0
späť
 

diskuze k tématu: Pečeť jakosti Dekra v novém

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.02.2011 13:22, Nesouhlasím
Myslím, že v tomto prostředí to povede k tomu, že se krom stáčení kilometrů přidají i falza počtu hvězdiček, protože kulhavá legislativa tyhle podvody neumí adekvátně trestat.
Myšlenka je dobrá, ovšem nezkušený koloušek stejně nebude před bazarnickou šelmou ochráněn, protože cár papír nikdy nezaručí, že popis odpovídá skutečnému stavu věci. Zkušený odborník s sebou (pokud nejsou znalosti) nebo doporučení na typ auta a nejlépe i podnik se slušnými auty a dobrým přístupem bude vždy lepší. Pro koupi ojetého auta neznalému poměrů za sebe doporučím autorizovaného prodejce, tam jsou páky na uvedení věcí do pořádku v případě "poruchy" největší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.02.2011 14:17, RE: Nesouhlasím
David V napísal:
Myslím, že v tomto prostředí to povede k tomu, že se krom stáčení kilometrů přidají i falza počtu hvězdiček, protože kulhavá legislativa tyhle podvody neumí adekvátně trestat.
Myšlenka je dobrá, ovšem nezkušený koloušek stejně nebude před bazarnickou šelmou ochráněn, protože cár papír nikdy nezaručí, že popis odpovídá skutečnému stavu věci. Zkušený odborník s sebou (pokud nejsou znalosti) nebo doporučení na typ auta a nejlépe i podnik se slušnými auty a dobrým přístupem bude vždy lepší. Pro ko...
ohledně pák v případě "poruchy" je to taky tak 50/50. I autorizák si dnes dovolí prodávat hnusy. Podle mě je tady rozhodující co je ve smlouvě, protože pokud tě informují ve smlouvě, co bylo jak bourané a co je nutné opravit a co je skupina "D" a co skupina "XY", co je jen na náhradní díly, tak se pak těžko budeš dovolávat svého práva i u autorizáku.
Nicméně souhlasím, že kupovat auto na vlastní pěst bez znalostí poměrů, je velká šance koupit si problémy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.02.2011 22:37, RE: Nesouhlasím
Tomi napísal:
ohledně pák v případě "poruchy" je to taky tak 50/50. I autorizák si dnes dovolí prodávat hnusy. Podle mě je tady rozhodující co je ve smlouvě, protože pokud tě informují ve smlouvě, co bylo jak bourané a co je nutné opravit a co je skupina "D" a co skupina "XY", co je jen na náhradní díly, tak se pak těžko budeš dovolávat svého práva i u autorizáku.
Nicméně souhlasím, že kupovat auto na vlastní pěst bez znalostí poměrů, je velká šance koupit si problémy.
Další cerifikát. Kolik už takových je. Certifikát vyzkoušeno od škodovky na mě moc důvěryhodně nepůsobil. Sám bazarník říkal že ten certifikát nic moc nezaručuje a snažil se mi prodat šunt s minimálně 2ma skrytými vadami - vůle v kole a auto táhlo doprava. Automechanik by toho objevil možná ještě víc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 09:19, RE: Nesouhlasím
Petr S napísal:
Další cerifikát. Kolik už takových je. Certifikát vyzkoušeno od škodovky na mě moc důvěryhodně nepůsobil. Sám bazarník říkal že ten certifikát nic moc nezaručuje a snažil se mi prodat šunt s minimálně 2ma skrytými vadami - vůle v kole a auto táhlo doprava. Automechanik by toho objevil možná ještě víc.
vážený pane,to co jste zmínil nejsou skryté vady.Skryté vady jsou právě takové,které na voze nejdou poznat a jsou na něm již v době prodeje.Díky takovým neinformovaným lidem jako jste Vy pak vypadají i slušní prodejci jako podvodníci...Doporučuji si zjistit podrobnosti než někoho pomluvíte
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 09:23, RE: Nesouhlasím
David V napísal:
Myslím, že v tomto prostředí to povede k tomu, že se krom stáčení kilometrů přidají i falza počtu hvězdiček, protože kulhavá legislativa tyhle podvody neumí adekvátně trestat.
