0
späť
 

diskuze k tématu: Je Peugeot 206 s motorem 1,4 HDI dobrá volba?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 00:31, Zadní náprava...?
Jsem se chtěl zeptat jen tak pro informaci. Někde jsem zaslechl že u 206 byl nějakej problém se zadní nápravou (snad u všech modelů).... tak se chci zeptat o co přesně se mělo jednat.Nebo si to s něčím pletu?Nemyslím tedka problém v jízdních vlastnostech jako s píš v životnosti.V recenzi na 206 se o zadní nápravě taky nic nepíše,tak nevím.Jinak 1,4 bude asi dobrej nafťáček a jestli je to jak říká redakce motor kterej netrpí na typický dieslácký problémy,pak hurá do něj. .... ale ta zadní náprava mi stále vrtá hlavou nevíte někdo v čem měl být problém...?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 02:36,
Peugeot neni dobra volba obvzlast 206 je hnuj i s benzinem. 607,307,406 sroty. Ostatni jsem nemel v rukach, ale dobre casy pazoutu byly do 306-ky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 05:54, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Peugeot neni dobra volba obvzlast 206 je hnuj i s benzinem. 607,307,406 sroty. Ostatni jsem nemel v rukach, ale dobre casy pazoutu byly do 306-ky
To je zase dmntní příspěvek!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 07:21, Peugot 206
mam 206 od roku 2002 a jsem spokojen,ještě nebyla závada.Je ale pravda že před tím jsem měl sedana 306 a ten byl lepší.Ale jen prostorem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 07:40, 2 otázky Xsara Picasso
1) v článku píšete, že motor 2,0 HDi je i picassa k dispozici pouze s 66 kw, ale i tady na tipcars jsou v nabídce min. 2 nebo 3 auta s motorem 2,0 HDi 80 kw, jak je to tedy s těmi motory?
2) má picasso otáčkoměr nebo ne? Někde v inzerátech se uvádí, že ano, někde ne, jak to tedy je. Nebo ho má až od nějakého roku výroby? A nebo jen některé motorizace?
Díky za odpovědi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 08:37, RE: 2 otázky Xsara Picasso
A4 napísal:
1) v článku píšete, že motor 2,0 HDi je i picassa k dispozici pouze s 66 kw, ale i tady na tipcars jsou v nabídce min. 2 nebo 3 auta s motorem 2,0 HDi 80 kw, jak je to tedy s těmi motory?
2) má picasso otáčkoměr nebo ne? Někde v inzerátech se uvádí, že ano, někde ne, jak to tedy je. Nebo ho má až od nějakého roku výroby? A nebo jen některé motorizace?
Díky za odpovědi
Dle mých informací je v Xsaře Picasso vznětový motor 2.0 HDi pouze ve výkonové verzi 66 kW (od počátku výroby). Motor 1.6 HDi je v nabídce s výkonem 80 kW (od 05/04) a také s výkonem 66 kW (od 09/05). K otáčkoměru uspokojivou odpověď nemám....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 08:50, 206
Nééé. 206 je humus! Jděte radši do něčeho kvalitního
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 08:51, RE: Peugot 206
anonym napísal:
mam 206 od roku 2002 a jsem spokojen,ještě nebyla závada.Je ale pravda že před tím jsem měl sedana 306 a ten byl lepší.Ale jen prostorem.
A co řazení ala houbička na nádobí)). Felicie se 150 000 má lepší....je to ostuda, že nedokážou udělat kvalitní řazení ani v 207
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 09:14, Plasty
A co plasty? Má 206 hodnotné plasty, aspoň jako škoda Fabia junior social edition? Jak píší ve SM, hodnoteně působící (jakpak se to asi měří) plasty je u auta to nejdůležitější. Hlavně musí být měkčené! Motor může být dle SM klidně chrochtající mrdka a zadní brzdy bubnové. Ale plasty, to je důležité. Tak co, má to hodnotné plasty?

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 09:24,
žezoty stojí za ho.no, ostatne jako franc. auta, stačí třeba na meganu menit zárovku na př. svetle a nadávat jak....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 09:27, RE: Plasty
anonym napísal:
A co plasty? Má 206 hodnotné plasty, aspoň jako škoda Fabia junior social edition? Jak píší ve SM, hodnoteně působící (jakpak se to asi měří) plasty je u auta to nejdůležitější. Hlavně musí být měkčené! Motor může být dle SM klidně chrochtající mrdka a zadní brzdy bubnové. Ale plasty, to je důležité. Tak co, má to hodnotné plasty?

Osel
Copak plasty, to už je pasé, ale hlavně je potřeba aby auto bylo " nedefinovatelně uživatelsky příjemné". jak jsem se dočetl v SM na začátku roku, kdy to Octávia nandala celé střední třídě. A onehdá byla při testu "užitkových vozů" vyhlášeno pozadí roomstera jako nejvíc sexy. Takhle má vypadat recenze, ne přiblblý kecy inženýrků o parametrech a jiných nedůležitých údajích a cenách...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 09:33, RE: Plasty
anonym napísal:
A co plasty? Má 206 hodnotné plasty, aspoň jako škoda Fabia junior social edition? Jak píší ve SM, hodnoteně působící (jakpak se to asi měří) plasty je u auta to nejdůležitější. Hlavně musí být měkčené! Motor může být dle SM klidně chrochtající mrdka a zadní brzdy bubnové. Ale plasty, to je důležité. Tak co, má to hodnotné plasty?

