0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Renault Espace IV?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 09:24, rada
Jaroslave, já bych Vám ho nedoporučil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 09:45, rada
Jezdil jsem tímto modelem Espace s motorem 3.0dCi (původem od ISUZU). Jízní vlastnosti jsou sice dobré - solidní výkon, upozorňuji a varuji ale před spotřebou. Klidná jízda znamená ca 10 litrů na 100km a sportovní okolo 13-ti a více litrů. Pod 9 se nedostane ani důchodce s s trvale nasazeným klouboukem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 09:56, rada
petrhoracek19@seznam.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 10:14, rada
tohle auto může být favoritem jen z hlediska cena vs rok výroby, což vás zřejmě přesvědčilo. Jinak je ve svojí kategorii naprosto průměrný, navíc s tragiskou spolehlivostí elektroniky, neustále hlásící nefunkční xenony, klimatizaci, centrál funknčí podle nálady, z každé delší cesty jsem měl vředy jestli dojedu. Motor 1,9dci je naopak dobrou volbou, z hlediska výkonu i spotřeby kolem 7-9litrů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 11:45, rada
je až s podivem jak všichni - bohužel jen z doslechu - na to auto nadávají Já začínal s Espasem II - když jsem ho prodával měl naběháno 360tkm bez vážných problémů, pak jsem měl 2x III řadu, a nyní mám druhého IV. Samozřejmě s 2.2 DCi. Ta 1.9 je na to slabá měl jsem to možnost vyzkoušet. 2.2 je úplně ideální jezdím s ním 1x týdně Prahu cca 380km a při rychlosti okolo 140 jezdí za 7 litrů a i při běžném hrkání na malé kousky se vleze do 7l. Takové kecy co všechno na něm nefunguje neberu. No a samozřejmost jako výměna oleje cca 10 000km, vzduchového filtru 2x do roka,palivového před zimou za to vše se auto odmění pohodlnou jízdou z bodu A do B. Nevím aní o tom, že bych měl problémy s nějakým startováním v zimě a to jezdíme každým rokem na lyže kde ranní teploty bývají i pod -15. A taky se musím přiznat,že za celou dobu nevím co je to výměna xenonové výbojky. Ale taky je třeba říct, že to hlavní je ať není bouraný - z tama pak pramení spousta těch následných problémů!!! Můj Grand má právě 165tkm a je po výměně rozvodů- Všem majitelům přeju další pohodlné a klidné kilometry.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 13:19, rada
Auto Vám mohu jen doporučit.Kupte klidně 1,9 je to konstrukčně jednoduchý motor s dostačujícím výkonem.Jsem dovozcem a opravářem vozidel 19 let a specializuji se na vozidla Renault, konkrétně na espace. Je to auto bezpečné a nemá konkurenci co se týče pohodlí.Co se týče poruch tak každá značka má nějaké problémy. Jediné co všem majitelům Espace a Lagun doporučím je výměna ojničních ložisek, jak u motoru 1,9 Dci tak 2,2 Dci. Pokud jste měnily olej po cca.10000 km pak to není nutné.Tuto radu mám od autorizovaného prodejce Renault v Rakousku kde to dělají již 1,5 roku a od té doby jsem tam neviděl s motory problém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 16:18, rada
Jel sem s 3.0 dCI a je to tak akorat nevim 2.2dCI mi prijde slaby ono to auto je hodne tezke a vysoke,srovnaval sem s Lagunou 3.0 12v rok 95 ale ta je lehci,mel vykon v rezerve ale mozna je to tim ze ja sem zvykly na benzin spis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 17:52, rada
Pokud chcete pohodlný,bezpečný a prostorný auto,tak Espace je nejlepší volbou.Určitě zarytí fandové německýho žebřiňáku mají svojí T4 či T5,ale to není zrovna to ono-negativa těžce převyšují pozitiva..Motor 1,9 cdi u Renaultu dostačuje,ale asi bych bral 2,2 cdi v naftě anebo 2,0 T benzin.Rozdíl případných 50kč na 100km je směšný a nafta přeci jen smrdí.Doporučuju vyzkoušet benzínovou a naftovou verzi a pro klid duše se projet traktorem VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.11.2009 21:41, rada