Myšlenka je dobrá, ovšem nezkušený koloušek stejně nebude před bazarnickou šelmou ochráněn, protože cár papír nikdy nezaručí, že popis odpovídá skutečnému stavu věci. Zkušený odborník s sebou (pokud nejsou znalosti) nebo doporučení na typ auta a nejlépe i podnik se slušnými auty a dobrým přístupem bude vždy lepší. Pro ko...
Já bych se na značkový servis ani prodej vůbec ale vůbec nespoléhal.Ochotně přiznávám,že se zabývám prodejem aut a považuji se za slušného prodejce který se snaží prodávat vozy tak,aby s nimi lidé byli spokojeni a aby se ke mě rádi znovu vraceli.Bohužel,patřím mezi menšinu.Má zkušenost hovoří tak,že v mém okolí je spousta lidí,kteří takto nepracují a aby auta prodali,mají domluvu právě se značkovými prodejci,ke kterým své vozy dávají na prodej.No,a samozřejmě lidé,zaslepení důvěrou ve značkový prodej tam auta kupují a věří jak na to nevyzráli.Za prvé za vůz dají klidně i o několik desítek procent víc,než by dali normálně,a kolikrát koupí opravdový vrak jen proto,že slepě důvěřují značkovému totemu a vlajkám a naleštěné provozovně.A tamní prodejci jsou si toho samozřejmě velmi dobře vědomi.V mých očích jsou značk.dealeři mnohokrát mnohem horší než normální prodejci,o úrovni servis.služeb ani nemluvím - mám naprosto spolehlivě ověřeno že nejhorší mechanici pracují vždy ve značkovém.Taková je moje zkušenost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 10:32, RE: Nesouhlasím
anonym napísal:
Já bych se na značkový servis ani prodej vůbec ale vůbec nespoléhal.Ochotně přiznávám,že se zabývám prodejem aut a považuji se za slušného prodejce který se snaží prodávat vozy tak,aby s nimi lidé byli spokojeni a aby se ke mě rádi znovu vraceli.Bohužel,patřím mezi menšinu.Má zkušenost hovoří tak,že v mém okolí je spousta lidí,kteří takto nepracují a aby auta prodali,mají domluvu právě se značkovými prodejci,ke kterým své vozy dávají na prodej.No,a samozřejmě lidé,zaslepení důvěrou ve značkový p...
No jistě, a právě Ti slušní prodejci se poznají tak, že se v internetové diskusi zaregistrují, jako ":" a mají nutkavou potřebu pomlouvat všechny ostatní.
Vážený pane, prodej mě taky živí, nicméně jako profesionál bych si nedovolil konkurenci pomluvit a paušálně už vůbec ne.
Mimito jsem až tak nepsal o tom, že přidružené autorizované bazary vyloženě nabídnou lepší zboží, ale jsou schopni a ochotni poskytnout třeba roční záruku, s jejímž uplatněním pak budou pravděpodobně menší starosti, než uplatňovat záruku v bazaru za stodolou v kopřivách. A velmi často mají dílnu, kam se dá auto hned odvézt na kontrolu.
