0
späť
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Renault?

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.05.2007 21:10, Peugeot 307 SW
Dobrý den přemýšlím o koupi Peugeot 307 SW a chtěl bych znat vaše nazory a skušenosti s tímhle autem, děkuji
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.05.2007 21:38, RE: Poraďte
anonym napísal:
Co říkáte na Lagunu rv.96 1.8i ???? nějaké zkušenosti???...docela mě zarazil slabý motor a nic moc zátah a přehřívání....
Laguna přišla na trh v.r.1994.Provedeni benz. 1.8 , 2 a 3L.Na tehdejší dobu byla 1,8 svým výkonem ucházející.Dnes už jsou motory trochu někde jinde.Z tehdejší palety motoru se dá doporučit pro normální jízdu 2-litr.Jedná se o 8-mi ventilovou techniku rozvodu.Dá se mlivit o jednoduchosti a tím i určité spolehlivosti.I když z důvodu stáří těchto motorů závisí na tom, jak bylo s motory zacházeno.Spotřeba skoro stejná jako u 1.8. Laguna je větší auto a tím i těžší a 1,8 není opravdu nic moc. 3L je mazec pojetí s odpovídající spotřebou a montoval se do lagun s lepší výbavou.Zde se mohou projevit problémy s elektroinstalací, z důvodu většího množství el. dílů.Ale jsou lidi , kteří tyto laguny mají a jsou velice spokojeni a naopak.Opravdu záleží , na tom , jak bylo s autem zacházeno, a kdo se v něm vrtal. Jinak pozor na korozi , především zadní lemy.Renaultům z 90. let zřejmně nesvědčí klimatiické podmínkyČR - reznou skoro všude.Mám vlastní zkušenost R21 (1993) a megane (2000) -oboje koupené nové v ČR. Jinak laguna je velice pohodlné a dobře vybavené auto , které se dá pořídit za pěkné peníze a s trochou štěstí i spolehlivé.Jestli mohu doporučit tak lagunu I.generace z let 1999-2001 a motor 1.8 nebo 1,6 ne 2L. Za ty peníze, za které ji koupíte , tak nekoupíte octavii z těchto let a laguna je přeci jen o třídu výše.Na laguny z těchto let se dalo spolehnout.
Zdravim K.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.05.2007 12:03, Megane Sedan II, 1.6 16V
... zdravím všechny příznivce a i nepříznivce značky renault. Koupil jsem si ho před 7 měsíci, v klasickém provedení, benzíňák. Již po 14 dnech mne tak drnčela převodovka, zvlášť při zařazené 3, že se to nedalo vydržet, vyměnily ji komplet celou, zaplaťpánbůh to bylo v záruce. Pak, asi po měsící, při prudším zatáčení začaly ozývat velice zajímavé zvuky z přední nápravy, takové, jako když zatáčí tank ... opět servis, co tam udělali to nevím, ale odstranili to. No a před měsícem další perlička, propadl se sedák u řidiče, respektive se zlomil napůl a když jsem jel z Prahy tak jsem ho mněl zalomená v zadku ... vyměnili celou sedačku ... raději dál od této značky ... opravdu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.05.2007 20:26, RE: bez předmětu
fresh napísal:
v žádném případě nesouhlasím, dle mé zkušenosti je ford velký držák a jedna z mála amerických automobilek vyrábějících kvalitní auta za bezkonkurenční ceny, zkuste třeba srovnat náklady za náhradní díly a opravy u forda a pak u těch slavných francouzů
Bohužel se ford ve státech vůbec nevyrábí,
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.05.2007 22:05, RE: Megane Sedan II, 1.6 16V
anonym napísal:
... zdravím všechny příznivce a i nepříznivce značky renault. Koupil jsem si ho před 7 měsíci, v klasickém provedení, benzíňák. Již po 14 dnech mne tak drnčela převodovka, zvlášť při zařazené 3, že se to nedalo vydržet, vyměnily ji komplet celou, zaplaťpánbůh to bylo v záruce. Pak, asi po měsící, při prudším zatáčení začaly ozývat velice zajímavé zvuky z přední nápravy, takové, jako když zatáčí tank ... opět servis, co tam udělali to nevím, ale odstranili to. No a před měsícem další perlička, pr...
Dobrý den,
uvažuji o koupi nového Megana Grantour 1,6. Tato Vaše zkušenost mně trochu zaskočila.Mohl by jste upřesnit, zda se jednalo ve Vašem případě o zcela nový vůz? A jaké bylo jednaní s renaultem při řešení závad? Doposud se v naší rodině vystřídaly 3 vozy této značky a kromně drobných závad žádné problémy nebyly.
