0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 309

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2007 11:27, RE: veterán
anonym napísal:
Pohadka o tranzistorovy r.j. 309 me presvedcila ze autum docela rozumis. Jenom si nemyslim ze r.j. hlida davkovani ropy. Ale to je jen malej cernej puntik na Tvy dokonalosti. Proc se ale porad chlubis ze si mel 2 skodovky... tam si byl r.j. vlastne jen Ty a bylo to nahovno, tak si zkusil druhou jestli nebude lepsi, ale nebyla (necekane). Chudak shade musela pryc proto, abys ji mohl hanit a pomlouvat. - nemohla za to. Tobe asi stoupa libido, kdyz nekomu rikas ze autum nerozumi, urcite nebudu tvuj...
co to píšeš za nesmysli o řídící jednotce na P309???vždyť měla klasický rotační čerpadlo s ovládáním lankem!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2007 12:28, RE: veterán
anonym napísal:
co to píšeš za nesmysli o řídící jednotce na P309???vždyť měla klasický rotační čerpadlo s ovládáním lankem!!!
já bych řekl spíš špagátem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2007 13:08, RE: Uruguayský veverky
anonym napísal:
já bych řekl spíš špagátem...
Mhm, tak koukám, že se tady objevili i debilové, co si myslej, že Peugeot 309 je jenom v naftě, co? Tak klučíci ten borec, co tady psal o té řídící jednotce psal samozřejmě o benzínové verzi, kterých bylo samozřejmě taky mrtě, ale nemám čas vám je tady vyjmenovávat. Vzmníním jen tu nejsilnější a to 1,9 Gti, kterážto byla hodně nadupaná a rovněž měla ř.j., takže nevím, co se vám na tom vy "Uruguayský veverky" nelíbí. Co se týče dieselu, tak ten měl ř.j. až nástupem C.R a motorů HDI, ale to taky asi víte, co? chytrý kluci. Jo a pokud to tady čte nějaký admin., tak se bude asi smát jen vaší neznalosti a hlouposti
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2007 13:10, RE: Uruguayský veverky
anonym napísal:
Mhm, tak koukám, že se tady objevili i debilové, co si myslej, že Peugeot 309 je jenom v naftě, co? Tak klučíci ten borec, co tady psal o té řídící jednotce psal samozřejmě o benzínové verzi, kterých bylo samozřejmě taky mrtě, ale nemám čas vám je tady vyjmenovávat. Vzmníním jen tu nejsilnější a to 1,9 Gti, kterážto byla hodně nadupaná a rovněž měla ř.j., takže nevím, co se vám na tom vy "Uruguayský veverky" nelíbí. Co se týče dieselu, tak ten měl ř.j. až nástupem C.R a motorů HDI, ale to ta...
NO JÁ SI MYSLÍM, ŽE POKUD TADY JSOU LIDI, CO SI MYSLEJ, ŽE P 309 SE DĚLAL JEN V NAFTĚ, TAK JE ASI HÁZENÍ PEREL SVINÍM, ZDE PSÁT, ŽE SE DĚLALA I VERZE GTI !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2007 16:27, 309
Mám 309 1.9D r.v. 88 koupený od paní která ho koupila v tuzexu. Moc toho nenajezdila a auto je super vůbec nehnije, poruchy téměř žádný, jediný problém je věk. Prostě to není žádná novinka ale když si uvědomím co se tady v roce 1988 nabízelo tak 309 musel být zázrak oproti 105. Jinak na Pažouta nedám dopustit. Díly všude, i nové za slušný peníz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 23.06.2007 23:03, RE: 309
anonym napísal:
Mám 309 1.9D r.v. 88 koupený od paní která ho koupila v tuzexu. Moc toho nenajezdila a auto je super vůbec nehnije, poruchy téměř žádný, jediný problém je věk. Prostě to není žádná novinka ale když si uvědomím co se tady v roce 1988 nabízelo tak 309 musel být zázrak oproti 105. Jinak na Pažouta nedám dopustit. Díly všude, i nové za slušný peníz.
to se dá zkousnout...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.06.2007 13:06, RE: veterán
anonym napísal:
co to píšeš za nesmysli o řídící jednotce na P309???vždyť měla klasický rotační čerpadlo s ovládáním lankem!!!
hmm, a Felda v dyzlu je predpotopni komurkac :) a kdo je vic? :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.06.2007 13:08, RE: veterán
anonym napísal:
Teda až do dneška sem si myslel že peugeoty nereznou. Sestra má 106 a výztuha která je za předním kolem na podlaze kompetně vyhnilá i s částí podlahy.
