0
späť
 

diskuze k tématu: Peugeot 206

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.05.2006 18:03, RE: Souhlas
Ivoss napísal:
To že ve značkovém servisu závadu neodstraní a v neznačkovém ano je běžná věc. V autorizovaném servise totiž neopravují ale mění díly. Mají je na skladě, tak mění. Problém je že často mění zbytečně a na nesprávném místě, protože nedokáží diagnostikovat závady. Nepostupují podle zkušeností, ale podle servisních postupů. Nepoužívají motortestery, pouze vyčítají chyby z ecu. Atd atd. Neznačkový servis kde umí externí diagnostiku motoru a jsou tam zaměstnáni zkušení odborníci vždy opraví neobvyklé z...
To byl snad nejrozumnější příspěvek ze všech. Po uplynutí záruky šup k neautorizovanému specialistovi. Jinak: ve firmě provozuju (mj.) P 306 (r.v. 2001, naj 105 000) a P 307 (2004, 20 000 km). Podle všech "odborníků" bych měl bejt těď alespoň 3x oběšenej, 2x zastřelenej a mezitím alespoň 5x skočit z nuseláku. Ta 306 absolutně bez problémů, u 307 navíc měněna tyčka stabilizátoru. U všech těch extremistických příspěvků typu "frantík mi nesmí do baráku" bych ocenil informaci, v čem si tedy vlastně vozí prdelku. A že je to mnohdy MHD, tomu bych se nedivil... Pa
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.05.2006 21:21, Na prd
Další francouzský vehikl.Nedávno se tu řešil rendlik. Jedině japonec.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 13:30, peugeot
mal som kedysi davno P309GTI a P205GTI ked to islo ,super vozenie,ale ked sa elektrika postavila na hlavu tak s nimi neslo ani pohnut.ked sa mi na aute objavi porucha ide z domu(isli obidva),ale ta 205GTI ked ide je fakt stroj
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 10.05.2006 17:27, RE: 206 1.1
Mojmír napísal:
Zdravím všechny.
Já mám 206 1.1 koupenou v květnu 2003. Nyní má najeto 120 tis km. Chodím na pravidelný servis, s autem jezdím denně. Mě naštěstí nic z předcházejících příspěvků nepotkalo. Pouze jednou jsem měnil žárovky, ale to je snad normální. Jinak nic víc než pravidelný servis v garančních prohlídkách. Já si nestěžuji. Jsem spokojený.

Mojmír
Nevím, zda máte ve 206 čiré (plastové) nebo skleněné světlomety, ale praskání žárovek je neduh (asi díky přehřívání) plastových překrytů. Zkušenosti s P306, 307, Fiat Ducato...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.05.2006 15:43, RE: 206 1.1
Pepe napísal:
Nevím, zda máte ve 206 čiré (plastové) nebo skleněné světlomety, ale praskání žárovek je neduh (asi díky přehřívání) plastových překrytů. Zkušenosti s P306, 307, Fiat Ducato...
Ne mám ještě normální skleněné. Odešly mi v 80 tis. Zhruba po stejné ujetí stejné vzdálenosti mi praskly i u předchozího auta, tam cca taky v áé a pak 160, takže to považuji za normální. Jak jsem již napsal, tohle byla jediná věc, kterou jsem na autě vyměnil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 11.05.2006 17:35, RE: 206 1.1
Mojmír napísal:
Ne mám ještě normální skleněné. Odešly mi v 80 tis. Zhruba po stejné ujetí stejné vzdálenosti mi praskly i u předchozího auta, tam cca taky v áé a pak 160, takže to považuji za normální. Jak jsem již napsal, tohle byla jediná věc, kterou jsem na autě vyměnil.
To je právě to. Sklo izoluje hůř než plast, proto lépe předává teplo ven a žárovky se nepřehřívají. Na vině ale asi taky bude kolísání napětí. Nálet 80 tis. na žárovky je dobrý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.05.2006 20:27, RE: 206 1.1
Pepe napísal:
To je právě to. Sklo izoluje hůř než plast, proto lépe předává teplo ven a žárovky se nepřehřívají. Na vině ale asi taky bude kolísání napětí. Nálet 80 tis. na žárovky je dobrý.
Již asi deset llet jezdím s Peugeotem 205, najeto sto tisíc. Je to pánové totiž auto pro ženu, chce to jemné zacházení, malým autům se říká též nákupní taška, že. Kromě toho zacházení to chce i kvalitního automechanika, ten můj spraví vše, někdy mám pocit, že "přitluče" hřebík a jezdím dál. Nyní šilhám po 206, ale trochu mě děsíte. Pokud pán shora naříká, že auto nejede, moje jeden čas taky trucovalo a ne a ne nastartovat. Bylo to v počítači a pak ještě nějaká dioda, je tam ne!? Prosím nekomentovat příspěvek vulgárně. Děkuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 27.06.2006 11:54, podobne
Karchee napísal:
Milí prispievatelia,

