0
späť
 

diskuze k tématu: 3x Renault Laguna

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.02.2007 09:31, RE: No nevím...
Tom napísal:
BMW 3 je na tom se spolehlivostí mnohem hůř (mrkni do statistik).
Nikoliv spolehlivost (vyjadrena naklady na opravy) u BMW 3er E46 je nadprumerna v ramci vzorku sledovanych vozu, zatimco Laguna II je jednim z vubec nejhorsich aut vubec.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.02.2007 15:51, RE: No nevím...
Dusan napísal:
Nikoliv spolehlivost (vyjadrena naklady na opravy) u BMW 3er E46 je nadprumerna v ramci vzorku sledovanych vozu, zatimco Laguna II je jednim z vubec nejhorsich aut vubec.
Ty se nějak vyznáš. Já že po 3 letech provozu a souč. velkého počtu studených startů s 1, 9 dCi krom údržby nic nědělám.Už to začíná být trapné,s nespolehlivostí.Teď jme měli na dílmě M6, v záruce, vše OK,tvrdil prodejce,tak se sundalo víko klikovky a prasklá trubka od olej. čerpadla,proto ten divný zvuk, který byl ovšem v "normě" a trošku to nemazalo,jinak SUPER!!!.Všechna auta jsou+/- nastejno.Živím se tím,tak vím.Turbo si v 99,999% s pruhem zničí majitel svojí blbostí.Proto asi dává Renault na 2,0 dCi záruku 4r/120 tis,neb se to sype,že?Aby všem vyměnil turba?Už prober ze sna....a začni psát fakta, ne sci-fi kecy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.02.2007 16:56, RE: No nevím...
majitel napísal:
Ty se nějak vyznáš. Já že po 3 letech provozu a souč. velkého počtu studených startů s 1, 9 dCi krom údržby nic nědělám.Už to začíná být trapné,s nespolehlivostí.Teď jme měli na dílmě M6, v záruce, vše OK,tvrdil prodejce,tak se sundalo víko klikovky a prasklá trubka od olej. čerpadla,proto ten divný zvuk, který byl ovšem v "normě" a trošku to nemazalo,jinak SUPER!!!.Všechna auta jsou+/- nastejno.Živím se tím,tak vím.Turbo si v 99,999% s pruhem zničí majitel svojí blbostí.Proto asi dává Renault ...
S tím turbem to sedí. Kdo s tím neumí jezdit, ať platí. A nadávání na kaput turbo je jako ukázat na sebe prstem a říct: "Podívejte se na mě, jaký jsem prase."
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.02.2007 18:41, RE: No nevím...
Pepe napísal:
S tím turbem to sedí. Kdo s tím neumí jezdit, ať platí. A nadávání na kaput turbo je jako ukázat na sebe prstem a říct: "Podívejte se na mě, jaký jsem prase."
Pokud o tematu nic nevite, bylo by lepsi mlcet. To ze maji Laguny II notoricke problemy s turbodmychadly je fakt, ktery je obecne znamy. Mimochodem v dlouhodobem testu tusim Autobildu testovane Lagune II umrelo turbo po padesati tisicich najetych kilometrech! Ale to je samozrejme tim, ze redaktori nikdy predtim auto s turbomotorem nevideli a neumi s nim jezdit, navic jsou to prasata.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.02.2007 22:07, oničem
Rozhodně bych se poohlédnul po nějaké vectře, laguna je oničem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 14.02.2007 22:39, RE: No nevím...
majitel napísal:
Ty se nějak vyznáš. Já že po 3 letech provozu a souč. velkého počtu studených startů s 1, 9 dCi krom údržby nic nědělám.Už to začíná být trapné,s nespolehlivostí.Teď jme měli na dílmě M6, v záruce, vše OK,tvrdil prodejce,tak se sundalo víko klikovky a prasklá trubka od olej. čerpadla,proto ten divný zvuk, který byl ovšem v "normě" a trošku to nemazalo,jinak SUPER!!!.Všechna auta jsou+/- nastejno.Živím se tím,tak vím.Turbo si v 99,999% s pruhem zničí majitel svojí blbostí.Proto asi dává Renault ...