Jen poznámka pro redakci.
Co dat téma : Co říkáte na kvalitu vozů škoda.A vložit to do základního menu.
Předem děkuji za odpověď. K.R.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.05.2007 22:29, RE: Megane Sedan II, 1.6 16V
anonym napísal:
Dobrý den,
uvažuji o koupi nového Megana Grantour 1,6. Tato Vaše zkušenost mně trochu zaskočila.Mohl by jste upřesnit, zda se jednalo ve Vašem případě o zcela nový vůz? A jaké bylo jednaní s renaultem při řešení závad? Doposud se v naší rodině vystřídaly 3 vozy této značky a kromně drobných závad žádné problémy nebyly.
Jen poznámka pro redakci.
Co dat téma : Co říkáte na kvalitu vozů škoda.A vložit to do základního menu.
Předem děkuji za odpověď. K.R.
Zdravim anonyma z 29.3., opravdu vtipne ...

Ja vlastnim uz pres rok Megane Grandtour. Mam 1.5 DCI a koupil jsem ho 1.5 roku stareho - predvadecku. Auto to celkove neni spatne, ale kvalita dilenskeho zpracovani je opravdu nizka. Auto ma skvele brzdy, ale chabe razeni a preposilovane rizeni. Uvnitr vse chrasti, plasty jsou nekvalitni a snadno se poskrabou. Zkuste radsi Ford Focus nebo Opel Astra H. Drzim palce pri vyberu ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.06.2007 11:02, rec
Koupil jsem ženě Clio 2002, 1.4 16v a až na nějaké nesmyslné konstrukční řešení např. hliníkový nálitek znemožňující kontrolu oleje, pokud se neodmontuje tj.asi20 min. nebo výměna žárovky na pravé straně- zavazí hadice od klimy- 10 min. a vodřený ruce. Někdy trochu zahapruje elektronika - problikává kontrolka airbagu spolujezdce a jednou za měsíc nestartuje. starter točí a nic . pokud to nechá 10 min odpočnout pak na brnk a zase měsíc v poho. Zkrátka si nevybereš. U VW - Passaty Sere se řízení- u B5tek, klasika je váha a turba u dieslů a klasika je taky čepy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 03.06.2007 00:04, RE: rec
anonym napísal:
Koupil jsem ženě Clio 2002, 1.4 16v a až na nějaké nesmyslné konstrukční řešení např. hliníkový nálitek znemožňující kontrolu oleje, pokud se neodmontuje tj.asi20 min. nebo výměna žárovky na pravé straně- zavazí hadice od klimy- 10 min. a vodřený ruce. Někdy trochu zahapruje elektronika - problikává kontrolka airbagu spolujezdce a jednou za měsíc nestartuje. starter točí a nic . pokud to nechá 10 min odpočnout pak na brnk a zase měsíc v poho. Zkrátka si nevybereš. U VW - Passaty Sere s...
S Renaultem nemám absolutně žádné problémy! Jezdím s Amíkem z Koreje v italském kabátě!

Zdeněk
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.06.2007 18:35, RE: bez předmětu
Pavel napísal:
Ford je jedna z nejhorších značek na našem trhu
Ty jsi asi toho s Fordy asi moc nenajezdil. Takový názor jako Ty může mít jenom absolutní laik, tedy člověk, který toho moc neví a ničemu nerozumí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.06.2007 09:55, RE: Renault
Vogel napísal:
Uvedomte si, ze auta jsou dneska spotrebni zbozi a kvalita tomu mnohdy vice nez odpovida, setri se na materialu, tlaci se na cenu a podobne (to plati pro "nove" vyrobena).
Dalsi veci je i to, ze spousta aut je dovezena jako ojetiny s ne moc jasnou minulosti nebo "zlate" rucicky nekterych ceskych autaru dokazi ze dvou tezkych bouracek slepit zarucene nehavarovane auto po prvnim majiteli za super cenu . Tak se proboha nedivme, ze nektere auto je spolehlivejsi a nektere bohuzel mene (to plati p...
Auto je dnes možná spotřební zboží. Ovšem ceny oprav za některé poruchy jsou až omračující. Zejména naftové motory, citlivé na kdeco. Vstřikovače, turba, čerpadla, elektronika, to jsou bomby za opravy. Od 70 do 190 tis. Kč, žádný problém.