Osel
Kdepak, hodnotné plasty tam opravdu nenajdete. Tedy pokud jsou za hodnotné plasty považovány ty měkčené. Ale interiér v černé barvě se mi u Peugeotu 206 docela líbí. Já bych ty hodnotné měkčené plasty zas tak nepřeceňoval....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 09:42, RE: 2 otázky Xsara Picasso
David Hrdlička napísal:
Dle mých informací je v Xsaře Picasso vznětový motor 2.0 HDi pouze ve výkonové verzi 66 kW (od počátku výroby). Motor 1.6 HDi je v nabídce s výkonem 80 kW (od 05/04) a také s výkonem 66 kW (od 09/05). K otáčkoměru uspokojivou odpověď nemám....
Na mobile.de je jeden kousek 2,0 HDi 80 kw, že by se ve všech případech jednalo o překlep a nebo se třeba do některých zemí dával i silnější dvoulitr HDi?
U většiny recenzí na picasso byla stížnost na absenci otáčkoměru, ale ve spoustě inzerátu se otážkoměr ve výběvě uvádí, tak nevím...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 09:52, RE: 2 otázky Xsara Picasso
A4 napísal:
Na mobile.de je jeden kousek 2,0 HDi 80 kw, že by se ve všech případech jednalo o překlep a nebo se třeba do některých zemí dával i silnější dvoulitr HDi?
U většiny recenzí na picasso byla stížnost na absenci otáčkoměru, ale ve spoustě inzerátu se otážkoměr ve výběvě uvádí, tak nevím...
1) Pokud jsou na tipcars pouze 2 Picassa a na mobile.de dokonce jedine Picasso s 2.0 HDi a uvedenym vykonem 80kW, nedivil bych se tomu, kdyby to byl opravdu preklep, prip. neznalost nebo snaha prodejce o lehkou mystifikaci. Vetsina bazarniku si muze podat ruce s vetsinou ridicu kamionu.

2) Ten otackomer mohl chybet v zakladni vybave. Dost casto to tak byva, ale vyssi vybavy jej maji bud zahrnuty, nebo si jej vetsina lidi stejne koupi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 10:03, RE: Plasty
anonym napísal:
A co plasty? Má 206 hodnotné plasty, aspoň jako škoda Fabia junior social edition? Jak píší ve SM, hodnoteně působící (jakpak se to asi měří) plasty je u auta to nejdůležitější. Hlavně musí být měkčené! Motor může být dle SM klidně chrochtající mrdka a zadní brzdy bubnové. Ale plasty, to je důležité. Tak co, má to hodnotné plasty?

Osel
čoveče, Ty těm škodovkářům nedáš pokoj ani na Peugeotovské recenzi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 10:04, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Peugeot neni dobra volba obvzlast 206 je hnuj i s benzinem. 607,307,406 sroty. Ostatni jsem nemel v rukach, ale dobre casy pazoutu byly do 306-ky
měl jsem 307, 406 a nyní mám 607 a rozhodně se ohrazuji !! proti termínu šrot !!! nechápu jak je většina moto veřejnosti proti Peugeotům tak brojí, a už vůbec bych nikomu takovýmto způsobem žádné vozidlo nevymlouval. Jestli vymlouvat, tak jsen věcnými a hlavně osobními zkušenostmi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 10:12, RE: bez předmětu
anonym napísal:
žezoty stojí za ho.no, ostatne jako franc. auta, stačí třeba na meganu menit zárovku na př. svetle a nadávat jak....
Já už jí neměním. Minule jsem vytrhnul to pérko a navždy jsem to vzdal a už s tím jezdím do servisu....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 10:17, RE: 2 otázky Xsara Picasso
anonym napísal:
1) Pokud jsou na tipcars pouze 2 Picassa a na mobile.de dokonce jedine Picasso s 2.0 HDi a uvedenym vykonem 80kW, nedivil bych se tomu, kdyby to byl opravdu preklep, prip. neznalost nebo snaha prodejce o lehkou mystifikaci. Vetsina bazarniku si muze podat ruce s vetsinou ridicu kamionu.

2) Ten otackomer mohl chybet v zakladni vybave. Dost casto to tak byva, ale vyssi vybavy jej maji bud zahrnuty, nebo si jej vetsina lidi stejne koupi.
1) jo, asi to tak nejspíš bude
2) jo, asi to tak nejspíš bude
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 10:19, RE: Plasty
David V napísal:
čoveče, Ty těm škodovkářům nedáš pokoj ani na Peugeotovské recenzi.
Nedám.

Osel

PS: Ale jak starej tak novej Superb jsou za ty peníze výhodný auta. O zbývajících modelech "českého mercedesu" si to nemyslím!

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.04.2008 10:23, RE: Plasty
David Hrdlička napísal:
Kdepak, hodnotné plasty tam opravdu nenajdete. Tedy pokud jsou za hodnotné plasty považovány ty měkčené. Ale interiér v černé barvě se mi u Peugeotu 206 docela líbí. Já bych ty hodnotné měkčené plasty zas tak nepřeceňoval....
Tak to já taky ne. Je mi prd platné, že jsou plasty měkčené, když vržou. Zatímco ve spoustě japončíků, amerik a nově i korejců jsou tvrdé a nevržou (v některých ale taky jo, stejně jako u evropckých aut ty měkčené). Vržou moc v P 206? Znám jednu Fábii s necelými 50 000 km a tam vržou úděsně!

Osel

reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.