S tim turbem souhalsim, vsude kde se objevilo treba TDI kazdy psal ruce pryc, tam se nedopaltis porad se sere turbo a vaha vzduchu, ale vahu vetsinou kozpite jednu za dobu vlastneni auta, a sotji cca 2500. A turbo jestli je to benzin, TDI nebo jakykoliv jiny naftak je jedno, prsote turbo neni blbuvzdorne. maximalne jedno vydrzi dele druhe min, ale kdyz se k tomu budete chovat tak jak mate tak vas orpava turba ceka priblizne ve 300 tis km. Takze takove ty reci typu turbo atd neni na msite, je to na majiteli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.02.2007 07:45, RE: No nevím...
mufik.martin napísal:
S tim turbem souhalsim, vsude kde se objevilo treba TDI kazdy psal ruce pryc, tam se nedopaltis porad se sere turbo a vaha vzduchu, ale vahu vetsinou kozpite jednu za dobu vlastneni auta, a sotji cca 2500. A turbo jestli je to benzin, TDI nebo jakykoliv jiny naftak je jedno, prsote turbo neni blbuvzdorne. maximalne jedno vydrzi dele druhe min, ale kdyz se k tomu budete chovat tak jak mate tak vas orpava turba ceka priblizne ve 300 tis km. Takze takove ty reci typu turbo atd neni na msite, je to na majiteli.
Presne tak, turbo ti odejde u kazdyho auto, pokud se nebudou dodrzovat bezpecneho provozu turbodmychadla. Kdyz budete dodrzovat pravidelnou vymenu oleje a vymenite jej za kvalitni olej, ne nejaky sracky, abyste usetrili co nejvic penez a take se budete chovat k turbu stylem jizdy tak klidne v Renaultech vydrzi 200tis km. Je pravda, ze je to min nez napr. u TDI a je to zpusebony napriklad u meho scenica tim, ze turba jsou poddimenzovana a jsou dost mala, proto toci hodne otacek a jejich mechaniske casti dost casto odchazeji. Ale co si budem povidat o takovyhc bastlech jako je Vito s naftovym motorem, kde u polovin techto aut odejde uz po 30tis km (ulomena lopatka apod zavady), takze si ty vyhrady ohledne turba a common-railu na Renaulty strcte nekam! Tohle co tady ctu pisou jen ty VW maniaci (taky mam auto z koncernu VW - Octavii II 1,9TDI a nikdy vic bych ji nechtel), nebo asiati, kteri si myslim, ze maj nejspolehlivejsi auta a to jsou taky na omylu, snad jen krome Toyoty. Kdyz vite hou** tak raci drzte usta
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.02.2007 10:50, RE: No nevím...
Stenly napísal:
Presne tak, turbo ti odejde u kazdyho auto, pokud se nebudou dodrzovat bezpecneho provozu turbodmychadla. Kdyz budete dodrzovat pravidelnou vymenu oleje a vymenite jej za kvalitni olej, ne nejaky sracky, abyste usetrili co nejvic penez a take se budete chovat k turbu stylem jizdy tak klidne v Renaultech vydrzi 200tis km. Je pravda, ze je to min nez napr. u TDI a je to zpusebony napriklad u meho scenica tim, ze turba jsou poddimenzovana a jsou dost mala, proto toci hodne otacek a jejich mechanis...
bingo presne tak
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 05.03.2007 18:45, RE: No nevím...
mechanik napísal:
bingo presne tak
Pracuju v autobaZARU A MUZU VAM RICT, ZE RIKAT O NEJAKEM AUTE, ZE TENHLE MODEL JE NEJVETSI SHIT JE NESMYSL, SAMOZREJME, ZE JSOU VELKE ROZDILI V KVALITE URCITYCH ZNACEK, ALE KDYZ POROVNAVATE STEJNOU TRIDU, NEJDE TOLIK O VYROBCE, JAKO O KONKRETNI AUTO A O TO, KDO S NIM JEZDIL PRED VAMI. tAKZE NEJAKY SROVNAVANI LAGUNY S bmw, VECTROU ATD JE UPLNEJ NESMYSL.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 02.05.2007 13:53, RE: No nevím...
majitel napísal:
Ty se nějak vyznáš. Já že po 3 letech provozu a souč. velkého počtu studených startů s 1, 9 dCi krom údržby nic nědělám.Už to začíná být trapné,s nespolehlivostí.Teď jme měli na dílmě M6, v záruce, vše OK,tvrdil prodejce,tak se sundalo víko klikovky a prasklá trubka od olej. čerpadla,proto ten divný zvuk, který byl ovšem v "normě" a trošku to nemazalo,jinak SUPER!!!.Všechna auta jsou+/- nastejno.Živím se tím,tak vím.Turbo si v 99,999% s pruhem zničí majitel svojí blbostí.Proto asi dává Renault ...
