0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké ojeté kombi střední třídy?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 12:00, rada
Ok, nic se NEděje (já to "x" ale také "zmínila" ,-)
Nu, to máte LEVNĚJŠí pojištění, než já na Brumlu (pravda já mám "totalvšechnoabsolut" pojistku .-)
A koukám, že i pneu máte za celkem DOST "rozumnou" cenu - bože PROČ si tedy tady lidé kupují "masově" Octavie? Vždyť ani to bmw provozně NEvyjde nijak dráž ...
PS: Tedy já se u Brumly "na podlahu" skoro NEpodívám - pokud má natankovaný "normální" (NEředěný) benzín - tak stačí jen tak "zlehounka" - já "přidupnu" opravdu JEN při nějakém NEpříliš přehledném předjíždění - jinak až tak do těch "mých" cestovních (více spíše NEjezdím) 220 km/h plyn spíše "šolícháte" - teď jsem po pár set km dlouhé cestě chtěla vyfotit průměrnou spotřebu (neb můj "hacker" mi foto s nižší spotřebou někam "zatratil" a bylo tam "krásných" 8,3 a než jsem přes dvě červené zaparkovala - mám aktuálně zdokomentováno "jen" 8,4 l/100 km - tak to je "starý" citroën V6 s automatem (ještě aby naftové bmw nemělo LEPŠí spotřebu! .-)
S těmi pneu jsem měla na mysli spíše KOLIK vám vydrží km, a když už jsme u té - docela dobré pořizovací ceny vašich pneu - s jakým rychlostním indexem je kupujete? To já snad mám na Brumlovi dražší ,-)
Tedy i servis po 30.000 kč vyjde u Citroën C5 podobně (po kolika jezdíte s tím bmw?) - no, asi spíše "i tak" u toho "svého" zůstanu (C5 mi "vyhovuje" a ta nová se i VZHLEDově "líbí" - a MOC zvědava jsem na DS5) - u mne je to "náročnější", že si kupuji NOVÉ - ale z vašich údajů vyplývá, že asi NIC lepšího/výhodnějšího než bmw 3 NEní (v poměru AUTO - případné náklady, neb AUTO - to bmw 3 rozhodně JE - zvláště s třílitrovými R6 a náklady působí "pohoda" - pravda já jezdím do autorizovaného servisu kde jsem vůz i koupila - to vy zřejmě nee)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 12:08, rada
Pokud můžu poradit určitě servis který je ovšem dražšíbych šel do BMW 330D jelikoš je to od BMW nejpovedejší motor a jelikoš ho vlastním a mám najeto s tím to vozem přes 200Tisíc kilometrů nemněl sem stím to vozem moc problémů beznžý servis je drařší....ale kupuje te Neměckou kvalitu ale je jedno jaké máte auto ale jaký koupíte model....u Peugeot 407 SW 2.0 HDi je hodně problémů s Elektrickou výbavou příklad el.zrcádka občas prostě nejdou....a u Audi je 1.9TDI hodně dobrý motor ale slabý pro pro tento model bych doporučil silnější motor 2.0TDI jde o spotřebu u BMW 330D bych volil manuál ale je to zvyku....automat je vetší spotřeba a nemám uplně vychytaný hladký chod řazení při vyžších rychlosteh....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 12:49, rada
Ty Piloty vydžely cca 45tkm přesně to ale nevím. Tyhle jsou Pirelli P Zero Nero s indexem Wa jsou na autě zatím 14 dní. Dle mého soudu je to o dost tvrdší směs tak uvidíme časem co z toho bude.
Servisní interval je 15tkm. Na 330i je 25tkm.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 12:53, rada
ještě k té koupi a následnému servisu. Je to kupované u Bychla jako 1,5 roku staré a za našeho vlastnictví to tam bylo pouze jednou v servisu. Při takovém přístupu ( to je na jinou debatu) co mají tam to byla první a poslední návštěva. Jako prodejce bych autosalon Bychl hodnotil jedna podtržená jako servismena 9mínus. Tak jsme přešli do jiného autorizáku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 13:24, rada
Tedy RENÉ!
