0
späť
 

diskuze k tématu: Renault R21 2.2

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 00:51, kilometry
No jo ale když člověk těch 180 000 km najede zhruba za tři roky tak se může s autem vydrřet tak 5 let když to dobře de :o(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 08:05, RE: kilometry
Aleš napísal:
No jo ale když člověk těch 180 000 km najede zhruba za tři roky tak se může s autem vydrřet tak 5 let když to dobře de :o(
60 tisíc ročně je (na běžnýho smrtelníka) fakt dost. Po 300 tisících bývají "hotová" i mnohá nová auta, natož dvacet let stará R21.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 08:24, RE: kilometry
Mike napísal:
60 tisíc ročně je (na běžnýho smrtelníka) fakt dost. Po 300 tisících bývají "hotová" i mnohá nová auta, natož dvacet let stará R21.
Měl jsem Nevadu s motorem 1,7 a byla jsem spokojen. Obrovský prostor, celkem spolehlivá až na tu rez. Nicméně Š 120 mi rezla daleko více a naprosto všude. Nevada rezne u zadních podběhů, prahy a u zadních dveřích. Jinak to jde. Největší problém je spodní rám pod motorem, kde v místech sylembloků prorezne a pak je to dost problém. Jiný zachovalý rám neseženete. Jedině rám vyndat, sehnat zručného svářeče a nechat ho vyvařit. Pak koupit nové sylembloky a rám na spátek. Je to však porod.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 08:31, recenze
Je vidět, že se autor snažil napsat dobrou recenzi, o tom jak to působí na mě se nebudu vyjadřovat, jenom si dovolím pozastavit nad udávanou spotřebou. 8 l převážně po městě s milión let starym rendlem 2,2 je tak trochu ze sci-fi žánru. Za tuto spotřebu by se nemuseli stydět ani jinak velice úsporný takhle silný nejmodernější japonský motory.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 08:59, RE: recenze
bestdrifter napísal:
Je vidět, že se autor snažil napsat dobrou recenzi, o tom jak to působí na mě se nebudu vyjadřovat, jenom si dovolím pozastavit nad udávanou spotřebou. 8 l převážně po městě s milión let starym rendlem 2,2 je tak trochu ze sci-fi žánru. Za tuto spotřebu by se nemuseli stydět ani jinak velice úsporný takhle silný nejmodernější japonský motory.
Měl jsem tento motor v R25, pružnost nic moc, zátah odspodu opravdu dobrý. Spotřeba byla 10-11l naturalu a cca 15l LPG/100km pri našem trajdání většinou po městě. Vystříkaný dutiny a spodek - absolutně bez koroze!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 09:03, RE: recenze
bestdrifter napísal:
Je vidět, že se autor snažil napsat dobrou recenzi, o tom jak to působí na mě se nebudu vyjadřovat, jenom si dovolím pozastavit nad udávanou spotřebou. 8 l převážně po městě s milión let starym rendlem 2,2 je tak trochu ze sci-fi žánru. Za tuto spotřebu by se nemuseli stydět ani jinak velice úsporný takhle silný nejmodernější japonský motory.
Měl jsem to samý auto s motorem 1,7i, se kterým při šetrný jízdě nebyl problém jezdit za 6,5 l na sto, takže spotřeba 8l se mi zdá celkem reálná. Jen ta koroze, hnilo to fakt hodně rychle.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 16:25, RE: recenze
A4 napísal:
Měl jsem to samý auto s motorem 1,7i, se kterým při šetrný jízdě nebyl problém jezdit za 6,5 l na sto, takže spotřeba 8l se mi zdá celkem reálná. Jen ta koroze, hnilo to fakt hodně rychle.
jenomže on nemá motor 1,7, ale 2,2!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 16:32, RE: recenze
A4 napísal:
Měl jsem to samý auto s motorem 1,7i, se kterým při šetrný jízdě nebyl problém jezdit za 6,5 l na sto, takže spotřeba 8l se mi zdá celkem reálná. Jen ta koroze, hnilo to fakt hodně rychle.
Jo sorry teď jsem si tvůj příspěvek přečetl ještě jednou pomalejc a už vim jaks to myslel. Nicméně musim stejně říct, že jestli usuzuješ z toho, že když si šimral plyn a tvůj 1,7 rendl bral 6,5 (samozřejmě mimo město), tak že 2,2 rendl bude žrát ve městě 8 l/100km, tak seš vedle tak ta jedle. To je mission impossible!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.04.2006 18:29, RE: recenze
bestdrifter napísal:
Jo sorry teď jsem si tvůj příspěvek přečetl ještě jednou pomalejc a už vim jaks to myslel. Nicméně musim stejně říct, že jestli usuzuješ z toho, že když si šimral plyn a tvůj 1,7 rendl bral 6,5 (samozřejmě mimo město), tak že 2,2 rendl bude žrát ve městě 8 l/100km, tak seš vedle tak ta jedle. To je mission impossible!