Jinak z vlastních zkušeností mohu říci, že řadě uživatelů chybí základní znalosti o provozu toho, či onoho vozidla nebo motoru. Řada řidičů si nepřečte ani příručku dodávanou k vozidlu a jezdí. A řada ani nemůže, protože mají ojetinu z ciziny. Příručku v neznámém jazyce.
Asi mohu říci toto: já najeto 145tkm bez potíží, úplně to samé vozidlo 90tkm nepřetržité potíže. Proč? Já na spojce 250tkm, druhé vozidlo výměna každých 80tkm. Proč?
Zhoubou jsou nutné výměny některých opotřebovaných dílů v servisech. Dožijete-li se toho, jste jejich stálým hostem. Co povolili, to se za chvíli porouchá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2007 17:46, RE: renault
anonym napísal:
Auto je dnes možná spotřební zboží. Ovšem ceny oprav za některé poruchy jsou až omračující. Zejména naftové motory, citlivé na kdeco. Vstřikovače, turba, čerpadla, elektronika, to jsou bomby za opravy. Od 70 do 190 tis. Kč, žádný problém.
Jinak z vlastních zkušeností mohu říci, že řadě uživatelů chybí základní znalosti o provozu toho, či onoho vozidla nebo motoru. Řada řidičů si nepřečte ani příručku dodávanou k vozidlu a jezdí. A řada ani nemůže, protože mají ojetinu z ciziny. Příručku v nezná...
Ja jsem si navod precet a presto se mi auto-renault megana grandtour 05 poroucha cca. co 2 mesice. Nemyslim ze ma vliv ovladani klimy,radia,pal.pocitace atd. na to ze drnci cela palubka,dvakrat servis s motorem nakvalita zpracovani na kazdem kousku auta,vymena pojezdu na sedadle ridice,oprava klimy,rozbyta roletka v zadnich dverich atd. uz si ani vse napamatuji a to vse do prvni servisni prohlidky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 14:11, RE: bez předmětu
Hanz napísal:
"Palubní deska vypadala jak z loganu, ať to byla Thalia nebo Laguna:) čim to asi bude. Frantíci palubky nikdy neuměli"
Tak tato věta vypovída dost o duševním stavu přispěvovatele.
Jestli někdo chce tu esteticky nádhernou palubku z Laguny II srovnávat s Loganem tak to neni co dodat...
A to že něco psali v Německých časopisech no to je taky argument jako blázen. Nestačím se divit...
Při vší úctě Hanzi, tvé argumenty taky zrovna neoslní. Mírní se v hodnocení jiných. Zdar.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 14:14, RE: bez předmětu
pajk napísal:
deset let jsem jezdil v megane I. za tu dobu jsem na něm nalítal 160000 km. Největší závada, která mě potkala byl nefunkční imobilizér. Prostě jsem jednoho krásného dne nenastartoval. To bylo ale všechno co mě potkalo. Samozřejmě jsem musel měnit destičky, výfuk ... ale to jsou přece všechno normální závady, které se objevují u všech aut. Bylo to hrozně moc pohodlné auto, a proto jsem opět přesedlal do Renaultu. Tentokrát Laguna II a nemůžu si na ní stěžovat. Prostě Renault je u mě č. I.
Nesouh...
Nesrovnával bych s Tozotou. Dělal jsem ve firmě se služebními R Kangoo a průměrně 5 z 11 bylo věčně na hromadě. Kdybych tam nedělal - netvrdil bych to.
A !
Paradoxně jsem se nedávno "u píva" bavil se spolumajitelem salonu Renault a řekl, že by koupil Škodu, kdyby to neprodával.
Tak nevím.

Přeji šťastné kilometry.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 14:17, RE: bez předmětu
Mira napísal:
Přesně tak,jestli naopak někdo přístrojovky dělat umí tak jedině francouzi.Na ten příšernej německej konzervatismus a jejich strohost není vůbec nikdo zvědavej.Jedna věc je technika a druhá vzhled a design němcům nikdy nešel od ruky!!!!!!