Tyhle maly auta jsou papiraky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 25.06.2007 18:12, RE: veterán
Miky napísal:
hmm, a Felda v dyzlu je predpotopni komurkac :) a kdo je vic? :)
Nech si toho, me se libi jak ten motor klepe
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.07.2007 00:05, RE: veterán
anonym napísal:
Sice je felina prevleceny favo, ale hodne dobre. A treba design je vazne dobrej, pekny auto. Sice tuctovka,ale to je O1,O2 taky a libi se. Felina neni zase tak spatna i z dnesnich hledisek, 309 se mozna svezete pohodlnej,ale je to strep. jako nahrada za 120ky co staly v 94 roce 40 tisic, ideal. Treba na vesnice i po ranu to startuje v -30 a jede. Proste to berte jako nahradu stodvacek a nemerte to s dnesnima autama, to kazdopadne neslo ani v ere tech 120.
Ty máš asi taky Felicii??? Můj tatík si tu zázračnou Felicii koupil jako funglovku v r. 1997(1,3MPi 50Kw) a než na ní najel 15000Km, tak ho dvakrát přitáhli na provaze. Je to krumpl (žádná výbava, hnije to, vržou tomu brzdy, za studena se to jako dusí, je to hlučný a naklání se to jako prase v zátačkách, palubovka tomu vrže a když to má najeto tak 150000Km, tak už je to mrtvý auto a navíc je to předraženýl v bazarech-no zkrátka převlečenej FAZOL-Favorit) oproti 18ti letý 309. Tak se měj, ale Peugeota bych za tento střep nevyměnil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 09.04.2008 22:23, RE: 309 Pat
anonym napísal:
Mám 309 1.9D r.v. 88 koupený od paní která ho koupila v tuzexu. Moc toho nenajezdila a auto je super vůbec nehnije, poruchy téměř žádný, jediný problém je věk. Prostě to není žádná novinka ale když si uvědomím co se tady v roce 1988 nabízelo tak 309 musel být zázrak oproti 105. Jinak na Pažouta nedám dopustit. Díly všude, i nové za slušný peníz.
no zjimalo by mně jak sou natom 309tky v benzinu 1,4 měl sem citroena BX 1.4 nalital sem nanim za dva roky přes 50 000km a až na ignitor a prasklou hadičku byl ok a hleděl sem že jezdil kolem 6-6.5 litu benzinu mohl bych to čekat i od 309??? jemi jasny co majitel to auto ale kvalita vyroby se taky hodně podepiše ale taky si nemužu dovolit nic dražšiho vic jak 15000kč a favoritu se bojim jak čert křiže tak předem diky za radu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 13:21, RE: veterán
tomp4x1600 napísal:
Ty máš asi taky Felicii??? Můj tatík si tu zázračnou Felicii koupil jako funglovku v r. 1997(1,3MPi 50Kw) a než na ní najel 15000Km, tak ho dvakrát přitáhli na provaze. Je to krumpl (žádná výbava, hnije to, vržou tomu brzdy, za studena se to jako dusí, je to hlučný a naklání se to jako prase v zátačkách, palubovka tomu vrže a když to má najeto tak 150000Km, tak už je to mrtvý auto a navíc je to předraženýl v bazarech-no zkrátka převlečenej FAZOL-Favorit) oproti 18ti letý 309. Tak se měj, ale Peu...
Tohle muzu potvrdit. Muj otec kupoval tri roky starou filcku s najeto 94 a vim, ze tehdy to este slo, teda az na uplne vycvachtane razeni. Za 9 let s tim najezdil 60 tisic a to auto je uplne v prdeli. V zebrinaku je pohodlnejsi svezeni. Proste filcka je neco priserneho a nic na tom nemeni ani to, ze se jedna o pseudotsechische schade.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.