Jo máš pravdu- moje chyba. 8 ve městě je sice dosažitelných, ale jen za extrémních podmínek, normálně to bere mezi 9 a 10 litry.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.04.2006 17:17, Rendlikj
Starý francouzský krám,vždycky stál Renault za hovno a stát bude howgh.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.04.2006 18:19, RE: Rendlikj
Honza napísal:
Starý francouzský krám,vždycky stál Renault za hovno a stát bude howgh.
A ty si kokot...vůbec nevíš,co píšeš.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.04.2006 19:42, RE: Rendlikj
Charger napísal:
A ty si kokot...vůbec nevíš,co píšeš.
auto s piců je na picu!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.04.2006 19:56, RE: Rendlikj
fantomas napísal:
auto s piců je na picu!!!!!!
klidni se jo!! a navíc to vůbec není pravda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.04.2006 21:32, RE: Rendlikj
Charger napísal:
klidni se jo!! a navíc to vůbec není pravda.
starsi rendli sou lepsi nez ty novy dneska... o pazoutech to plati stejne...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 22.04.2006 22:34, RE: Rendlikj
krakatit napísal:
starsi rendli sou lepsi nez ty novy dneska... o pazoutech to plati stejne...
Koukám, že odpůrci novejch Renaultů tvrdě zaútočili pádnejma argumentama a vůbec nejsou všem ostatním pro smích... :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 23.04.2006 10:38, RE: Rendlikj
Mike napísal:
Koukám, že odpůrci novejch Renaultů tvrdě zaútočili pádnejma argumentama a vůbec nejsou všem ostatním pro smích... :o)
asi si me nepochopil, mam na mysli vseobecny snizovani nakladu... driv se delala auta lip a vic vydrzela, Opel, Renault a Peugeot maji nejvice problemy s novyma autama...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 23.04.2006 20:35, RE: Rendlikj
Honza napísal:
Starý francouzský krám,vždycky stál Renault za hovno a stát bude howgh.
Blbý žgryndy.Měl sem 21 1,7i a povozila mě slušně. Já na ni vzpomýnám v dobrým.Když nemáš rád Rencky tak na ně nepli a piš do jiných recenzý tyhle debaty sou z cesty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 23.04.2006 20:37, RE: Rendlikj
kuz napísal:
Blbý žgryndy.Měl sem 21 1,7i a povozila mě slušně. Já na ni vzpomýnám v dobrým.Když nemáš rád Rencky tak na ně nepli a piš do jiných recenzý tyhle debaty sou z cesty.
ty ses taky mimo, pises ze vzpominas v dobrym na 21... a to je asi novej model o kterym mluvim vid?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.04.2006 00:22, RE: Rendlikj
Honza napísal:
Starý francouzský krám,vždycky stál Renault za hovno a stát bude howgh.
Jenom pár vlastních zkušeností. Vlastním R 21 Nevada, r.v. 1993, 2,2 benzin, GTX. Dovezl jsem si ji v roce 1996 z CH, najeto dle servisky 148 000 km. Používám ji po celou dobu téměř denně. V současné době má najeto 812 764 km, dle palubního počítače je spotřeba 7,2 l,
Během doby, kdy auto vlastním já jsem měnil jednou přední i zadní tlumiče, jednou prasklé zadní pero, dvakrát poslední dva díly tlumiče a to je vše. Myslím ,že na francouzký krám, jak jsi to nazval to není špatné. Myslím, že Tvá přezdívka na Netu Ti velmi sluší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.04.2006 20:25, RE: Rendlikj
pavel napísal:
Jenom pár vlastních zkušeností. Vlastním R 21 Nevada, r.v. 1993, 2,2 benzin, GTX. Dovezl jsem si ji v roce 1996 z CH, najeto dle servisky 148 000 km. Používám ji po celou dobu téměř denně. V současné době má najeto 812 764 km, dle palubního počítače je spotřeba 7,2 l,
Během doby, kdy auto vlastním já jsem měnil jednou přední i zadní tlumiče, jednou prasklé zadní pero, dvakrát poslední dva díly tlumiče a to je vše. Myslím ,že na francouzký krám, jak jsi to nazval to není špatné. Myslím, že...
Chceš nám namluvit, že za více jak 650 000 km jsi měnil 1x tlumiče, 1x prasklé zadní péro a 2x poslední díl tlumiče. Nenech se vysmát. Ještě jsem ochoten uvěřit, že motor ty km vydržel (s generálkou), ale ostatní bys už měnil ÚPLNĚ VŠECHNO. Ale pobavil jsi mně. Kdyby tohle bylo možné, tak se Renaulty neprodávají po pár letech za cenu šrotu. Brácha jednoho má a je to neskutečný klump. Už nikdy Renaulta, toť jeho motto a takových lidí znám více.
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.