Priznam sa ze neviem ako sa k Turbu chovat, preto prosim o radu. Planujem kupit R Laguna II 1,9 dCi a rad by som aby to turbo vydrzalo co najdlhsie. Citam tu vela commentov o tom, ze turbo vydrzi ak sa k nemu majitel patricne chova. Nikde som sa vsak nedocital ziadnu konkretnu informaciu ako k nemu pristupovat. Vie mi niekto uviest akym stylom jazdit, tak aby jeho zivotnost bola co najdlhsia?
Pomohol by nazor autora "majitel"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 03.05.2007 16:14, RE: No nevím...
Juraj napísal:
Priznam sa ze neviem ako sa k Turbu chovat, preto prosim o radu. Planujem kupit R Laguna II 1,9 dCi a rad by som aby to turbo vydrzalo co najdlhsie. Citam tu vela commentov o tom, ze turbo vydrzi ak sa k nemu majitel patricne chova. Nikde som sa vsak nedocital ziadnu konkretnu informaciu ako k nemu pristupovat. Vie mi niekto uviest akym stylom jazdit, tak aby jeho zivotnost bola co najdlhsia?
Pomohol by nazor autora "majitel"
U Renaltu 1.9dci vam to turbo umre at delate co delate. Nicmene, aby alespon chvilku vydrzelo, tak je potreba:
1. nevytacet za studena
2. nechat zchladit pred vypnutim
3. neverit marketingovemu nesmyslu s nazvem "dlouhe servisni intervaly" a menit olej idealne kazdych deset tisic kilometru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 04.05.2007 22:03, RE: No nevím...
Dusan napísal:
U Renaltu 1.9dci vam to turbo umre at delate co delate. Nicmene, aby alespon chvilku vydrzelo, tak je potreba:
1. nevytacet za studena
2. nechat zchladit pred vypnutim
3. neverit marketingovemu nesmyslu s nazvem "dlouhe servisni intervaly" a menit olej idealne kazdych deset tisic kilometru
asi tak...to nechat schladit plati hlavne pri ceste po dialnici a naslednom zastaveni na odpocivadle, cerpacej stanici ... teda nevypinat motor hned, ale az po chvili...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 31.07.2007 16:48, RE: No nevím...
DeNNI napísal:
Pracuju v autobaZARU A MUZU VAM RICT, ZE RIKAT O NEJAKEM AUTE, ZE TENHLE MODEL JE NEJVETSI SHIT JE NESMYSL, SAMOZREJME, ZE JSOU VELKE ROZDILI V KVALITE URCITYCH ZNACEK, ALE KDYZ POROVNAVATE STEJNOU TRIDU, NEJDE TOLIK O VYROBCE, JAKO O KONKRETNI AUTO A O TO, KDO S NIM JEZDIL PRED VAMI. tAKZE NEJAKY SROVNAVANI LAGUNY S bmw, VECTROU ATD JE UPLNEJ NESMYSL.
Konečně někdo soudný! gratuluji! jste výjimka!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.08.2007 18:01, RE: No nevím...
anonym napísal:
Konečně někdo soudný! gratuluji! jste výjimka!
Dobrý den !
Mohl by mi autor článku,který vlastní Lagunu 1.6 l poslat servis,kde mu obhospodařují autí...( Myslím tím ten,kde je to levnější a mechanik je od renaultu...) :)...Hodlám totiž koupit Lagunu 1.8l,rv. 2002
děkuji předem!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.05.2012 21:41, RE: kkt
d napísal:
Tak si nasedněte do svych italskych nebo koncernových sraček a jedte do ....

Dneska je výběr jasný
1. JAPONEC
2. Korejec :D
3. FRANCOUZ
4. a dále už to nemá smysl !!!
zabouzrouti lagun a pod....kupte si hondu accord nebo avensis a zapomente na problemy,to byste museli mit kua smulu narazit na spatnou hondu.Ja uz mam treti a absolutne zadne problemy po 4 roky provozu,coz se neda rict o francouzskych autech s 200K na budiku )
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.