0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Talisman 1.6 dCi: Všechno jinak

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Pondelok 11.01.2016 09:02, Renault
Perfektne auto. Len skoda tych motorov, aj ked verim, ze1.6 naftak bude super. Aj ked 1.6 naftak a spotreba do 7, to mi moc hlava neberie. Vychadza mi to tak, ze cim vyssia euro norma, tym vyssia spotreba. Moj stary HDI motor jazdil do 5.5 litra vzdy. Priemer bol tych 5. No nic, nie su to japonci, inak ale auto super, len chyba zatial kombi verzia.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 11.01.2016 09:27, Chybí klasika
Ano k tomuto autu se hodí nějaký atmo šestiválec, Nissan určitě něco použitelného má...
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Pondelok 11.01.2016 13:15, Spotřeba
Musíte brát v úvahu, že ten motor, ač 1,6 l má 118 kW, k tomu je přidělaný automat a tahá auto, které je ještě o 20 centrimetrů větší než laguna, takže daleko do dvou tun mít nebude (navíc minimálně na 19palcových kolech). Myslím, že při svižnější jízdě (jak píší v článku) je 7litrová spotřeba naprosto úžasná.
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1042
dátum registrácie23.04.2014
Pondelok 11.01.2016 13:41, Talisman
Tak jsem v něm chvíli v autosalonu seděl. Přední sedačky prostorné, tam se mi velmi líbilo. Vzadu jsem se cítil spíše stísněně. Ale to je dáno tím, že se vzadu vozím pouze ve zvýšených MPV. Jiným lidem by to asi nemuselo tak vadit.
Nicméně cca měsíc předtím měl kolega na testování půjčeného Espace Initiale Paris. A ten byl celkově útulnější, vzdušnější. S naftovou 1,6 a automatem jsem párkrát obkroužil firmu. Motor i převodovka se zdály v pohodě. Kolega si ji byl poté projet na delší trasu, a říkal že síla nechybí. Pochvaloval si i natáčení zadních kol a nakonec byl s autem tak spokojený, že ho nejspíš objedná (konkurentem je S-MAX).
Ale uznávám, že benzínový šestiválec by do takového auta byl adekvátní. :)
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Pondelok 11.01.2016 13:43, k
Rád bych se mýlil ,ukáže to až čas.Podlě mě ty motory prostě jedou na hranici svých možností a to se projeví na životnosti.Tenhle motor se dává i do trafika a to už je nejen těžká bedna ale i aerodinamicky poněkud horší takže navzdory tomu že jsme jich už pár ojezdili a byli jsme spokojeni tak dalšího s 1,6 už si nekoupím .
Nadruhou stranu na těch dálnicích omezují rychlost, takže není kde využívat výkon a do těch kopců se to taky nějak vyškrábe
reagovať
Milouš1
počet príspevkov16
dátum registrácie10.07.2013
Pondelok 11.01.2016 16:25, Motory Talismanu
Zdravím, auto vypadá výborně.. co se motorů týká, rád bych zde připomněl, že ani jiné ,,proněmecká" výroba na tom není o moc lépe... jen si vemte jak Passata, Superba, A4 i A6.. mají mnohdy tak směšné kubatury ,,vyhnané" biturby a jinými pomahátky, že si myslím, že takový Talisman nijak závažně nevybočuje se zažitého trendu malých objemů. Vždyť copak se hodí do tak reprezentativného vozu jako je Superb dávat ,,vyhoněnou" 1,4 ...? A s taky nadupaným výkonem...(a možná i ošizenými emisemi..:-)) takže 1,6 mi přijde jako normální, co by nevybočovalo s normy dnešních automobilů. Podívejte se na motorizaci konkurentů a zapláčete stejně jako možná zde... ale to není vina automobilek, nýbrž cílené emisní politky soudruhů z Bruselu.. Milan L.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 11.01.2016 16:39, afddsfů kj jkůdj ljkfasdů
Pro mně je dvoulitr psychologická hranice. Pod tenhle obsah si dokážu motor představit v nějakém mini nebo mikro autě. Čas ukáže, jakou může mít 1,6ka biturbo benzín životnost v tak velkém autě.
Někdo tady píše, že sedm litrů je dobrá spotřeba na tak velké auto. Leda tak ho--- Diesel v pětce dokáže jezdit za 5,5. A to je podobně velké auto.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Pondelok 11.01.2016 17:02, xxxx xxxx xxxxx
Myslim ze neni problem ze tu 1,6 nabizi, problem je ze nic silnejsiho nemaji. Mozna jen zatim.
Konkurence ve tride dvoulitry ma kdyz je nekdo chce.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.