Obecně paušalizování nemám rád, a tak by mě zajímalo, ve kterém značkovém pracují ti nejhorší mechanici a ve které stodole pak najdu ty nejlepší?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 11:15, Opravy
Ono jde taky o to,že se sám kupující kolikrát dožaduje po prodávajícím opravy něčeho co nelze zahrnout do záruky u ojetého vozu.Velmi často narážím na jedince co si koupí ojetinu a potom se bazaru dožadují opravy věcí které nejsou v záruce a jsou z ní vyřazeny jako běžné opotřebení.jen 3 případy hovořící za vše,pán so koupil VW Transporter kde bylo už od pohledu opotřebené gufero (bazarník to ani nijak netajil),když se mu gufero asi po 2 měsících skoro rozpadlo a zjistil kolik stojí oprava,chtěl po bazaru aby tu opravu provedl bazar za své.Ten samý případ,ale s automatem (převodovka Aisin),předchozí majitel nijak výrazně neměnil olej a auto prodával do bazaru těsně před tím,než byla výrobcem předepsána výměna (při výměnách oleje alespoň propláchnutí),já i bazarista (šlo o Hondu Accord) jsme dotyčného upozorňovali,že pokud se filtr ucpe a auto přestane řadit,rozhodně to neuhraje do záruky,stejně si to koupil,filtr kapituloval po necelých 10 000 kilometrech,oprava skoro 40 tisíc (musí se to celé rozdělat),ale stejně to chtěl zaplatit po bazaru.Poslední případ,jeden chytrák si koupil v bazaru Felicii,už od pohledu bylo jasné,že je nutné vyměnit olej (byl černý),vykašlal se na to a výsledek byl přidřený motor,opravu chtěl uplatnit na bazaru jako záruku.Občas mě až udivuje co všechno se lidé pokouší uhrát na záruku u ojetiny.U nových aut když výrazně přetáhnete termín kontroly,tak vám automaticky končí záruka,je trochu podivné,že u ojetin to jaksi neplatí a lidé chtějí na záruku opravit ito o co by se měli starat sami.Reklamovat lze jen takové závady které nejsou předmětem běžného opotřebení nebo skryté vady,ovšem pokud vám v AAA předají protokol o stavu auta,který vypadá jako seznam dílů a u každého je poznámka "potřebuje kontrolu,případně výměnu" v okamžiku kdy to podepíšete leží osud takového vraku pouze na vás
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 13:19, RE: Nesouhlasím
David V napísal:
No jistě, a právě Ti slušní prodejci se poznají tak, že se v internetové diskusi zaregistrují, jako ":" a mají nutkavou potřebu pomlouvat všechny ostatní.
Vážený pane, prodej mě taky živí, nicméně jako profesionál bych si nedovolil konkurenci pomluvit a paušálně už vůbec ne.
Mimito jsem až tak nepsal o tom, že přidružené autorizované bazary vyloženě nabídnou lepší zboží, ale jsou schopni a ochotni poskytnout třeba roční záruku, s jejímž uplatněním pak budou pravděpodobně menší starosti, než u...
Víte pane - já jsem zde na tipcars registrován již od prvního dne existence tohoto inzertního serveru.Takže určitě nejsem anonymní.Navíc jsem nepaušalizoval,to jste naopak dělal Vy a teď z toho ještě osočujete mě.Konkurenci klidně pomluvím,když deformuje trh tím,že pod záštitou značky nabízí auta mnohem dražší a s neodpovídající kvalitou,využívajíc toho,že lidé jsou nepochopitelně mnohem méně obezřetní,pokud se jedná o značkového prodejce.A ptáte se,kde konkrétně jsou špatní mechanici?Odpovídám Vám naprosto upřímně,že neznám špičkového odborníka,který pracuje ve značkovém servisu,opravdu ne.I když samozřejmě si nedovolím tvrdit,že každý ze značkových servisů je špatný,zrovna tak jako si nedovolím tvrdit,že každý z neznačkových prodejců je špatný.A jestli si někdo koupí auto v bazaru za stodolou v kopřivách,může asi s problémy počítat.Já se za svou prodejnu nestydím,naopak,myslím že takové zázemí jaké jsem vybudoval má málokterý neznačkový prodejce.A budete se divit,servisní zázemí mám také.A se záručními opravami problém nemám absolutně žádný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 13:21, RE: Nesouhlasím
David V napísal:
No jistě, a právě Ti slušní prodejci se poznají tak, že se v internetové diskusi zaregistrují, jako ":" a mají nutkavou potřebu pomlouvat všechny ostatní.
Vážený pane, prodej mě taky živí, nicméně jako profesionál bych si nedovolil konkurenci pomluvit a paušálně už vůbec ne.
