0
späť
 

diskuze k tématu: Atraktivní vůz za 80 000 Kč

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 00:19, reakce
Ten favorit to byl dobrej for jako sportovni auto. Nic proti ale ta volba v obou pripadech je dost spatna. pokud chces kvalitni, spolehlive auto hodici se na tuning s dobrym rizenim a sportovnim vhledem ale i chovanim pri dobre spotrebe tak jedine Honda civic! Pokud chces hlvne kvalitu tak Toyotu. to co si vyjmenoval a jeste za ty penize tak to budou pekace do kterych budes jen rvat penize...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 00:44, RE: reakce
libor napísal:
Ten favorit to byl dobrej for jako sportovni auto. Nic proti ale ta volba v obou pripadech je dost spatna. pokud chces kvalitni, spolehlive auto hodici se na tuning s dobrym rizenim a sportovnim vhledem ale i chovanim pri dobre spotrebe tak jedine Honda civic! Pokud chces hlvne kvalitu tak Toyotu. to co si vyjmenoval a jeste za ty penize tak to budou pekace do kterych budes jen rvat penize...
Ty favority myslí úplně jinak )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 06:49, Pane Vaculík
Tak nevím, jestli jste někdy s F. Bravo jezdil, ale dostat se se spotřebou pod 8L je docela umění, každý ví, že tato 1,6 žere i trávu kolem cesty, já jsem s ním najezdil skoro 20 tis, a spousta mých známích ji měla jak v Bravě, Marei tak v Bravu a každý byl spotřebou velice zklamán. Po městě se dá jezdit tak za 10, na dálnici za 8 s lehkou nohou. Když už tak rovnou 1,8 nebo 1,2 16V - ten má dobrou spotřebu a 80 koní na Bravo bohatě stačí. Ale pokud můžu poradit tazateli, tak ať jde do japonce i o nějaký ten rok staršího, jak spotřebou tak kvalitou je to 100 a 1.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 07:41,
Kup si Opel Astra G,daj se sehnat uz za 100T Kc a jsou mnohem modernejsi nez fiat bravo a renault megane
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 08:08, RE: Pane Vaculík
Jack napísal:
Tak nevím, jestli jste někdy s F. Bravo jezdil, ale dostat se se spotřebou pod 8L je docela umění, každý ví, že tato 1,6 žere i trávu kolem cesty, já jsem s ním najezdil skoro 20 tis, a spousta mých známích ji měla jak v Bravě, Marei tak v Bravu a každý byl spotřebou velice zklamán. Po městě se dá jezdit tak za 10, na dálnici za 8 s lehkou nohou. Když už tak rovnou 1,8 nebo 1,2 16V - ten má dobrou spotřebu a 80 koní na Bravo bohatě stačí. Ale pokud můžu poradit tazateli, tak ať jde do japonce i ...
V tom případě netuším, jak jezdíte, protože přes 9 litrů v městském provozu nešly ani ženy (s bravou). Ale ostatně je poměrně paradoxní ohlížet se na spotřebu u auta, které bude zatíženo sportovní jízdou. Toyot Coroll z roku 1998 a novějších za 80 tisíc mnoho nekoupíte, navíc podle mého názoru se k tuningu nehodí. Honda Civic by atraktivní byla, ale opět ji v rámci ostatních parametrů nekoupíte. Už sehnat za 80 000 Kč pěkné bravo bude pro tazatele docela oříšek a rozhodně by to neměl podcenit, projít co nejvíce nabídek a důkladně si každé auto prohlédnout, nejlépe samozřejmě s mechanikem. Každá koruna navíc, kterou investuje čtenář do pořízení vozu, se mu v budoucnu může vrátit mnohonásobně. Jestliže bude moci přidat těch 30 a více tisíc, pak ano, také radím Hondu Civic, jinak to bravo v těch intencích, jak byl položen dotaz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 08:09, Mazda 323F
Co se týče sportovního auta s nejlepším poměrem sportovní vzhled/cena/spolehlivost je jednoznačně Mazda 323F BA. S tímto autem již jezdím třetím rokem a lepší kočkolap prostě neexistuje. Dají se v dnešní době pořídit již od 80tis, tuningu dostatek ve všech prodejnách. Dále se přikláním k ostatním příspěvkům, že další "rozumné" možnosti jsou Honda Civic a Toyota Corola.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 09:09, RE: Pane Vaculík
Jiří Vaculík - TipCars.com napísal:
