bych to auto taky nechtel Nejdriv se zajidzi pomalu a pak se soli. Kdyz nevis,o cem mluvis, tak bude lepsi, kdyz sem nebudes chodit
Nerad bych se tě dotkul, ale mám pocit, že ty jsi přesně ten typ chlapíka, co přijde na salon a řekne, že v jiným motoru než alespoň1,6 jezdit nebude.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.01.2008 09:40, RE: Testovací vozi
anonym napísal:
Prvních 5oo km opatrně do 4 500 ot-min,pak už se nebát a začít mu postupně nakládat,samozřejmě,až když je motor ohřátý,píšu o zážehovým motoru,hlavně si nevychovat lenocha,dnes už jsou části motoru přesně obrobeny,motor nepotřebuje zajíždět 5 000km a víc.Je velký rozdíl mezi svižně zajetým motorem a líným rádoby šetřeným.
SUPER, jsem rád, že se našel někdo, kdo mě podpořil. Jsem rád, že víš o čem mluvíš.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.