anonym napísal:
No jasně že rezerva vevnitř má jen samé výhody. Není totiž nad to, když musíš při defektu vyskládat obsah kufru na krajnici (a pokud bys měl v dodávce paletu se zbožím, cháchá!), a potom to píchlé špinavé kolo hodit dovnitř mezi ty věci. Vůbec nejlepší to je, když se to stane v/po dešti, to je pak ten nejvječí orgáč ;o) Zatímco rezerva pod autem má tu obrovskou nevýhodu, že je stejně špinavá jako ostatní kola.
Jack
Nejprve děkuji za označení "hloupý čtenář", inteligentní pane řidiči:) Ale s vozidlem jsem jezdil 2 roky a naštěstí jsem rezervu potřeboval jenom jednou, ale i tak to byl boj a vozidlo se muselo stejně vyložit, aby jste se dostal k heveru uloženém v pravé boční "kapse" . Dále je zde velice nešikovně vymyšlený způsob nasazování kliky do výřezu v závitové tyči, kterou "klec" s kolem uvolníte a pokud je tyč zarezlá, často k ní napadá špína- do závitů, tak to je potom opravdu na zbláznění. Je mi jasné, proč toto Peugeot dělá...rovná podlaha...konstrukce, povaha, vozidla atd., ale z hlediska pohodlí jistě nic extra. Ale to samozřejmě nepovažuji za důvod, proč si toto auto nekoupit a nechápu vaši afektovanou reakci :)))