Ale kvalita JO !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 15:28, Renault Laguna 2.0 16V
Už 7 let jezdím s tímto vozem.Koupil jsem ho jako ojetinu při 135000km, původem je z Německa, r.v. 1996. Nyní má naježděno 188000km a kromě výměny běžných věcí jako jsou oleje, zadní díl výfuku, stabilizátory řízení, akumulátor, manžeta převodovky a zadní brzd. destičky jsem nemusel na autě vcelku nic opravovat. Motor je víceméně od Volva, a i když recenze uvádějí, jaký je to paskvil, já na něho nedám zatím dopustit! Má výborný zátah a při svém obsahu 2.0l a výkonu 102kW má přiměřenou spotřebu 7,5-8 l / 100km.Jinak auto je velice pohodlné, vzhledově pěkné, kufr je na hatchback dostačující.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 17:56, No neviem
Som vzasade profrancuzsky orientovany, ale Renaulta som nemal, iba Peugeoty a Citroeny, vsetko TD alebo HDI, jazdene, opravene po havariach. Len na takom BX som najazdil vyse 100tis, a to mal 250tis najazdenych, ked som ho kupoval. Xantia obdobne, 306 HDI bola zanovna, XM riadne roztrepane, prva 305 starsia ako babicka, to bol 1,6 diesel. Teraz mam 406 kombi 1,9 TD a manzelka 206 benzin - prvy v zivote. Nemozem s tym chodit ani na benzinku, lebo ja automaticky uz 15 rokov saham na dieselovu pistol...
Otazka do plena: Kupil by som si vzdy dalsie a dalsie vozidlo rovnakeho koncernu PSA, keby som s predchadzajucim nebol spokojny?
Mala napoveda - neviem zatial, kde v okoli bydliska maju tieto znacky servis, menim len olej, vodu v ostrekovaci a brzdove oblezenia - spotrebny material.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.07.2007 13:43, RE: Renault Laguna 2.0 16V
anonym napísal:
Už 7 let jezdím s tímto vozem.Koupil jsem ho jako ojetinu při 135000km, původem je z Německa, r.v. 1996. Nyní má naježděno 188000km a kromě výměny běžných věcí jako jsou oleje, zadní díl výfuku, stabilizátory řízení, akumulátor, manžeta převodovky a zadní brzd. destičky jsem nemusel na autě vcelku nic opravovat. Motor je víceméně od Volva, a i když recenze uvádějí, jaký je to paskvil, já na něho nedám zatím dopustit! Má výborný zátah a při svém obsahu 2.0l a výkonu 102kW má přiměřenou spotřebu 7...
Naprosto s Vámi souhlasím nejdříve jsem sikoupil fungl novou 19ctku 1.8.i v roce 1991 a jezdí do ted žádná oprava parada. Mam ted lagunu 2.2. DCi koupil jsem ji ojetou rv. 2003 mela najeto 27tis. a ja jsem s ni najel 33tis a jsem s ni naprosto spokojený renaulty jsou prostě dynamikou interiéru jedničkou nevyrovná se jim asi passat nebo octavia
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.07.2007 20:23, megane II - potopa
vlastnim r-megane II , r.v. 2003, ktoreho sa idem co najskor zbavit, nakolko z dovodu upchatych prepadovych otvorov pri vetrani som mal 4x vytopený interier - v poradi je to moje 10 auto, ale doteraz sa to nepodarilo ani jednemu. Moja rada - kto parkuje pod stromami renault nebrat!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 07.07.2007 11:58, Ano-Ne
Dobrý den,
Prosím můžete mi poradit? Rád bych si koupil Renaulta Megana hatchback v benzímu 1,6 16V nebo 1,4 kolem roku 2003 až 2004.
Renaulta jsem již měl a žádnej větší problém nenastal, ale tohle se samá elektrika.
Díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 09.07.2007 23:33, RE: Renault Laguna 2.0 16V
anonym napísal:
Naprosto s Vámi souhlasím nejdříve jsem sikoupil fungl novou 19ctku 1.8.i v roce 1991 a jezdí do ted žádná oprava parada. Mam ted lagunu 2.2. DCi koupil jsem ji ojetou rv. 2003 mela najeto 27tis. a ja jsem s ni najel 33tis a jsem s ni naprosto spokojený renaulty jsou prostě dynamikou interiéru jedničkou nevyrovná se jim asi passat nebo octavia
Dobrý den, až budete tohoto francouze prodávat, pak teprve poznáte, jaký je rozdíl mezi Renaultem a VW. Jsem profesí designer a v podstatě bych i souhlasil s vaším názorem o interieru, ale po mé zkušenosti jak dobře se prodává vw, bych právě nadčasový design interieru francouzů považoval za mínus, protože velmi rychle zestárne.
reagovať
  1 ... 11 12 13


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.