Mimito jsem až tak nepsal o tom, že přidružené autorizované bazary vyloženě nabídnou lepší zboží, ale jsou schopni a ochotni poskytnout třeba roční záruku, s jejímž uplatněním pak budou pravděpodobně menší starosti, než u...
ještě si dovolím dodatek - podepsat se jako David V. - to je opravdu hodně vypovídající Vy hrdino
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 13:23, RE: Opravy
Rover623 napísal:
Ono jde taky o to,že se sám kupující kolikrát dožaduje po prodávajícím opravy něčeho co nelze zahrnout do záruky u ojetého vozu.Velmi často narážím na jedince co si koupí ojetinu a potom se bazaru dožadují opravy věcí které nejsou v záruce a jsou z ní vyřazeny jako běžné opotřebení.jen 3 případy hovořící za vše,pán so koupil VW Transporter kde bylo už od pohledu opotřebené gufero (bazarník to ani nijak netajil),když se mu gufero asi po 2 měsících skoro rozpadlo a zjistil kolik stojí oprava,chtěl...
Tak tak,naprostý souhlas.Je spousta lidí,kteří koupí starší věc a vyžadují po ní vlastnosti věci nové.Pokud jim nevyjdete ve 100% požadavků vstříc,udělají z vás podvodníka.Bohužel,proti takovým není obrana.Naštěstí mám pocit,že jich postupně ubývá a že tím,jaké jsou dnes možnosti ohledně ověřování servisní historie aut v nadnárodních databázích atd.. se podmínky na trhu pomalu narovnávají ve prospěch těch poctivých prodejců.Že už zkrátka není plná inzerce 10 let starých aut bez servisních knížek a s nájezdem 89tis km - dnes se dá naštěstí vše ověřit a naletí jen ten,kdo se obchodu dostatečně nevěnoval nebo jej podcenil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 14:39, RE: Nesouhlasím
anonym napísal:
Víte pane - já jsem zde na tipcars registrován již od prvního dne existence tohoto inzertního serveru.Takže určitě nejsem anonymní.Navíc jsem nepaušalizoval,to jste naopak dělal Vy a teď z toho ještě osočujete mě.Konkurenci klidně pomluvím,když deformuje trh tím,že pod záštitou značky nabízí auta mnohem dražší a s neodpovídající kvalitou,využívajíc toho,že lidé jsou nepochopitelně mnohem méně obezřetní,pokud se jedná o značkového prodejce.A ptáte se,kde konkrétně jsou špatní mechanici?Odpovídám ...
Dejme tomu, že reklama do příspěvků nepatří, pak se dá o identitě mlžit, nicméně pokud si přečtu svůj příspěvek, tak jsem v něm paušalizování prostě nenašel, pouze jsem doporučil nějaký postup. Zatímco Vy jste šmahem hodil všechny autorizované prodejce do jednoho pytle s tím, že prodávají vraky pod záštitou značky a ještě u nich dělají nemehla. Pokud mám někoho pomluvit, tak konkrétní činy a ne obecné řečičky, co se dělá nebo nedělá. Čili abych pomluvil konkurenci, tak se nesmí mít možnost bránit, protože budu mít dost argumentů na to, aby to neudělala. Trh nedeformují ani tak špatní prodejci, ale lidé, kteří to jsou od nich ochotni za ty ceny koupit. Ano, čestní prodejci jsou v nevýhodě, ale věřím, že si svoji klientelu najdou a budou potom fungovat na doporučení.
A pokud bych si měl vybírat podle následujícího schematu, kde koupím ojeté auto, tak bych pro Vás asi bohužel šel cestou:
1.) autorizovaný prodejce
2.) soukromá osoba
3.) hyperbazar
4.) Váš bazar, o kterém bych ovšem předem nevěděl, jak je skvělý
5.) bazar v kopřivách
Nic z toho není záruka, že koupím kvalitní vůz, ale je tam alespoň s klesající tendencí záruka, že se se mnou bude někdo bavit.
A to, že si lidé nevymění olej a rozvoďák a pak jdou na reklamaci, to je chyba smlouvy, kde musí být jednoznačně napsáno, za jakých podmínek záruka u použité věci platí.