čítajúc Vaše príspevky, začínam mať dojem, že som asi jediný, čo som s týmto autom spokojný. Mám Peugeot 206, na rozdiel od Vás ale 1.4HDi a som absolútne spokojný. Auto ide ako hrom, nie je problém valiť permanentne 150 km/h, nízka spotreba, žiadne poruchy - resp. tu by som klamal, lebo pred rokom som musel vymeniť snímač teploty paliva. Inak nič, bezproblémové. Troška sa čudujem kolegovi, ktorý dal meniť žiarovku do servisu, ja som to urobil sám. Svietim celoročne, všetko...
Mam 206ku r.v.2002 a nemam najmensi problem.Po 5.000km mi sice museli menit tesnenie na dverach a nejak casto sa mi vypaluju predne svetlomety, ale inak na mojho maleho cierneho diabla nedopustim.Dnes som na 78.000km a ide ako hodiny
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.07.2006 11:02, P206 1.4 benzín
Brano napísal:
Mam 206ku r.v.2002 a nemam najmensi problem.Po 5.000km mi sice museli menit tesnenie na dverach a nejak casto sa mi vypaluju predne svetlomety, ale inak na mojho maleho cierneho diabla nedopustim.Dnes som na 78.000km a ide ako hodiny
Pánové, můj vlastní názor a zkušenosti s tímto autem. Koupeno před rokem jako dovezené z Němec. Mělo najeto cca 75 tis, r.v. 2000 1.4 benzín. Po roce má nalítáno cca 100 tis. Jediná oprava, výměna spojky a žárovky.Jinak klasická údržba (olej, filtr + vzduch. filtr). Jinak dobré svezení se slušnou spotřebou. zdraví, sandman
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 25.03.2007 20:57, Peugeot
Já měl 306- ku v v atmosférickém dieslu a řeknu vám, že jsem měl s stejné problémy, jako vy. Každý měsíc prasklá žárovka. Občas se mu nechtělo startovat s teplým motorem. Špatné dobíjení, takže jsem byl u servismana každou chvíli. Po dvou letech jsem ho dal pryč a lituju, že jsem to neudělal dříve.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.07.2007 10:45, zkusenosti s P206 1,4 HDI
Koupil jsem ho starsi /123000/km,ujel jsem s nim 10000 km a vse bez problemu.Problem je v tom,ze o motoru nic se nelze dozvedet na pr. ani to ,ze ma rucni dopr.cerpadlo,jak odvzdusnit paliv.system a pod.To povazuji za dulezitou informaci ktera by mele byt v prirucce k autu.Jinak velmi kvalitni informace pro ty,kteri si sami jsou schopni na aute ledacos udelat je knizka Jak na to.Bohuzel tam neni nic o motoru 1,4HDI
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.01.2008 18:38, RE: Souhlas
RomikX napísal:
Znamy co dela obchodaka kupuje stale nova auta jeho posledni byl Peugeot 307 SW a tvrdil ze vetsi vrak este nemel. Je to porad v servisu a hrka to vsude jak ve starejch hodinach. Musel to prodat. Francouzi jsou podle me peknej odpad.
Mám služební vůz Peugeot 206 XA 1,1 r.v. 2005 najel jsem na něm 85tisíc kilometrů a bez problémů, teď půjde prodat. Na to auto si nemohu stěžovat. Samořejmě najde se auto, které je poruchové...
Jediný co jsem dělal bylo, že jsem měnil žárovky předních světlometů, žárovky předních světlometů jsem neměnil od té doby, kdy mně jeden mechanik poradil, že když budu měnit žárovky tak ať tam je ten pár žárovek od stejného výrobce, že tak nebudou odcházet. Teď si budu kupovat 206, protože jsem s tím autem hodně spokojený...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 05.06.2008 17:47, RE: Souhlas
Pepe napísal:
To byl snad nejrozumnější příspěvek ze všech. Po uplynutí záruky šup k neautorizovanému specialistovi. Jinak: ve firmě provozuju (mj.) P 306 (r.v. 2001, naj 105 000) a P 307 (2004, 20 000 km). Podle všech "odborníků" bych měl bejt těď alespoň 3x oběšenej, 2x zastřelenej a mezitím alespoň 5x skočit z nuseláku. Ta 306 absolutně bez problémů, u 307 navíc měněna tyčka stabilizátoru. U všech těch extremistických příspěvků typu "frantík mi nesmí do baráku" bych ocenil informaci, v čem si tedy vlastně...