Doporučuji, stačí 1,9 - na běžné ježdění. Měl jsem řadu I r.87, řadu II r. 94, nyní už 9 let řadu III r. 97 2,0i ( zdědil syn) a už 4 rok řadu IV r.2003 motor 1,9 dci. Plně obsazený (7 osob) a rakev na střeše při cestě do chorvatska za 6,5l - cestovní rychlost 130 - 150 km/hod. Nedám na espace dopustit - super auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.11.2009 00:06, rada
Mám tohle auto s motorem 2,2dci. Žádný problém - at to nezakriknu, jsem jeste nemel. Uzasne pohodli, cesta v 5 dospelych lidech s plnym kufrem do Chorvatska. Vsichni vylezli absolutne v pohode, nikdo rozlamany. Spotreba 7,5 litru a to jsme se s tim moc nemazlili. Takze - to auto je velmi slusne, ve sve kategorii podle me nejlepsi volba. Sam jsem prolezl pred koupi hodne aut, ale tohle je bomba. Rozhodne si ale nech udelat predprodejni prohlidku v autor.servisu - u Renaultu Ti najdou, kam to jezdilo na servis a co na tom bylo delany.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.11.2009 08:40, rada
Mám Espase 3.0 DCI vozidlo jsem koupil jako 4-leté s 160000 km a to z důvodu dlouhých jízd po Evropě. V současné době 285000 a je pravdou, že jsem dělal rozvody a hlavy cca 35 000 kč a jinak nic. Spotřeba - OVĚŘENÁ- při 120 - 7,9 při 135 - 8,6 po městě - 10.5 . Upozorňuji, že to není auto do města ale na štreky je skvělé, supr výkon v závislosti na velikosti, pohodlí i spolehlivost a při srovnání s Sharan, Galaxi i výbava. Koupě bych se nebál a vozidlo které je v původním laku a uvnitř je nezničené s popisem bazarníka -Perfektní- je patrně využívané na štreky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.11.2009 10:21, rada
"Plně obsazený (7 osob) a rakev na střeše při cestě do chorvatska za 6,5l - cestovní rychlost 130 - 150 km/hod."
To je vyborna spotreba. Nemit rakev a jet trosku pomalejc, tak to nezere vubec..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.11.2009 11:21, rada
zdravim,nechci radit,ale z mych znamych kdo mel znacku renault at to bylo auto do 100000 a pres 200tis kc meli s nimi vzdy problemy krere mi potvrdili i znamy opravari aut,klempir i specialista na autoelektroniku... nakonec je vymenili se ztratou za VW group znacky a at je to oktavka 1 ci 2 nebo golf ci passat je to ok. proste francouzi stejne jako italove nejsou dobra volba
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.11.2009 13:39, rada
Ahoj Jaroslave, musím se připojit k názoru Zdenka,který připomíná výměnu ojničních ložisek-byl to jeden z důvodů špatné pověsti těchto vozů. Co se týká motorů, raději bych volil 2.0 dci nebo 2.2 dci. Jedná se o dobrou volbu a myslím si, že lepší než vychvalovaná TDI od VW. Servis je o něco málo dražší,ale dostupný. Pokud budete vybírat určitý vůz, tak doporučuji se servisní knihou a případně kontaktovat autorizovaný servis. Ve Vámi uváděné cenové relaci se dá v zahraničí koupit ročník 2005 a 2006,ale to už je pouze na Vás.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.11.2009 14:17, rada
Tohle auto je totální zmetek co se týče motorů,u každého třetího inzerátu je napsáno buď vadný motor nebo výměna za nový motor,platí to u všech dci,jsou to naprosto katastrofální motory kde například i dvě výměny turba za 90tis. najetých kilometrů jsou samozřejmostí,to vám potvrdí jakákoliv firma prodávající turba!Mému známému se například motor 1.9dci prakticky rozletěl bez jakéhokoliv přetěžování,další kamarád co si koupil 2.2dci už s novým turbem,tak najel 40tis.km a turbo mu opět odešlo!A další věc je zě francouzi obecně mají katastrofální elektroistalace!!!Když už Espace tak v benzínu třeba na Lpg.Počítejte že pokud si koupíte naftu,najedete za rok tak max.15tis.km,budete spokojen a asi bez závady,ale při nájezdu 50tis.km ročně budete top zákazníkem jakéhokoliv autorizovaného servisu,klidně i třikrát do měsíce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.11.2009 10:22, rada