V tom případě netuším, jak jezdíte, protože přes 9 litrů v městském provozu nešly ani ženy (s bravou). Ale ostatně je poměrně paradoxní ohlížet se na spotřebu u auta, které bude zatíženo sportovní jízdou. Toyot Coroll z roku 1998 a novějších za 80 tisíc mnoho nekoupíte, navíc podle mého názoru se k tuningu nehodí. Honda Civic by atraktivní byla, ale opět ji v rámci ostatních parametrů nekoupíte. Už sehnat za 80 000 Kč pěkné bravo bude pro tazatele docela oříšek a rozhodně by to neměl podcenit, p...
Psal jsem japonce STARŠÍHO NE NOVĚJŠÍHO !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 09:11, RE: Pane Vaculík
Jiří Vaculík - TipCars.com napísal:
V tom případě netuším, jak jezdíte, protože přes 9 litrů v městském provozu nešly ani ženy (s bravou). Ale ostatně je poměrně paradoxní ohlížet se na spotřebu u auta, které bude zatíženo sportovní jízdou. Toyot Coroll z roku 1998 a novějších za 80 tisíc mnoho nekoupíte, navíc podle mého názoru se k tuningu nehodí. Honda Civic by atraktivní byla, ale opět ji v rámci ostatních parametrů nekoupíte. Už sehnat za 80 000 Kč pěkné bravo bude pro tazatele docela oříšek a rozhodně by to neměl podcenit, p...
A navíc tazatel pokud umím číst se ohlíží na spotřebu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 09:12, RE: Pane Vaculík
Jiří Vaculík - TipCars.com napísal:
V tom případě netuším, jak jezdíte, protože přes 9 litrů v městském provozu nešly ani ženy (s bravou). Ale ostatně je poměrně paradoxní ohlížet se na spotřebu u auta, které bude zatíženo sportovní jízdou. Toyot Coroll z roku 1998 a novějších za 80 tisíc mnoho nekoupíte, navíc podle mého názoru se k tuningu nehodí. Honda Civic by atraktivní byla, ale opět ji v rámci ostatních parametrů nekoupíte. Už sehnat za 80 000 Kč pěkné bravo bude pro tazatele docela oříšek a rozhodně by to neměl podcenit, p...
No, tady slo o to ze 1.6 zere jako prase, tak nas nechlachejte, ze jde tady o vyber auta na tunning. Proste jste se seknul. Vsichni kdo shaneji bravy tak jdou jednoznacne po 1.2 16v, protoze je to nej. motor. 1.6 papa i to co nevidi. Pane Vaculik, je to VSEOBECNE ZNAMO!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 09:21, RE: Pane Vaculík
anonym napísal:
No, tady slo o to ze 1.6 zere jako prase, tak nas nechlachejte, ze jde tady o vyber auta na tunning. Proste jste se seknul. Vsichni kdo shaneji bravy tak jdou jednoznacne po 1.2 16v, protoze je to nej. motor. 1.6 papa i to co nevidi. Pane Vaculik, je to VSEOBECNE ZNAMO!!!
tak nevím, ale vybírat si auto na tuning, tak si rozhodně nekoupím 1,2 16V...a navíc při některých úpravách vozu pro tuningové potřeby by se na spotřebu moc hledět nemělo, protože auto je prostě pro parádu a zážitky za volantem. Takže bych volil 1,6.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 09:23, RE: Pane Vaculík
anonym napísal:
No, tady slo o to ze 1.6 zere jako prase, tak nas nechlachejte, ze jde tady o vyber auta na tunning. Proste jste se seknul. Vsichni kdo shaneji bravy tak jdou jednoznacne po 1.2 16v, protoze je to nej. motor. 1.6 papa i to co nevidi. Pane Vaculik, je to VSEOBECNE ZNAMO!!!
VSEOBECNE ZNAMO to teda NENÍ. Zastávám se pana Vaculíka. Brava 1.6 bez problému jezdí kolem 7 litrů. Potvrdím a dokážu. Měl jsem r.v.97 a vím o čem je řeč. Nechápu odkud berete tyhle bludy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 10:38, RE: Pane Vaculík
anonym napísal:
No, tady slo o to ze 1.6 zere jako prase, tak nas nechlachejte, ze jde tady o vyber auta na tunning. Proste jste se seknul. Vsichni kdo shaneji bravy tak jdou jednoznacne po 1.2 16v, protoze je to nej. motor. 1.6 papa i to co nevidi. Pane Vaculik, je to VSEOBECNE ZNAMO!!!
Hele, ty anonyme, co se tu navážíš do Brava 1,6 16V - nejdřív se podepiš, (schovávat se za anonymitu internetu umí každek kokot), pak nám pověz, kam na ty krávoviny chodíš. 1,6 16V je nejpovedenější motor, montovaný do těchto Fiatů, co se poměru výkon/spotřeba týče. Dá se s tim jet i pod 7 litrů!