A naposled: Můj nick je nakonec stejně anonymní jako Váš a snažím se, aby moje identita jako taková zůstala široké veřejnosti skryta, což u solidního prodejce, který si na tom tak zakládá mi přijde zvláštní. Měl jsem za to, že pokud něco prodávám nebo poskytuji službu, tak se budu snažit to rozšířit mezi nejvíce potenciálních zákazníků.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 16:09, RE: Nesouhlasím
anonym napísal:
vážený pane,to co jste zmínil nejsou skryté vady.Skryté vady jsou právě takové,které na voze nejdou poznat a jsou na něm již v době prodeje.Díky takovým neinformovaným lidem jako jste Vy pak vypadají i slušní prodejci jako podvodníci...Doporučuji si zjistit podrobnosti než někoho pomluvíte
Pan bazarník mi předem neřekl, ani nikam neuvedl, že auto táhne doprava a nebo že přední kolo má vůli. A to přímo na bazaru měl servis a zvedák. Zřejmě tam opravoval bouračky, které pak rovnou prodával.<br>
Musel jsem na tyhle závady přijít sám. Pokud bych nevěděl jakým způsobem se testuje vůle na kole, tak tu závadu neobjevím.<br>
Je na tom něco špatně, že jsem očekával že u "prověřeného" auta bude uvedená vůle v kole, se kterou bych nejspíš neprošel na STK?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 16:23, RE: Nesouhlasím
anonym napísal:
Já bych se na značkový servis ani prodej vůbec ale vůbec nespoléhal.Ochotně přiznávám,že se zabývám prodejem aut a považuji se za slušného prodejce který se snaží prodávat vozy tak,aby s nimi lidé byli spokojeni a aby se ke mě rádi znovu vraceli.Bohužel,patřím mezi menšinu.Má zkušenost hovoří tak,že v mém okolí je spousta lidí,kteří takto nepracují a aby auta prodali,mají domluvu právě se značkovými prodejci,ke kterým své vozy dávají na prodej.No,a samozřejmě lidé,zaslepení důvěrou ve značkový p...
Osobně to vidím trochu jinak. Když přijde zákazník k dealerovi, kupuje nové auto a protiúčtem tam nechá své staré, tak pokud to staré je aspoň trochu slušné, tak ho sám dealer prodá. Pokud je to šunt, tak to auto pošle někam dál. Ale netvrdím že nejsou slušné menší bazary, ale nemám čas je hledat. Jelikož nejsem z těch co si kupují každý rok jiné auto, tak si pečlivě vybírám a 20 tisíc nemám problém připlatit když si auto plánuju nechat třeba dalších 5 let.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 16:32, RE: Opravy
Rover623 napísal:
Ono jde taky o to,že se sám kupující kolikrát dožaduje po prodávajícím opravy něčeho co nelze zahrnout do záruky u ojetého vozu.Velmi často narážím na jedince co si koupí ojetinu a potom se bazaru dožadují opravy věcí které nejsou v záruce a jsou z ní vyřazeny jako běžné opotřebení.jen 3 případy hovořící za vše,pán so koupil VW Transporter kde bylo už od pohledu opotřebené gufero (bazarník to ani nijak netajil),když se mu gufero asi po 2 měsících skoro rozpadlo a zjistil kolik stojí oprava,chtěl...
Tady přeci stačilo do kupní smlouvy tyhle závady uvézt a bylo to. Pokud by bylo uvedeno vadné gufero v příloze kupní smlouvy, tak by bylo jasné, že to na reklamaci není. Nebo to funguje jinak?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 17:24, RE: Opravy
Rover623 napísal:
Ono jde taky o to,že se sám kupující kolikrát dožaduje po prodávajícím opravy něčeho co nelze zahrnout do záruky u ojetého vozu.Velmi často narážím na jedince co si koupí ojetinu a potom se bazaru dožadují opravy věcí které nejsou v záruce a jsou z ní vyřazeny jako běžné opotřebení.jen 3 případy hovořící za vše,pán so koupil VW Transporter kde bylo už od pohledu opotřebené gufero (bazarník to ani nijak netajil),když se mu gufero asi po 2 měsících skoro rozpadlo a zjistil kolik stojí oprava,chtěl...