Teď jsem se jen tak "narychlo" mrkla na ty pneu a většina i INTERENTových obchodů je nabízí skoro o 100% DRÁŽ než jste je koupil vy (popravdě maličko dražší byly i "mé" MENŠí Brumlopneu - také s indexem W)
Co se autorizovaných servisů v česku týče - to je kapitola sama pro sebe - již jsem to tu zmiňovala, jedna VELKÁ "prémiová" automobilka dokonce před časem upozorňovala své zákazníky, že v případě poruchy na českém území DOPORUČUJE raději odtah do Österreich či Deutschland (což mi příjde opravdu "šílené"!) - já DŮKLADNĚ vybírala, když jsem vůz v česku kupovala, ale po 4 letech mohu říci že "dobře" jsem zvolila (NEmají tu takové "zázemí" a "půjčovací vozy" a ... atd., jako tam co byl C5 2.2 HDi doma, ale jsou "korekt" a ... a snaha se "cení")
15/25 - nejsou tam již ty "variabilní" ... až když vám počítač ukáže? U CITROËNů je nafta/benzín 20/30 - takže já za chvíli "po4té" (víceméně 1x za rok - 1x za dva se "MUSí" ,-)
Tedy ještě jednou jsem se koukla na ty pneu a POD 6.000 kč se v česku pořídit NEdají, navíc ty co jsem našla měly index "Y" (proč ne .-) ale "W" ani jediné a cena odpovídá "bazarovým" v tomto rozměru - nové asi nee ,-(
Nové za tu cenu (cca) kupuji já na Brumlu (215/55 R16 W) - tak nevím ...
Jinak ale bmw 3 (s R6) jistěže ANO! Nicméně dle "ofic" údajů ty servisno-provozno-pojišťovací náklady u toho Citroën C5 přeci jen JSOU NIŽŠí ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 13:27, rada
kupováno s velikou slevou u kamaráda ve velkoobchodu. Vše s fakturama. Rád ukážu. Dává mi takovou slevu že tam jezdím pro pneu pro hodně přátel a známých.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 13:29, rada
chybička se vbloudila. profil gumy je 40
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 14:13, rada
Že bych změnila pneuservis? ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 16:30, rada
Co vy byste doporucili? Treba Ford Mondeo 2.2 TDCi kombi.
Rene maxe mame doma a take s 2,0 TDCi a papa 6 l kombinovane! Podobne dopadl - http://www.tipcar.cz/test_spotreby_ford_c-max_2_0_tdci_titanium_-_svizne_a_relativne_levne-2811.html
Mel jsem puceny novy 330d i s xDrive a zere daleko vice, kombinovanou jsem u nej mel 8,5 l/100 km ma take skoro 1850 kg v plne palbe !!! Tak super teda v realu zase neni! A problemy s piezovstrikovaci maji u slavneho BMW kolem +- 100. tis. km take!
Ale porad lepsi common-rail 330D nez TDi od Audi!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.04.2009 19:57, rada
POKUD ZVOLITE A4 KOMBI S MOTOREM 96KW A SESTISTUPNOVOU PREVODOVKOU BUDETE SPOKOJEN A NEBUDETE LITOVAT.S POZDRAVEM I.R.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 00:24, Tedy kdybych uměla ...
... napsat tolik písmenek pohromadě, napsala bych to STEJNĚ (jen u Aisin bych napsala měkké "i" - a teď doufám, že si to pamatuji "správně" ,-)
PS: A vážně bych jako "alternativu" tomu Peugotu dala Citroën C5, ale jinak - "sama bych to nenapsala lépe" (bože já to zase "schytám" .-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 08:14, RE: Tedy kdybych uměla ...
Kylie napísal:
... napsat tolik písmenek pohromadě, napsala bych to STEJNĚ (jen u Aisin bych napsala měkké "i" - a teď doufám, že si to pamatuji "správně" ,-)
PS: A vážně bych jako "alternativu" tomu Peugotu dala Citroën C5, ale jinak - "sama bych to nenapsala lépe" (bože já to zase "schytám" .-)
Pěkný den
Zdravim Kylie. Myslim, že tady není důvod abys to schytala, jelikož zde ta C5 není mimo mísu, ale jako možná alternativa k Peugeotu. Já osobně bych po zkušenostech(byť s Renaulty) do francouze nešel a volil bych Audi A4.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 08:21, servisni intervaly
By me jen tak zajimalo, jestli nemate nekdo zkusenost s tim 30 000 servisnim intervalem u peugeotu. Protoze historie se vetsinou opakuje a rencek mel s timto problem, tak jak je na tom Peugeot.

Jinak ja bych bral z tohoto vyberu BMW a je to, ciste subjektivne. A4 ani Peugeot se mi nelibi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 09:16, RE: servisni intervaly
Vywern napísal:
By me jen tak zajimalo, jestli nemate nekdo zkusenost s tim 30 000 servisnim intervalem u peugeotu. Protoze historie se vetsinou opakuje a rencek mel s timto problem, tak jak je na tom Peugeot.