Ono se dá vlatně říct, že benzínový motory Fiatu mají +- stejnou spotřebu, jen to jinak jede - viz motory 1,4 12V, 1,6 16V a 1,8 16V - spotřeba při normální jízdě je u všech kolem 7 litrů. Při potřebě akcelerace stačí u 1,8 polechtat plyn, u 1,4 je nutno podřadit...

Souhlasím s doporučením pana Vaculíka, že Bravo 1,6 16V bude pro tazatele nejvhodnější volba. Za 80 tisíc, které stanovil jako limit, v pohodě koupí auto ve velmi dobrém stavu, když bude mít štěstí, nebude potřeba žádných větších investic po koupi. Osobně znám několik majitelů upravených 1,6 a dá se z toho udělat slušný žihadlo.

Hlavně v případě Fiatu platí heslo "hodně muziky za málo peněz".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 10:41, RE: Pane Vaculík
StB..czx napísal:
Hele, ty anonyme, co se tu navážíš do Brava 1,6 16V - nejdřív se podepiš, (schovávat se za anonymitu internetu umí každek kokot), pak nám pověz, kam na ty krávoviny chodíš. 1,6 16V je nejpovedenější motor, montovaný do těchto Fiatů, co se poměru výkon/spotřeba týče. Dá se s tim jet i pod 7 litrů!

