Měl jsem do roku 2016 Peugeot 206 1.1 44kw benzín r.2002, asi tři roky a sloužil velmi dobře, Překvapil mě nejen příjemný interiér, ale i velmi příznívé ceny dílů z druhovýroby, které při správné volbě jsou lepší než originál:)
ALE po koupi jsem udělal důkladný servis:
- přetěsnění vanny spec. silikonem 300kč
- oprava kontaktu žárovky co podsvětluje ovl. tlačítek topení
- výměna celého výfuku(jen trubka a 1 tlumič) 1500kč v akci, MTS
- výměna celé rozvodové sady+čerpadlo - 2500kč
- nové svíčky, olej a všechny filtry
Výsledek byl, že auto ožilo jak po elixíru mládí. Pár měsíců jsem jezdil na aditivum VIF Super, což vyřešilo mírné kolísání otáček na volnoběh. Sranda je, že vůz jezdil dálnice 2x40km do práce a já ho nešetřil, prostě 130km/h. Celkovou spotřebu jsem měl 6,6l.
Po celé tři roky fungovala i klimatizace, která byla navíc tichá. Za mě parádní vůz s levným servisem a sehnatelný s bohatou výbavou.
A na co si dát pozor?
- zadní náprava
- páčky u volantu odcházejí
- servo řízení může téct
- koroze(často díky aušusové opravě po nehodě)
- ověřit chlazení, nechat vůz 10min na volnoběh
- nebrat 3-dveřák, poruchová fixace sedadla řidiče