0
späť
 

diskuze k tématu: Auto pro dva, psíka a tenisovou raketu

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 30.01.2007 23:53, RE: SRDCOVKA
Dave napísal:
S novým civikem sem jel:) opravdu, ale neridil jsem ho neni vubec spatnej, rekl bych na stejno. U hondy me vadily jiny veci...ta palubka treba, je to otazka zvyku, ale jsem linej si zvykat. Nic proti, vzhledove atraktivni, hezkej volant, toho bych si dal nejradsi k sobe do focuse:) ale ve 3 casopise (AutoTip, Svet motoru a ten nemeckej AutoBild?? snad, ten nekupuju) ve vsech testovali hondu a focuse2 a ten podvozek ohodnotili lepe. Jinak v zaveru auta vysla temer na stejno. focus si nahrabal kva...
Ta skleněná maska na Civica se vyrábí tady v ČR, podobně jako třeba světla a jiné díly na spoustu dalších zahraničních aut. A jen tak mimochodem to auto není Made in Japan ale Made in UK. Nech si radší svou stařičkou Feldu, tu můžeš ťukat jak chceš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 00:08, Opel
Kup si corsu Opc, ta by mohla být okolo půl mega. Anebo astru Opc, krásnej dravec, ale problém bude asi už ta cena.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 00:11, RE: SRDCOVKA
Dave napísal:
Mazda 6 a Citroen C4 jsou taky dobra auta. Mazda ma horsi odhlucneni od podvozku, na dálnici docela huci. Jinak její podvozek je o neco malo horsi, jak focus2. Kdybych dal focusu 10 bodu, mazde dam 8,5. C4 je na pohodli, ale taky nezklame. Ma zvlastni pristrojovou desku, zato motory HDi jsou tiche a kultivovane. Nic naplat, moje srdcovka je focus Ghia. Dobehne stavebni sporeni a letim si pro neho...jestli ma nekdo nejaky vyhrady, at se ozve, rad bych se dozvedel co nevim a tazatel urcite taky. (...
Ty si ale kus magora. "Dobehne stavebni sporeni a letim si pro neho". Stavebni sporeni je lepsi pouzit na porizeni lepsiho bydleni a ne na nakup noveho auta se kterym si pak budes honit triko. To fakt hlava nebere co se tu clovek docte za blaboly...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 00:35, rada volovi
si kup vole jeste jednu fabii pro psa s raketou, a v té puvodní jezdi s tou svoji raketou a když ji vykopneš z auta tak to pojede z kopce stejně rychle jak to co ti radí a možna ti zůstanou i body!!!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 07:11, RE: Opel
závodník napísal:
Kup si corsu Opc, ta by mohla být okolo půl mega. Anebo astru Opc, krásnej dravec, ale problém bude asi už ta cena.
Tak s Corsou OPC souhlasim, stoji kolem 0,5 mega a musi to bejt fakt zazitek s tak malym autkem to natrit kde komu)))
Astra GTC OPC je uz jine kafe....i cena je vyssi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 07:11, RE: bez předmětu
anonym napísal:
No tak to je nášup!!!! Ten pan z TipCarsu, co radí tomu bedřovi je nějakej divnej! Tak za prvé.... Honda Civic 8G se nedělá s 1.6 motorem 81 kW (ten byl u minulé generace), když tak 1.8.... 103 kW a pak 1.4 nemá 66 kW, ale pouze 61 kW!!! Autor tak spojil neduh 7. generace s 8.
Dál už jsem článek jen prolétl.... musel jsem se však pozastavit u Peugeotu 207..... v plusech: Kvalitní zpracování a materiály!!!!! K tomu naproti v mínusech: Horší dílenské zpracování!!!! Stačí si vybrat
Pán by chtěl "civilní sporťáček" tak mu na Tipcars nabízíte Oktu v 1.6...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 09:15, RE: SRDCOVKA
Bulda napísal:
Ty si ale kus magora. "Dobehne stavebni sporeni a letim si pro neho". Stavebni sporeni je lepsi pouzit na porizeni lepsiho bydleni a ne na nakup noveho auta se kterym si pak budes honit triko. To fakt hlava nebere co se tu clovek docte za blaboly...
Buldo, já myslím že je to každého věc do čeho chce investovat svoje peníze. Zdůrazňuji svoje, nikoliv Vaše. Navíc Dave klidně může mít 2 baráky, víte o něm houby...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 12:56, RE: SRDCOVKA
kwitecko napísal:
Má to být srdcovka a vy mu tady radíte takový mrdky??