přesně tak, ale to už píšu výše. Většina lidí totiž přemýšlí o reklamaci ve chvíli, kdy je problém, ale to už je pozdě. Smlouva je totiž to nejzásadnější, co pak mám na svoji obranu, ale lidi to neví a nechtějí připustit. Dobře sepsaná smlouva tě pošle do kopru a můžeš vyhrožovat čím chceš, práva se nedovoláš.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 17:37, RE: Opravy
anonym napísal:
Tak tak,naprostý souhlas.Je spousta lidí,kteří koupí starší věc a vyžadují po ní vlastnosti věci nové.Pokud jim nevyjdete ve 100% požadavků vstříc,udělají z vás podvodníka.Bohužel,proti takovým není obrana.Naštěstí mám pocit,že jich postupně ubývá a že tím,jaké jsou dnes možnosti ohledně ověřování servisní historie aut v nadnárodních databázích atd.. se podmínky na trhu pomalu narovnávají ve prospěch těch poctivých prodejců.Že už zkrátka není plná inzerce 10 let starých aut bez servisních knížek...
No taky se přidám s trochou postřehů,je pravda že zákazníci jaksi více důvěřují bazaru u dealera,většina aut tam sice nemají stočené KM,ale zato jsou velmi často opravené havárky a nikde se to neuvádí,toť vlastní zkušenost nebo se uvádí polopravda,jako blatníček světélko,oprava laku bla,bla...,u některých značek vám historii nezjistí,třeba ford,opel,honda,pokud je to dovoz,-pouze pokud byla oprava na záruku.Takže stáčí se dál a bude,dokud nebudou zákazníci akceptovat vyšší nájezdy jak 200.tis...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 18:40, RE: Nesouhlasím
David V napísal:
Dejme tomu, že reklama do příspěvků nepatří, pak se dá o identitě mlžit, nicméně pokud si přečtu svůj příspěvek, tak jsem v něm paušalizování prostě nenašel, pouze jsem doporučil nějaký postup. Zatímco Vy jste šmahem hodil všechny autorizované prodejce do jednoho pytle s tím, že prodávají vraky pod záštitou značky a ještě u nich dělají nemehla. Pokud mám někoho pomluvit, tak konkrétní činy a ne obecné řečičky, co se dělá nebo nedělá. Čili abych pomluvil konkurenci, tak se nesmí mít možnost bráni...
vážený pane,já se za svou identitu nestydím,ale upřímně řečeno,myslím,že kdybych ji sdělil člověku jako jste Vy,tak bych se asi se zlou potázal a Vy už byste si našel způsob jak dokázat že zrovna já jsem ten špatný.Třeba se pletu,v tom případě pardon.Zeptám se Vás na jedinou věc - když Vás prodej aut živí. Jakou máte záruku kvalitního auta u soukromé osoby?Odkazujete se na vymahatelnost záruky - víte o tom,že v případě prodeje opotřebené věci soukromou osobou se tento obchod neřídí obch.zákoníkem,proto nemáte záruku absolutně vůbec žádnou?Jako člověk,kterého prodej živí byste to vědět měl.Dále - já také kupuju 90% vozů přímo od soukromých osob u nich doma.Jsou to vozy,které si sám vyberu,když se mi nelíbí,nekoupím.Není toto záruka že můžu prodávat kvalitnější vozy než např.dealer který v zájmu toho,aby prodal svůj nový vůz,vezme protiúčtem téměř cokoliv ve víře že to poté díky svému jménu prodá?Víte,já nepašalizuji,to vůbec ne,i značkoví dealeři jsou slušní a neslušní.Ale jak tedy chcete,napíšu Vám pár případů.U nás,ve značk.servisu Špracuje na pozici prodejce člověk,který se dříve živil prodejem dovozových vozů a nějaký čas strávil ve vazbě kvůli krádežím vozů.Dále - mému známému při výměně rozvodů na naft.motoru vyměnili ze 3 napínacích kladek jen jednu - prý poslechem zjistili že další dvě jsou ještě v pořádku a že tedy potřeba měnit nejsou - na dotaz jak mu zaručí že budou v pořádku i dalších 100tis km mu odpověděli že má na opravu záruku a když se mu něco pokazí,tak to napraví.Dále - ze své firmy jsem vyhodil autoelektrikáře - pro opravdu nedostatečné znalosti a dovednosti.Jaké bylo mé překvapení když tento člověk po půl roce nastoupil do značk.prodejny jiného dealera jako vedoucí servisu.A poslední perlička na závěr - v BMW servisu mi u sedmičkové řady vozu BMW začali na přední nápravu nasazovat širší pneu než na zadní - když jsem je na to upozornil,bylo jim divné,že vůz má 2 různé rozměry pneumatik.Nedivte se mi,ale já mluvím opravdu z vlastní zkušenosti,i když je mi jasné,že vyjímek je spousta.