Jinak ja bych bral z tohoto vyberu BMW a je to, ciste subjektivne. A4 ani Peugeot se mi nelibi.
Osobně považuji prodloužený servisní interval u všech aut (nezávisle na značce) za výplod chorých mozků z marketingových, nikoli technických oddělení automobilek. Na jedné straně totiž výrobci aut deklarují výdrž náplně oleje v motoru oněch 30 tisíc, na druhé straně titíž výrobci deklarují určitý úbytek mtorového oleje dle ujetých km jako vlastnost. Trojčlenkou pak zjistíme, že nám vlastně deklarují kontinuální obměnu (formou trvalého dolévání) předražených long life olejů. Ač nemám zkušenost s Frantíky jako vy, i u jiných značek (koncern) se spotřeba oleje u motorů s prodlouženým intervalem časem zvýšila nad úroveň spotřeby oleje u motorů s intervalem standardním. A to spíše svědčí pro fakt, že prodloužené servisní intervaly provozní náklady nespoří, spíše naopak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 10:00, RE: Tedy kdybych uměla ...
Kylie napísal:
... napsat tolik písmenek pohromadě, napsala bych to STEJNĚ (jen u Aisin bych napsala měkké "i" - a teď doufám, že si to pamatuji "správně" ,-)
PS: A vážně bych jako "alternativu" tomu Peugotu dala Citroën C5, ale jinak - "sama bych to nenapsala lépe" (bože já to zase "schytám" .-)
Pěkný den
Tak to bys to napsala výborně, protože pan Herna píše výborně. S odbornou znalostí a přitom bez subjektivních výlevů páně Vaculíka.
Z těchto tří aut bych vybíral v pořadí: 1. Uduna - líbí se mi nejvíce zevnitř a švára je opravuje, 2. Báwo - jede a sedí rozhodně nejlépe, 3. Pažout - 407 patří k autům, které se mi nelíbí ani zvenku ani zevnitř, vypadá jak přejetá žába, spodní čepy nevyměníte bez ramen a je nacpaný nespolehlivou elektronikou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 10:12, RE: servisni intervaly
Vywern napísal:
By me jen tak zajimalo, jestli nemate nekdo zkusenost s tim 30 000 servisnim intervalem u peugeotu. Protoze historie se vetsinou opakuje a rencek mel s timto problem, tak jak je na tom Peugeot.

Jinak ja bych bral z tohoto vyberu BMW a je to, ciste subjektivne. A4 ani Peugeot se mi nelibi.
ve firmě máme jednu octávu a u ní máme předpsaných 30tis ale po dvou zkušenostech jsme to ignorovali. Stejně jsme museli v 25tis dolít litr až dva litry oleje a dost drahého :( a co jsme začli dělat 15tis výměnu tak auto lépe jede. Longlive a podobné nemysli je hrůza :(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 10:13, návrh
jestli pán nepotřebuje mít ten výběr tak bych volil ještě Mazdu 6 a nebo Mondeo (ale to už není tak fajnové ale je to pracant)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 11:37, dotaz redakci
zajímalo by mě jak dlouho trvá od zaslání podobného dotazu čtenářem po jeho zveřejnění. Když jsem psal recenzi na svoje auto trvalo to do zveřejnění cca půl roku. Jestli trvá podobně dlouho i zveřejnění těchto dotazů, je potom bezpředmětné se tady o tom bavit. Pochybuju že někdo kupuje nebo se rozhoduje co koupit takovou dobu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 12:23, RE: Tedy kdybych uměla ...
Kylie napísal:
... napsat tolik písmenek pohromadě, napsala bych to STEJNĚ (jen u Aisin bych napsala měkké "i" - a teď doufám, že si to pamatuji "správně" ,-)
PS: A vážně bych jako "alternativu" tomu Peugotu dala Citroën C5, ale jinak - "sama bych to nenapsala lépe" (bože já to zase "schytám" .-)
Pěkný den
Vážená paní,už delší dobu sleduji Váše příspěvky na tomhle foru a musím konstatovat že jste opravdu OBROVSKO BUNĚČNÁ K...A!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.04.2009 12:49, RE: Tedy kdybych uměla ...
Helmuth napísal:
Vážená paní,už delší dobu sleduji Váše příspěvky na tomhle foru a musím konstatovat že jste opravdu OBROVSKO BUNĚČNÁ K...A!!!
Vašemu konstatování vůbec nerozumím.
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.