Co třeba Audi TT,Opel Tigra,Ford Streetka,Hyundai Coupé,Honda S2000,Peugeot 206 CC,M-B C coupé,M-B SLK...a podobně??
Z těhle aut je srdcovka akorát ta Honda S2000, to ostatní nebrat, možná oba ty Mercedesy jsou velmi dobrá auta, ale hlavně ne prosím 206 CC. V tý se nedá ani sedět, tak příšernou má pozici za volantem. Sám měřím cca 170 cm, takže jsem prcek a když jsem si dal v e 206 CC sedačku až dolů a zatáh střechu, tak tomu nebudete věřit, ale vlasy mi lízaly střechu, Neumím si představit člověka,co má třeba 180 cm. Problém je prostě příliš vysoký posaz a pozice za volantem je úděsná, spolu s druhou generací Clia. To musel dělat stejný žabožrout, to jinak není možné. Ostatní francouzské vozy jsou OK a mám je rád. Radši než 206 třeba 306, ta je podle mě mnohem lepší a pozice za volantem je u ní velmi dobrá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 13:20, for bulda
Bulda napísal:
Ty si ale kus magora. "Dobehne stavebni sporeni a letim si pro neho". Stavebni sporeni je lepsi pouzit na porizeni lepsiho bydleni a ne na nakup noveho auta se kterym si pak budes honit triko. To fakt hlava nebere co se tu clovek docte za blaboly...
tak na bydleni uz penize nepotrebuju
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 21:36, RE: SRDCOVKA
Dave napísal:
S novým civikem sem jel:) opravdu, ale neridil jsem ho neni vubec spatnej, rekl bych na stejno. U hondy me vadily jiny veci...ta palubka treba, je to otazka zvyku, ale jsem linej si zvykat. Nic proti, vzhledove atraktivni, hezkej volant, toho bych si dal nejradsi k sobe do focuse:) ale ve 3 casopise (AutoTip, Svet motoru a ten nemeckej AutoBild?? snad, ten nekupuju) ve vsech testovali hondu a focuse2 a ten podvozek ohodnotili lepe. Jinak v zaveru auta vysla temer na stejno. focus si nahrabal kva...
Tak kámo, já nevím. Píšeš, že na Ford focus jsou levné náhradní díly. Já jezdím do značkového servisu (Vysoké Mýto) a na to, že jsem měl kdysi Mazdu, tak si nemyslím, že byly díly levnější. Je fakt, že jsem měl Mazdu 626 a do servisu jsem jezdil jen na garančky, ale když uvážím, že je o třídu výš, tak tam byl rozdíl minimální. Teď mám Focuse I., 1,6 a jízdní vlastnosti jsou celkem fajn, ale na to, že je to rok 1999, tak hnije jako blázen. Kdo nevěří, tak zašlu foto na mail. Myslím, že v tom roce už je to docela provar.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 21:40, RE: SRDCOVKA
x-man napísal:
Tak kámo, já nevím. Píšeš, že na Ford focus jsou levné náhradní díly. Já jezdím do značkového servisu (Vysoké Mýto) a na to, že jsem měl kdysi Mazdu, tak si nemyslím, že byly díly levnější. Je fakt, že jsem měl Mazdu 626 a do servisu jsem jezdil jen na garančky, ale když uvážím, že je o třídu výš, tak tam byl rozdíl minimální. Teď mám Focuse I., 1,6 a jízdní vlastnosti jsou celkem fajn, ale na to, že je to rok 1999, tak hnije jako blázen. Kdo nevěří, tak zašlu foto na mail. Myslím, že v tom roc...
Nic neposílej, to je známý fakt! Nechápu, ale proč sis koupil po Mazdě 626 Focuse, to mi hlava nebere????
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 21:43, Fiat Grande Punto
Nikde jsem v reakcích na článek neviděl nikoho reagovat na Fiat Grande Punto. Měl jsem možnost najet cca 3000 km s tímhle autem v Německu, motor: 1,3 Multijet 66 kw nafta, 6ti kvalt. Jezdí parádně, na dálcici má 6. rychlost, za celou dobu průměr 4,8 l a povinné ručení se vejde do sazby 1350 ccm. Tohle autíčko bych doporučil...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 31.01.2007 22:51, RE: SRDCOVKA
anonym napísal:
Nic neposílej, to je známý fakt! Nechápu, ale proč sis koupil po Mazdě 626 Focuse, to mi hlava nebere????
Jo, ale ja myslel Focuse2. Focus 1 hnije do roku 2000, ale jenom urcity modely...moc to nevychytali.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.