Ahoj Jaroslave, těmto vuzům se vyčítají dva druhy závad. Jednk elektroinstalační - s těmito se potýká většina vozů která mjí spoustu vychytávek a bývá to většinou nekompetentností servisů(i značkových), špatně opravenými auty(po havárii) a kontakty (umývání agresivními přípravky, popřípadě vytopením). Co se týče motorů je třeba generelně říct, že je nutné zkrátit výměny oleje na 15 - 20.000 km. Majitelé rádi šetří a už tak našponovaný interval rádi překračují. 1,9 dCi pouze pro rozvážné řidiče a ne do Granda. 2,2 dCi nejlepší volba - v minulém modelu jezdil bez problémů - v tomto mu přidali vyvažovací závaží na klikový hřídel a snížili obsah olejové náplně a zachovali původní servisní interval! 3,0 dCi - po uvedení do výroby průšvih, ale já ho mám už 3 roky a najel jsem 120.000 km, takže auto najelo 250.000 s původním motorem. Měnil jsem rozvody, 1 x EGR ventil a 1 x váhu vzduchu. Myslím si že toto minimum potká každé auto s dieslovým motorem. Vzhledem k cenám na trhu a komfortu určitě mohu doporučit. Základem při výběru všech aut bývá přítomnost odborníka a pravidlo, že nejlevnější nemusí být nejlepší volba platí dvojnásob. Jinak Renault celkem ochotně podává informace o provedených servisních prohlídkách během záruky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.11.2009 10:35, rada
Espace jsme měli když se nám narodilo 2 dítě. 2003 s 1,9Dci 88kw. Pohodlné, prostorné a celkem i úsporné, do 9l na 100km to vždycky vyšlo. Bohužel se mi potvrdilo,že turba nejsou spolehlivá, repase už nepomohla, takže použíté z bouraného za 13tis kč, a to jsem prý sehnal levně. Pak výměna EGR ventilu, čidla ABS, v zimě se někdy stáhlo okno spolujezdce,ale nahoru to nešlo, až po vypnutí a zapnutí motoru se vše zase rozběhalo. Možná jsem měl smůlu na kus,ale osobně bych do něj už nešel.
Dnes mám Mazdu 5, je sice menší,ale o 100% lepším autem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.11.2009 11:02, rada
Pane Jaroslave a také nezapomeňte nejhorší a nejlepší zkušenosti škrtnout. Ono se bohužel české prostředí diskuzí kolem aut stává i místem vyřizování si účtů koncernu, žabožroutů a špagetářů. Na to prosím stále pamatujte. Doporučuji Vám sehnat si co nejvíce zkušeností od lidí co mají stejné auto ve vašem nebližším okolí. To je důležité! Pak třeba zjistíte že ani nevědí kde je motor a co to je turbo a mají třeba najeto 280 tisíc . Tak šťastnou volbu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.11.2009 12:12, rada
No Espace super co se týče prostoru a jízdy. Ceny jsou taky příjemně nižší než u konkurenčních vozidel. Doporučuji verzi Grand je to sice jen 30cm delší, ale v 7 lidech máte alespoň kam dát zavazadla a když si budete kupovat novou lednici, tak ji tam taky nacpete.
Jinak motorizace - 3.0dCi jede super, ale je to motor od ISUZU - větší spotřeba, dodává se jen s automatem a bohužel s náším vozem z roku 2003, se sem tam objevují po 230000km komplikace. Pokud mohu doporučit, tak 1.9 dCi - sice to není žádný rychlík, ale jezdí za málo a náklady na udržbu jsou třetinové oproti 2.2 a 3.0.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.11.2009 20:47, rada
Mám Espace 2.0T r.v.04. Koupil jsem ho něco před rokem z Rakouska. Bylo to auto s původem a pravidelným servisem, takže to naněm bylo znát. Najel jsem na něm 47000 km a teď má naběháno 167000. Při koupi jsem nechal udělat prohlídku v Renault servisu a výměnu běžných věcí, které se u ojetin při koupi dělají a od té doby jen jezdím!!! Velké prostorné a pohodlné auto. Spotřeba je cca 9-10l s častým městským provozem. Je to sice víc než u nafty, ale náklady na údržbu jsou několikrát nižší. Myslím, že za ty peníze co se dnes prodávají je to super auto s velkou užitnou hodnotou.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.