A ještě jedna věc - ohledně hyperbazarů - víte např. že náš největší prodejce mi volá tak 2krát denně a chce ode mě koupit auto,přičemž minimálně 5 měsíčně jich koupí?Koupí,přihodí 15 až 20% a pak prodá.Jediné co je zajímá je cena,nic jiného.Naštěstí pro ně,existují lidé jako Vy,a ti jsou za záruku kvality která nemá absolutně žádné opodstatnění,ochotni hodně připlatit,ale to je již otázka lidské inteligence.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 18:42, RE: Nesouhlasím
David V napísal:
Dejme tomu, že reklama do příspěvků nepatří, pak se dá o identitě mlžit, nicméně pokud si přečtu svůj příspěvek, tak jsem v něm paušalizování prostě nenašel, pouze jsem doporučil nějaký postup. Zatímco Vy jste šmahem hodil všechny autorizované prodejce do jednoho pytle s tím, že prodávají vraky pod záštitou značky a ještě u nich dělají nemehla. Pokud mám někoho pomluvit, tak konkrétní činy a ne obecné řečičky, co se dělá nebo nedělá. Čili abych pomluvil konkurenci, tak se nesmí mít možnost bráni...
výraz - "bazarnická šelma" není paušalizování všech bazarů a strkání do jednoho pytle?Já myslím že ano,promiňte....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 18:51, RE: Nesouhlasím
David V napísal:
Dejme tomu, že reklama do příspěvků nepatří, pak se dá o identitě mlžit, nicméně pokud si přečtu svůj příspěvek, tak jsem v něm paušalizování prostě nenašel, pouze jsem doporučil nějaký postup. Zatímco Vy jste šmahem hodil všechny autorizované prodejce do jednoho pytle s tím, že prodávají vraky pod záštitou značky a ještě u nich dělají nemehla. Pokud mám někoho pomluvit, tak konkrétní činy a ne obecné řečičky, co se dělá nebo nedělá. Čili abych pomluvil konkurenci, tak se nesmí mít možnost bráni...
a ještě dodatek - víte,já k reklamě používám plochy k tomu určené,mimo jiné i tento server.Tam za to platím a tam si mne lidé kteří chtějí najdou.Vy se přeci také živíte prodejem,proč nám svou identitu nesdělíte Vy?Něco Vám doporučim - pokud Vás nějaký nenačkový delaer napálil,hledejte chybu u sebe.Dnes již existuje tolik jednoduchých možností jak vše ověřit a doložit,že napálit se nechá pouze totální hlupák
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.02.2011 18:53, RE: Nesouhlasím
Petr S napísal:
Pan bazarník mi předem neřekl, ani nikam neuvedl, že auto táhne doprava a nebo že přední kolo má vůli. A to přímo na bazaru měl servis a zvedák. Zřejmě tam opravoval bouračky, které pak rovnou prodával.<br>
Musel jsem na tyhle závady přijít sám. Pokud bych nevěděl jakým způsobem se testuje vůle na kole, tak tu závadu neobjevím.<br>
Je na tom něco špatně, že jsem očekával že u "prověřeného" auta bude uvedená vůle v kole, se kterou bych nejspíš neprošel na STK?
to máte určitě pravdu.Ale v tomto případě necháp prodjce,vyřešit vůli v kole a táhnutí do strany,to je investice za pár tisíc a prodejnost auta je pak nepochybně uplně jiná.Navíc,vůbec to nemusí souviset s havárií,podívejte se po čem všichni jezdíme,to je poté geometrie v čudu nato tata.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.