Vywern napísal:
Alespon se ten neumetel umi podepsat pod to co pise, narozdil od tebe. Ale chapu, ze ve 13ti se o nazorech nediskutuje, ale utoci.
To jen tady k tem pubertakum.
Nemohu souhlasit s tvrzenim, ze zalezi na kraji a na teplotnich podminkach dane oblasti kde se jezdi, jestli prezouvat nebo ne. Moc dobre si pamatuji zimy kdy nenapadl ve meste ani 1cm a naopak zimy kdy napadlo pul metra a na silnicich ten snih lezel 14 dnu. Argument, tady malo snezi je tim padem neverohodny, to nemuzete prece vedet, ja...
Proč to tak hrotíte? Také vám dochází argumenty?
..."to se máme v zimě kvuli lidem co jsou na letních na lehce mokré vozovce šinout městem 30?" Proč bych nemohl jet v zimě na mokré vozovce na letních třeba 60km/hod? V této rychlosti rozdíl v pneu nepoznáte, naopak letní pneu má paradoxně na mokré vozovce často lepší vlastnosti.
..."nepadala mlha, nebylo vlhko,.." to klidně může, ale nesmí přimrznout, to je potom průšvih. Pokud je teplota kolem 0, taky to k silnici nemusí hned přimrznout. Jen tak na okraj, ráno mrknu na teploměr, hodnota 1 pod nulou, vlhká silnice. Jedu do práce, v nepřehledných místech a v zatáčkách jedu opatrně (na zimních pneu). Opatrně myslím tak, aby se auto pokud možno neodtrhlo, ne nijak zvlášť pomalu. Všichni mne předjíždějí. Myslíte si, že v případě nenadálé ledovky by je jejich superzimní pneumatiky zachránily?
..."argument, tady málo sněží"... pokud ráno vylezu před barák a auto s letními pneu mám za barikádou odhrnutého sněhu, tak přes tu barikádu ani nevyjedu. Tak rozumný řidič půjde pěšky nebo na autobus.
Co tam máte dál?
Teplota v testu nevím jaká byla, ještě jsem to nestihl řádně přečíst, ale předpokládám, že test zimních pneu se asi nebude dít v 15 stupních nad nulou, že ano.