Ono se dá vlatně říct, že benzínový motory Fiatu mají +- stejnou spotřebu, jen to jinak jede - viz motory 1,4 12V, 1,6 16V a 1,8 16V - spotřeba při normální jízdě je u všech kolem 7 litrů. Při potřebě...
A kdyby si do mě chtěl někdo rejpnout, doporučuju se na to rovnou vykašlat - vím toho o těchto modelech (Bravo/Brava/Marea) víc, než většina čtenářů tady.
www.stb-czx.ic.cz/FIAT
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 11:25,
Já bych pouze dodal,že doporučený model Fiatu Bravo od roku 1999 těžko sežene za 80000,stejně tak Megane s motorem 1.4 16v,který se vyráběl až od roku 2000.Co se týká spotřeby Brava 1.6 tak je fakt,že tento motor příliš úsporný není oproti konkurenčním 1.6,ale za těch 8-9 litrů se s ním jezdit dá a nabízí perfektní zátah.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 13:15, honda, toyota, hyundai
Martin napísal:
Já bych pouze dodal,že doporučený model Fiatu Bravo od roku 1999 těžko sežene za 80000,stejně tak Megane s motorem 1.4 16v,který se vyráběl až od roku 2000.Co se týká spotřeby Brava 1.6 tak je fakt,že tento motor příliš úsporný není oproti konkurenčním 1.6,ale za těch 8-9 litrů se s ním jezdit dá a nabízí perfektní zátah.
ja nevim jak vy ale jako sportovnejsi bych si vybral toyotu celicu nebo hondu civic na to se tuningove upravy velice hodi. mel jsem civica 94 a moc krasne levne tuning dily nebo nestoji za hrich hyundai coupe r.v. 98 da se poridit krasne od 100.000,- ale hlavne vybrat dobrej kousek od dobryho majitele pak je to opravdu velice spolehlive auto taky jsem mel je to sice korejec ale design stoji za to motor taky velice slusny a spolehlivy! chystam novy coupe od hyundaie. tak preji stastnou ruku!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 14:27, RE: honda, toyota, hyundai
peters f. napísal:
ja nevim jak vy ale jako sportovnejsi bych si vybral toyotu celicu nebo hondu civic na to se tuningove upravy velice hodi. mel jsem civica 94 a moc krasne levne tuning dily nebo nestoji za hrich hyundai coupe r.v. 98 da se poridit krasne od 100.000,- ale hlavne vybrat dobrej kousek od dobryho majitele pak je to opravdu velice spolehlive auto taky jsem mel je to sice korejec ale design stoji za to motor taky velice slusny a spolehlivy! chystam novy coupe od hyundaie. tak preji stastnou ruku!
-pokud na tom Bravu trvate opravdu dobre pred koupi poradne zkontrolujte ujety km(100.000 je nejpodezrelejsich) a stav silentbloku na napravach a stabilizatorech - jeden znamy takhle "naletel" a pak se oprava celkem prodrazi ...

jinak jestli chcete opravdu "tunit" - co neco jako tohle:
http://www.tipcars.com/own/nown/applications/a_start.php?Kodf=1388&Aplikace=1&Lang=cz&RAM=A&RAMS=92&Druh=&VOZIDLO=&ver=1155038978

-mel by tam byt Colt 1.8GTI rv 94 za 90tis uz "vytuneny"....ale to by "bodiky" dlouho nevydrzeli-)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 17:57, RE: Pane Vaculík
StB..czx napísal:
A kdyby si do mě chtěl někdo rejpnout, doporučuju se na to rovnou vykašlat - vím toho o těchto modelech (Bravo/Brava/Marea) víc, než většina čtenářů tady.
www.stb-czx.ic.cz/FIAT
jednoznačně s tebou souhlasím 1.6 16V je prostě paráda, co se týče spotřeby, dá se v pohodě kolem 7 litrů, avšak jako u každého auta záleží na řidiči...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 18:05, RE: Mazda 323F
Davidoff napísal:
Co se týče sportovního auta s nejlepším poměrem sportovní vzhled/cena/spolehlivost je jednoznačně Mazda 323F BA. S tímto autem již jezdím třetím rokem a lepší kočkolap prostě neexistuje. Dají se v dnešní době pořídit již od 80tis, tuningu dostatek ve všech prodejnách. Dále se přikláním k ostatním příspěvkům, že další "rozumné" možnosti jsou Honda Civic a Toyota Corola.
a abych si taky trochu rejpnul, tak nevim co autor Davidoff myslel slovem spolehlivost !!! to je trochu nesmysl, znám dost lidí s "rádoby spolehlivými auty" a ani jeden spokojen neni. první případ Mercedes třída "S" nevim přesně označení...zřejmě pětilitřík...stojí v servisu a nikdo neví co s tím oprava už vyšla na 35.000 kč a pořád nic !!! druhý případ Octavie 1.9 TDi a náhle turbo udělalo pápá...na druhou stranu známá si cca. před rokem koupila již zmiňovaného Renaulta Megana 1.4 a zatim je to ok, kromě brzdových destiček a to jezdí takových 200km denně...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 18:06,
PROSTĚ CO KUS TO ORIGINÁL...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.08.2006 18:06, bezpečnost
No pokud jde o bezpečnost určitě na plné čáře vyhrává R.megane 4hvězdy proti 2
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.