mufik.martin napísal:
S tim turbem souhalsim, vsude kde se objevilo treba TDI kazdy psal ruce pryc, tam se nedopaltis porad se sere turbo a vaha vzduchu, ale vahu vetsinou kozpite jednu za dobu vlastneni auta, a sotji cca 2500. A turbo jestli je to benzin, TDI nebo jakykoliv jiny naftak je jedno, prsote turbo neni blbuvzdorne. maximalne jedno vydrzi dele druhe min, ale kdyz se k tomu budete chovat tak jak mate tak vas orpava turba ceka priblizne ve 300 tis km. Takze takove ty reci typu turbo atd neni na msite, je to na majiteli.
Presne tak, turbo ti odejde u kazdyho auto, pokud se nebudou dodrzovat bezpecneho provozu turbodmychadla. Kdyz budete dodrzovat pravidelnou vymenu oleje a vymenite jej za kvalitni olej, ne nejaky sracky, abyste usetrili co nejvic penez a take se budete chovat k turbu stylem jizdy tak klidne v Renaultech vydrzi 200tis km. Je pravda, ze je to min nez napr. u TDI a je to zpusebony napriklad u meho scenica tim, ze turba jsou poddimenzovana a jsou dost mala, proto toci hodne otacek a jejich mechaniske casti dost casto odchazeji. Ale co si budem povidat o takovyhc bastlech jako je Vito s naftovym motorem, kde u polovin techto aut odejde uz po 30tis km (ulomena lopatka apod zavady), takze si ty vyhrady ohledne turba a common-railu na Renaulty strcte nekam! Tohle co tady ctu pisou jen ty VW maniaci (taky mam auto z koncernu VW - Octavii II 1,9TDI a nikdy vic bych ji nechtel), nebo asiati, kteri si myslim, ze maj nejspolehlivejsi auta a to jsou taky na omylu, snad jen krome Toyoty. Kdyz vite hou** tak raci drzte usta