anonym napísal:
Je vidět, že jsi "mladý sokolík", tož vyslechni bajky starýho strejdy.
V dobách, kdy Š 100 byly moderní automobily, žádný zimní gumy nebyly - tenkrát se řešilo, zda jsou lepší "radiálky" nebo "diagonálky". Že to dneska nikomu nic neříká? To bude asi tím, že to byl spor o stejným h**ně, jako jsou dneska spory o gumách letních/zimních.
Žádnej motor samozřejmě 1 300 000 km nevydržel. Ovšem žádný GO motoru se nedělaly. A víš proč? Protože to servisy nedělaly. Bylo jich tenkrát tak málo, měly toho...
Fasciuje mě,že někdo dokáže z několika zpráv vyvodit,že je někdo "mladý sokolík". Ale na vás je ten věk už asi vážně vidět.Nepsal jsem o 1 300 000 km,ale o 130 000 km.Nák se vám ta číslička pletou...
A nedivil jsem se,že nemá zimní,ale že jezdí na sjetých.Předpokládám,že gumy se vzorkem existovaly.A že se nedělaly generálky?U některých aut se přece běžně měnily vložky do válců..A když si každý dělal všechno na dvorku sám a byla to tak nenáročná auta,že teda ty servisy toho měly tolik na práci...Navíc teda rozdíl mezi diagonální a radiální gumou byl teda sakra znát.Vyzkoušel jste vůbec ty radiály?A nebo jste měl tak špatný tlumiče,že to bylo uplně jedno a auto plavalo tak nebo tak....