Tak, tak, každý má jiný názor a každý má jiný vůz. Já mám Peugeota 309 XRD, r. v. 1990 s motorem 1.9 D 68k. Po osmnácti letech je jasné, že odchází většina dílů řízení, těsnění a brzdy,ale to už je tím věkem. Na autě jsem vyměnil všechny čepy řízení, ramena, poloosy, tlumiče, popraskané hadice a zadní nápravu, pač jak je každému jasné odpružení dvou proti sobě posazených torzních tyčí neni navěky. Ale na motor si nemůžu stěžovat, po 225 tis km šlape jako hodinky a díky atmosferickému plnění má motor slušny zátah z nízkých otáček až k maximu. Auto startuje za jakého koliv počasí. S klidem může říct, že do francouského dieselového auta bych šel znovu s chutí a nadšením malého kluka!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.06.2008 20:35, RE: Souhlas
Johny napísal:
Mám 206 1.4 r.v.2000 a měl jsem ten samej problém auto jelo dobře ale někdy začalo cukat nebo nešlo do otáček a nedrželo volnoběh a zničeho nic chcíplo a nešlo nastartovat,samo od sebe si přidávalo otáčky nikdo si stím nevěděl rady diagnostika byla v pořádku a v servisu mi pořád tvrdily že to musí být palivem.Nakonec jsem našel servis kde vyměnily krokovej motůrek za 3000kč a od tý doby 15000km bez jedinýho problému,ale velice mě překvapilo že to opravil neznačkovej servis ve značkovym si tímto ...
Presne ten istý problém a snažím sa prísť na to čo to može byť :) Takže vďaka za radu svoj Peugeotik 206 1,1 mam už cca 4 roky a doteraz žiaden problem nebol... Aj napriek tejto chybe by som nemenila :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 07.12.2009 10:22, katastrofa 206
Má matka si koupila 206 jako novou zhruba před 5 lety a má nejeto 100 tisíc., motor 1.1 Jako tradiční závada je praskání předních žarovek u světlometů. Za nákup těchto žárovek by měla už nové auto je to měsíc co měsíc. Další přestali fungovat směrovky hlavně levá. Nejvíce v letních měsících kdy se asi černý plast rozehřeje a jednoduše přestanou fungovat. Je to celkem nebezpečné obzvláště na křížovatkách. To začalo hned po záruce. Dále problém z brzdamy! Museli se vyměnit brzdové hadice a pořád se blokují brzdové kotouče. Aby toho nebylo málo tak letos pří přezutí na zimní pneu jí v servisu oznámili že má prasklou zadní nápravu. Jezdí převážně sama a v autě nic nepřeváží!!! O auto pečuje na silnicích se vyhybá sebemenším dírám a přesto jí řekli toto. Je to prý závada všech Peugeotů. Už kdysi dávno to měla u jiného typu. Mysleli jsem si že po tolika letech tuto závadu ve výrobě odhalí a vyroba se zlepší. Bohužel tomu tak není a zdá se že výroba je horší než před x lety. Děsíme se dalších závad z motorem. Přátelé kteří tento vůz zakoupili byli také neštasný a zbavili se ho.
reagovať
tubork
počet príspevkov1
dátum registrácie26.01.2019
Sobota 26.01.2019 19:21, peugeot 206 1,4hdi
mam peugeot 206 a blazní mně elektrika vymněnil sem spinačku a stejne pokud zapojim baterku nenastartuju poradi mně nikdo co to muže byt kabel ktery de do starteru mně vyskratuje komplet elektriku
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 28.01.2019 10:54, RE: peugeot 206 1,4hdi
citácia:
reakce na: tubork, 26.01.2019 19:21 (mam peugeot 206 a blazní mně e ...)


Ahoj, všemi deseti doporučuji Forum Peugeot, vždy mi tam dobře poradili...
reagovať
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.